7.0 a kompresszióm és ígymost 170 körül ha új dugóm lenne akkor lehetne még több is...Decsak óra szerint,azmeg csal de nekem mind1...
A tiéd mennyit visz?
Még mindig keresek műanyag kézvédőket az RC-re. Ha vkinek van valahol a garázs mélyén, padláson vagy disznóólban az jelezze . Esetleg jó lehet rá más olasz enduróé is, hasonlót láttam Aprilián és cagiván is. Kellene, mert ami rajta van az egyik törött és nagyon zavar
Jó reggelt.Itt a fórumon visszább tettem fel egy rajzot,sajnos más nincs.Az olajról is van infó lentebb!Szerintem ha 1000-el pörgeti az indítómotor,és hibátlan a blokk,akkor röffennie kell.
Sajnos senkinek. Pedig kíváncsi lennék rá! Viszont elég jól indul, 1hónap állás után is beindul max 3rugásra, vagy pár másodperc indítózásra szívatóval. Menet közben kicsit gyengének érzem, de lehet hogy csak mert ötvenes,és kinőttem
Valami rajz nekem is jólenne,de sajna nincs.Levonókat nézdmeg motorosboltba,ha nem gyárit rax rá úgyis jól meglehet diszítteni csak izlés kell hozzá.De azér a gyári az igazi szerintem csináltass valaki biztos foglakozik iylennel.Mostpedig megyek innen mert egész nap csak netezek
Sziasztok! valakinek nincs kapcsolási rajza a GFR-hez? Mert szivesen meglesném Elöre is kösz! Ja meg honnét lehet szerezni matricákat a motoromra? Mert így elég csupasz mondjuk igy is jól néz ki de azért pár matrica elférne
Állíttólag ha kiszereled az önindítót és nemrakod vissza az annyi súlycsökkentés,mintha félmiliós magnéziumfelnik lennének a mocidon A GFR-eken ezér nincs önindító gyárilag
Akkor kérdezgess rá fórumokba hogy ki szeretne megválni tőle olcsón Szerintem senki mert mindig jó ha van a háznál egy ilyen
De 1ik szomszédnak hawernak rokonnak sincs aki kölcsönadná? Énis úgykértem amúgy nekem sincs
DE pöcc röff ígyis és nemcsörög nemzörög remélem jövő szezont még kibírja