Kiváncsian várom! A féknyerget már elvittem szerelőhöz, amit tudott megcsinált! (be volt rohadva)
A főfékhengert a vaterán vettem varga szabolcstól, ő azt mondta lepróbázott darab... vagy átbaszott vele
Most azt is vegyem ki és vigyem? Annyira unom már!
Én ugyanígy voltam az elsővel.Abban reménykedtem hogy bekopik és egész nyáron fasz fékkel jártam Vidd el szerelőhöz csak a fékhengert nekem most jött meg holnap felrakom ha nemfog esni úgymint ma és akkor megmondom milyen lett
Beraktam a felújított fékbetétet, és hát a féktárcsa melegedés továbbra is fennáll
Nem tok vele mitkezdeni A fékhatás jónak mondható de a kerék nem forog teljesen szabadon, kismértékben, de súrlódik és emiatt melegszik. Fékezés után a betét nem megy teljesen vissza.
Bár lehet hogy valamennyit bekopik akkar talán nem melegszik majd..
jgy van csakis full syntetikus.Nekem castrol volt aztánn most repsol van.A repsol sztem jó csak sokat fogyaszt belőle.(lehet csak úgy tűnik)Most vettem motult úgyhogy aztcsak most fogom tesztelni de sztem a motul a legjobb
Szép nagyon a géped csak hiányoznak róla a matricák
Neked 34-es karbid van?Ha nagyon unatkozol akkor megnézhetnéd nekem hogy hányas főfúvóka van benne mert nekem a gyári 34es dellorto hoz 170es főfúvóka van és kicsit mintha sokat kapna.Fekete a gyertyám nem őzbarna,és sokat is kajál,de nem fuladozik meg ilyenek.Valaki help pls
Hello,mindenkinek! van 1 Gilera rc-m ,és nem tom milyen 2 ütemű olaj kell bele!? mert azt mondták hogy az arol + az ilyen olcsó olajok nem jók! Előre is kössz!
Lehet h a tirisztor szar?mert ha nincs terhelés alatt alias nincs gyertyapipa meg gyertya akkor nagyjábol joo....ad szikrát.Lehet h hideg joo a másgnesnek aztán azért működik
Szevasztok! a poweremmel kapcsolatban szerintem az a baja hogy menetzárlatos lett az elektomásgnes ami mozgatja a szelepet!de az a fura hogy ha hideg van akkor faszán müködik! nem nagyon értem! megpóbálok venni egy új elektromágnest és majd kiderül
Majdnem minden fordulaton szal nem power,erre már rájöttem A gyertya tiszta benzin szóval nem szenved anyaghiányban....megnéztem a membránokat is,az se ,szal marad a gyújtás gondoltam én.Ez lehet h így is van mert ha csak lassan forgatom meg a lendkereket semmi szikra de ha jobban rárúgok egyből van...ebből a gyújtás rakoncátlankodására következtetek....meg tudja mondani valamelyikőtök h a gyújtáson belül mi is lehet pontosan?Előre is köszi.
A felömlőket leömlőket az is lehet hogy csak simítják és nagyon minimálisan tágítják de ezt jobb ha szakember csinálja:D:D
ja kihagytam hogy a dugó blokk felőli alsó pereméből szoktak leszedni még hogy hamarabb történjen a szívás
Hello van egy rc 125ösöm vmiért rángat menet közben,de nem mindig,csak majdnem mindig nme tudaja vmelyikőtök h mi a baja?elég ha kipucolom a karbit,elképzelhető h az a baja?
Hi!
Ne várjál 2t mocibáló teljesítményt poweres motornál, az hogy alul nem megy azért van hogy felül mehessen...az adott cucchoz a rezóval szedik ki a leggnagyobb fordulatra a legnagyobb teljesítményt de ha alul menne és felül nem akkor 6. ban mennél 100 at azt csá...utánna meg olyan lenne mint most power alatt....szarXDXD...ha annyira szét akarod hegyezni akkor ne a powernél keresgélj...a power 2×v 3× nyit fordulattartoménynak megfelelően azt annyi....én a helyedbe nem tennék rá nagyobb hengert, azért is mert ahoz kő főtengely megfelelő sújozással meg minden szarral...
Én azt fogom csinálni...hogy:
Van a henger felömlő beömlő leömlő meg mittomén hány nyiladék ahol kapja a kaját meg átfolyik meg kipuffanja
Namos ez gyárilak nem sima felület és megakad benne a gáz és az üzemenyag...ezt kipolírozzák meg ha jól tudom ki is tágítják, ehez mérten tesznek rá 1 nagyobb rezót meg dobot, aztán ugyan ez a helyzet a dugattyúval...az is recés és nem fut végig rajta a szikra normálisan így ki lessz polírozva, aztán ezzel már vagy karbi vagy csak fúvókacsere nem árt 1 sport szűrővel, kicsit nagyobb olajozással, akkor gyertya...azt csinálják hogy nem tű hanem sima elektródás 10-11 es gyertyát teszen bele de az elektródát megfúrják 1 vagy 2 ponton így körszikrát ad. akkorööö mittom én ég mik, esztergáltass a lendkerékből úgy nagyobbat forog, szedess le a hengerfejből, vagy a roszseb tudjaXDXD én ezeknek a nagyrészét meg fogom csinálni / csináltatni.
ilyesmik, este van ha nem írtam le úgy hogy érteni is lehessen akkor majd holnap leírom
Nem kellemes,ha a karbiból ömlik a benzin.A karbiban van egy úszó,ami egy tűszelepet zár el,ha megfelelő a benzinszint az úszóházban.Na ez vagy kilyukadt, és leült az aljára,vagy leakadt,esetleg a tűszelep nem zár el valamiért.Ezeket nézd át
Helo. Van egy olyan problémám hogy a runnerem karburátorából folyik a benzin.
Már jó pár napja csepegett belöle, majdnem minden leállítás után. Ma reggel mosás
után beindítottam járt egy 30mp-ig majd leállt és azóta nem indul.
Levettem a légszüröházat és egy jó 2dl benzin kifolyt belöle. Kitakarítottam a karburátort,
de csak nem akar beindulni. Aki tapasztalt már hasonlót vagy volt ilyen esete az legyen szives
adjon valami tanácsot mert szervizbe csak a legvégsöbb esetbe akarom vinni.
(Úgy megkoppasztják az embert mint a fene)
Elöre is köszi.
A főfékhengert a vaterán vettem varga szabolcstól, ő azt mondta lepróbázott darab... vagy átbaszott vele
Most azt is vegyem ki és vigyem? Annyira unom már!
Nem tok vele mitkezdeni A fékhatás jónak mondható de a kerék nem forog teljesen szabadon, kismértékben, de súrlódik és emiatt melegszik. Fékezés után a betét nem megy teljesen vissza.
Bár lehet hogy valamennyit bekopik akkar talán nem melegszik majd..
Neked 34-es karbid van?Ha nagyon unatkozol akkor megnézhetnéd nekem hogy hányas főfúvóka van benne mert nekem a gyári 34es dellorto hoz 170es főfúvóka van és kicsit mintha sokat kapna.Fekete a gyertyám nem őzbarna,és sokat is kajál,de nem fuladozik meg ilyenek.Valaki help pls
ja kihagytam hogy a dugó blokk felőli alsó pereméből szoktak leszedni még hogy hamarabb történjen a szívás
Azt szeretném megkérdezni az Rx125-ös tulajdonosoktól "vagy atol aki tudja" hogy az első telóba menyi olaj kell? Előre is köszönöm!
Meg az a gáz hogy a fasz tudja mekkorára kell a felömlőket tágítani Mert a túl nagy se jóó
Talma ELSŐ Lett ! ! !
Ne várjál 2t mocibáló teljesítményt poweres motornál, az hogy alul nem megy azért van hogy felül mehessen...az adott cucchoz a rezóval szedik ki a leggnagyobb fordulatra a legnagyobb teljesítményt de ha alul menne és felül nem akkor 6. ban mennél 100 at azt csá...utánna meg olyan lenne mint most power alatt....szarXDXD...ha annyira szét akarod hegyezni akkor ne a powernél keresgélj...a power 2×v 3× nyit fordulattartoménynak megfelelően azt annyi....én a helyedbe nem tennék rá nagyobb hengert, azért is mert ahoz kő főtengely megfelelő sújozással meg minden szarral...
Én azt fogom csinálni...hogy:
Van a henger felömlő beömlő leömlő meg mittomén hány nyiladék ahol kapja a kaját meg átfolyik meg kipuffanja
Namos ez gyárilak nem sima felület és megakad benne a gáz és az üzemenyag...ezt kipolírozzák meg ha jól tudom ki is tágítják, ehez mérten tesznek rá 1 nagyobb rezót meg dobot, aztán ugyan ez a helyzet a dugattyúval...az is recés és nem fut végig rajta a szikra normálisan így ki lessz polírozva, aztán ezzel már vagy karbi vagy csak fúvókacsere nem árt 1 sport szűrővel, kicsit nagyobb olajozással, akkor gyertya...azt csinálják hogy nem tű hanem sima elektródás 10-11 es gyertyát teszen bele de az elektródát megfúrják 1 vagy 2 ponton így körszikrát ad. akkorööö mittom én ég mik, esztergáltass a lendkerékből úgy nagyobbat forog, szedess le a hengerfejből, vagy a roszseb tudjaXDXD én ezeknek a nagyrészét meg fogom csinálni / csináltatni.
ilyesmik, este van ha nem írtam le úgy hogy érteni is lehessen akkor majd holnap leírom
Már jó pár napja csepegett belöle, majdnem minden leállítás után. Ma reggel mosás
után beindítottam járt egy 30mp-ig majd leállt és azóta nem indul.
Levettem a légszüröházat és egy jó 2dl benzin kifolyt belöle. Kitakarítottam a karburátort,
de csak nem akar beindulni. Aki tapasztalt már hasonlót vagy volt ilyen esete az legyen szives
adjon valami tanácsot mert szervizbe csak a legvégsöbb esetbe akarom vinni.
(Úgy megkoppasztják az embert mint a fene)
Elöre is köszi.