Tudd segíteni valamelyiketek?
Van egy Runner 200 VXR-em. Az ékszíj teljesen elfogyott. Most felraknám az újat (mivel így szervizbe sem tudom vinni).
Le tudja valaki írni, hogy az szíj felheleyezésének mi a helyes folyamata. Nekem olyan rövidnek tűnik a kapott ékszíj. Igy nem igazán tudom hogyan rakjam fel a kereket meghajtó tengelyre. (lévén, hogy az első motor hajtotta tengelyt laza szíjjal kell szerelni).
De kell még 1 tűszelep is a karbimba mert kihalt és össze vissza pörög jobbre ballra nem tudja valaki honnan tudnék delorto vhsa 32 es karbiba tűszelepet varázsolni? ja és mennyi? mert én úgy tudtam forintos tétel valahonnan meg azt hallottam hogy van vagy 10000 (ami nem túl reálisan hangzik:S)
Legkésőbb szerdára megvannak a gumik Másik helyről...annyit tudok hogy valami német speed gumma és 30 a szett...már nagyon várom végre talpra állhat a moccom
Hát...talán....Gilera 125 R Power elektronika? megkérdem...ha meg nem lesz akkor TGabort előcsalogatjuk barlangjából és elkérjük tölle az 1000 éves receptet
Ő is magának csinált power elektronikát!
Hello. Tudna nekem valaki segíteni, mivel a mocim power elektronikálya megadta magát. Sajnos a környéken nem találtam hozzá cuccot, esetleg lenne valakinek eladó alkatrésze? A motor elég ritka típusú 125R sportendúró. Köszi!
Felne próbáld rakni! Ha azt egy hozzáértő meglássa,úgy leostobázz hogy ottmaradsz És ha nincs semmi foyltás(márpedig 125 9st a 400as dob nemnagyon fojt)akkor az elbaszhattya a hengered is.Szal sztem nepróbálkozz vele.Jó a hangja a gfr nek ígyis
Jobban megterheli a motort,ott lejjebb írja hogy meg kell erősíteni a hengerfejet,és a szelepfészket,meg eszi a műanyag és gumialkatrészeket!Most sem javaslom!
Hát ha igaz,akkor bármilyen motorba jó,csak lesz egy kis veszteség a kipunál.Persze a gyártónak az a jó,ha mindenbe bele lehet tankolni!Na most már megyek.
Most látom a válaszod,hát nem tudom,100 fölöttinek nincs értelme,mert ahhoz akkora kompresszió kéne ami már a repülőgépeknél is ritkaság.Egy átlagos utcai kocsi nem tudja rendesen elégetni.
"- A magas etanoltartalom miatt az E85 üzemanyag oktánszáma eléri a 105 RON értéket, vagyis magasabb mint a jelenleg a kereskedelemben forgalmazott prémium minőségű benzineké."
Tehát a kompresszió és oktánszám egyenesen arányos,nagyobb kompresszióhoz nagyobb oktánszámú üzemanyag kell!Ha erős,nagy sűrítésű motorod van,akkor szerintem ne kísérletezz vele,mert ez nem versenygépekhez,hanem átlagos utcai kocsikhoz készül,átlagos kompresszióhoz.Na viszlát!
Gyorsan mondom, mert lejár a munkaidőm:Belsőégésű motornál az oktánszám a lényeges,vagyis a sűrítési tényező.Magyarul,ha nagy kompressziójú motorod van,nem rakhatszd bele alacsony oktánszámú üzemanyagot,mert már a felső holtpont előtt öngyulladás lép fel!PL: a gyári Wartburg motor 6.5-ös kompresszióval még a 77-es mosóbenzinnel is elment,(86-os helyett!),de mikor megnöveltem a kmpressziót,már 98-ast tettem bele,kisebbel már kopogott!Az én Gilerámnak a 12.5-ös kompresszióhoz min.96-ost ír a gépkönyv.De én 100-ast teszek bele. Tudni kéne annak a bioetanolnak mennyi az oktánszáma.
szerintetek egy kétütemű elketyegne az új E85 bioetanollal? Nyugi, nem fogom beleönteni a motorba,csak úgy elmélet síkon. Esetleg lehetne keverni benzinnel 1:1 arányban. Elméletben ugye vmivel nagyobb teljesítményt kellene nyújtania
Tudd segíteni valamelyiketek?
Van egy Runner 200 VXR-em. Az ékszíj teljesen elfogyott. Most felraknám az újat (mivel így szervizbe sem tudom vinni).
Le tudja valaki írni, hogy az szíj felheleyezésének mi a helyes folyamata. Nekem olyan rövidnek tűnik a kapott ékszíj. Igy nem igazán tudom hogyan rakjam fel a kereket meghajtó tengelyre. (lévén, hogy az első motor hajtotta tengelyt laza szíjjal kell szerelni).
Köszi előre is.
Ő is magának csinált power elektronikát!
A vaterás varga szabolcs szokott cikket írni a Totalbike-ra?
9es tegyél bele.Jó a 8as is de a 9es az igazi
http://www.tesco.hu/biouzemany...