Igen, ötvenes. És ez az összes "baja"
Erdei endurózásra használom, oda viszont minél erősebb gép kellene. Egyébként a gép felépítse, kényelme szervízelhetősége nagyon jó, az üléspozició is tökéletes, szóval bejön ahogy van!
Hogy mit veszek az majd akkor derül ki, hogy sikerülne eladni. Először megpróbálnék uilyent csak 125ösbe, az már elég erős. Vagy más Gilera endurót. Most el is cserélhettem volva egy Dakota 350-re, csak rá kellett volna fizetnem 50rugót És ez már nem érte volna meg.
konkrétan ez lett volna: http://www.expressz.hu/auto/mo...
Neeeem, egyáltalán nem haragszok. Én is szeretem ha szép a gép. Csakhát olyan törékeny műanyag van rajta gyárilag, hogy gyorsan letörik. Ezért ha felújítás lesz, akkor rakok rá valószínűleg KX-F oldalidomot, a sárvédők szerintem rendben, első és hátsó lámpa, duda, valamint indexek, önindító bekötése. És akkor szerintem már szépnek mondható és nem is törékeny.
A Tied 50ccm? Egyébként városban vagy terepezni használnád a gépet, amit venni fogsz?
Huhh remélem nem voltam durva, és nem haragucc meg
Még valamit elmondok: Amikor motorvásárlás előtt álltam, egy nagyon jó haveromnak(aki krosszozik)volt (van) egy eladó krosszmotorja egy Cagiva WMX. Erős volt jól ment, de kinézetre az sem tetszett.
Szóval nekem ez heppem, legyen szép(is) a gép.
Végképp nem akarlak megbántani, de a motorod nem tetszik(esztétikailag), remélem nem haragszol érte. Én mindig a gyári állapot megőrzése mellet voltam, nem vagyok híve az átépítésnek, crossosításnak.
Nekem gy ehhez hasonló tetszene:
http://www.hasznaltmotorok.hu/hirdetes/157219
Attól függ hol laksz, meg hogy tetszik-e Neked az én gépem? http://www.hasznaltmotorok.hu/hirdetes/159199
Itt a link. Van egy kis leírás is. Ha pedig nem veszi meg senki, akkor pedig az esztétikai felújítás lesz a sorsa és akkor már tökéletes. ;)
Bekötjük indexek, önindító, lámpák, stb...
Ha tetszik szóljál és akkor még beszélünk a dologról.
Az RC milyen?
Igen, van egy Gilera RX 125 Arizona-m és jelenleg eladó. Ha gondolod és itt laksz a környéken(Pilis környéke), megnézheted és kipróbálhatod és ha tetszik akkor az árról is beszélhetünk. Én endurozgattam vele, bár nem túl sokat, de szerintem kezdőknek nagyon jó. Elmegy mindenhol, egyetlen hátránya, hogy nehéz. Itt van a közelben hegy meg minden, jó terep és mindenhol elmegy. A Yamaha DT 125-höz tudnám hasonlítani, csak ugye nehezebb és nem poweres.
94es volt az első GFR azt nemtom milyen.95ös pályaverzió (ilyenem van minimális súly,nincs önindító gyárilag!A gomb megvan ,a fogaskoszorú már nincs.96os azmár önindíttós de azmár csakolyan játék...
Nekem? 25ezer van benne De még 1-2ezret belerakok aztán generálozás. Hát Gileráknál nem tom mennyinél kellene, ameddig megy megy...:D Majd ugyis érezni fogod h mikor szorulna rá egy dugócsere,végülis még kompresszióban nincs hiány nem szükséges...
Erdei endurózásra használom, oda viszont minél erősebb gép kellene. Egyébként a gép felépítse, kényelme szervízelhetősége nagyon jó, az üléspozició is tökéletes, szóval bejön ahogy van!
Hogy mit veszek az majd akkor derül ki, hogy sikerülne eladni. Először megpróbálnék uilyent csak 125ösbe, az már elég erős. Vagy más Gilera endurót. Most el is cserélhettem volva egy Dakota 350-re, csak rá kellett volna fizetnem 50rugót És ez már nem érte volna meg.
konkrétan ez lett volna:
http://www.expressz.hu/auto/mo...