Ja és nemvolt 10 es se 9es égésszintű gyertya ígyhát vettem 8as ngk-t.Sztetek jólesz?Szerintem jóó kisfordulaton nagyon pörög,hidegen meg nemakartam nagyon megkínozni majd 2 7 mulva ha megjön az elsőfék,letesztelem mit is bír
Vazeeee gfr-re első fékhenger valami holibilis összeg
De otthagytam a régit.Aztmondták 2 hét múlva jobblesz mint az új.
Ja és aztmondt aaz ostoba hogy fordítva van összerakva.Nem nyomást csinál hanem szívást és nem összenyomja a pofákat hanem szétthúzza
Hát akkor egyáltalán nemfékezett volna,de azér normál tempónál jól fogott Hülye volt ezis...
Nekem Brembo fék van rajta,azt nem tudom eredeti -e,valószínú hogy az,és én eredetit akarok venni rá,mert amióta a Wartburgról leesett a kisipari ferodol,én nem bízom a felújítottban!
Hát, nekem kikúrt nagy réteg van rajta, nem tom miért, de akkora szar mint az állat, túl puha 100 felett már lófaszt se fog, hiába cibálom akkor is alig akar fogni:(...A cronos téma sem jött össze, de majd csak kitalálok valamit!
Elvittem újraferrodoloztatni a 2mm-re kopott fékbetéteket, nekem azt mondták max 4mm lesz rajta az új réteg. Mennyit bír egy ilyen felújtott betét? Italmondonál utángyártott 1600ért volt, ami jól lett volna, csak az a baj, ugyan ennyi amíg a futárszolgálat elhozza... ezért újíttatom fel inkább
Mit pánikolsz?:D Nem kall azon pöccinteni semmit, megy az mint a vesztésXD!
A power...hát, TGabor kollégá talán meg tudja mondani hogy csinálj (ő a cronohoz csinált powervezérlőt)
De eggyáltalán tudod mi a baja? A vezérlő szar e vagy a nyitómotor, vagy ilyesmi...meglested már mi a (pontos)gond?
Hát GFR-hez cuccot sztem sehol nemtalálsz esetleg 0laszba...
Nekem 1x baszakodott a powerem ,40 km fullgázon hogy nyitva legyen,azóta semmi gond
Nyomj fel róla pár képet.Kiváncsi vok rá
Holnap megnézem még1 helyen a fékhengert...kiváncsi vok mitmondanak...
Sziasztok! Nemrég vettem egy GFR-t de nem jó benn a powerszelepet vezérlő elektromágnes! Nem tudna valaki segíteni hogy hol tudnék másikat szerezni? Meg hogy mit csináljak a géppel mert nem igazán akar menni! Valamit fell kellene rajta pöccinteni!
Persze hogy az...most nem magyarázom meg mert alig látok ki a fejemből (jó volt az este és ma ) de az önindítónak csak az indításkor van köze a mocihoz! Utánna nem, csak amíg megnyomod a gombot és megtekeri és elengeded a gombot, addig van kapcsolatban a motorral...utánna már nem.
Semmi szükség rá.Nagyon könnyen indul.Sztem az önindító tovább tekerné mint ameddig én rúgom.Meghát súlyfelesleg Meg hallottam olyat is hogy önindító nélkül jobban felpörög de sztem ez hülyesíííííg
Sziasztok! Valaki írta még régebben hogy 7bar körül volt kompresszioja. Azt szeretném megtudni hogy akkor indult önindítóra még? Mert nekem még mindig baszik rá beindulni:D köszi
A fékpofákon még 2mm-nyi súrlódó betét van, tehát nincs "vasig kopva". Az olajat meg nem cserélem le, mert 1 hónapja raktam bele:) Amúgy meg nincs kizárva, h a főfékhengernek van gyíkja.
Gondolkozz...olszország.....gilera....olasz.....olasz...XDXD hogy a picsába ne lenne:D:D
csak meg kell találni!, van valahol (jóval) viszább 1 link ahol van valami olaszmocis izé, de nem tom hol...nem keresem megXD Ez a feladat rád hárulXD annyira tetszik a crono gyári dob...jó nagy meg hosszú is ráadásul alu(: szét lehet polírozni kibelezni...biztos jó hangja lehetXD
Hali...én ugyan így jártam...tudod mit nézzél meg..azt hogy mennyire kicsi a fékpofád...nekem nagyon kicsi volt és annyira ki kelett jönnie a dugattyúknak hogy az 1 ik kinn is maradt(valahogyan kiakadt)...utánna mindíg csak kicsit melegedett a tárcsa meg a fék, utánna egyzser nem tudtam vele tovább menni mert piros volt a tárcsa és füstölt úgy felizott a surlódástól, 1 es pörgetett csutkán nem bírta el a moci úgy bedagadt... de le ne öntsd...majd kihül, el is repedhet vagy ilyesmi és az veszélyes...én a fékpofa méretekre gondolnék, meg nem ártana totál szétszedni és kitakarítani a főrészeket kifújkálni a jukakat, új olajat tenni bele, ha ez után sem jó akkor téged tényleg átbaxtakXD, mert akkor meg a munkahenger gané, szorul nem jön vissza teljesen vagy valami ilyesmi...
Azt mondjátok, nem is a féknyeregben van a hiba? A légtelenítőt úgy mondták, hogy vissza tudjon szívni egy kevés levegőt, majd elzárni. Ezáltal szívná vissza a munkahengert(?). A főfékhengert varga szabolcstól vettem, és azt állította hogy jó, ki lett próbálva. Csak nem baszott át vele... Mert amúgy a fék faszául fog meg minden. De emiatt nem tökéletes
De otthagytam a régit.Aztmondták 2 hét múlva jobblesz mint az új.
Ja és aztmondt aaz ostoba hogy fordítva van összerakva.Nem nyomást csinál hanem szívást és nem összenyomja a pofákat hanem szétthúzza
Hát akkor egyáltalán nemfékezett volna,de azér normál tempónál jól fogott Hülye volt ezis...
A power...hát, TGabor kollégá talán meg tudja mondani hogy csinálj (ő a cronohoz csinált powervezérlőt)
De eggyáltalán tudod mi a baja? A vezérlő szar e vagy a nyitómotor, vagy ilyesmi...meglested már mi a (pontos)gond?
Nekem 1x baszakodott a powerem ,40 km fullgázon hogy nyitva legyen,azóta semmi gond
Nyomj fel róla pár képet.Kiváncsi vok rá
Holnap megnézem még1 helyen a fékhengert...kiváncsi vok mitmondanak...
De berúgókart 1x gyengén megrúgom és már pöfög is szépen
csak meg kell találni!, van valahol (jóval) viszább 1 link ahol van valami olaszmocis izé, de nem tom hol...nem keresem megXD Ez a feladat rád hárulXD annyira tetszik a crono gyári dob...jó nagy meg hosszú is ráadásul alu(: szét lehet polírozni kibelezni...biztos jó hangja lehetXD