A cuccok még a motoron ill motorban vannak, ezért ha valami érdekel, csak akkor vedd fel velem a kapcsolatot, ha KOMOLYAN érdekel, ugyanis feleslegesen nem akarom megbontani a motort!
Érd: 30/963-2800, sportrotor@citromail.hu
Árat te mondassz, megdumáljuk!
Az előző hozzászólásomhoz mellékelek pár képet. A henger faláról leszedte a NiCalisz-t és belesütötte a dugóba. Ez által a henger kuka. Három helyen húzta meg a dugót.
Főtengely ezek alapján mennyit kaphatott maradhat még benne? 1000km -ert ha futott szegény..
Ma hajnalba 140 nél megszorult a gépem. Meglepett nagyon mikor kiló 40 nél satuzik a hátsókerék....délután szétkaptam 3 helyen olvadt meg a dugattyú. 1100 km volt a dugóba, castrol power 1 racing olajjal használtam. Haver elmondása szerint füstöltem rendesen tehát olajat kapott. Meg mikor leszedtük a hengert a henger fala is olajos volt, meg a dugó is. Vertex dugattyú volt benne. Kicsit meginogtam, hogy milyen dugó is legyen benne. valaki valami tipp? (föcitengely, csapágyak, nem kaptak, maradnak)
Asso werke? Wössner? Prox? TKRJ?
Eddig amennyi motoros webshopot végigkérdeztem mindenki csak vertexbe tudta adni ezt a méretet. De valamiért nem szeretnék most vertexet látni...
Jah és azért erőtlen, valamint üvölt a motor mert hyperaktív motorokról beszélünk.Ha kevés benya van az úszóházban akkor felpörög, de akkor is ha hideg a motor.Mihelyt elér egy kis hőmérséklet változást és kezd fel melegedni benne az olaj, hűtővíz és az alkatrészek le csillapodik.Nálam legalábbis de fél perc elteltével 2.000-2.500-on pörög az alapjáratban.
Nekem hasonló felzúgást akkor csinál a motor ha hosszabb ideig le szedem a kipufogót a blokkról.Ekkor mindent alapra állítani még a gáz csonkon az állíthatóságot is.Anno meg tanultam hogy így járatni a motort élet és pénz veszélyes is.Egy részt 12.000 fölé i mehet az rpm és károsítja a motor elektronikáját.így lett az enyémen egy zárlatos vezeték következtében egy műszerfal csere.
Ha mostanság nem indul be akkor kis benya az égés térbe nem sok csak h nedves legyen ott. majd gyors vissza a gyertya, laap járatot belőni, készenlétbe lenni ha nagyon fel pörög a motor akkor a csutkánál levő tekerőt vissza kell csavarni gyors ha nem esik a fordulat szám, nézd meg h mind2 helyre be kötötted e a bowdent(olajpumpa,karbi ha olyan kialakítású).
Berugó karja nincs?
Üdv érdeklödnék hogy van egy gilera arizona 125-öm és most vettem bele egy uj blokkot,mert a másikba nem volt jo a power és a dugó is kijukatt és nem kaptam hozzá dugot de ez a másik blokk öninditos és nincs benne fesszabályzo és igy csak tolásra indulna be de amikor beindul akkor nem pörög és lefulad és ha behuzom a kuplungot akkor csak felzug és nincs alapjáratja de a karbin az alapjáratott és a levegöt állitottam de akkor sem jó, de gyujtásvan.Párszor beindult ,de már bese indul mi lehet a baja segítsetek.
Üdv érdeklödnék hogy van egy gilera arizona 125-öm és most vettem bele egy uj blokkot,mert a másikba nem volt jo a power és a dugó is kijukatt és nem kaptam hozzá dugot de ez a másik blokk öninditos és nincs benne fesszabályzo és igy csak tolásra indulna be de amikor beindul akkor nem pörög és lefulad és ha behuzom a kuplungot akkor csak felzug és nincs alapjáratja de a karbin az alapjáratott és a levegön állitottam de akkor se indul be de gyujtásvan.Párszor beindult de már bese indul mi lehet a baja segítsetek.
WD-40 vagy csavar lazító Spray-val adj neki bőven, majd gumi kalapáccsal kezd el ütögetni vagy, helyez rá egy vastagabb fa lécet és kalapáccsal ütögesd ha nem indul el akkor dobhatod a fenébe a féknyerget.
kivetted a plombát és újra vissza? lehet, hogy megszorult a váltódobod. vedd ki a plombát vagy csavard egy kicsit kijjebb vagy tegyél alá egy alátétet és nézd meg úgy, hátha az a baja, hogy nagyon belehúztad és fogja a váltódobot és ezáltal nem tudod mozgatni.
Szaisztok azt akarom kérdezni hogy a Gilera GFR 125 és az SP02 vagy az RC125 power elektronikája és a power motorja ugyanaz? ha igen akkor légyszi írjátok már meg nekem nagyon fontos lenne!
Gilera RC125ösömön a hátsó tárcsafék ugye úszónyerges. A bajom az vele, hogy a nyereg ugye két csapon mozog, és nekem az első csap meg sem mozdul, be van rohadva. Csak a hátsó mozog amiben egy csavar van, emiatt folyamatosan melegszik a fékem.. A berohadt csapot már próbáltam finom kalapálni, de nem hatja meg semmi. Melegíteni se merem, mert ott van rajta egy gumiharmonika ami elolvadna.
Kérdésem hogy lehetne megcsinálni hogy rendesen mozogjon a nyereg?
Gilera rc 600-hoz kersek jo állapotu vizpumpát ha valakinek van elfekvöben egy arra vevö lennék..:)
Gyári kipufogó (8ezret futott), hibátlan.
Gyári 50es hengerszett (8ezret futott), hibátlan.
A cuccok még a motoron ill motorban vannak, ezért ha valami érdekel, csak akkor vedd fel velem a kapcsolatot, ha KOMOLYAN érdekel, ugyanis feleslegesen nem akarom megbontani a motort!
Érd: 30/963-2800, sportrotor@citromail.hu
Árat te mondassz, megdumáljuk!
Gilera-hoz powerszelepes blokk alja eladó benne főtengely, kuplung,váltó,vizpumpa
berugókar, szívócsonk,membrán, önindító eladó!
ha érdekel írj!
Főtengely ezek alapján mennyit kaphatott maradhat még benne? 1000km -ert ha futott szegény..
Ma hajnalba 140 nél megszorult a gépem. Meglepett nagyon mikor kiló 40 nél satuzik a hátsókerék....délután szétkaptam 3 helyen olvadt meg a dugattyú. 1100 km volt a dugóba, castrol power 1 racing olajjal használtam. Haver elmondása szerint füstöltem rendesen tehát olajat kapott. Meg mikor leszedtük a hengert a henger fala is olajos volt, meg a dugó is. Vertex dugattyú volt benne. Kicsit meginogtam, hogy milyen dugó is legyen benne. valaki valami tipp? (föcitengely, csapágyak, nem kaptak, maradnak)
Asso werke? Wössner? Prox? TKRJ?
Eddig amennyi motoros webshopot végigkérdeztem mindenki csak vertexbe tudta adni ezt a méretet. De valamiért nem szeretnék most vertexet látni...
van valakinek otlete hogy hol tudok szerezni gilera SP02 plexit?
elore is koszonom
Nemtudja valaki véletlenül hogy hol van a Gilera Stalkeren a motorszám és az alvázszám?
Érdekelne hátsó féktárcsa és láncszett ha jó állapotban van!
tapasztalat? :D
Keresek RC 600-hoz repair manualt. Tud valaki esetleg valami helyet, ahol ez elérhető? Kellene Rc 125-höz is de a 600-hoz a fontos.
Köszönöm
Ha mostanság nem indul be akkor kis benya az égés térbe nem sok csak h nedves legyen ott. majd gyors vissza a gyertya, laap járatot belőni, készenlétbe lenni ha nagyon fel pörög a motor akkor a csutkánál levő tekerőt vissza kell csavarni gyors ha nem esik a fordulat szám, nézd meg h mind2 helyre be kötötted e a bowdent(olajpumpa,karbi ha olyan kialakítású).
Berugó karja nincs?
Gilera RC125ösömön a hátsó tárcsafék ugye úszónyerges. A bajom az vele, hogy a nyereg ugye két csapon mozog, és nekem az első csap meg sem mozdul, be van rohadva. Csak a hátsó mozog amiben egy csavar van, emiatt folyamatosan melegszik a fékem.. A berohadt csapot már próbáltam finom kalapálni, de nem hatja meg semmi. Melegíteni se merem, mert ott van rajta egy gumiharmonika ami elolvadna.
Kérdésem hogy lehetne megcsinálni hogy rendesen mozogjon a nyereg?