Hát nem kell semmit erősíteni,azért nem duplája az erő, de meggyőző így is... de sztem a dupláját elbírná a blokk meg a váltó,max kuplungot kéne sűrűbben cserélni, de azt is nagyon le lehetne könnyíteni, kb 3-4 kilót simán ki lehetne szedni még a forgó tömegekből károsodás nélkül, de nem érdekel annyira...
Létezik SP-hez is 160-as ,de asszem az Polini, de használtan nincs sehol,max vmi kincsesbányában, az új ára meg 100 rudi...
az enyém különben nem SP-re való,hanem RX-hez, és power nélküli, de kb ugyanazt érzed,jön a 6-7000-es fordulat és kitépi a derekam...
előtte csak sima 125-ös henger volt rajta új dugóval (Wössner,ami kúrva jó,csak drága ,mint az űrkutatás) ,de azzal is nagyon jól ment,már azzal fogtam az SP-s blokkos haveromat, de a 160-assal meg már nem volt esélye sem,nagyon elmaradt...
meg az RX-nek (enduro) rövidebb a váltója,jóval...
Az SP-ben is van erő, de mire kinyit a power addig az enyém elmegy úgy nyomatékból,hogy azt már nem lehet behozni...
Még egyszer bagóért vettem dugó nélkül,meg tűrhető rajta a nicasil, és vettem hozzá dugót,de majd lefostam a bokámat,mert 33.000 volt . Malossi ! Viva Italia basznák meg
de az SP-t is lehet tovább okosítani, meg lehet bőven reszelgetni a hengert ,van mit kitúrni belőle és a szívócsonkba is még belemegy a 34-es karbi ,
de sztem nem érdemes variálni,csak ha már nagyon elvetemült vagy...
Az betyáros lehet;) Gondolom semmi erősített alkatrészt nem igényel a motor... így is bitangul erős:) Ilyen 160 as csodahengert, hol lehet kapni? Amúgy teljesítményben mennyit jelent többet?
Jaja,így gyári,ahogy van... és igencsak jó állapotú...
kosaram sajna nincs ,illetve csak 1,de az benn van a motorba(illetve a gokartba:)) azon meg 1 ritka 160-as agyon lyuggatott Malossi henger van, brutálisat tol... 3.-ba még elforgatta a gumikat , pedig kb 4szer akkora felületű a gumija,mint 1 motoré
Nagyon szép korrekt állapotban van! Amikor leszedtem az enyémet azt hittem, hogy Suftnitunig az a gyorskötöző az egyik tekercsen, de látom itt is van rajta, és ugyan ilyen színű volt az enyém is! Így gondolom gyári! Remélem nálam is működni fog Lehet, hogy ezen a héten meg lesz rá a pénz de nagyon max jövöhét elsö fele! Mert annyi felé kell osztani a pénzem, most rendeltem dugót, csapágyakra is kell, főtengelyt megcsináltatom, kuplungkosárra is kéne.....Kosarad nincsen? 5 rugós! kosárnak a fogaskoszorúnak a vastagsága : 10mm .
sziasztok el cserélném egy magnat mélyládámat meg hozzá egy mac audio erősitőt gilera ry 125 alkatrészek re éeg inkáb főtengej kéne fesz szabályzo vagy blok meg kuplung!
Köszi szépen még egyszer!
Föladtad a csomagot?
Létezik SP-hez is 160-as ,de asszem az Polini, de használtan nincs sehol,max vmi kincsesbányában, az új ára meg 100 rudi...
az enyém különben nem SP-re való,hanem RX-hez, és power nélküli, de kb ugyanazt érzed,jön a 6-7000-es fordulat és kitépi a derekam...
előtte csak sima 125-ös henger volt rajta új dugóval (Wössner,ami kúrva jó,csak drága ,mint az űrkutatás) ,de azzal is nagyon jól ment,már azzal fogtam az SP-s blokkos haveromat, de a 160-assal meg már nem volt esélye sem,nagyon elmaradt...
meg az RX-nek (enduro) rövidebb a váltója,jóval...
Az SP-ben is van erő, de mire kinyit a power addig az enyém elmegy úgy nyomatékból,hogy azt már nem lehet behozni...
Még egyszer bagóért vettem dugó nélkül,meg tűrhető rajta a nicasil, és vettem hozzá dugót,de majd lefostam a bokámat,mert 33.000 volt . Malossi ! Viva Italia basznák meg
de az SP-t is lehet tovább okosítani, meg lehet bőven reszelgetni a hengert ,van mit kitúrni belőle és a szívócsonkba is még belemegy a 34-es karbi ,
de sztem nem érdemes variálni,csak ha már nagyon elvetemült vagy...
Jaja,így gyári,ahogy van... és igencsak jó állapotú...
kosaram sajna nincs ,illetve csak 1,de az benn van a motorba(illetve a gokartba:)) azon meg 1 ritka 160-as agyon lyuggatott Malossi henger van, brutálisat tol... 3.-ba még elforgatta a gumikat , pedig kb 4szer akkora felületű a gumija,mint 1 motoré
Na szóval ,sajna 5ös kuplungkosaram nincs...
Kép a kuplungkosárról.
Találtam neked ugyanilyen számú lendkereket is...
De elvileg működik másikkal is,csak 4 pólusú legyen a mágnes rajta...
főtengely 12eft
kuplungkosár 5eft
k.lamellák 800ft/db
szacsomotor@freemail.hu
Megnéztem a lendkerekén levő számokat!
Ez van rajta:
0612215 12V120W37
Mind a 2 számnál az utolsó 2 számjegy más... nem tudom , hogy ez gondot jelenthet! Szerintem valami sorszám lehet!
Képet küldesz?
Előre is köszi!
Lemértem a kuplungkosár fogaskoszorújának a vastagságát!
vastagsága: 10MM
Lemértem a főtengelyen levő fogaskerék vastagságát!
vastagsága: 18MM
Vényképet tudsz róla dobni? Mennyire van bekopva a lamelláknál?
Előre is köszi!