Tehát az állórész az biztos jó? Mert vettem már innen fórumon gyújtást és kiderült hogy mégse jó! Képet tudsz majd föltenni róla?
A lendkerék mágnesei gondolom épek? Meg a lendkerék sehol se repedt, mert már arra is volt példa...(eladó jól összeolajozta meg sarazta, hogy ne lehessen látni a repedést a kúpnál!.....) Amúgy a gyújtás az majd nagyon kellene! Egy telefonszámot tudsz adni a pontos egyeztetés végeget?
a balmenetes anya meghúzását inkább nyomatékkulccsal,vagy csak nagyon óvatosan légkulccsal,mert ki szokott ugrani a menet az anyából,meg amint látod,igen vékonyka az egész...
kell segítség az agy fixálásához, én egy spéci fogót szoktam használni, csőszerelvény boltban kapni , kb 500Ft. hasonló a vízpumpa fogóhoz,csak nagyobb átmérőre nyílik a pofája...
Nekem olyasmi trafóm van hogy egy kisebb fekete doboz abból jön ki rögtön a gyertya kábel.... és tényleg egy kisebb és egy nagyobb saru megy rá! Mennyibe adod!
Henger általában 30 körül van egy jó...
De van némi ráció a perselyezésben is, csak utána nitridáltatni kell... http://www.hstuning.hu/content...
És bizony,eléggé túl van méretezve,vannak benne lehetőségek bőven,ha valaki piszkálni akarja...
Van egy SP-02-esem pályára,most készül bele a 200-as blokk,már csak a gyújtást kell belőni (de lehet,h veszek rá állítható digitálist) meg be kell karburálni azt a nagy böhöm 34-es karbit rajta
Milyen árba mennek a jó állapotú zsilett sp hengerek? Amúgy nekem ma lett szétkapva a blokkom! egyből: dugócsere lesz, csapágycsere,szimering, főtengely, tömítés garnitúra, gyújtás is beszart...:) ugy hogy lesz rá költve , de ahogy elnézegetem a csapágyakat meg a hajtókar méreteit nem aprózták el a dolgokat! :) kicsit túl van tervezve:D
Hát mindent lehet, a semminél jobb,csak ezesetben pont a nicasil a lényeg...
ha nem sérül meg kopásálló,jóval kisebb a surlódási tényzője,stb...
nem véletlenül találták ki...
érdemesebb inkább vadászni egy jó állapotú hengert...
Szóval a Hengercuccok!
Henger+ hengerfej+power mechanizmus+power fedél
A henger ......hát a belsején vannak érdekes dolgok! Látszik húzásnyom rajta de az csak látszik, tapintásra ugyan olyan mint a többi résznél! De van 2 részen, ahol a nicalis "lejött" vagy nem tom!
2 helyen kb 1-1,5 mm nagyságba! Nekem a mostani hengerem is ilyen, semmi baja úgy megy ahogy kell! Meg kell hónolni a hengert+ egy uj dugó azt lehet is csapatni neki!:)
Árat nem írok olvasd végig, ha így is kell akkor majd e-mailbe!
Nem akarok zsákbamacskát árulni!
Létezik olyan, hogy elégett a jeladó tekercsem ? Ezt újra lehet tekercselni? Hol tudják ezt megcsinálni nekem? Szerencsére a tekercsek külön külön is cserélhetők
A lendkerék mágnesei gondolom épek? Meg a lendkerék sehol se repedt, mert már arra is volt példa...(eladó jól összeolajozta meg sarazta, hogy ne lehessen látni a repedést a kúpnál!.....) Amúgy a gyújtás az majd nagyon kellene! Egy telefonszámot tudsz adni a pontos egyeztetés végeget?
Előre is köszi!
kell segítség az agy fixálásához, én egy spéci fogót szoktam használni, csőszerelvény boltban kapni , kb 500Ft. hasonló a vízpumpa fogóhoz,csak nagyobb átmérőre nyílik a pofája...
6-6.000 Ft lenne a lendkerék és az állórész...
csak nézd meg,h milyen a trafód,mert elvileg az sp-ben már az integrált elektronikás trafó van, nincs külön gyújtás cdi,
egy kicsit nagyobb fekete trafója van(ami megy a pipára) és 1 nagyobb és egy kisebb saru megy rá(világoskék)
ezért nem mindegy milyen alul a tekercs és a lendkerék...
nagyon ritka ,nehezen beszerezhető,ezért sokat kérnek a bontóba is érte, asszem még husquarnákon is ez van...
természetesen én jó árban adok ,ha kell...
Csak szólok,h az az anya ott középen ,ami a bordás kuplungagyat fogja az balmenetes!
légkulcs használata melegen ajánlott...
Van de le kéne fényképezd,mert létezik több féle...
4 nagyobb vagy 5 kisebb rugója van a lamelláknak?
Baszki ma szétszedtem a blokkot! Venném le a kuplungkosarat és az egyik kis kiálló füle lepattant! Hegeszteni érdemes? Van neked kuplungkosarad?
Olvasgattam vissza a fórum hozzászólásokat,s láttam,h kerestél gfr-hez blokkot...
Nekem van henger nélkül asszem majdnem kompletten...
és van külön kuplungom is,meg még elég sok blokk alkatrészem...
Ha aktuális még,akkor írj...
De van némi ráció a perselyezésben is, csak utána nitridáltatni kell...
http://www.hstuning.hu/content...
És bizony,eléggé túl van méretezve,vannak benne lehetőségek bőven,ha valaki piszkálni akarja...
Van egy SP-02-esem pályára,most készül bele a 200-as blokk,már csak a gyújtást kell belőni (de lehet,h veszek rá állítható digitálist) meg be kell karburálni azt a nagy böhöm 34-es karbit rajta
Tavasszal tesztelem...
ha nem sérül meg kopásálló,jóval kisebb a surlódási tényzője,stb...
nem véletlenül találták ki...
érdemesebb inkább vadászni egy jó állapotú hengert...
nekem volt csak én marha eladtam
Köszi a képeket és a leírást!
Ilyenem nekem is van , de köszi azért!
Henger+ hengerfej+power mechanizmus+power fedél
A henger ......hát a belsején vannak érdekes dolgok! Látszik húzásnyom rajta de az csak látszik, tapintásra ugyan olyan mint a többi résznél! De van 2 részen, ahol a nicalis "lejött" vagy nem tom!
2 helyen kb 1-1,5 mm nagyságba! Nekem a mostani hengerem is ilyen, semmi baja úgy megy ahogy kell! Meg kell hónolni a hengert+ egy uj dugó azt lehet is csapatni neki!:)
Árat nem írok olvasd végig, ha így is kell akkor majd e-mailbe!
Nem akarok zsákbamacskát árulni!
Mit kérsz az SP2-es hengercuccokért?
Ha valakit érdekel,akkor van pár motyóm olcsón
Gilera MXR-hez ,KK-hoz...
Főleg blokk cuccok maradtak...