Hali LALIGATOR! Örülnék nagyon, ha tudnál segíteni. Akit írtál szerelőt, az tőlem 110 km-re lakik, bár lehet, hogy az lesz a vége, hogy oda viszem... A benzinszivattyúm nem működik normálisan. Amikor megvettem egy olyan relészerűség volt bekötve ami ha ráadtam a gyújtást, kb 15 másodpercig ment, aztán megált... menet közben gondolom normálisan működött, mert nem volt soha gond. Aztán gondolt egyet, és behalt... folyamatosan megy tőle a szivattyúm, viszont nem olyan aktivitással ahogy kéne, és meg sem áll 15 másodperc után... Egy tranzisztor meg fűt benne mint az állat... sütni, vagy forrasztani is lehetne vele... :S Elvittem egy műszerészhez, az aszt mondta, hogy 90%, hogy ami IC van benne, az halt meg... Rendeltem is másikat, de nem javult meg a dolog... ugyanaz maradt a jelenség... Ezután a fórumtársak javaslatára raktam bele egy sima autókban használt relét, de azzal meg csak folyamatosan megy a szivattyú... Próbáltam már bele, vagy 10 félét... de semmi változás. És ki sem pörög a gép azóta... csak max 10 ezret, de általában inkább 8-9 ezerig. A power pedig láthatóan nyit... de nem nő a teljesítmény mint rég. :( A hangszóróra időközben rájöttem, és be is kötöttem... Köszi! Jó lenne valami javaslat, vagy segítség. Előre is köszönöm!
Amit a donor gépben találtál ilyen kis kerek hangszóró szerű valamit az valószínűleg egy kis jelző hangszóró...Nekem a gyári gépemen ha az oldaltámasz nincs felhajtva és beteszem sebességbe akkor igen hangosan vonyít, hogy el ne induljak, mert letörhet a cucc.:)
Apró figyelmesség az olasz mérnököktől, érdemes bekötni. Amúgy párszor én is könyékig mertültem az MX-1-esembe, főleg a benzin szivattyú és annak elektronikája miatt, szóval ha tudok akkor megpróbálok segíteni.
A KZ 125 sok összetevőben megegyezik az MX-1-el...Írtam egy hosszú tesztet a boncteremben a gépemről, olvasd el és az alapján tudsz majd dönteni, hogy milyen gép.
Olvastam pár bejegyzést és látom, hogy többeknek gondja van a Gilera MX-1-es és MX-R típusokkal. Szeretnék a figyelmetekbe ajánlani egy szerelőt! Én is hozzá viszem, ért az olasz gépekhez és kiváló munkát végzett nekem is.
Kunadacson található a műhelye, Bálint László a mester neve.
Csak ajánlani tudom mindenkinek aki öreg olasz gépet hajt!:)
De azért különben nem adom fel! Azt viszont valaki megmondhatná , hogy a relé, miért nem indítja a szivattyúmat? és ha valakinek lenne hozzá egy gyújtáskapcsolója, azt szívesen megvenném! azon kívül érintetlen kábelköteg is érdekelne. SEGÍTSEN MÁR VALAKI! :( Bocsi, hogy kiabálok. De már tényleg elkeserítő a helyzet...
Tibcsi! Én ezzel nem azt mondom, hogy szar a gilera, mert abszolút nem... Amíg meg nem ragadt, semmi gondom nem volt vele. Nagyon ment! Imádtam. Aztán megragadt. :( Azóta hiába fúrattam, vettem új dugót. hengerfejtömítést is cseréltem. Nem lett igazán jó. azóta behalt a benzinszivattyú relém... Gyújtáskapcsolóm... És evégett már a kábelezésem is füstölt... Sok motorom volt már, szerettem őket szerelgetni. De Ezzel már hónapok óta kínlódok kilátástalanul. Vetem mellé egy donort is, de pekhemre, arról meg állat módon levagdalták az elektronika nem egy részét... Nagyon belefáradtam már. :((
Eladó Am6-os blokkok
henger nélkül 20-25ezer ft
hengerrel 30ezer ft
ugyanitt ezen blokkok mindennemű bontott alkatrésze
henger szettek 8-12ezer ft
főtengelyek 2-8ezer ft
váltók 8ezer ft
blokkfelek 5-6ezer ft/pár
kuplungok újszerűek 8ezer ft
Azt már néztem! Kutya baja! Viszont multiméterrel mértem amikor forgatom a lendkereket kézzel (gyorsan) addja a feszt a cdi nek...Akkor lehet hogy a cdi halt meg?
és miután kihült és vártál vele akkor utánna ment rendesen? mert ha igen akkor ugyanaz lehet a baja mint nekem volt gyújtástekercset és gyújtáselósztót kelett cserélni.
Amit a donor gépben találtál ilyen kis kerek hangszóró szerű valamit az valószínűleg egy kis jelző hangszóró...Nekem a gyári gépemen ha az oldaltámasz nincs felhajtva és beteszem sebességbe akkor igen hangosan vonyít, hogy el ne induljak, mert letörhet a cucc.:)
Apró figyelmesség az olasz mérnököktől, érdemes bekötni. Amúgy párszor én is könyékig mertültem az MX-1-esembe, főleg a benzin szivattyú és annak elektronikája miatt, szóval ha tudok akkor megpróbálok segíteni.
A KZ 125 sok összetevőben megegyezik az MX-1-el...Írtam egy hosszú tesztet a boncteremben a gépemről, olvasd el és az alapján tudsz majd dönteni, hogy milyen gép.
Jó szelet!
Olvastam pár bejegyzést és látom, hogy többeknek gondja van a Gilera MX-1-es és MX-R típusokkal. Szeretnék a figyelmetekbe ajánlani egy szerelőt! Én is hozzá viszem, ért az olasz gépekhez és kiváló munkát végzett nekem is.
Kunadacson található a műhelye, Bálint László a mester neve.
Csak ajánlani tudom mindenkinek aki öreg olasz gépet hajt!:)
Jó szelet!
nemtud valaki gilera runner 2004-es fényváltó kapcsolót?
vagy lánckerekek lánccal vannak más alkatrészeim cserébe vagy ami kell
Perselyezve lett a hengered?
henger nélkül 20-25ezer ft
hengerrel 30ezer ft
ugyanitt ezen blokkok mindennemű bontott alkatrésze
henger szettek 8-12ezer ft
főtengelyek 2-8ezer ft
váltók 8ezer ft
blokkfelek 5-6ezer ft/pár
kuplungok újszerűek 8ezer ft
önindítók 8ezer ft/db áron(újszerűek)
orozoli2002@yahoo.com
06304351769