Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A 3 gagyi is mennyire eltér minőségben egymástól, talán a GR7 a leg kidolgozottabb bár a 8-as csavar a telóban alul a himbánál nem túl bizalom gerjesztő.
megjött a tps kábel beállítottuk a szervizkönyv szerinti 0,6 voltra és nem indul be hidegen visszaállítottuk 0,2-re(kb itt is lehetett) úgy pöccre indult
bemelegítettük, 0,45-re beállítva még beindul, most várjuk hogy kihűljön
mondjuk kicsit torpan a gép gázhúzáskor, alapjáraton is kellene állítani mert elég lent van, de semmi csavar nincs rajta(csak az ütközőn lehetne állítani itt kell??)

úgy gondolom itt egyéb hibák is vannak nem a tps állás a hiba
Ja ez nem gumigyűrűvel illesztett, akkor pedig mégsem zár tökéletesen, vagy esetleg nagy a szinted és az folyik túl, de akkor is egy pont után zárnia kéne.
ha pesten jársz megcsinálom a fészket, úszót nyomd le víz alá bugyborékol?
Szètkaptam, nekem.minden jónak tűnik, uszot felnyomom közbe fújok a benzincsap utànà csövön szèpen zàr,
Szerintem van olaj bennük. Miért lenne àllitó csavar.
Bazze. Ezek egyazegybe a labtartot lemasoltàk vagy azt onnan rendelik a ktm tol? Meg a sztendert is. Ami.jo! Van tobb szinben is a moci!!
legalább tenne olajat a lengéscsillapítóba (nye rabótájet). Ilyen áron vennék 2 éves Hondát vagy bármi mást. Nem vagyok teljesen kína ellen: A Nikon kínai objektívem jobb, mint a régebbi japán gyártásúak, cserébe egyáltalán nem olcsó, csak az anyacégnek több a haszon.
Igen, ezt tudják ők is-meg mindenki, de ha valaki kéri a dokumentumot, akkor azt mondják, hogy nem találják.

Szerintem aki eldöntötte sohasem motorozott, ránézett az eladási statisztikákra, mert ezt akarta lemásolni, és a honda valószínűleg jobban állt akkoriban a többihez képest. Plusz valószínűleg ázsiában bizalomgerjesztőbben hangzik az átlagembereknek a honda, mert arról már hallott, meg van akinek olyan az autója, vagy a reklámban párhuzamosan tolják a honda nevet, és ezt érdemesnek látta kihasználni. A ktm-ről meg szinte senki nem tud semmit, nem akartak a nulláról indulni marketingben-de ezeket csak feltételezem.
A maguk részéről megérte, mert haladtak előre a technológiában, minden téren. Meg a saját ázsiai piacról megéltek. Helyben alkalmaztak munkaerőt, helyben vásároltak anyagot, helyben van beszállítójuk-megnézed, minden kínai aliexpresses, helyben adták el, helyben fizetik be az adókat, helyben javítanak, a helyiek örülnek, hogy ki tudnak menni a terepre kirándulni, gombászni...stb. És közben fejlődik a munkás, a piac, az alapanyag, a beszállító, az összeszerelő, van munka, munkabér, bevétel, a legelőn jó hangulat, móka kacagás. Aki meg versenytechnikát akar, az bevásárol máshol. Ez még a fejlett világban is vitatéma, mert sokak szerint ez vagy az s.ar, csak a x szín a jó.
Nem tudom, nem én írtam!
http://youtu.be/nR79lnhjWT0 Ha sirni akarsz...nézd végig...de 25 percnél ..vidám lesz a hangulat...Amiröl irtam lejjebb..nemhogy állitani nem lehet a futómüvet...de olaj sincs benne...csak a rugók.a kereskedö szerint sem.......beszarás....Viszont minden ezeöcccccá...
Ezen a versenyen /pl. 24MX Alestrem/ milyen motorok indulhatnak? A kiírásban csak azt olvastam, hogy meg kell felelniük az utcai követelményeknek (világítás, gumiméret, stb) de számít a köbcenti, ill. 2/4 ütem is? Vagy gyengécske angoltudásommal átsiklottam valami infót? Bocs, ha hülyeséget kérdezek, csak turista vagyok a témában...
Gumis a tű vège igen , nemsokà szètkapom köszi addig is
ha nincs gyűrű fel tudom javítani a fészkét. A tűszelep vége gumis?
Nézz rá, mert van olyan ami gumigyűrűvel van illesztve és hiába zár a tűszelep ha az illesztésnél átenged.
Mar nem emlèkszem asszem.egyben van a karbival
A tűszelep ház hogyan van illesztve a karbiba?
Hali gg 300 asom folyatja a benzint, van hogy egy darabig jó ès megint elkezdi folyatni,mitől lehet?? Karbi volt mar szet szedve minden jo uszo elzàr
senkinek nem adott még licenszet. Eleve sokat köpködték ezeket a hondákat, miért nem ktm-et másoltak abból az időből?!
5600 ugye elírás?!
Az idomokkal az szokott a gond lenni hogy a gyari ugyan draga, de nagyon jo anyagbol van, kesz muveszet eltorni oket. Ezek az olcso kinai cuccok meg tornek mint a ropi.
Mar csak egy a gond: mire minosegben is hasonlot gyartanak addigra az ar is annyi mint az ismert markaknal (legalabb is mar nem szignifikansan kevesebb). Ahogy en latom mikor mar jo minosegu a termekuk akkor az arelony mar csak annyi amit a technika elmaradottsaga indokol (altalaban 5-10 evvel a nagy gyartok mogott vannak, gondolom mert lemasolni is idobe tellik).
http://youtu.be/nUj_ysMy7KI

A gyártó ígéri, hogy rendelkeznek a Hondától, minden licensz engedéllyel, de nem találják a papírt :)
https://dirtbikemagazine.com/2...

Kínai ide, Kínai oda, előbb-utóbb megtanulnak motorkerékpárt is gyártani. Ugyanúgy mint cipőt, vagy űrhajót. Addig még van egy pár vevőreklamáció, hogy mi esett le, mi zörög, de általában ezeket figyelemebe veszik, és javítják a hibákat. Egyébként amióta a termelési eszközök elérhetőek nekik is, azóta bármit legyártanak, bármilyen minőségben, azzal kezdik, hogy mennyi pénzt szánsz rá, és asszerint teszik bele az anyagot, meg a munkaórát.

Nyilván nem lesz tökéletes kiforrott versenymotor, mert az némelyik európai gyártónak sem sikerül elsőre. De egyenlőre, hogy a nagy ázsiai tömegek, India-Kína-Oroszország, kimenjenek az erdőbe bogarászni, a japán klón, vagy megvásárolt komplett gyártósoros Yamaha blokkokkal, megfelelő. Ott meg nem hisztiznek, ha valami leesik, zörög, vagy oda kell csavarozni egy önmetszővel, mert így élnek évezredek óta.