Az a rossz hír neked Sanya, hogy kiegyenlítő tengelyt akkor szoktak belerakni (lehet a Beta a kivétel), ha injektoros lesz, mert szétrázza az injektor fejet..
Nagyon sokat javitottam. A legvege volt amikor karbisra alakitottak. Feltetelezem erre asszocialsz.
A gondok akkor kezdodnek amikor a sufniban nekialltak javitani. Utana lettek legtobbszor menthetetlenek.
Egyebkent ha megfelelo olajjal volt hasznalva es nem bennehagyva a benzin leallitas utan hosszu idore akkor nem volt gond. De hat ebben az orszagban mindenki mindenhez (is) ert
Baszod ne pörgesd! Azt hittem szethullik. Miért pont én hallgassam Sanyika? Nem hallottam még uj.mocit soha .. mondjuk ennyibol érthető hogy nekem celoztad. Koszi!!!
Nekem eddig nem volt rossz tapasztalatom a Koyoval.
Kb 10-15 eve csak ezeket hasznalom. A legjobb ar-ertek szerintem.
De ettol fuggetlenul mindenbol ki lehet fogni selejtet, barmi lehet
A nagyfordulat es a minoseg nem.feltetlen parosul. C 3 jelu csapagyak.keszulnek nagyobb fordulatra. A kulonbseg pusztan az illesztes nagysaga. Tehat attol hogy c3 / nagyfordulatu nem.feltetlen minosegi.
nekem a fag kb 500km után szétesett a kerékben, utána felbasztam magam és vettem párszáz forintos cx csapágyat és az jó pár erdélyi túrát kibírt
segédmotorokat általában skf csapággyal újítottam fel, sok esetben csak porvédős volt a gazdaboltban, kritikán aluli a zsír bennük volt amelyikben egy félbevágott borsószemnyi volt, annyiból jó volt hogy könnyebb volt kimosni belőlük......
Még a szivattyúkban is hamar tönkre megy. Szomszéd szervizben inkább fag-ot vagy bármi mást használnak. Koyo minőségben nem különb most mint a ksbc. kimosod a zsírt belőle olyan mint egy bontott öreg csapágy.
BETA ban nem tudom.
Kenés függő elsősorban, függ attól is hogy egy üzemóra alatt mit kap, csőgázon megy a motor egy óra alatt vagy extrém enduroban alapjáraton, mennyit fordult át a főtengely ezzel egyenes arányban van, függhet még a hűtéstől és terheléstől is, mekkora kompresszió van a gépben, stb
Egy 300ccm extrémben 300+ szerintem.
Dugócserénél érdemes ránézni mi újság és akkor kiderül kell vagy nem, ha már hangja van mindenképp érdemes cserélni, némelyik aftermarket hajtókar olyan illesztéssel jön ki újkorában, hogy nagyobbat lógnak mint, a kivett kopott... Valószínű gyári alkatrésznél nincs ilyen probléma.
A lényeg, hogy a légszűrőt ne magasnyomásúval akard kimosni és ne a helyén bent legyen
Normálisabb motorokon a légszűrőház alján van kifolyó, jobb esetben azon távozik is a víz ami esetleg befolyik a házba (ha nincs eldugulva), azaz ha netán az illesztéseken át mosáskor a légszűrő házba víz jut, ki kéne folynia. Persze nem árt, ha nem nyomatod bele egyfolytában sokáig magasnyomásúval a vizet, mert az átfolyó képessége azért korlátozott, már ha egyáltalán van a BETA-n ilyen kifolyó. Aki tutira akar menni, a légszűrő helyére mosáshoz használatos műanyag zárót rak.
Ahhoz hogy a főtengelycsapágy így berozsdáljon, rendesen meg kell rakni vízzel...
Egyébként mosás után érdemes megjáratni, biztos ami biztos.
Más téma, de ha több időre teszi le az ember, a karbiból is érdemes kiengedni a benyát, mert ezek a jó benzinek belekocsonyásodnak, főleg ez az új E10-es lószar,
A gondok akkor kezdodnek amikor a sufniban nekialltak javitani. Utana lettek legtobbszor menthetetlenek.
Egyebkent ha megfelelo olajjal volt hasznalva es nem bennehagyva a benzin leallitas utan hosszu idore akkor nem volt gond. De hat ebben az orszagban mindenki mindenhez (is) ert
En mar csak a 250es tpit 19tol vennek ha ketutemet akarnek.
Kb 10-15 eve csak ezeket hasznalom. A legjobb ar-ertek szerintem.
De ettol fuggetlenul mindenbol ki lehet fogni selejtet, barmi lehet
segédmotorokat általában skf csapággyal újítottam fel, sok esetben csak porvédős volt a gazdaboltban, kritikán aluli a zsír bennük volt amelyikben egy félbevágott borsószemnyi volt, annyiból jó volt hogy könnyebb volt kimosni belőlük......
Kenés függő elsősorban, függ attól is hogy egy üzemóra alatt mit kap, csőgázon megy a motor egy óra alatt vagy extrém enduroban alapjáraton, mennyit fordult át a főtengely ezzel egyenes arányban van, függhet még a hűtéstől és terheléstől is, mekkora kompresszió van a gépben, stb
Egy 300ccm extrémben 300+ szerintem.
Dugócserénél érdemes ránézni mi újság és akkor kiderül kell vagy nem, ha már hangja van mindenképp érdemes cserélni, némelyik aftermarket hajtókar olyan illesztéssel jön ki újkorában, hogy nagyobbat lógnak mint, a kivett kopott... Valószínű gyári alkatrésznél nincs ilyen probléma.
egy kérdés
hajtókar mennyi üzemórát szokott elmenni ?
Normálisabb motorokon a légszűrőház alján van kifolyó, jobb esetben azon távozik is a víz ami esetleg befolyik a házba (ha nincs eldugulva), azaz ha netán az illesztéseken át mosáskor a légszűrő házba víz jut, ki kéne folynia. Persze nem árt, ha nem nyomatod bele egyfolytában sokáig magasnyomásúval a vizet, mert az átfolyó képessége azért korlátozott, már ha egyáltalán van a BETA-n ilyen kifolyó. Aki tutira akar menni, a légszűrő helyére mosáshoz használatos műanyag zárót rak.
Ahhoz hogy a főtengelycsapágy így berozsdáljon, rendesen meg kell rakni vízzel...
Egyébként mosás után érdemes megjáratni, biztos ami biztos.
Más téma, de ha több időre teszi le az ember, a karbiból is érdemes kiengedni a benyát, mert ezek a jó benzinek belekocsonyásodnak, főleg ez az új E10-es lószar,