Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Úgy tervezem ez az utolsó új enduróm. Így tőlem mèg sugàrhajtàsu is lehet majd. Ezzel elvagyok míg bírok motoroni.
Az a rossz hír neked Sanya, hogy kiegyenlítő tengelyt akkor szoktak belerakni (lehet a Beta a kivétel), ha injektoros lesz, mert szétrázza az injektor fejet..
Nagyon sokat javitottam. A legvege volt amikor karbisra alakitottak. Feltetelezem erre asszocialsz.
A gondok akkor kezdodnek amikor a sufniban nekialltak javitani. Utana lettek legtobbszor menthetetlenek.
Egyebkent ha megfelelo olajjal volt hasznalva es nem bennehagyva a benzin leallitas utan hosszu idore akkor nem volt gond. De hat ebben az orszagban mindenki mindenhez (is) ert
beszélj pár aprilia sr tulajdonossal mielőtt 2t injektoros motort vennél!
Soha se mondjad, hogy soha.
En mar csak a 250es tpit 19tol vennek ha ketutemet akarnek.
Injektoros betàm soha nem lesz. Mint ahogy neked sem injektoros ktm. Fèl szavakból is èrtjük egymàst.
Mi is így örültunk 2016 ban :) majd mikor kijon az injektoros beta. Ne csinalj ugy 2022 ben mintha ujdonsag lenne :)
Sanyika. A ktm 4 eve ezt mar megoldotta. Nekem / nekunk ez nem.ujdonsag :). Azert orulok az oromodnek .
Ez nem az enyèm te fiú. Azt hizzem èszre veszed, hogy nem ràzkódik.
Furcsa hogy atkapcsoltad feherre de visszaugrott kek allasba a kacsolo. Csak.nem.beszart mar az elejen?
Baszod ne pörgesd! Azt hittem szethullik. Miért pont én hallgassam Sanyika? Nem hallottam még uj.mocit soha .. mondjuk ennyibol érthető hogy nekem celoztad. Koszi!!!
ez még a katalizátoros kipufogó?
Pontosan.
Nekem eddig nem volt rossz tapasztalatom a Koyoval.
Kb 10-15 eve csak ezeket hasznalom. A legjobb ar-ertek szerintem.
De ettol fuggetlenul mindenbol ki lehet fogni selejtet, barmi lehet
A nagyfordulat es a minoseg nem.feltetlen parosul. C 3 jelu csapagyak.keszulnek nagyobb fordulatra. A kulonbseg pusztan az illesztes nagysaga. Tehat attol hogy c3 / nagyfordulatu nem.feltetlen minosegi.
fag-ból van kifejezetten jó minőségű akár nagy fordulatra gyártott csapágy is.
nekem a fag kb 500km után szétesett a kerékben, utána felbasztam magam és vettem párszáz forintos cx csapágyat és az jó pár erdélyi túrát kibírt
segédmotorokat általában skf csapággyal újítottam fel, sok esetben csak porvédős volt a gazdaboltban, kritikán aluli a zsír bennük volt amelyikben egy félbevágott borsószemnyi volt, annyiból jó volt hogy könnyebb volt kimosni belőlük......
kedvet kaptam megyek is holnap motorozni.
Még a szivattyúkban is hamar tönkre megy. Szomszéd szervizben inkább fag-ot vagy bármi mást használnak. Koyo minőségben nem különb most mint a ksbc. kimosod a zsírt belőle olyan mint egy bontott öreg csapágy.
BETA ban nem tudom.
Kenés függő elsősorban, függ attól is hogy egy üzemóra alatt mit kap, csőgázon megy a motor egy óra alatt vagy extrém enduroban alapjáraton, mennyit fordult át a főtengely ezzel egyenes arányban van, függhet még a hűtéstől és terheléstől is, mekkora kompresszió van a gépben, stb

Egy 300ccm extrémben 300+ szerintem.
Dugócserénél érdemes ránézni mi újság és akkor kiderül kell vagy nem, ha már hangja van mindenképp érdemes cserélni, némelyik aftermarket hajtókar olyan illesztéssel jön ki újkorában, hogy nagyobbat lógnak mint, a kivett kopott... Valószínű gyári alkatrésznél nincs ilyen probléma.
csak fedéllel szoktam mosni , van természetesen kifolyója

egy kérdés
hajtókar mennyi üzemórát szokott elmenni ?
A lényeg, hogy a légszűrőt ne magasnyomásúval akard kimosni és ne a helyén bent legyen

Normálisabb motorokon a légszűrőház alján van kifolyó, jobb esetben azon távozik is a víz ami esetleg befolyik a házba (ha nincs eldugulva), azaz ha netán az illesztéseken át mosáskor a légszűrő házba víz jut, ki kéne folynia. Persze nem árt, ha nem nyomatod bele egyfolytában sokáig magasnyomásúval a vizet, mert az átfolyó képessége azért korlátozott, már ha egyáltalán van a BETA-n ilyen kifolyó. Aki tutira akar menni, a légszűrő helyére mosáshoz használatos műanyag zárót rak.

Ahhoz hogy a főtengelycsapágy így berozsdáljon, rendesen meg kell rakni vízzel...

Egyébként mosás után érdemes megjáratni, biztos ami biztos.

Más téma, de ha több időre teszi le az ember, a karbiból is érdemes kiengedni a benyát, mert ezek a jó benzinek belekocsonyásodnak, főleg ez az új E10-es lószar,