A diler ember is azt mondja ..hogy nincs benne olaj...és láttam egy másik videot...egy másik orosz pali arra panaszkodik...hogy nem csinál semmit...ha tekergetik a csavart...majd szétszedték a tetejét...és az ott egy kamu csavar...a kupakban....Olajnak még nyoma sincs....Aztán elmondja az ember...hogy 40 órát mentek vele..folyik az olaj mindenhol..ami lehetett már letört...de a telószárak szárazak...már most érti miért...Ha nézted a videot..mikor lökdösi a telót...adj rá hangot...olyan..mint az 50 éves riga 6-os...Abban is csak rugó volt...Az utplsó motort...amit tesztel...abban talán van olaj...de az 30.000 rubellal drágább...A súlyuk...130 kg körüli...16 -17 lóerö...170 köbcenti...
3 csavar van az alsó festékes a 2 felső annak az ütközője amibe a bowden van be akasztva
A legfelsőbb tekertem kb 1 fordulatot befelé most indul hidegen melegen 0,45 volt tps értékkel
Reggel megnézem hogy indul jéghidegen utána megy 0,6 Voltra és úgy is teszt
Ezek a gyártók nem minket céloznak. Láthatod az USA és az EU-s fórumokon, még a Japán és az európai gyártások között is megy kardozás, hogy melyik szín az egyedüli jó. Éppen általában az amelyik a beírónak éppen akkor van.
2016-ban beneveztem életem bakancslistás eseményére, mikor az ebay-en rendelt,- nem a legolcsóbb- kínai, nagyméretű vizes hátizsáknak, a rajt előtt fél órával, a motorra való felrögzítéskor, feszesre húzáskor, elszakadtak a cérnák a hevederek varrásainál, -na akkor nálam elpattant egy húr, szívembe vágott oly váratlanul, el se hittem csak álltam szótlanul.
16mm, párhuzamos a úszó oldalán a forrasztás a ház aljával mikor zár akkor gyári érték. Részemről sokkal alacsonyabb szinttel megyek, de ehhez mást is kell karburálni. Ha sokat állítottál a szinten, lehet most is kelleni fog
Akkor szint gond volt, de most meg nehogy kevés legyen. Van megadva manuálba érték a karbi alja és az úszó alja között mennyi mm.-nek lennie mikor zár erre kéne beállítani.
Szia! Tankban szűrő? Tű szelep végén a rugós bizbasz szorulás? Úszó akadás? Szimplán magas szint? Mennyi most? Hogy áll az úszó, mikor zárva van a szelep?
A legfelsőbb tekertem kb 1 fordulatot befelé most indul hidegen melegen 0,45 volt tps értékkel
Reggel megnézem hogy indul jéghidegen utána megy 0,6 Voltra és úgy is teszt
2016-ban beneveztem életem bakancslistás eseményére, mikor az ebay-en rendelt,- nem a legolcsóbb- kínai, nagyméretű vizes hátizsáknak, a rajt előtt fél órával, a motorra való felrögzítéskor, feszesre húzáskor, elszakadtak a cérnák a hevederek varrásainál, -na akkor nálam elpattant egy húr, szívembe vágott oly váratlanul, el se hittem csak álltam szótlanul.
aztán szerintem eltoljuk a ktm kecskeméthez, mielőtt mindent teljesen elbaszunk
mondjuk a gázhúzásnál lehet optimálisabb lenne az állítás hiszen mindig kell egy kis gázt húzni meleg indításkor