Elmondtam amit láttam...Aztán a motor tulajdonosa is leirja a video alatt..(mert kérdezik töle..hogy mi történt..).leirja hogy elektromos rövidzárlat..és benzintúlfolyás...A beszélgetést leforditva...be is linkeltem ide...lejjebb...De te nem adod föl..Mi a baj???..Ennyire nem való neked az élet???Remélem nincs harag..
Ha már ilyen tudományos magyarázatot tudsz adni erre az önindító vezetékre, ha lesz egy kis időd nézz rá egy ilyen motor elektromos rajzára, hány dolognak kell meghibásodni egyszerre, hogy azon a kábelen ilyen zárlat legyen, ja és persze pont akkor mikor az eldöntött motorból benzin is folyik ki.
Magamfajta átlagember számára a műanyag benzintank mellett égő motor jelenléte felülírja a szerszám elővétele, pozicióba állítás-az én ülésem két csavaros- és szerelés gondolatát.
Ezért jó a csoportban való motorozás, mert ott többféle gondolat felmerűl:-)
Nem gondolom barki epeszu ember azt hozna ki ebbol az esetbol,hogy melyik gyártó terméke milyen. Teljesen mindegy hogy Beta, Ktm vagy Japan vagy barmi. Egyébként nem is volt ilyenrol szo. Es nem is lenne sztem ha Beta fekudt volna ott.
Kar ilyen hulyesegen osszezorrenni.
Nekem is gyulladt ki már motor es auto is. Egy biztos, vizzel nem erdemes locsolgatni hacsak nem tudsz elegendően nagy mennyiséget odajuttatni ami kiszoritja az oxigént. Erre kis esély van. Vagyis a homok, oltokeszulek, letakaras stb a megoldas..ez egy fontos tanulsag lehet ha barki igy jar
El vagy tévedve ember:) Nekem is van az autómban porral oltó. Azt, hogy megállnék-e az adott helyzetben az adott szituációt mérlegelve dönteném el. Videozni semmiképp nem videoznék. és a fészbúkra sem raknám fel, már csak azért sem, mert sosem voltam fent rajt...
csak azért "szólítottalak" meg, mert ha beta-ról van szó, az egy fos. de ha ktm akkor isten.
egyébként meg ahogy írtam, nekem mindegy... nekem gasgasom van, de sajnos azzal sem sokat megyek...
Gondolom te az a fajta ember vagy aki.ha az autopalyan égő autot làt a telefonja utàn kapdos hogy videozhasson. ...... Nalam.van erre a celra egy tuzolto.palack amit oda is adnék.ilyen esetben.
El vagy tévedve ember. Én arrol irtam hogy egy motor sokmindentől.kigyulhat. lenyegtelen hogy egy ktm vagy egy barmi.mas . Sajnalatos az ilyesmi . Nem kell ennek.örülni ha beta ha serko ha ktm. Jo par eve egy ismerosnek. langralobbant a motorja az erdoben. Nem tudom mar mi volt az. Talan dr suzuki. Egy faàg olyan szerencsetlenul fordult hogy betamadta a karbit és lelökte. Par masodperc mulva làngolt a motor! Valahogy el tudtàk.oltani szerencsére. Erre irtam vagyis a videora hogy sok veletlen faszsagtol langrakaphat egy motor . Remeljuk velunk.nem.fordul.elo. a tpi t én.nem.utalom. nem.haragszok rà. Probaltam. Màr 2017 ben
. Nekrm.most még jobban tetszik.az egyszerű karbis motor raadasul.kapni is lehet.... Megnyugtatlak.ha egy beta làngol engem.nem.fogsz latni röhögni.....
0.27-0.29 között látható..az öninditó kábele..amit aztán vesz a kábel mentén..le egészen az öninditóig..és vissza..Ha megnézed..az egy vastag betáp kábel...amiröl..fent..az olajtartály elött teljesen leolvadt a szigetelés...kivan a sodrott réz kb 7-8 centin...Ez lehetett a fö ok..szerintem...innen csöpögött lefelé késöbb az égö müanyag..ami mindig ujra gyulladt..és égett amire csöpögött...Plusz..ahogy döntögették...a benzin a tankból..ami mindig meggyulladt...Volt baj rendesen...Nem tudom hogy van megoldva..a biztositék része..de ha a biztositék minden ilyen esetben elpuhanna...nem lenne elektromos tüz az autókban sem...A sarut már lehet nem kellett levenni..mert ilyen áramfelvétel mellett...biztos hogy nullára merült..ennyi idö alatt...Én azért levettem volna..és a tankot is..amit ha jól láttam..ök is leszedtek...
A video alatt...a gazdája leirja...hogy elektromos hiba..és a kifolyt benzin...30 éve javitok autókat...saját mühelyem van...stb..Hidd el láttam már pár dolgot
A konkrét videóról volt szó, itt akkor lobbant lángra, miután önindítozott a srác, aki felállította.
Nyilván kigyúlladhat rengeteg dologtól, de a videóról beszéltünk.
Csak annyit próbáltam írni, hogy szerintem nem volt folyamatos zárlat, míg le nem vették a kábelt az akksiról, mert az első szikra után, ami a tüzet okozta (egyetértünk abban hogy ez okozta), szerintem normális esetben a biztosíték elpuhant és nem folyt tovább az áram azon a kábelen, amin szerinted (ha jól értem) folyamatosan folyt az áram és ez lobbantotta újra tüzet, míg le nem vették az akksiról (bár a levétel tényét nem tudom melyik videóban látod?)
Ami a teendőkben a lényeg összefoglalva tűz esetében.
Lehetőség szerint a benzint nem folyatni tovább (azaz motort felállítani)
Ülés le, tank le (akksi saru le) közben meg lehet tömni sárral, már ha van, vizet locsolni rá felesleges.
A semmitől nem, de gondolom rázott már meg pár embert simán az áthúzó gyertyapipa! az illúzióim meg nem oszlottak el pár benzintől elégett kábel láttán. De legyen úgy ahogy te gondolod!
Hátizsákban elfér és lehet hogy medve ellen is jó lehet.
https://munkaruha.store/id/139...
Magamfajta átlagember számára a műanyag benzintank mellett égő motor jelenléte felülírja a szerszám elővétele, pozicióba állítás-az én ülésem két csavaros- és szerelés gondolatát.
Ezért jó a csoportban való motorozás, mert ott többféle gondolat felmerűl:-)
Kar ilyen hulyesegen osszezorrenni.
Nekem is gyulladt ki már motor es auto is. Egy biztos, vizzel nem erdemes locsolgatni hacsak nem tudsz elegendően nagy mennyiséget odajuttatni ami kiszoritja az oxigént. Erre kis esély van. Vagyis a homok, oltokeszulek, letakaras stb a megoldas..ez egy fontos tanulsag lehet ha barki igy jar
csak azért "szólítottalak" meg, mert ha beta-ról van szó, az egy fos. de ha ktm akkor isten.
egyébként meg ahogy írtam, nekem mindegy... nekem gasgasom van, de sajnos azzal sem sokat megyek...
. Nekrm.most még jobban tetszik.az egyszerű karbis motor raadasul.kapni is lehet.... Megnyugtatlak.ha egy beta làngol engem.nem.fogsz latni röhögni.....
hozzáteszem felőlem bármelyik éghet...
http://welder.hu
Enduro ILD
Enduro ILD
2 napja
El skrat a benzín z přepadu
Nem tudom, mi volt az oka?
Enduro ILD
Enduro ILD
2 napja
El rövidzárlat és benzin túlcsordulá
Nyilván kigyúlladhat rengeteg dologtól, de a videóról beszéltünk.
Ami a teendőkben a lényeg összefoglalva tűz esetében.
Lehetőség szerint a benzint nem folyatni tovább (azaz motort felállítani)
Ülés le, tank le (akksi saru le) közben meg lehet tömni sárral, már ha van, vizet locsolni rá felesleges.
Villamosmérnök legyen a talpán, aki itt kihámozza a kábelkötegből ki kivel van