A régi kawámat (2001 zx9r) semmi nem múlta felül tartósságban és fogyasztásban sem. 6.-ikban leakasztottam a gázt több órán át kibírta, csak a gumi, lánc, és benzin fogyott. A hajó gyártó elbaszta a 2004-es modellt, de nem gyártott utána folyamatosan selejtet mint a bmw vagy az aprilia, 2005-től már jó lett ez a lényeges különbség. Aprila RS250 amikor motor hibás lett alattam blokkot se találtam hozzá. Volt Ducatim sose romlott el, hamarabb meguntam őket. Nem kétlem hogy a gyárnak siker sztori, de a minősége szar.
Legegyszerűbb egy kapcsoló a kormányra
Csomó ismerős így oldotta meg
A hűtős kicsit macerás de ha nincs más akkor még lehet csinálni
Nekem a huskyn szerencsém volt mert pont olyan volt az egyik vízcső ív mint a 610-en és fel tudtam tenni annak a csőben lévő kapcsolóját nem kellett a hűtőbe betenni
Hátránya az volt hogy túl sokat ment a ventilátor mert nem a hűtőben mérte a hőfokot hanem ahol jött ki a hengerfejből
Nem azt mondtam...hogy hibátlan...mindnek van hibája...14 évet sportmotoroztam..A csapatban volt minden..a ymahák kuplungkosár szegecs problémák..késöbbi modellnél..a váltó..Honda. a kosfejü .fötengely problémák....gsx-r vázrepedés...puha szar fék..bmw...szelepek..Kawa csak egy volt..de az gyorsan összetört...Aprilia rsv 4.....3000 km-t birt..motor kuka..Ducati...Mindig folyt az olaj belöle valahol..Biztos volt még más is..most hirtelen ennyi...A japán..az még mindig minöség...ez igy van...De minden városi legendától függetlenül...az 1000 rr..nagy dobás volt..ami bejött...A gyárnak biztos...
2 vs 15 év nincs arányban a bárányos példával. Ismerős bmw 2 rövid pályanapot bírt ki. Újonnan vette. Hengerfej hiánycikk bontottan a leszakadó szelepek miatt. Másik példa: gsx-r 1000 töredék áron csak pályán 80,000km bontás nélkül. http://youtu.be/AvPO7fRDTGw http://youtu.be/SyBGtHC46iM
Ha gasgas akkor membrán, de elsőnek még se ezt szedd szét, mert macera, lehet csekkolni egyszerűbb dolgokat is.
Van-e (elég/megszokott) kompresszió a motorban? Váltóolaj megvan a gépben? Már most se indul be rúgásra csak tolásra? (szívatóval, a nélkül, más-más gázállássokkal)
A légszűrőd benzines-e? (ez kipárolog, azaz indítás és járás után nézd meg)
Cserélj gyertyát, néz meg úgy, szikra megfelelő/szokásos erősségű?
Utána nézd át a karbit(légszűrőt se árt)
ha van csere cucc, nézd át az elektronikát főleg ha szikra gyanús (másik CDI, trafó).
Majd jöhet a membrán, aztán a többi belsőség, ha szükséges...
Nagyon ki lettek hegyezve...Egy speed motor erröl szól...és pár év a tartósság...Nem boltba járni...és nem turázni készült...De ezt tudjuk.Egy klasszikust idézve..."Nem akarok 80 évig élni mint a bárány...csak 50-ig..de ugy mint a farkas"..Az eladás a lényeg..onnantól..hogy kijött...viszik mint a cukrot....a Tpi-re is mondják..hogy szar...Talán kettöt -hármat amivel probléma volt...fel is tettek a netre..a milliós eladásból...Na és???...Nézd meg a számokat...viszik mintha az utolsó lenne..A gas gas ezt nem tudta...ktm ként fogja tudni...
Egyik 1000rr se lett tartós mindig azt mondták a a legújabb már jó. Persze 2-3 évig. Ehhez képest a japánok 10-15 évig nem esnek szét ugyanebben a kategóriában.
Igy van...Ez történt ezelött 10 évvel ..amikor a bmw kihozta az 1000 rr-tNagyon nagy bátorság kellett hozzá..a japán uralom mellett....És bejött nekik...Voltak problémák az elsö szériáknál. kijavitották..de aztán beütött a dolog nagyon...Óriási eladásokat produkáltak...mert jó lett a cucc...Ha majd meglesz az elsö gas ktm...kiváncsi leszek melyik profit fogják ráültetni...aztán csak a pénzt kell számolni...
Hogy ki kinek az ajtaján kopogtatott...majd egyszer kiderül...Motort épiteni...és kitolni a gyárból...ez az egyszerübb része a dolognak....De amikor sikerül eljutni oda...hogy egy márka le tudja fedni a világot...kereskedökkel...alkatrésszel..stb...na az a nagy dolog...Akkor már mindegy minek hivják...ebben a láncban lesz vevö mindenre...Igy a gas-gas-nál..is megmarad egy csomó ember munkahelye...és megmarad a név...mint a husky...stb..de mint tudjuk...ez már ktm...Alkatrész szempontjából is egyszerübb lesz...
Szerintem itt pont fordítva történt. A többször is földbe állt gas nem feltétlen kellett a KTM-nek csak mar olyan olcsón tudtak megvenni, hogy kár lett volna kihagyni.
Ugyanúgy mint az új motor vásárlók. Ha nem hozza a motor az elvárt szintet, akkor próbálnak kiszállni, nem vásárolnak legközelebb. Ha hozza, akkor megvan a bizalom legközelebb is. Lesz megfelelő kereslet az új motorokra. Lesz megfelelő bevétel. A befektetők elégedettek, mindenki boldog mosolyog.
Nem a KTM hibája, hogy ez nem sikerült nekik az elmúlt időszakban. Hiába mutogat bárki arrafelé.
Itt valszinüleg a pénz volt a probléma....ahogy lenni szokott...A befektetök ..ha nem jön vissza rendesen a pénz...próbálnak kiszállni a buliból...Öket nem érdekli ..hogy milyen eredményeket tudnak felmutatni...mint versenyzök...stb...csak egy dolog... ez pedig a profit...Ha nem hozzák...az elvárt hasznot...akkor eladják..Jelen esetben...ha jól tudom 60%-ot vett meg a ktm..ami azt jelenti...mindenben ö dönt...
Szerintem itt pont nem a kis halság volt a probléma. A gas gasnak előnyös alapjai voltak. Egyrészt a sikeres triál sport, amiből endurós generáció fejlődik. Meg lehet nézni, ott vannak a spanyolok az élvonalban. Egész éves ki álló éghajlat, egyik legnagyobb számban motorozó nemzet, kiváló terepadottságok. Az egész országban mehetsz keresztül kasul. Ausztriában pl nem, illetve a többi adottság is gyengébb.
Valljuk meg, itt a minőség mindenben megfelelt az újlatin hagyományoknak.
A vásárlók nem voltak emiatt előítéletesek, csak tapasztalatak. Felénk Kevesen tettek kétszer ugyanarra a lóra.
Miközben a germán vonal pl Forma 1es konstruktőrökkel terveztette a sebességváltót.
A nagy hal..mindig megeszi a kicsit...Üzleti szempontból...teljesen igaza van..Monopol helyzetben van...nem lesz motorgyártó...aki szembe szálljon vele...hacsak valami csilliárdos...nem akar endurót épittetni...De az a semmiböl..név..preztis nélkül..nem fog menni..csak hosszú évek után..mikor már bizonyitott...Sok másban...sokkal nagyobb pénz van.senki nem hülye..tehát..ez igy halott...Maradt a négy japó...ahol van név...de még ütöképes enduró nincs...Még ez nekik is hosszú évekbe telne...mert valljuk be...van lemaradásuk ezen a téren rendesen...Más stilusban jók...lehet inkább azt eröltetik...az endurók helyett...Hamarosan minden ktm lesz..csak a szinek maradnak...Aki még maradni fog...Beta...stb...ha nem lép idöben....elfog jönni az az idö...mikor örül...ha megveszik a márkát...mikor már ki lesznek véreztetve...
Esetleg valakit érdekelne egy Touratech Aventuro Carbon sisak ?