Az új motor szerintem nem pénz kérdés..Hanem annak a függvénye......mennyire vagy igényes.....nyugodtan akarsz motorozni...aludni..stb..Egy 3 éves enduró 500.000ft al olcsóbb az újnàl...Ha csak 150 óra van benne ...és a motorjàhoz nem is kell nyulni...akkor is rà lehet dobni 200.000ft. A futómü szervizre,gumikra,làncszettre,Dekorra,kerékcsapâgyra....És akkor màr közel vagy az újhoz...Az érzelmi öröminjekciórol még nem is beszéltem...Az új motor illatàról sem
Műszaki dolgokhoz nem tudok kötődni
A pénzben kifejezett értéke se tud lázba hozni
Én inkább a vegyünk szart olcsóért és csináljuk meg faszára párti vagyok, igaz nekem csak nagyon hobbi célra kell
De ha az új mondjuk 20%-al többre jön ki egy 3 éves használatkor tuti azt venném, de hs már 50% a különbség akkor már biztos nem mág ha lenne is pénzem annyi felesleg
en az uj kapcsan szalajtos modszeret latom a legkevesbe koltsegesnek. evente csere. igaz igy relativ sokat kell radobni de nincs koltseges javitas semmi es hibatlan motorja van. egy 2 szezont lefutott motor ebben a szakmaban mar messze van a tokeletestol, irdatlan penz lenne uj allapotba hozni. persze meg nem szar de mar itt kopott ott log..
Az új motort nem lehet pusztán tények szerint értékelni
Ott az érzelmi faktor no meg a piszkos anyagiak
Ha megtehetném kitolnék valami 2024-es modellt s szarnék bele az értékvesztésbe
Az azért jó lehet mikor te fingsz rá elsőként a lócára
A használt meg mindíg lutri,csak a Dew módszerével lehetsz biztos egy sokgazdás bringában
Azt kellene megnézni hogy pl 3 idény alatt mennyibe van az új szervize és az érték vesztése vagy a régi szervize+ értékvesztése
Mert ha a régi rendbe van vágva akkor nem lehet sokkal problémásabb szervizelés szempontjából mint az új
De ha nem sok a különbség megéri az új mert technikailag biztos jobb mint a régi
Hasznaltra tobbet ra fogsz kolteni mindt ha ujad lenne,csak a regit mindig szereled es az ujjal motorozol...perszeeee ki hogy eli meg es latja be..en mar mind a 2 oldalan voltam a lonak,szoval szerelgesse mas.
Persze új motor lenne a legjobb. De annyi pénzt nem szeretnék rá fordítani.
És tisztába vagyok azzal is hogy szerelés nélkül nem lehet meg úszni. Mert Murphy törvénye dolgozik.
De nem mindegy hogy mennyit, meg hogy mit.
hamar rajossz majd hogy ez nem az a hobbi ahol meguszod a szerelest. minnel oregebb a motor annal inkabb kell majd szerelni.ha nem csak a hatarba kapirgalsz akkor ebben a sportban meg az uj motorot is kell szerelni csak kevesbe zsebbenyulosan.
Szerintem akkor vegyél újat, ha nem akarod szerelgetni és tuti megbízhatót szeretnél.
Használt motornál(főleg egy 10 éves), ha nem akarsz cumizni vele hosszútávon (hol ez jön elő hol az),
akkor azzal kell kezdeni, hogy darabokra bont, felújít majd összerak, akkor nem lesz vele bajod, csak tankolod, olajat meg légyszűrőt cserélsz egy darabig
ha ezt nem játszod el az elején, akkor jöhetnek a meglepetések, általában jönnek is...
Mindig van valami használt motornál, az előző tulajoktól függ, hogy mennyivel találkozol míg nálad van.
Persze az is kérdés mennyit tervezel vele időben, ha csak 1 szezon(s nem is motorozol sokat) lehet mákod van és hozzá se kell nyúlni,
ha hosszabb táv tuti beleszaladsz egy két dologba, ha nincs felújítva, átnézve.
Köszönöm a segítséget. Igazából hétvégi hobbi endurozás a cél.
Sajnos sok időm nem lenne rá éppen ezért szeretnék megbízható motor.
Nem szeretném minden időm arra szánni hogy valami xar rajt.
A súly meg annyi nem mért adó igazából úgy gondolom hogy a hasonló korú 4t ktm sem lehetett könnyebb, amihez volt szerencsém.
Akkor a válaszaitokból leszűrve nem egy rossz vétel. Csak megfelelően körültekintően kell választani a kínálatból.
Még 1x köszi a választ.
mit gondolsz problémának a 10 vagy a 11-es modellel kapcsolatban? (azt írod 2009-ig)
12 az tényleg nem volt ok mint első új típusú széria,
a 13 már egy fokkal jobb a 14,15 meg már nem olyan vészes, mint mondjuk a 2012, elég sok fejlesztés van rajta a régebbi modellekhez képest, pl állítható power, stb
mondjuk más az egész motor koncepciója is a régebbi modellekhez képest.
ugyanazt nézd át rajta, amit másik motornál is átnéznél, kicsit jobban nézd át a vázat, le lehet törni róla cuccokat. (pl lábtartó)
Ha értékrendedben nagy súllyal szerepel a súly és könnyű motort akarsz, nem jó választás a gasgas mert nehéz.
Membránja szokta megadni magát, azt meg kell nézni mindenképp, de érdemesebb élből V4 re cserélni, azzal nincs gond.
bár szerintem vétel után érdemes minden használt motort szétborítani, akkor nem lesz később meglepetés.
A blokkkjával nincs gond, ha karban van tartva, utóbbi, ami kevésbé jellemző itthon.
A nyomaték leadása kezelhető.
A villaszöge nagy, kevésbé fordulékony, az első telója nem az igazi gyárilag(lehet telóssal javíttatni), a kuplungjába kell több olaj mint az előírt, hogy ne nyekegjen, már ha hardozol és gyilkolod.
Egyébkét meg tök mindegy a típus, a konkrét motor állapota sokkal többet számít, illetve a te szubjektív tapasztalatod vele, próbáld meg kipróbálni, aztán vagy egymásra találtok vagy nem. Mire akarod használni a motort?
Üdv.
Érdeklődni szeretnék hogy Gasgas ec300 2006-os évjáratról mik a tapasztalatok?
Mik a gyenge pontok mire kell figyelni esetleges vásárlás esetén?
Illetve akinek esetleg van/volt írhatna pár tapasztalatot a gépről. Mennyire kezelhető, milyen a blokk, mennyire nehéz a kortárs motorokhoz képest?
Valamint mennyire szokott elromlani megfelelő karbantartás mellet.
Tehát mennyire megbízható a jószág?
A válaszokat előre is köszönöm!!
Ha erre fussa:))Nem az enyem.A haver vette,eladta a passatot es mar reg vadaszta es most pont a kenye kedve alapjan kapta,szinben stb...nekem is tetszik nagyon
http://youtu.be/yDPjjSruXcE
http://youtu.be/2rKXcM-4Zcc
http://youtu.be/pA_3DbId3tw
A pénzben kifejezett értéke se tud lázba hozni
Én inkább a vegyünk szart olcsóért és csináljuk meg faszára párti vagyok, igaz nekem csak nagyon hobbi célra kell
De ha az új mondjuk 20%-al többre jön ki egy 3 éves használatkor tuti azt venném, de hs már 50% a különbség akkor már biztos nem mág ha lenne is pénzem annyi felesleg
Ott az érzelmi faktor no meg a piszkos anyagiak
Ha megtehetném kitolnék valami 2024-es modellt s szarnék bele az értékvesztésbe
Az azért jó lehet mikor te fingsz rá elsőként a lócára
A használt meg mindíg lutri,csak a Dew módszerével lehetsz biztos egy sokgazdás bringában
Mert ha a régi rendbe van vágva akkor nem lehet sokkal problémásabb szervizelés szempontjából mint az új
De ha nem sok a különbség megéri az új mert technikailag biztos jobb mint a régi
És tisztába vagyok azzal is hogy szerelés nélkül nem lehet meg úszni. Mert Murphy törvénye dolgozik.
De nem mindegy hogy mennyit, meg hogy mit.
Használt motornál(főleg egy 10 éves), ha nem akarsz cumizni vele hosszútávon (hol ez jön elő hol az),
akkor azzal kell kezdeni, hogy darabokra bont, felújít majd összerak, akkor nem lesz vele bajod, csak tankolod, olajat meg légyszűrőt cserélsz egy darabig
ha ezt nem játszod el az elején, akkor jöhetnek a meglepetések, általában jönnek is...
Mindig van valami használt motornál, az előző tulajoktól függ, hogy mennyivel találkozol míg nálad van.
Persze az is kérdés mennyit tervezel vele időben, ha csak 1 szezon(s nem is motorozol sokat) lehet mákod van és hozzá se kell nyúlni,
ha hosszabb táv tuti beleszaladsz egy két dologba, ha nincs felújítva, átnézve.
Sajnos sok időm nem lenne rá éppen ezért szeretnék megbízható motor.
Nem szeretném minden időm arra szánni hogy valami xar rajt.
A súly meg annyi nem mért adó igazából úgy gondolom hogy a hasonló korú 4t ktm sem lehetett könnyebb, amihez volt szerencsém.
Akkor a válaszaitokból leszűrve nem egy rossz vétel. Csak megfelelően körültekintően kell választani a kínálatból.
Még 1x köszi a választ.
A végén az ár itt már érdekesebb
http://dirtbiketest.com/fresh-...
12 az tényleg nem volt ok mint első új típusú széria,
a 13 már egy fokkal jobb a 14,15 meg már nem olyan vészes, mint mondjuk a 2012, elég sok fejlesztés van rajta a régebbi modellekhez képest, pl állítható power, stb
mondjuk más az egész motor koncepciója is a régebbi modellekhez képest.
Ha értékrendedben nagy súllyal szerepel a súly és könnyű motort akarsz, nem jó választás a gasgas mert nehéz.
Membránja szokta megadni magát, azt meg kell nézni mindenképp, de érdemesebb élből V4 re cserélni, azzal nincs gond.
bár szerintem vétel után érdemes minden használt motort szétborítani, akkor nem lesz később meglepetés.
A blokkkjával nincs gond, ha karban van tartva, utóbbi, ami kevésbé jellemző itthon.
A nyomaték leadása kezelhető.
A villaszöge nagy, kevésbé fordulékony, az első telója nem az igazi gyárilag(lehet telóssal javíttatni), a kuplungjába kell több olaj mint az előírt, hogy ne nyekegjen, már ha hardozol és gyilkolod.
Egyébkét meg tök mindegy a típus, a konkrét motor állapota sokkal többet számít, illetve a te szubjektív tapasztalatod vele, próbáld meg kipróbálni, aztán vagy egymásra találtok vagy nem. Mire akarod használni a motort?
Érdeklődni szeretnék hogy Gasgas ec300 2006-os évjáratról mik a tapasztalatok?
Mik a gyenge pontok mire kell figyelni esetleges vásárlás esetén?
Illetve akinek esetleg van/volt írhatna pár tapasztalatot a gépről. Mennyire kezelhető, milyen a blokk, mennyire nehéz a kortárs motorokhoz képest?
Valamint mennyire szokott elromlani megfelelő karbantartás mellet.
Tehát mennyire megbízható a jószág?
A válaszokat előre is köszönöm!!
:)