Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mitas EF07 dupla zöld csíkos, valaki ment már vele? Élettartam?
Kibírt legalább egy napot?

http://youtu.be/NYQRY0NNObQ

Úgy gondolom jó lehet sziklásra (ami felénk van) csak attól tartok ez nem csóróknak való, mert max 1-2 menet és kuka.
ok, akkor az olajat meg a lemezt kizárhatod, meg a levegős rendszert is, de a többi kérdés még ott marad, nézd végig őket.
Mérd meg mennyit emel ki a tolórúd, s írd le milliméterben, meg néz meg a többit is, azt is amit szalajtós javasolt,
írtam részemről ezeket feltételeztem, hogy rendben vannak.
Ha kapott légkulccsal, akkor simán lehet annak is kampec valahol.
A "szerelő"

Légkulccsal nem célszerű motort szerelni...max az anya levételhez, de részemről ott se javasolnám
Egyszer en ugy jartam 2004 sx en ( ugyanaz). Valami.kislemez nemugy lett viszaraka. Aztan mikor legkulcsal lehuzta a szerelo... Megroppantott ott valami perselyt osszefeszult. Latszolag mukodott is aztan azt csinalta mint a tied. Mire rajottunk.szetszedtuk parszor de nem elégge. Szedd szet es robbantott abra alapjan tuzetesen nezd at es rakd ujra ossze. Eleg ha a kosarat kiveszed es a tugorgos csapagyig kibontod. Nem.kell a blokfelet is lebontani.
A motorban új olaj van 7100 motul 10w50.Sebességben indításkor folyamatosan vinné a motort előre.A kopó lamellákat amikor cseréltem ugyan olyan sorrendben raktam vissza a fém lamellákat.Biztos nem levegős jól ki lett légtelenítve.olyan mintha a lökőrúd nem tolna eleget és nem emel ki rendesen.De ha üresből indulok nem reccsen a váltó.
azt feltételezem, hogy jól van összerakva, s nem hiányoznak hézagolók, s nem is lettek felcserélve.azaz a külső és belső kosár szépen elforog egymáson, ha nincs benne lamella.
belső kosár beverődés,külső kosár beverődés.,Acél lamella deformáció,Túl sűrű vagy elhasznált olaj, A kuplung munkahengertől kezdve egészen a főhengerig bármi
Tolórúd gondok., levegős rendszer, Stb

Szóval elég sok...

A kérdés, hogy szaggatottva viszi vagy folyamatosan vinné? HA szaggatottva, akkor nagy az esélye, hogy eldeformálódott acéllamella.
Ha folyamatosan, akkor meg a többiből bármi lehet.
Vedd le a deknit, s nézd meg, hogy a nyomólap mennyire emelkedik el, ha behúzod a kuplungot?
A kosaraid(külső, belső) mennyire vannak beverődve? Vizuálisan látszik? Esetleg már körömmel érzékelhető?
Ha sebbességben van a motor, be bírod rúgni?
Azt hogy érted, hogy üresből indulsz vele?
Sziasztok!Egy kis segítség kellene.Van egy exc 250 ha üresből indulok vele semmi baja kuplungnak.Ha viszont sebességbe szeretném elindítani picit viszi a motort előre de nem indul el.A kuplung kopó lamellákat kicseréltem de sokkal nem lettem előrébb.Lecseréltem a kuplung munkahengerben az olajat is.Mi lehet még a probléma valakinek valami tipp.
Nem volt gond..jol tudtam menni minden hol..talan 2 gelyen voltam meg kotve hogy az eleje ne jojon velem szembe..de maskepp fasza volt...Jobb elindulva menni tovabb,de van hogy kurva szarul lehet
volt aki felment ott egyedül, ha jól rémlik van valahol videó, szerintem a többiek is megoldották volna valahogy, ha muszáj,
de ha már van aki segít, tuti elfogadja bárki, mivel tudja van még hátra jó sok szopás és gondolom ez se a nap legeleje volt, már fáradtak voltak.

Aztán ki tudja, az öreg Letti lehet itt is ordított volna, hogy ne nyúlj hozzá :)
Köszi a videókat!
Jók a helyek!

A patakos feljáróban, ahol véget ért a videó, ott továbbmentél? Hogy sikerült? Elég durvának nézett ki...

Csak elgondolkodtatónak:
Saját tapasztalat, ha mászókában miután megindult a motor, egyenletesen megpróbálok gyorsítani és ezáltal nyerek egy kis lendületet,
akkor általában tovább jutok, mintha mászok egyenletesen azon a kisgázon.
Felénk nincsenek ilyen brutál meredek mászókák, lehet azért lehetséges kivitelezni.
Komoly volt ahogy a vegen felmentek a homokfalon. Beszaras. Azokon a sziklasokon.ha nem.volna nezo bajba lennenek.
Elnézve,hogy ezek a srácok hogyan mennek föl megfogalmazódik a kérdés,hogy meddig lehet fokozni a pályák nehézségi fokát???
Techno mousse-ról tapasztalat van valakinek? első kerékbe kellene, csak nem mindegy hogy 40 ropi(Michelin) vagy csak 25 (Techno Mousse).
Az uj haverok sose fogynak ki :)
2Szezont lehet motorozni :)))..a motor az hasonlit a Fefe motorjara,csak Fefenek jobban szet volt utve..Bandival jo baratok,es regi Romaniacsos felfedezok...ismerik a hegyeket mindt a kurva elet
Eado fekbetetek Yamaha xj 600 /elol duplatarcsas / komplett garnitura 12000 Ft.
Ezen a videón, egész jól felmentél..!!!