mennyit bír az akku?
mondjuk gipszkarton csavazozáskor, vagy akármi tömegesebb meló
nekem makita van, de olyan kritikán aluli a gyári új pót akku szettem hogy az ideg széjjel tép tőle
a gyári kibírt 8 évet a mostaniak meg 2 év alatt leseggelnek úgy hogy minimum harmadával kevesebbet bírnak új korukban is mint a régiek tudtak
Sziasztok! EC 300-ra szeretnék hátsó dobot, mert a mostani már elég ramaty állapotban van, nincs esetleg valakinek elfekvőben egy nagyon jó állapotú??? Új is érdekel, ha esetleg valakinek van valami jó forrása! :D Ja és egy service manual sem ártana! Köszi! :D
hály kolbik..
bajan..
irtam üzenetet a múltkor is de semmi válasz ..olvastad??
thnx
tárcsát minden képp csak jót...
nekem a sx-f el valami utánzat brembó volt.. mocsok jól nézett ki.. de a szinteres betét.. megette a homokos kroccpályán...
betét felkristolta a tárcsát.. együtt ették meg egymást.. bár az úly tárcsávasl a betét még mindég jó.. goldfren k5 lx
Nekem is sikerult esni a 2 nap motorozas alatt kisebbeket nagyobbakat,inkabb befelebe volt tobb tető.2 ujjam kiment es eleg szarul tudtam gazt is fogni.Elso nap a tenyernyi hoban ramentem 3 kovergazzal egy tuskonak a gyokerere es az ugy elbaszta a motort alolam,hogy azt sem tudtam mi tortenik.Nagyon szar volt de szerencse kisebb zuzodasokkal meg usztam.2 nap mar az ujjfajdalmak miatt nem mertem ugy huzni sehol,de ugy is jol ereztem magam es jol is mentem.
mostanában rászoktam a ferodo organikus betétekre, egész jól fognak (még a vadabb és hosszabb szerpentinen is), igaz gyorsabban kopik de a tárcsát nem bántja annyira mint a keményebb szinteres
ilyen 3500ft körüli árban van szinte tökindegy hogy mihez
ha gyárilag "szegecselt" volt olyat tegyél rá
ha nem akkor felesleges kiadás, semmivel nem lesz jobb utána
a brembo jó tárcsákat csinál, igaz nem sokkal olcsóbb a gyáritól (ami sokszor pont brembo)
Nem az a kérdés, hogy van e rá, hanem hogy érdemes e. A 80 ezer forintos gyári tárcsa azért nekem egy kicsit erős. Nyilván ha az utángyártott brembo (vagy bármi más is) vacak akkor jöhet a gyári. Ha viszont, az is a "bőven jó" vagy a hobbi szinten elég kategória akkor inkább veszek feléből brembot.
10 ezer forintos (kínai) tárcsát biztos nem teszek fel. Minőség lesz, csak kérdés hogy mi.
mondjuk gipszkarton csavazozáskor, vagy akármi tömegesebb meló
nekem makita van, de olyan kritikán aluli a gyári új pót akku szettem hogy az ideg széjjel tép tőle
a gyári kibírt 8 évet a mostaniak meg 2 év alatt leseggelnek úgy hogy minimum harmadával kevesebbet bírnak új korukban is mint a régiek tudtak
Egy nap Erdei prológ, másnap egynapos verseny.
http://www.gasgasmotos.es/en/e...
http://www.gasgasmotos.es/uplo...
Manuál és robbantott ábrát még nem leltem így nem látom a különbségeket/fejlesztéseket, csak ami itt fent van az infókban.
Köszönöm a válaszokat.
gyári a brembő ktm az full jó
bajan..
irtam üzenetet a múltkor is de semmi válasz ..olvastad??
thnx
tárcsát minden képp csak jót...
nekem a sx-f el valami utánzat brembó volt.. mocsok jól nézett ki.. de a szinteres betét.. megette a homokos kroccpályán...
betét felkristolta a tárcsát.. együtt ették meg egymást.. bár az úly tárcsávasl a betét még mindég jó.. goldfren k5 lx
ilyen 3500ft körüli árban van szinte tökindegy hogy mihez
ha nem akkor felesleges kiadás, semmivel nem lesz jobb utána
a brembo jó tárcsákat csinál, igaz nem sokkal olcsóbb a gyáritól (ami sokszor pont brembo)
Nem tudtam, hogy úszóágyasnak hívják
http://youtu.be/L0vXrHwR0ZA
http://youtu.be/70f-r130u4c
http://youtu.be/_DTlcXjwDGs
10 ezer forintos (kínai) tárcsát biztos nem teszek fel. Minőség lesz, csak kérdés hogy mi.