Szia!
Ha a tekergetéssel nem jutsz semmire,keress fel egy futóművest,szétdobják minden átnéz,van-e baj belül(annál a típusnál elég sok lehet).Sajnos, innét csak úgy hasra ütve nem tudok neked segíteni.
Köszi a megkeresést!Üdv!
hátul most már mousse van(a tavalyi 19 defekt után,mert mindig 0,3-mal mentem) és tiptop,de előre már költséges lenne
Tegnap is 1,3ra fújtam,de elkaptam egy követ,azt hittem leszakad a kezem.Mennyire fújjam?
A KTM topicban javasolták, hogy téged keresselek, Csika!
Futómű hangolási gondjaim vannak és nincs túl sok tapasztalatom ezen a téren, az eddigi kecskéim nem voltak ennyire kifinomultak..
Ezt írtam odaát:
"Kezdek bátorodni a masinával( 450exc ) és rájöttem, hogy amit jónak gondoltam a futóműbeálítással kapcsolatban, az nem teljesen nyerő!
A hátulja majdnem fasza, kicsit keményebbre kell állítanom, de nem ez a gond.
Az eleje!
Csillapít szépen, nem pattog el, nem nyúlik szét nagyobb egyenetlenségeknél sem, de jobb tempónál(mondjuk terepen 60-70, smnél 80-100) kicsi fékre is bólint olyat, hogy hűűűűűha!
Mit és hova állítsak a jósághoz?
Ja, még infó.. most kb 62-64 kg körül vagyok.."
Még annyi, hogy 2003-as évjárat, és ha tudod, úgy magyarázd el, hogy állítani szoktam magamról, hogy műszaki analfabéta vagyok... Bár ha elmondják/megmutatják, utána már én is meg tudom oldani.
hali
előre a teniszlabdás megoldásról van valakinek tapasztalata?
mostanában ki akarom próbálni,mert elegem van a szemét defektekből.
Ja és EF06 van elöl.
Hagyjuk már ezt az én szintemet, csak ugatok itt, aztán ki tudja mennyi az igaz abból amit összehordok
Egyik kedvenc mondásom, hogy az okos a hülyétől is tanul, a hülye az okostól sem.
Értékelem a gondolkodó embereket, mert az a lényege mindennek, ha logikusan átgondolod és be tudod illeszteni az egészbe. Aztán van a szorgalom és az alázat, mert egy bizonyos szint után kezded igazán látni, hogy milyen "keveset" is tudsz. Az lényegtelen, hogy mit mondanak azok akik ismeretei erősen hiányosak...
A hengerfejjel kapcsolatban is többnyire az a gond, hogy van pár favorizált paraméter, amiről olvastak ezt-azt, aztán sokan azt hiszik ennyi az egész. Közben meg van még rengeteg paraméter ami marhára lényeges mikor piszkáljuk a hengerfejet. Szerintem pl. a préssáv szöge sokkal lényegesebb mint a dugótól való min. magassága, de persze ha mindkettő be van lőve a többi paraméterhez az az ütős.
A kéttének az az egyetlen jó tulajdonsága, hogy a gondolkodásra képes embereket megtanítja összefüggésekben gondolkodni
Helló emberek, kis segítség kéne 08-as ec 300-hoz keresnék szervizkönyvet, ha valakinek van, vagy tud infót adni, h honnan tudnék letölteni kiabáljon pls.
Jimmy 7végén lesz menés? becsatlakoznék, ha vasárnap mentek
Ezt nem vitatom, de egyenlőre még én tudnék tőled tanulni és nem fordítva. Nekem már az is jólesik, hogy nem egyszer igazoltad és alátámasztottad a beírásaimat egy egy téma kapcsán.
Számomra ez azt bizonyítja, hogy nem járok nagyon tévúton és mikor elérek a Te "jelenlegi" szintedre, akkor majd én is be tudok 0.25préstávval üzembiztosra lőni egy gépet. Jelen pillanatban nem hiszem, hogy sikerülne, mert 0.4re eresztve én már nem nevezem üzembiztosnak a dolgot, pláne ha nem versenybenzinnel üzemel A felhasználási területet sem lenne utolsó tudni, de megoldjátok ti egyről a kettőre
Igazad van.Az hogy jogosan akad e ki azt döntse el ő...Kiverni meg mindenkinél ki lehet a biztit...Én is fakadtam már ki életemben olyanon amin nem kellett volna,de volt hogy nem akadtam ki valamin pedig vissza gondolva ki kellett volna..
Mellesleg Gonzo értelmesen fejezi ki magát érvel, ami azt jelenti h vitázik és nem csak csapong mint egy idióta...
Kipróbálok mindent, aztán majd meglátjuk!