Nyugi főnök,ebből max csak a csapat tagok fogják megtudni hogy merre készülünk! Tudom én is hogy olvassák a szervek (innen is csókoltatom őket). Ezeket a neveket mi adtuk a helyeknek! Sok van még ilyen.Búvár feljárótól a dekompresszor letörősön keresztül a kacsázósig!
A Gerecsében nyomulgatunk,meg persze Tokod.
Elég sok a tempós köves,10defektből 8kicsípődés,de mivel hátra mousse-t raktam(persze szarrá fúrtam ),mocskosul lehet menni kövön.Elötte utáltam a kövest,most meg imádom.
Akkor előre megpróbálom a dupla belsőt.
Köszi az infókat!
Tövig beteker teló csillapító csavar esetében nálam annyit jelent, utolsó kattanás, ami még azzal az erővel elérhető, amivel azok a kattanások amik a csavar kiljebb hajtott állásában. Így pontosabb?
Itt nem az a cél, hogy így is hagyja, csak így kipróbálja,
ettől szerintem nem megy tönkre.
Ha valaki agyontépi az állító csavart, azt elhiszem, hogy megdöglik és a kúpos végének is biztos annyi.
A legnagyobb "kibaszás" pedig az, hogy ahogy egyre több összefüggést ismersz, akkor kezded látni, hogy van még bőven amiről keveset tudsz, vagy éppen "semmit"
Akkor még pár itt "ismeretlen" összefüggés : Versenyre ki van találva a versenymotor, hozzá a rövidebb élettartamú versenycuccok, versenyszerelő, versenyző, meg a versenyszintű háttér...
Ettől el lehet térni, de akkor ne csodálkozzon az aki eltér (gondolok itt a hülyébbnél hülyébb kérdésekre is), hogy a "hiba" benne van, és magának kell kitaposni a saját útját.
Hülyeségeket meg ne beszélj már, ha motor hangolásról beszélünk akkor még jó, hogy az a cél, hogy a kiindulási alaptól jobbat csináljunk, az, hogy ki üli meg az megint másik dolog. Ahhoz a szerelőnek nem sok köze van ha szegény motoros nem tud rendesen kanyarodni.
Esetleg van még olyan variáció is, hogy egyszerre javítani mindkettőn
Hali!
Én nem tom de Csika mindig avval kezdi ,hogy nehogy tövig tekerjed má be azt a k.....a állítócsavart mer megdöglik!
És láss csodát meg is döglött és ilyenkor szép magyar szavak kíséretében szokta ő az ilyen csavarokat napokig bányászni !
Ugye Csika-bá?
Ok, hogy a több nyomaték jól jön, de NEM mindig ezzel kéne versenyt nyerni, inkább tanuljanak meg rendesen kanyarodni, ott pl több idő elveszik, mint a nyomatékszegényebb vassal az egyenesben
Arról nem is beszélve, hogy a lefaragott présmagasság általi túlzottan megnövelt nyomóerő a dugó tetején agyonterheli a többi nem erre méretezett alkatrészt, és egy verseny után lehet cserélni őket, persze lehet versenysportban ez a nézőpont már nem számít
Szerintem mindent felesleges, elég egyet, első teló csillapítás, beteker tövig, ha úgy is ugyan úgy nagyot billen, akkor belül van a baj, az meg már sok mindentől lehet, szimering, lemezelés, meg még tudja a fene, nem ismerem a konkrét típust.
Nem tudom, hol és milyen tempóval mentek, nekem a dupla belsős megoldással se elől, se hátul nincs defektem évek óta(kivéve pár extrém eset, szög, nagy szikla de 2 évben 1x max), hátul szokott kb. 0,2 is lenni elől sincs benne 0,6 tól több szerintem
Mindig mondják a többiek tuti defektem van, már úgy megyek, de nem mert ha ráfújok itthon "parából" mindig kemény marad napokig, csak akkor lapul le, ha ismét leengedem.
Aztán lehet elkiabálom, csak szerencsém van s pont defektem lesz...
http://youtu.be/Fb2bINMtiTo
http://sportpszicho.blog.hu/20...
Mindig találunk új részeket,beszarás!
Lábatlanról szoktunk Kesztölcig menni,de Tokod mindig útba esik
Elég sok a tempós köves,10defektből 8kicsípődés,de mivel hátra mousse-t raktam(persze szarrá fúrtam ),mocskosul lehet menni kövön.Elötte utáltam a kövest,most meg imádom.
Akkor előre megpróbálom a dupla belsőt.
Köszi az infókat!
Tövig beteker teló csillapító csavar esetében nálam annyit jelent, utolsó kattanás, ami még azzal az erővel elérhető, amivel azok a kattanások amik a csavar kiljebb hajtott állásában. Így pontosabb?
Itt nem az a cél, hogy így is hagyja, csak így kipróbálja,
ettől szerintem nem megy tönkre.
Ha valaki agyontépi az állító csavart, azt elhiszem, hogy megdöglik és a kúpos végének is biztos annyi.
Ettől el lehet térni, de akkor ne csodálkozzon az aki eltér (gondolok itt a hülyébbnél hülyébb kérdésekre is), hogy a "hiba" benne van, és magának kell kitaposni a saját útját.
Hülyeségeket meg ne beszélj már, ha motor hangolásról beszélünk akkor még jó, hogy az a cél, hogy a kiindulási alaptól jobbat csináljunk, az, hogy ki üli meg az megint másik dolog. Ahhoz a szerelőnek nem sok köze van ha szegény motoros nem tud rendesen kanyarodni.
Esetleg van még olyan variáció is, hogy egyszerre javítani mindkettőn
Én nem tom de Csika mindig avval kezdi ,hogy nehogy tövig tekerjed má be azt a k.....a állítócsavart mer megdöglik!
És láss csodát meg is döglött és ilyenkor szép magyar szavak kíséretében szokta ő az ilyen csavarokat napokig bányászni !
Ugye Csika-bá?
Szóval nyomó csillapítás beteker tövig.
Arról nem is beszélve, hogy a lefaragott présmagasság általi túlzottan megnövelt nyomóerő a dugó tetején agyonterheli a többi nem erre méretezett alkatrészt, és egy verseny után lehet cserélni őket, persze lehet versenysportban ez a nézőpont már nem számít
Mindig mondják a többiek tuti defektem van, már úgy megyek, de nem mert ha ráfújok itthon "parából" mindig kemény marad napokig, csak akkor lapul le, ha ismét leengedem.
Aztán lehet elkiabálom, csak szerencsém van s pont defektem lesz...