Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Itt meg egy fekete festő.
Délelőtt alacsonyan szállva 2 nagy katonai szállítógép ment el felettünk abba az irányba
http://www.hidfo.net/2014/09/0...
Jelöld össze a külsőt, meg a felnit, meg fogsz lepődni, nem lesz elfordulás egy vakszeleppel se, ha le van húzva rendesen.

Bemész és veszel vazelint a gyógyszertárban és bekened a belsőt berakás előtt, akkor nem fog elmászni.
Játszd el te is Jaxy sztoriját a gyógyszertárosnővel, amikor több kiló vazelint ment be venni

Ha nem szakad ki a szelep, ne foglalkozz a dőléssel.
ha megfurom a felnit betesze még 2vakszelepet, akkor megoldódik a kúúrva gumi elfordulás nem bírják a tömlők szelep csak dőőőől
okostelefon hasznos eszköz(lényegében egy programozható számítógép), ilyenre is jó, csak felmerül az eszköz általi lehetőségek miatt sok probléma is, amit mind mind használhatnak az ember ellen,s még csak nem is tudunk róla

Mindenki maga dönti el, mire használja a cuccot és mire nem, még ha tudná is az eszköz...

Gondolom nem örülnél, ha a rögzített track valami motorosok elfogására szakosodott társaság kezébe kerülne.
GPSről ezt nehéz ellopni, mobilról már lehet az eszköz lehetővé teszi. Persze lehet mondani valószínű feltölti számítógépre, ami netre van kötve, akkor meg már tök mindegy, ugyan ott vagyunk

Ami fontos/védeni akarod valamiért, azt ne tedd olyan eszközre, ami hálózatra/netre van kötve, mert lényegében olyan, mintha kiraknád egy hirdetőtáblára, csak szaktudás és idő kérdése ki olvassa el. Lásd nem régi kép botrány.


A telót most azért kaptam szét, hogy lemérjem milyen perselyt, szimeringet kell bele rendelni, félreütöttünk egy ebay rendelést és 90es RMX hez jött a szett, de gondoltam a biztonság kedvéért most már előbb megnézem amit 92-98 is ír, jó e bele
egyébként egy olaj csere is ráférne.

Ha már szétszedtem, akkor alaposabban szemügyre is vettem
A race tech teló bibliában olvasott elméletet megnéztem gyakorlatban, közben találkoztam pár olyan Csika tuninggal, amit nem tudtam hova tenni

Szerintem nincs azzal semmi baj, ha érdekel a működése, meg akarom érteni mitől megy, gyerekkoromban is szétszedtem mindent,
össze már nem mindig sikerült rakni
szét kell szedni, kipucoloni, utána állapot függően, lehet csereberélni, amit kell, ha szerencséd van egy vékonyabb olaj elég bele.
Természetesen ha nem akarsz/tudsz vele bíbelődni, küldd el Csikának megcsinálja igény szerint.
Ezzel én is így vagyok, ütőm vágom és néha dobálom is, nem is vettem még 15e többért telefont… Utálom a drága cuccokat, mert amit birtokolsz, az birtokba vesz, az pedig nem szeretjük…
imádom dév ahogy szerelsz...
de neked nem lehet gyereked ..azt ugye tudod..mert az is ah egyszer rosszul működne(miközbe jól működik de te félre érted szegényt és azt hiszed rosszul működik ha ordít)
nekiálnál szétszednéd és néznéd hogy ez mitől megy... oszt rályalyössz hogy nem érted ezt meg soha oszt összerakod.. oszt akor meg már nem megy.. pont mint szegény eremiksz

motoros horrortörténetet lehetne ebből csinálni..
cime.. eremiksz harca a tulélésért..
vagy
dév frank einstely rémtörténetei
Ezzel lehet játszani Még ha igény van rá(de az nem olcsó)húzó-nyomó csillapítást,vagyis állítható szeleprendszert is tudok bele tenni.Látni kell milyen állapotú jelenleg a belseje.
Látzsik hogy amatőr vagyok ebben a témakörben is. Lényeg hogy olajos lengéscsillapító. remélem jó lesz a kép amit lementettem róla.
Köszönöm a segítséget!
Csak olyan telefont viszek magammal amit nem sajnálok.
Az a legendet megnézem.
lecseréled egy 50es endúróra
a éegtöbb berregőben csak egy bezsírozott rugó van aztán jónapot még annyi sincs mint a szimóban hogy keni az olaj belülről
Tsr125 nem ismerem így nehéz megmondani
de utánanéztem itt:
http://www.megazip.ru/zapchast...

RMX-ben is van 2 féle, 1 és 2 csatornás szelep, a 2 csatornás általában 3 lapkából összerakott körcikk, olyan mint a TSR.
Tehát a válasz, hogy hasonlít, de a hasonlít fogalma nagyon tág

Ha alkatrészt akarsz pótolni, az RMX fórumban olvass vissza, valamelyik srác esztergál RMX be, szerintem tesóba is tud méret alapján.
Szevasz!
Több kérdés is felmerül,pl:típus,olajos,nem olajos,zsíros nem zsíros hajlott nem hajlott,ezek alapdolgok,addig nem tudok semmit mondani ha ezekre fény derül ezután jön,hogy ugyan milyen állapotú a belseje,ezt meg csak ha látom akkor tudom megállapítani.
Szia!

Olvasgatom rendszeresen a hozzászólásaidat és mivel úgy érzékelem elég szakavatott vagy a lengéscsillapítók körében lenne egy kérdésem hozzád. A robogóm első lengéscsillapítójával kapcsolatban kérdezném, hogy lehetséges ezeket lágyabbra hangolni, annak ellenére hogy elég rövidek? Ezeken a jó minőségű hazai utakon szétrázza a robogót és persze engem is. megköszönném ha erre tudnál mondani valami okosságot.
Dew az rmx-ben milyen powerszelepek vannak? Hasonlíthat a Tsr125 hez?
Sziasztok,
Én egy okos telefont használok erre a célra. A térképen pontosan berajzolja, és menti az útvonalat, méri a max sebességet, átlagsebességet, az út hosszát. Mutatja a szintkülönbségeket, hol mennyivel mentél, mennyi energiát égettél el, egy kis kütyüvel kiegészítve, még a pulzusodat vérnyomásodat is rögzíti. Mindezt visszatudod nézni a telefonon, és automatikusan szinkronizálja webes felülettel, ami bármikor elérhető asztali pcről. Készít összesítő táblázatot, és összehasonlítja korábbi menetekkel stb stb.
Csak azért mondom, mert nem feltétlen muszáj egy GPS-t venni, ha van valakinek okos telefonja, akkor ez ingyen megvan. Navigálni nem tud, (bár szerintem az is megoldható lenne), nekem az nem is lényeg, egyrészt elől megy a kapitány, másrészt senkit nem érdekel ha eltévedünk…
kiegészíteném annyival hogy a hcx verziókat érdemes csak megvenni a régiekből
a legend-vista teljesen jó vista mondjuk annyival jobb hogy álló helyben is működik az iránytűje
én lecseréltem egy újabb etrexre és sokkal szarabbul látszik
ellenben tud egy csomó dolgot amire szükségem sincs mert meg se tudom jegyezni mik azok
Ne tünjön fel neked semmi Sokmindennel játszok néha ami másnak fel sem tűnik.Ügyes vagy te a mi miért van azt viszont ne kérdezd,emberre és cumóra is más mást csinálok.Volt már itt téma a 6-os alátétre is Néha ,ha olyan helyen használják a motort,végzáró lemeznek elsőosztályú a legömbölyödése,mérete,a lemezek kihajlását nagyobb mértékben engedi.Ahova nem kell az a nagymértékű ellenállás oda az,de csak oda nem máshova véglemeznek,megfelelő!Aki nem ért hozzá az vetíthet más A működését ezermilló féleképpen lehet a meglévő rendszereknek megváltoztatni,még úgy is,hogy a laikus észre sem veszi.Ezek náémelyike amiket említettél,rugók,stb stb
Nekem is arra kell ,hogy olyan helyen is el tudjak igazodni ahol még sosem jártam(tájolás szempontjából) a mostani nyomunkhoz is jó lenne még tenni mert bőven beleférne(időjárástól függ) a vasárnapi karikánkba.
Nézegettem az etrex 20-at ,de azt olvastam ,hogy nagyon lassú.
ez azért már verébre ágyúval kategória
nem hinném, hogy a sörétest ki kéne bírnia egy motoros szemüvegnek...ok, szemüveg kell, de szerintem elegendő a natúr is,
persze az is ok, ha valaki erősebbet vesz, mert jobban szeretne védekezni.

Ha jobban belegondolunk a nyakunk a legvétlenebb, s az is kap többször, inkább ott kéne valami alap védelem, bőr vagy valami cucc.
Nekem ott a ruha az apróbb karcok ellen, de egy szederbokor már így is elintézte
Kicsi az esélye, hogy ő még ezt a kérdést majd visszaolvassa, így újra kiemelem

JAXY lásd előzmény

Mire kell a GPS?
Szerintem a garmin legend etrex is tökéletes motorozásra, nekem ez van, talán valamelyik romaniacson is ezt adták a versenyzőknek.
Részemről menet közben nem szoktam lesni, max néha ránézek,
de inkább csak nyom tervezésre használom, vagy ha megyek idegenbe, ott veszem a nyomot, ha elhagynak, visszataláljak egyedül
Tegnap szétkaptam az első telóm, hogy lemérjem a perselyeket meg a szimeringek méreteit, s közben kicsit jobban átnéztem, van rajta pár számomra érdekes furat, ami szerintem lehet nem gyári.

Pl a reboud szelep ház meg van fúrva kb 1,5-es furattal bele a portba, amin akkor is jön át az olaj, ha a high-speed lemezek még zárva, ezzel csökkentve a magas sebességű csillapítást, így előbb vissza tud menni a kerék a talajra.

A másik a csillapító rúd (amiben a pálca van) tetején lévő szintén apró kb 1,5 furat belefúrva a rugó előfeszítés állító menet alatt kb 20mm-re, ezen még agyalok minek oda

Az is feltűnt a reboud szelepen a visszacsapó szelep rugója jóval erősebb, mint a compression szelepen.

Most nem jó a fényképezőm, így nem tudtam képbe önteni