Ügyes a srác ez nem kérdés, majd jövőre átmegy 2. ba, ott már valószínű nehezebb lesz a dolga, ha bajnoki címet akar.
Mostanában, hogy tempózok, nagyon kijön, hogy milyen szar a futóművem extrémben és lassú tempónál annyira nem éreztem, hogy gond lenne vele, meg kell faragnom kicsit.
A napokban láttam facen egy videót, ahol egy kifeszített kötél úgy leszedte a gyereket a motorról, azt se tudta hol van, na az kurva gáz, mert még nem is látod.
Részemről láttam, csak a feljövő kerékre nem számítottam
faág
egyszer valami belógó ág majdnem leverte a gyereket mert én lehajoltam, ő meg valamerre oldalra nézett és nem látta hogy lehajoltam
mentünk vagy 10-15-el ha gyorsan megyünk tuti leesik
Ma felfelé mentem egy feljáróban tempót, fa alatt kell átbújni, átférsz simán ha nincs gixer. Pont alatta állt kerékre a motor, fejtetővel úgy levettem a fát, a fejem beszaladt a vállamba, fél óráig azt se tudtam hol vagyok, a csigolyám még most is fáj.
Nagy kézimunka árán a fát azt inkább lefűrészeltem onnan, legközelebb tuti ne legyen ilyen senkivel.
Ezzel csak azt akartam mondani a tempóban benne van a nagy gixer lehetősége, pillanatok alatt lehet nagy baj.
Extrémben lassú tempónál azért ilyen nemigen van, max ha beborulsz valami szikláról.
Azaz a srácnak nemigen van félsz érzete, sok helyen felakadhatott volna nagyon csúnyán.
Ugyesen megy a srac,olyan crossos tipusba :) Az is jol hallatszik hogy nem egy 300 2T nyelel ....olyan 200 as lehet...de azert a prologon Zsoltikat kergeti befele,de ahogy te is irtad a masik jol el megy melette:)
kösz a szólást! megyek haza kedden végül elcseréltem. szerdán elintézek mindent. csütörtököm megyek veletek vagyis hozzátok csapódok. mert fingom sincs melyik szálásra megyünk de lényegtelen is. tölem indulhatunk csüt reggel is.
konzolhoz annyit. én vettem egy fasza holland alu hegesztett gyári 2 állásos bicajkonzolt. először egy reklámossal akartam rá készitettni egy rendszám klont. azonnal elutasitotta és mondta hogy tilos! ne is próbálkozzak. ahogy déw irja. a saját hátso rendszámot kell lepattintani és bepattintania konzol rendszámhelyre. műbizonylat nem lényeg de ha látják hogy nagyon háztáji a cucc beleköthetnek! a lámpa legyen gyári és minden funkcioja működjön! le kell porfesteni a cucot vagy lehorganyoztatni. a rendszám lámpa kombora lehet azis jó ötlet hogy venni egy olcsó bicajkonzolt és átszerelni az egészet. amugy én is agyaltam már neme ráférne a bicajoknzolomra a motor. de ez nem biztos hogy elbirná pedig elég masziv. az jo ötlet hogy nem ahorog a teherviselő mert az nem birnná el max 3-4 bicajt . az enyém egy pedállal le is billanthető. a motorszállitot is meg lehetne ugy oldani de sokkal macerásabb viszont könnyebb lenne felrakni a motort ha leér a konzol a földre. egyébként olyan furgonra szerintem felesleges konzol amibe egyébként 3 motor is befér. én végül emiatt szartam le . a bicajt azért ott hordom mert benne volt egy robogo igy már alig volt hely. abból a szempontbol viszont jo hogy bent csomo helyed megmarad öltözni meg nem hulik be a sár meg a gané.
annyit felylesztenék még hOzzá
én egy kis becsúsztat6ó bakot csináltam alá...
egy sín...
pontossan a lábtartóid alatt...
a sínbe becsúsztat6ó kis bak...ami a váz alatt pár cm rel van..
majd a két lábtartó alatt két menetes ..hüwely izé rész...
tehát ..
motort feltol...
a becsúsztatható..azaz (6Ó) kis bak két stiftel rögzitve...nem muszály csavarozni a sint a bakba...mert a fentről rázúzótt motor majd stabilizálja a kis játékot...ami a sin és a bak között van...a stift meg nem engedi oldalra illetve felfelé a bakot ki a sinből!
aztán a lábtartót felölről egy hosszabb T alakú ...menetes szárral(T hogy kézzel tudd meghúzni...hosszabb hogy felérjen magasra a belső oldalon... (érted?).. szépen odacsavarozod ehez a bakhoz...amibe ott a menetes hüvely a lábtatók allatt... mikor ezt lehúzattad... a 3-4 cm a blokk alatt lévő kis bakhoz.. kicsit meg is feszül a szerkezet.. a motorral együtt...nix mozgás lötyögés zörgés...
ez biztonságos ..Nagyon erős... rendkivül egyszerű lerögítés lesz igy...
lyódilis...
most tényleg wáltozás van folyamatban.. a megbeszélt időpontot..
kicsit .. előrébb hozta bontós.. és nekem is szimpibb ez...
előrébb hozta pontossan..5 azaz öt órával..
igy akkor a a megérkezés után .. lesz idő a szállást kényelmessen elfoglalni... és egy 2-3 órányi motorozást is tervezünk..egy kis bEE melegités a p-re..
ez nekem is szimpibb mint hogy este nyolc ..román szerint kilenckor beesni a szállást le nem foglalt ...lehet hellyel sem rendelkező pÁnziÓba..aztán akkor aztán majd lehet ott keresgélni...
mert amúgy meg kb 10en sok panzió van abba a faluba.. szóval hely az lesz bőven....
tehát nyugiba lepakol.. elfoglal a szállást .. aztán meg .. felöltöz.. és gó rályd..
nekem is ez a szimpibb...
de irásod egyes részei oly setét homályba burkolóznak számomra, hogy gyenge elmém épp csak pislákoló fénye mellett nem látok át ralyta..
hiába a helyesirási hibáktól (ellentétben az én irásaimal )mentes szöveg...
számomra rébusz az egész...
de egy biztos.. nem bántom kis pártfogoltad..sőt örülök ha szent a béke és jöttök mindketten.. akár együtt akár külön is..
csak nyugodj meg...
én nem megyek át a másik lyárdára .. ugyanis..főleg bicikli úton közlekedem
na az a szitu...
mint gépész azt mondom..kafi is lehet ...sőt kafi..
annak idelyén... és is csináltam..lyÓdos haverlyának egyet... egy navarrára...az a vonóhorogra volt rögzíthető... egy mozdulattal volt leemelhető... két stiftel kellett bztosítani...
és úgy lett kipróbálva hogy egy qÚrwa szar földőton vagy hetvennel megjárattuk...mintha a dakaron lettünk volna úgy ment az ember,de azt is birta..
e zvolt vagy 2006ban...
hordta is vele a motort minden felé..
DE.
az a baj.. hogy még egy sima vonóhorog felszerelése is csak mŰbizonylatos horoggal lehet.. már a bontóban a gyári vonóhorgát hiába is veszed meg egy Óótónak...azt te nem rak6od fel(illetve senki sem )mert nix róla műbizonylat...vagy mi a rák a pontos neve..
lényeg nem rak6od fel
ez a szerkezet.. ez faxa.. rendőr ha szépen lefested és kihelyezel világitó testeket(amiket egy sima futóra szerelhető 2 ezer ft lámpák is megfelelnek)
+ a rendszámot is faxán oda biggyeszted...
profin előre felé fehér fényt adó.. hátrafelé pirosat adó..széleség jelzőket raksz rá...valahova a szerkezet szélére, ezt csak az éjtc-szak(ennél hülyébben nem tudtam irni azt hogy éjszakai szürkület kezdetétől a nappali világosság kezdetéig ) hülyén előzők miatt is! magad védelmére..+ a romániai forgalom ban 10cm oldaltávolság ráhagyásával a városi forgatagban össze vissza sorolgató sávelválasztó szaggatott vonalat magasról leszaró sofőrök miatt IS!
szóval a szerkezet szélére.. oda bigyeszted a kis fasza oldal szélségét jelző lámpákat...
faxa festést neki...
és már mikor megállít a rendőr... eszébe se jut hogy kérlyne hozzá ilyen papírt és totál biztonágban közlekedhetsz vele.. annak ellenére hogy fullosan illegális a szerkezet...
de mondom ha a papirt kéri... a szerkezetről.. és kérheti! akkor ott kb rendszám leugik kategória a dolog... ott vége az útnak..
de mondom...
ha faxa a szekezet kinézete.. világit minden fele (mint a karácsonfa ..) a rendszám is faxa helyen...
eszébe sem jut a rendőlynek erről műbizonylatot kérni...(mert pl a vonóhorogra szerelhető bicikliszállító eszközről is amit a boltban veszel.. van ! és kell is műbizonylat.. ami igazolja hogy a szerkezet megfelel annak hogy elbirja! a terhet és nem fog leszakadni!
http://youtu.be/YeAxwwxEKR8