azt kell megnézni mennyit lehet spórolni az újra bevonással
mert ugye van a henger dugó gyűrűk tömítések munkadíj
mindent összeadva nem 150 ezer hanem 120 akkor az nem olyan nagy spórolás aztán heteket kell rá várni
és az új bevonat nem új henger ám.......
Én úgy fogalmaztam volna hogy nagyon ért hozzá, ez így is van, keni/vágja a témát a kisöreg!
Azt hogy ő a legjobb e az országba azt nem tudhatod amíg mindenkit ki nem próbáltál.
Válaszoltam a 217818 hsz-ban feltett gondolatokra! :D
Miszerint nicasilozást csak a digók csinálják //rajtuk kívül még jópáran// és olcsóbb egy új henger //egy új henger árának kb 1/3 ából- 1/4 éből megvan a bevonatolás //.
És jelezte hogyha hordós a henger vagy nem látszódnak a hónolás nyomai akkor nincs értelme a hónolásnak //de van//.
Csak ezek szerint összesűrítettem a gondolataimat,így értelmezhetőbb talán .....g#cizés és hiszti nélkül!
Na várjál faszi, én már az elején elvesztettem a fonalat! De ha már ennyire feszíted a témát akkor kezdjük ott, hogy értelmezd nekem lécci ezt a pár mondatodat. :
"Meg rajtuk kívül a Spanyolok,Angolok,és akikről mindketten nem tudunk,de van még...mennyi is pl egy új 125 v 250 2T henger és mennyiért is nicasiloznak ahhoz képest? Úgy kb 1/3 vagy 1/4 áron,szval szóba jöhető megoldás az új hengerhez képest.
Ha nincs már meg a hónolás nyoma a hengerfalon akkor miért is nincs értelme az utána következő dugóknál? Elég érdekesen áll itt hozzá pár ember! :D"
Nem kell a hiszti, nem gecizésből kérdem, de tényleg nem értem mire is akartál kilyukadni az idézett szösszenettel.
Legyél ügyes és nézd már meg hogy kinek használtad a "válasz erre" gombot a kérdésemnél...értem én hogy nem nekem akartad írni,de így sikerült,most vagy először írsz és az után gondolkodsz,vagy mentenéd amit elbaxtál esetleg találomra nyomkodod a gombokat.
Kövesd vissza onnan ahonnan bekapcsolódtál,hátha rájössz hogy feleslegesen magyarázkodsz.
Nincs tudathasadásom, csak lassú az észjárásod.
Legközelebb nézd meg, hogy azt a hozzászólást kinek címezted amire válaszoltam és rá fogsz jönni, hogy ki lett lehülyézve.
Keresd az összefüggéseket, és szép lassan át fogod látni
Azt kérdeztem hogy ugyan mond már meg hogy miért is nincs értelme újra hónolni...erre az volt a válasz hogy azért hogy a hülyék is tudjanak okoskodni./Ezt én úgy értelmeztem hogy semmi értelme/
Majd utána jött a válasz a következő hozzászólásodban hogy egyértelmű hogy az új dugóhoz hónolni kell.
Tudathasadásod van hogy két hozzászólásban egymásnak ellentmondót írsz?
Ilyesmi nincsen,nagyon szép a felület,hónolás mindenhol tisztán látszik...
Pedig az illesztési hézag majd a duplája volt a régi dugóval ,örülök nem kúrta szét a hengert
mert ugye van a henger dugó gyűrűk tömítések munkadíj
mindent összeadva nem 150 ezer hanem 120 akkor az nem olyan nagy spórolás aztán heteket kell rá várni
és az új bevonat nem új henger ám.......
Azt hogy ő a legjobb e az országba azt nem tudhatod amíg mindenkit ki nem próbáltál.
Miszerint nicasilozást csak a digók csinálják //rajtuk kívül még jópáran// és olcsóbb egy új henger //egy új henger árának kb 1/3 ából- 1/4 éből megvan a bevonatolás //.
És jelezte hogyha hordós a henger vagy nem látszódnak a hónolás nyomai akkor nincs értelme a hónolásnak //de van//.
Csak ezek szerint összesűrítettem a gondolataimat,így értelmezhetőbb talán .....g#cizés és hiszti nélkül!
a kib@szott életbe!
egyébként lehet csak ez az egy járgánya van. akkor pedig praktikus!
"Meg rajtuk kívül a Spanyolok,Angolok,és akikről mindketten nem tudunk,de van még...mennyi is pl egy új 125 v 250 2T henger és mennyiért is nicasiloznak ahhoz képest? Úgy kb 1/3 vagy 1/4 áron,szval szóba jöhető megoldás az új hengerhez képest.
Ha nincs már meg a hónolás nyoma a hengerfalon akkor miért is nincs értelme az utána következő dugóknál? Elég érdekesen áll itt hozzá pár ember! :D"
Nem kell a hiszti, nem gecizésből kérdem, de tényleg nem értem mire is akartál kilyukadni az idézett szösszenettel.
Persze szubjektív a megítélése a szakmai munkának, hozzáállásnak. Szóval kinek ki és mi a legjobb az változó. Úgyhogy igazad lehet akár neked is.
http://youtu.be/yhtI02aHSnI
Kövesd vissza onnan ahonnan bekapcsolódtál,hátha rájössz hogy feleslegesen magyarázkodsz.
Mindenesetre kiszálltam,megyek hengert hónolni..
Legközelebb nézd meg, hogy azt a hozzászólást kinek címezted amire válaszoltam és rá fogsz jönni, hogy ki lett lehülyézve.
Keresd az összefüggéseket, és szép lassan át fogod látni
Majd utána jött a válasz a következő hozzászólásodban hogy egyértelmű hogy az új dugóhoz hónolni kell.
Tudathasadásod van hogy két hozzászólásban egymásnak ellentmondót írsz?
Pedig az illesztési hézag majd a duplája volt a régi dugóval ,örülök nem kúrta szét a hengert