Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tök fasza! Főleg egy olyan embertől, aki összekeveri a Bakonyt Romániával!
Tudom, az ellenség megtévesztése miatt csináltad. Nagyon rakétavető az ötlet...
Viszont a pálya többi része, (kb. 70-80%a) száraz homokos talaj vagy aratás után hátrahagyott tarló volt! Szval vagy az egyikre vagy a másikra sikerült gumit választani...
A feljárón meg jó eséllyel fel tudtak menni a versenyzők ha épp nem állt meg előttük senki és megvolt a kellő lendület. Sokan inkább vártak az aljban egy kicsit mire leszedték a fejreállt motorokat. De olyan is volt akinek mindez nem számított és át mindenen, földön lévő motoron versenyzőn...
Azt gondoltam a vegen kirazza az agyam..
http://youtu.be/rcqBuGZAxp4
Érdekes itt a környéken bevásároltak a 300 as 2t ből imádják felfelé lefelé.

Ahogy láttam elindul álló helyzetből is ott ahol a 4t elkapar. Meg mászik alapjárat közelében is. (mind zsír új moci)
Aki tud az nagykabátban is tud.

A helyi ügyes srácokat nézve, mindegy hogy 125 2t vagy 450 4t, gyakorlatilag ugyanolyan időt mennek. Ugyanugy endurozik egyikkel mint a másikkal.
ilyen utakon hogy muzsikálhat a mousse? persze nem az új, hanem azok a kivénhedtek amiket árulnak "ócsóé"
ettől vadabb terepre úgyse szoktunk menni, max sziklásabbakra
http://youtu.be/fWiUihrodkI
Én szeretem a kísérletezést, okos háztáji megoldásokat. (most egy vonohorogra akasztható motorszállító rámpán ügyködöm)

És mikor áll neki a műhely megcsinálni a befecskendezőt?

Szerintem a porlasztó egy bevállt kiforrott olcsó megoldás, nem fognak tudni jobb rendszert alkotni az említett műhelyben sem.

Miért nem a 4t freeride-ot vetetted az embereddel? Bevállt neked is, tuningolható, nagyobb használható fordulatszámtartomány.
Nem próbáltad országúti belsővel ?
Fene tudja, bennem csak felmerül a kérdés , de válasz sosincs, csak pro-kontra érvek ide-oda.

Biztos lehetne rajta gondolkodni sokáig, de a lényeg úgy is az, aki csinálja Ő hogy érzi magát, Ő mit gondol magáról, Ő jól érezze magát, a többi mellékes.

Biztos lehetne kialakítani olyan pályát/nyomot, ahol jobban dominál a technikai tudás, mint maga a technika, tehát jöhetnének oda csuda futóművel meg motorral, ha mondjuk a motoros nem tudja az adott technikát kivitelezni, ami oda kell.
Pl egy szikla feljáró forduló, ahol ziki-zakizni kell egy lépésben, de úgy, hogy az se mindegy hova rakod le az elejét a forduló után,
ilyen helyen biztosan elvéreznének sokan, köztük én is

Rallyban is vannak technikás gyorsok, ahol a szarabb géposztálybeli ladás muki jobb időt megy, mint az agyontuningolt verdás menő
Dew..
Pont erről beszélgettünk szombaton hajtás utan.
Ahol régen könnyen felmentem 4t-vel....most vagy nem megy .vagy csak joval nehezebben.
Mondják a többiek h vegyek 350-est...az lazàn felvisz...
Mondom akkor minek vagyok en?
Kell a kihivás hogy érezze az ember hogy fejlődik....
Ennyi erővel akkor nem bringazom hanem veszek elektronyos biciklit...oszt az elvisz barhova erőlködés nelkül....
Most ez nem azt jelenti hogy en szenvedni akarok..hanem h érezzem h a tudásomnak is köze van ahhoz hogy felmenek egy hegyre
Mondjuk a lényeget nem írtad, de én feltételezem, hogy nikaszilos kétté hengerről van szó, én arról írtam.
Ha vb-n indulsz akkor már a fél század kopás is sok, ha hüvelyeztetni akarod akkor attól sokkal jobb a 3 századot kopott nikaszilos...
Itt is minden attól függ, hogy...
A másik, hogy ki hónol faszán gyémánttal, és aztán van-e bele értelmes pluszos dugó?
"ne menjél mer ott állnak"... Braaap...
Janek,a hengert hány százados alakhibánál(ovalitás,hordósság) kell hónolni?
A legnagyobb kopás amit mérni tudtam a hengeremben 2 század...
A dugattyúm kuka,nagyon el van kopva...Cserélni akarom,csak meg kéne vitatnom egy nálom jobban hozzáértő személlyel is...
Válaszodat előre is köszönöm
én dolgoztam vele nyóc órát.. meg eldaraboltam csomó vasanyagot...ugyhogy.. még nehéz is lett mint a sára..ami egy higanyos üvegre rakódik
nem véletlen az a 7800kg/m3
+ még ez a fe 235 vas amit adnak a bÓtba...általános acél ként.. ez még puha is mint anyám túrós buktály
+ még egy oldal lett kész
+ lett eg merevitési pont ami a térdemnél útban is volt
ugyhogy .. inkább lementem és vettem 14ért..
azért irtam hogy 7000/oldal...
mert a másik oldali még nem térült meg
Tilos szédelegni az erdőben, vagy gombázni tilos?
Kafa! Mi volt feljebb, lesz folytatás?

A hely miatt írigyed vagyok
Grat neki, ügyesen ment itt is!

Tavaly is benne volt ez a feljáró, nem vészes az önmagában mint feljáró, így sárosan igaz kicsit nehezebb lehetett, főleg akkor volt gáz, amikor befeküdtek páran keresztbe.

Ami igazán nehéz az EC ben, az hogy 1-2 órán át feszített tempót mennek, aki még nem próbálta csak haveri hajtásban megy pihenőkkel, lájtos tempóban, az nem tudja milyen megterhelő,
s így terhelten már a kisebb feladat is nagy feladat.
Minden elismerésem annak, aki végignyom tempóban ilyen 1-2 órás futamot

Sokan nagyon kemény gumival mentek, vagy moussel és sárban az halálos, főleg ezen a sziklás sáros gyökeresben,
azért volt több esés szerintem.

Jó is az, ha nem törik össze a hűtő

7000/ oldal, miből csináltad?

Könyököddel mi lett? Azzal tompítottad az esést? Vagy prezúr?
Hajrá-hajrá mindenkinek, s örülök, ha valaki jobban élvezi a dolgokat, mert jobban megy neki!
de bennem ilyenkor mindig felmerül a kérdés a technikai sportokban, valóban az ember lett jobb?
Korlátozta a régi technika?

A csapatban, helyezésileg, stb., tényleg tapasztalhatóan, érezhetően jobb, ügyesebb, sikeresebb, de valójában csak a technika által lett azzá, nem?
Nem sértésnek szánom, csak a nézőpontom megvilágítása!

Ok technikai sportokban a technikai is rengeteget számít

A motor fejlesztés projekt remélem jól alakul majd!
Napot!
a hűtővédőre visszatérve..
legutóbb.. pontopssan öt perce mentünk.. mikor.. konkrétn ..szétütöttem magama egy patakban.. visszaestem a sziklák közt kb 4m
a köny9ököm még most sem faxa...
az oldalpolyleron landolt a motor.. ha nix a védő ami igaz hogy sok munkám gyümölcse
de akkor most vettem volna rá úly hűtöt ..ugyhogy a védő ami 7.000ft/oldal ..
már megérte
lyódos..
a dolgok változnak..
tehát pont ógy van ahogy beszéltük..
hogy ebbe mi a változás?
hát az hogy neked már az állandóság ..az igen komoly változás
kár hogy ez nem vick...
Gazdaságosabb lenne külön fejleszteni a kétűtemű befecskendezést, a felépítménytől.

A blokk beépítés már rég próbaüzemen lehetne, az alap blokk is kitűnő a kitűzött célra. Kiderülne, hogy hogy működik a fejlesztés.

A befecskendező rendszer sorsában, sikerében, sikertelenségében osztozik az egész elgondolás.

Amúgy meg benne van a pakliban, hogy az őszi szezonban verhetné a mezőny sűrűjét az erdélyi futamokon, az alap széria bevált blokkal.
Voltatok tegnap?