Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerintem keresd meg Wittmann Istvánt, Zircen él. Fúrás, hónolás és társai ügyében Ő a legjobb az országban.


06harminc9564249
Én meg válaszoltam, ha nem érted akkor sajnálom. Dugó csere se mond sokat, van aki 100km-enként cseréli, van aki 5 évente...
Ha lekopik a hónolás felülete a hengerben akkor az már nem tökéletes, de onnan még elmehet akár 15 évet is.
Ha netán szarul hónolnak rá, akkor attól még az is jobb ha hozzá se nyúlsz.
Van sok variáció...
A lényeget leírja a service manual.
Szia, igen nicasilos 2t hengerről van szó.Nem akarok perselyt hiszen nagyon jó állapotú a henger...Csak azt akartam kérdezni minden dugó cserénél illik e hónolni,vagy mekkora alakhibánál szoktak?Szval pl 1 szzad hordósságnál már szoktak?
Tudom látatlanba nem lehet...
Hónoltatni a Szikszai Karcsival fogom.
Pluszos dugó van bele...
Igen. Elég sokan tekeregtek,mert lehetett hallani a motor hangokat.Meg találkoztunk is a Janiékkal.Voltak vagy 15-en.
kiszámolni nem nagy dolog. A nagy dolog úgy kiszámolni, hogy jó is legyen
Azt nagyképűség nélkül elmondhatom, hogy a gyárinál tudok jobbat csinálni, viszont azt nem tudni, hogy a legjobb kompromisszumtól az mennyire van távol. Mert ez is kompromisszum.
Azt nem tudom elhinni, hogy komoly tuning cég de nem piszkálják az inerciát. Azt elhiszem, hogy az ótóhoz értenek, de a kéttéhez nem, és ezért nem nyúlnak hozzá. De akkor, hogy lesz tuti?
Akkor minek a befecsegővel baszkódni ha lehet hasonló lesz a végeredmény mint egy karbis fix előgyuszis jól belőtt gép?
Hát erre is elég jó az EC! Főleg ha egy komolyabb pályát hoznak össze! És sokszor nem is azzal kell küzdeni hogy egy nem túl nehéz feljárón hogyan juss föl, hanem hogy hogyan kerüld ki a többieket! Akár nehezebb nyomvonalon is...
Nem bonyolult az a varsányi feljáró... csak ha sokan vagytok...
Simán bele lehet futni ilyenbe is:
https://www.youtube.com/watch?...
45mp-nél 638-as KTM-est az eleső és lefelé szaladó motoros simán megfogja hogy ne sodródjon tovább, csak a baj hogy így a felfelé érkező lendülete is elveszik! No meg hogy én voltam a visszahúzott :)
Szóval van aki ezt van aki azt szereti! Mindegyiknek megvan a maga szépsége!
Természetesen a társaság sem elhanyagolható!
most nem.

Ti voltatok?
Miket le nem rövidítetek
Már Megint Irigy Vagy!
Ez mi ez?
A legnagyobb legyőzése még várat magára A 2. 3-helyezett meg csikás,ők ha szar telóval is,de fel lettek építve,melynek meg is van az eredménye.
Aki azt mondja nem számít az sem ült még sokat motoron...Mert ugye attól valaki,hogy kicsenget egy új motort és ráül szép ruciban,teli zsebbel azt a kis tudást azt megvenni nem lehet pízé meg semmiért.Az évek,sok sok évek....
Aki innét eddig elment az mind nem előrébb végez,hanem visszaesett,aki maradt meg a toppon van minden kategóriában....
Elmenni ellehet,csak visszajönni nem
M.M.I.V.
akkor neked mért nem ment ?
egész jó irományok jönnek!

szerintem is számít a teknika. észre lehet venni különbségeket laikus szemmel is. nekem a régi sxs hez képest amit akkor jónak éreztem most ez a kicsit újabb xc w sokkal jobbnak tünik. el se tudom képzelni milyen lehet a legujabb évjárat. de talán jobb is mert azonnal mehetnékem lenne egy ktm boltba. aminek igazán van értelme amatőr szinten. futómű. hozzáteszem nekem sose volt jo telom. sosem jutottam el oda hogy megcsináltassam sajnos. motort ezen a szinten kár tuningolni. magam látom hogy ugyan az az ember ha másik motorral jön azonos terepen mik a változások saját magához képest.
tt a nagy tetŰ 4t fe 450 inectro.. lehet ezze lemmni.. lyarwiksz is aszt mondja
http://youtu.be/JjSPF03suQ8
Annak a fojtatasa
Telyesen 1 et ertek veled.
Ha lenne jó futóműved, ezeket észre se vennéd, pl Jonny tuti végigmenne rajta mint a golyó, de ő is csak a saját futóművével.

Ez is jó terep, nekem a múltkori felfelé jobban tetszett.
Szerintem az is teljesítmény, amit véghezvisznek, ők azt szeretik, hát csinálják, annak is tuti megvan a feelingje.

Abban ellenkenznék , hogy nem számít, szerintem pont a gumi meg a futómű, amin szerintem kurva sok múlik, extrémben is, meg ECben is, pályán is, stb. Ti is helyből azért tudtok megcsinálni lehetetlen dolgokat, mert van megfelelő tapadás, amihez persze extrémben a motoros is nagyon kell, nem csak a gumi meg a futómű.

A lehetetlen küldetéseknek is, hajrá

Nekem most valahogy a kettő közötti fekszik, amit még meglehet oldani nem a lehetetlen kategória, de azt tempóban s folyamatosan 1-2 órán át nyomni megállás nélkül.
Ez igaz , erre nem is gondoltam, gumiválasztás..., nálam felrakok egyet és megyek vele míg "lerohad" a motorról, talán ezért eszembe sem jutott
Estét!
Jövőbe a honda kidobja a 2T injektoros motorját. ..lesz enduro is lehet....
Mi is arról beszeltunk a hétvégén , hogy a mi tudasunknak nem kell nagy futómű meg nagy technika mert jobbak sok tanulas árán lennénk. Pl 2 nagy ronkon at menni. ..mi csak atbuklogunk...de jon pl jhonnyvoker es ugy atugor 3 hogy meg meg se rebben a gondolat hogy elbasszna.
Na de a technika...Patrick mondta hogy ennek a véd jángnak csak a futomuje legalabb 22 ezer euró. ..kacagta hogy de minek olyan jó. ..habar hard enduroba megy nem tol akkora tempot akkor folosleg.Olyan futomu kell a rallyraid vagy az enduroba.
Azert nem volt semmi nekunk is a hetvegen latni 52 eves faszit , hogy egy 250 es yamaha 2 t vel tapod le mindenkit es a nagy koves befelebe ugy otthagy mindenkit mintha neki aszfalt lenne.
Szoval van aki tud , van akit a technika segit...de ha a 2 talalkozik akkor csak bamulsz ki a fejedbol.
Egy masik erdekesseg , hogy a hard enduroval ugy el vagyunk szalva ss most ez a trendi, mindenki ezt almodja ez a vagya de sokan egy kanyart be sem tudnak venni.Mindenki isteniti dzsarviszt es walkert de azt annal kevesebben tudjak hogy a fiuk klassik enduroba sima versenyzok es motorozna reszt vesznek a versenyeken ahol nem a legjobbak csak ott megtanultak gyorsan menni..
Patrick mondta hogy fortunato a francia versenyzo olyan gyors hogy mi el se kepzeljuk, a hard enduroba pedig ugy felmegy azzal a tempval minden hol hogy csak bamuljuk, de mivel hogy nem a hardot nyomja igy nem ismert mint pl Sala stb..de ezek a versenyzok mind elit versenyzok...csak most ez a nagy trend.
Amiota jarok motocross edzesekre en is sokat javultam..
Technik ide vagy oda ha tudsz akkor a szimsonnal is megy csak jobban megkinlodsz.