A napokban én is érdeklődtem a ktm fórumban, hogy mi a különbség a két tipus között, de senkitől nem kaptam választ...
Úgyhogy, ha valakinek van még információja, szívesen venném a tájékoztatást.
Köszi!
a sok kamionfüst nem terheli a környezetet? vagy épp a sok repülő?
ha a környezetvédelem a cél akkor meg kell ritkítani az emberiséget 1000-ből legalább 999-et kinyírni, de valami környezetbarát módon
"A közlemény szerint a kiadós esőzések után akár ezrek is megfordulhatnak egyszerre a Pilisben, vagy a Visegrádi- és a Budai-hegységben, ami nagy terhelés a környezetnek, különösen amikor a látogatók a jelzett turistautakról letérve gyűjtik a gombákat."
"nagy terhelés a környezetnek" Ezt vajon hogy értik?
Jövőre felirat lesz a gombáknak is, legyenek szívesen a turista jelzések mellett teremni
Hétvégén tényleg sokan voltak kint a hegyekben, óvatosan hajtsatok, nem mindenki húzódik le, sőt vannak öngyilkos jelöltek is, akik direkt kiállnak a gyorsan közeledő jármű elé
Szóval te már próbáltad...Elhiszem neked. Csak arra gondoltam,hogy mikor beraktam a vastag belsőt, ugyanolyan 0.5-nél keményebbnek tűnt. Így simán arra mertem gondolni,,,,ha nem lesz belső akkor az csak puhább lehet. De ha nem ,hát nem.
Az Exc amarikai megfelelője az Xc-w. Nagyobb tank van rajta, más a kábelköteg(egyszerűbb), a váltó meg minden más ugyan az, a 2009-be mart villahíd is volt.
Ha elvagy önindító nélkül akkor a 2007 2008 as kx250f egy ajánlott típus. Golyóálló, nagyon jó futómű, könnyen indul, erős tartós blokk váltó kupplung.
Bár amikor beállítottam a helyi zsír 300xc k népes sorába, kicsit olyan érzésem volt mint egy állami gondozottnak a ballagáson.
Enduro motor....nincs rajta lampa...meg kicsit más az áttétel...
De Jodlisnak az van....majd elmondja