hát igen nagyot kérsz..ha akarod küldök át dodót.. lét.. pézt.. hogy egy 2kilóval megtoldani a 7 kilót.. és akkor ott a gasgas lyakszié..vagy lyódos féle ugyan ugy 2009 xc-w 300 inkáébb mint hog azt kérd vegyek megy egy gyári tublist és próbálkozzam vele.. .
évi negyven üzemóra.. magyarul évi negyven románia..ahhoz bakker nem kell nagy gép....bár ha regebbet veszel.. állandóan tákolnod kell hogy megbíz6ó állapotban tartsd(ebbe fáradtam bele az 525nél..)már a kétnaposakat egy ideje nem is eröltettem ez miatt..mert valamit midég összeszedtem a nap végére.. valami semmilófasz..de a 10 éves életkorára visszavezethető! kis 0 forinttól-10.000 ft javítás..amihez azért kellett az itthoni frank viktor(frank einstejn kistesólya-féle műhely )
ugyhogy ha évi 40 románia ugrik bele.. akkor inkább az 5-6 éves gépekben keress olyat amiben..van valós 200 óra..olyat 7 kilóért... ....
Sajnálom ha úgy érzed ellenségeskedem a gyári tublissal ami 35 ezer..és helyette egy hasonlóan jó megoldással járunk itt..2 ezereből...
Robival te beszélsz.. vagy én beszéljek hogy haggya rá a cigó tublisos menetet ..és vegyen még gyári tublist..ha már direkt felfúttátok 18 bárra hogy szétmennye a jól szerelhető..biztonságos tublis.....ez is az én hibám.. ha beismerem(ezt is ) barátok marad6unk
"Én mind két rendszert ismerem és kitapsztaltam én leírtam jó szándékkal a lényeget és erezd magad megtisztelve válaszolok, ha majd nem tud meg miért ! "
ha nem beszélnénk többet telifonon... tudd azért van mert a tubli-forgalmazók egyesülete letiltotta az összes telifonkészüléket ami hozzám kerülhet...
Nézd meg ..ott van erőssanya
neki is tublilya van.. és évek óta meg van már
tehát jó...
most be is mék bontóshoz goldenghez...meg magamhoz a garagéba.. és szétvágom a tublixot.. illetve törlöm ezzel kapcsolatos összes emlékeinket...majd bemegyek és veszek 3at...
ha a tublit terjesztőkkel beszélnél hogy ne tiltsák le életem... azt megköszöNNém..
örök hálám üldözzön..
hű barátod...(s)Zari
na ez igen hasznos volt..
mert én is mindég néztem.. csanád azt mondja 0,5 van az emes 3 ban...oszt kemény mint a beton...
hát akkor azért..
mikor meg belső vel menetem.. a ms 3 és 0,5 re leengedtem akkor volt olyan kemény mint petyánakmikor ..0,2-0,3 volt benne..
én meg mondom..ne kalylizz ez beton keméyn...
csanikak is leengedtem .. ezek azt hiszik ..fülre de közbe meg szemre(töntgenny szemre ) aztán egyből tudott lyönni sárba.. leengedtem neki..vagy...0,15re...
nem véletlen hogy kopasz dzsárviksz is 0,15 jár
és az sem véletlen hogy a 0,3 belsős gumis nyomás az pont olyan...most a 1,75 tublit ha összerakom.. a visszamaradó levegő nyomású tublixal...
mert most pl a c-4 a kis tublival.. az pont ..0,3.. talán alata .. olyan pont na eddig akartam leengedni tÍpus...
mert van abba a lófaxt 0,2-0,3.. de a belső nélküli 0,1 az egyenlő ennyivel...
eddig nem értettem..
erre nem is gondoltam..de full igaz...
csoki... thnx
bakker.. mi lett itt..
a kis senkit soha be nem kostoló mimózalelűt bántotta valaki
oszt még az egyszer válaszol..ha meg nem akkor meg tudjam miért nem.. há ember...
nÓÓrmális
leirom ki hogy jár... mikor elmesélik...te meg ezt a tiblit úgy véded hogy szabó úr ..és a magyar tublik forgalmazók egyesülete büszke lehetne rád
Már most olyanról írsz véleményt, amit ki sem próbáltál .
("Én még csak sima belsős gumival voltam a hegyen,amit 0.5 re mertem leengedni. Ha ugyanennyire fogom a tublisst ie beállítani,jóval laposabb hatás érek el,,,mert nincs belső gumi ellenállás..") Ha kipróbálod, akkor rá fogsz jönni, hogy a tubblisban lévő nyomás, sokkal keményebbnek tűnik azonos nyomású belsős keréknél. Tehát 0.2-0.3 felel meg a te 0.5-ödnek.
Grat neki! Jó verseny volt, nekem tetszett a pálya nagyon bár csak néző voltam. Mondjuk volt egy-két igen veszélyes jelenet a motordobálás közben a nézők sem voltak biztonságban. Persze szalagon belül álltunk ahogy kell
én raktam. kikisérleteztem egy fekete danamidbol kicsiszoltam egy bele valo diot. jolett. de nem volt tökéletes mert magad a külső. azt vettem észre hogy egy menet után furán sőt nagyon furán eldeformálodott az átmenő szelep .... itt megállitottama projektet mert utána meneten tuti eltört volna vagy kiszakad. utána ujra labdaccsal mentem majd azután raktam bele az átmenő szelepmentes verziot aminek meg kiszakadt a szelepe tőböl. jol eltalált és pontos megbizható méretes vakszelepet nem olyan egyszerű gyártani aminek dioja is van. az a kikerülgető csöves sem az igazi még. a legjobb lehet tényleg ha nincs benne. esetleg ki lehetne probálni egy slime val megkent falú verziot is a kisdefekt miatt. csak azt ne felejtsük el hogy ezeket a gumikat az ember szinte motoirozásonként fordigatja variál a gumival.. szoval az megannyi gumi és tublis szerelés . ami azt eredményezheti hogy csak egyszer kicsit szarabban szerelsz és esetleg minimálisan megsérül valami. utána meg kuka a drága tublis.
Varsányt Grill nyeri, ha nem lesz gubanc, 3.kör után már több perc előnye volt, nem néztem végig leléptünk.
3. osztályban volt motor reptetés a gyökeres köves felfelében a 2. órában, nem csodálom fáradtság már lehetett.
Asszony látta meg ma 11 felé, hogy lesz, mondtam akkor gyerünk nézni.
Még a régi motoromhoz megvettem a Tublisst,de még a mostaniba sem raktam fel. Az első hegyi hajtás előtt berakom ,és megírom a tutit... De a gyári adatok nem ilyen 0.1 0.3-as nyomásról beszélnek,hanem 0.7 ről. Szóval ne várjunk már csodát....Én még csak sima belsős gumival voltam a hegyen,amit 0.5 re mertem leengedni. Ha ugyanennyire fogom a tublisst ie beállítani,jóval laposabb hatás érek el,,,mert nincs belső gumi ellenállás..
röhöghetünk..de ez is közrelyátszott a bontós féle szupertublix kifejlesztéséhez..
az meg hogy nix benne levegő..2,5 3 bárra felfúlyom...azt ha nem defektes a külső akkor alapból jó a nyomás! ha meg defektes a külső.. leszarom csak menni kell vele.. az ..akaraj dolog
nekünk ez volt a gond a lapos gumis menetekkel.... az állandó gumifordulás szelepkiszakadás...
na ez már nix gond...
tapad..
nem fordul el..
a felnin kitartja szépen ..oldalazáskoer sem billeg.. nem kúszik be a peremről...
de versenyre.. versenyre sem a gyári sem a e tublix nem jó.. nem elég megbíz6ó...
oda csak is a muz a jó...
mert a gyári tubléix itt pl az ms 3 úly gumival.. 2 meneteket sem birt ki külső defekt nélkül...tubili ide ..oda.. full nullával retek szar menni vele...
emez a mién ez birja a defekteset..de ha a tublink kilukad..-na... akkor...ebben meg ..nix papus...
bár erre is kifelylesztettem egy belső papucsos megoldást...
ami a kis tubli falán keresztül egy kis papus nyomná oda a felnihez a tubli oldalán keresztül a krocc gumit...
csak ez nem tudni menniyre marná meg a vékony kis 1200ft tublit..
ugyhogy ez a hiba belenemrakása miatt is nálam egynelőre.. tárgytalan...
ott egy papucsa zsákomba.. ha véletlen valami oknálé fogva a tublim szétmenne..szétszakadna....(az ebike gumi..mert ha a tublibelső kilukad.. azt be lejhet faxán ragasztani )...kiszededem se perc alatt belerakom a papicsot.. rágúzom.. és montossan úőgy lehet vele menni ..mint mikor a gyár i olcska tubliból is elmegy a levegő és csak a kis papucs fogja a gumihoz a felnit...
de mondom.. sok sok menet óta...nix gond.. ugyhogy ez csak.. dangeros helyzetre kigondolt téma
de vigyázva mert lesz dádá.. mert a tubliforgalmazók owilyában.. cigó tublixal verik végig az ovisokat..
ugyhogy ha évi 40 románia ugrik bele.. akkor inkább az 5-6 éves gépekben keress olyat amiben..van valós 200 óra..olyat 7 kilóért... ....
Robival te beszélsz.. vagy én beszéljek hogy haggya rá a cigó tublisos menetet ..és vegyen még gyári tublist..ha már direkt felfúttátok 18 bárra hogy szétmennye a jól szerelhető..biztonságos tublis.....ez is az én hibám.. ha beismerem(ezt is ) barátok marad6unk
"Én mind két rendszert ismerem és kitapsztaltam én leírtam jó szándékkal a lényeget és erezd magad megtisztelve válaszolok, ha majd nem tud meg miért ! "
ha nem beszélnénk többet telifonon... tudd azért van mert a tubli-forgalmazók egyesülete letiltotta az összes telifonkészüléket ami hozzám kerülhet...
Nézd meg ..ott van erőssanya
neki is tublilya van.. és évek óta meg van már
tehát jó...
most be is mék bontóshoz goldenghez...meg magamhoz a garagéba.. és szétvágom a tublixot.. illetve törlöm ezzel kapcsolatos összes emlékeinket...majd bemegyek és veszek 3at...
ha a tublit terjesztőkkel beszélnél hogy ne tiltsák le életem... azt megköszöNNém..
örök hálám üldözzön..
hű barátod...(s)Zari
mert én is mindég néztem.. csanád azt mondja 0,5 van az emes 3 ban...oszt kemény mint a beton...
hát akkor azért..
mikor meg belső vel menetem.. a ms 3 és 0,5 re leengedtem akkor volt olyan kemény mint petyánakmikor ..0,2-0,3 volt benne..
én meg mondom..ne kalylizz ez beton keméyn...
csanikak is leengedtem .. ezek azt hiszik ..fülre de közbe meg szemre(töntgenny szemre ) aztán egyből tudott lyönni sárba.. leengedtem neki..vagy...0,15re...
nem véletlen hogy kopasz dzsárviksz is 0,15 jár
és az sem véletlen hogy a 0,3 belsős gumis nyomás az pont olyan...most a 1,75 tublit ha összerakom.. a visszamaradó levegő nyomású tublixal...
mert most pl a c-4 a kis tublival.. az pont ..0,3.. talán alata .. olyan pont na eddig akartam leengedni tÍpus...
mert van abba a lófaxt 0,2-0,3.. de a belső nélküli 0,1 az egyenlő ennyivel...
eddig nem értettem..
erre nem is gondoltam..de full igaz...
csoki... thnx
bakker.. mi lett itt..
a kis senkit soha be nem kostoló mimózalelűt bántotta valaki
oszt még az egyszer válaszol..ha meg nem akkor meg tudjam miért nem.. há ember...
nÓÓrmális
leirom ki hogy jár... mikor elmesélik...te meg ezt a tiblit úgy véded hogy szabó úr ..és a magyar tublik forgalmazók egyesülete büszke lehetne rád
mi lett veled ember?
Tudnátok olyan motortipust írni, amire lehet bízni? 700ezerig egyáltalán lehet találni ? csak elgondolkodtam, mit kellene venni
évi 40 üzemórához :D
("Én még csak sima belsős gumival voltam a hegyen,amit 0.5 re mertem leengedni. Ha ugyanennyire fogom a tublisst ie beállítani,jóval laposabb hatás érek el,,,mert nincs belső gumi ellenállás..") Ha kipróbálod, akkor rá fogsz jönni, hogy a tubblisban lévő nyomás, sokkal keményebbnek tűnik azonos nyomású belsős keréknél. Tehát 0.2-0.3 felel meg a te 0.5-ödnek.
Grat neki és a csapatnak!
Varsányban szerintem Csanádot láttam, már amennyire be tudtam azonosítani a videók alapján. Ottan volt, ő is versenyző?
Varsányt Grill nyeri, ha nem lesz gubanc, 3.kör után már több perc előnye volt, nem néztem végig leléptünk.
3. osztályban volt motor reptetés a gyökeres köves felfelében a 2. órában, nem csodálom fáradtság már lehetett.
Asszony látta meg ma 11 felé, hogy lesz, mondtam akkor gyerünk nézni.
az meg hogy nix benne levegő..2,5 3 bárra felfúlyom...azt ha nem defektes a külső akkor alapból jó a nyomás! ha meg defektes a külső.. leszarom csak menni kell vele.. az ..akaraj dolog
nekünk ez volt a gond a lapos gumis menetekkel.... az állandó gumifordulás szelepkiszakadás...
na ez már nix gond...
tapad..
nem fordul el..
a felnin kitartja szépen ..oldalazáskoer sem billeg.. nem kúszik be a peremről...
de versenyre.. versenyre sem a gyári sem a e tublix nem jó.. nem elég megbíz6ó...
oda csak is a muz a jó...
mert a gyári tubléix itt pl az ms 3 úly gumival.. 2 meneteket sem birt ki külső defekt nélkül...tubili ide ..oda.. full nullával retek szar menni vele...
emez a mién ez birja a defekteset..de ha a tublink kilukad..-na... akkor...ebben meg ..nix papus...
bár erre is kifelylesztettem egy belső papucsos megoldást...
ami a kis tubli falán keresztül egy kis papus nyomná oda a felnihez a tubli oldalán keresztül a krocc gumit...
csak ez nem tudni menniyre marná meg a vékony kis 1200ft tublit..
ugyhogy ez a hiba belenemrakása miatt is nálam egynelőre.. tárgytalan...
ott egy papucsa zsákomba.. ha véletlen valami oknálé fogva a tublim szétmenne..szétszakadna....(az ebike gumi..mert ha a tublibelső kilukad.. azt be lejhet faxán ragasztani )...kiszededem se perc alatt belerakom a papicsot.. rágúzom.. és montossan úőgy lehet vele menni ..mint mikor a gyár i olcska tubliból is elmegy a levegő és csak a kis papucs fogja a gumihoz a felnit...
de mondom.. sok sok menet óta...nix gond.. ugyhogy ez csak.. dangeros helyzetre kigondolt téma
golden is imádja a 12 exc 300ast...
mondja hogy takarékosabb mint a k9.. és alul erősebb is...