bakker ..ez nem vicke..
ott a helyem.. vasárnapra szerzek szabit..
ott leszek megnyerÖm...megnyeröm ha bele döglök is...
ahogy egy mentős koléga is mondta annó.. egy haldoklónak...én úlyra élesztelek ...ha bele döglesz is
zsirtv.. mi a baj.. nem értem.. mit foglakozol te az én gépemmel?
hogy ki hányszor mit csinált vele?ha pesta 10 többet is adott neki..mint amit neked elmesélt..még akkor sem kapott fele annyit sem ez a gép...mint amit tőled kap a 350 minden motorozás alatt... a rosssz váltós gas gas 300asodról nem is beszélve..ne nagy spíler díler
amúgy nem értem...
a lyágyszint 200asa ami 12 éves..azt milyen alapon hasonlítod a 2014 350 berghez?
kb olyan mintha egy 78 éves nanyekot hasonlitanál egy 22 éveshez az ágyban
igazad van.. mert ha lefekszel egy 78 évessel.. akkor az elárulja neked az örökélet titkát..az tutti
titok hajtás lesz csütrötököm.. de nem mond senkinek
vár a zaránd.. legutóbb úgy is csúnyán alul maradtt a úly berg az öreg 570 szemben
amúgy meg azt mondtad ..a a 200as pont úgy tol mint a 350.. akkor a lyágyszint az mér volt elályulva a fosodtól?
valaki akkor ..megent hazudós
háát én dőltem mint állat, pedig volt sebesség, az első kerék csak úgy feküdt le. majd teszek fel képet milyen gumi is. nincs labdacs,. nagyon nehéz lenne a hátsóba pedig 1Bar van de mászott. meg is nézem a szelepet...
Lemértem a gépet: 50.4kg elöl / 60.2kg hátul =110.6kg
csak hát nincs nyomaték
valami a hátso gumiddal lehet. legutobb nekem is csinálta. tul lapos volt a sport extreme. ment jobbra balra . gondolom a felniről is leugrik olykor . labdaccsal. kanyarba pedig egyenesen nevetséges volt amit művel. salakmotoron éreztem magam pedig alig kanyarodtam.
megjöttem nah szóval vissza vettek a munkahelyemre... kimentem ma a falu köré gurulni.
próbálgattam a kuplunggal játszani, 2. sikerült is helyben fölvenni az elejét, és oda fordítani ahova kell. meg hát a hátra való üléspozíciót is elővettem. azt vettem észre nagyobb tempónál az új gumi olyt csinál mintha a hátsó kerék nem volna rögzítve, kacsázik.. meg is álltam 2x megnézni
az első gumi meg olyan piramis alakú bütykös úgy fordul mint a cikázó nyúl ilyesztően le lehet dönteni.
a baj ott kezdődik ha kb egyformán motoroznak egy csapatban... azután az egyik vesz egy uj vagy vadiuj 350 est vagy mittudoménmit és elkezd kicsit jobban menni mint azelőtt. a többi szerencsétlen meg befalcol és a motorjára fogja mert esetleg aznap szar napja volt. abban próbál meg vigaszt találni ha neki is lesz egy olyan... ahelyett hogy azzal ami van próbálna megtanulni rendesen. egy 125 exc vel agyon lehet baszni bárkit! itt meg pocskondiázzuk a 250 /300 as páréves motorokat hogy jaj de szar.
jáccint. tartsd meg a 200 ast és menj még vele egy két évet. nem az a lényeg hol mégy hanem az kivel. lehet ha gyorsabbakhoz húzol hamarabb fejlődsz. beszélj Valkerékkal .
A banyaba kint Domi a 350 essel ugy jon befele a nagy kovek kozott,hogy egyik se tud ugy jonni a 300-al...szoval a futomuje nagyon jo,nyeli a koveket.....nekem jolesett nezni,hogy egy jo motoros hogy keni vagja a 350-el...mondjuk azt nem is felejtettem el ,hogy mar tobszor volt versenyen erzbergen....de ugyis,volt olyan banyaresz,hogy senki nem ment fel a 300 kozul,egyedul a 350...de nem 1 X,hanem 3....tudod...elso az szerencse,2 a veletlen a 3 az tudas
Ja, jó a 350 meg a futómű is 10 évvel jobb mint az enyém, legalább, csak aki rajta Ül azt viszi fel mindenhol s nem engem, nekem sokkal többet kell gépészkedni, de azért megmegy,
mondtam Zsir hoyg cseréljunk, még hajlassz is rá kicsit, NEM?
En amit latok es lattam az alapjan beszelek.Eszmeletlen jol mennek,nem is kell tobb ero,es tenyleg csak mennek veluk,picsanyi kis benzint esznek....es nem lattam olyat meg,hogy a 300 felmenjen es a 350 ne.....es mi hobbi motorosoknak egy 4T olcsobban jon ki foleg ha ujan vagy 1 evesen veszed,mint egy 2T...
Egy kis tegnapi meneteles.. https://www.youtube.com/watch?... https://www.youtube.com
/watch?... https://www.youtube.com/watch?...
Jaxy! Ne vegyél 350est,mert a haverjaid besárgulnak. Na nem a motorodat fogják irigyelni,hanem amit művelsz majd vele.....Azt már írtad,hogy a teligázosba nagyon jó. Ez így van. Ha sár van akkor szorozd meg ezt kettővel. Ziki be, nem kell gyilkold a kuplungot,mert alapról olyan erős,hogy pont jó. Lefelébe kicsit rosszabb ,ez van...de nem sietünk. Márkusnak az első 13 as 210 óránál cseréltek egy vezérműláncot,a szelepek gyári értéken voltak. Csak tankolt. És exrtrémezet. Bár igaz,hogy a mai új 300 2t is elmegy 200 órát,az első dugóval,,de a 2. dugó után akkor henger is veszel.
2013 ban 85000db ktm et adott el a cég. A legtöbbet a 350 exc ből.. 5500db ot .Nagyon meglepődtem,simát azt hittem,hogy a 2t ből adjál ek a legtöbbet.És a 14 es még jobb lett.
En is nagyon gondolkodom ,hogy 350 est vegyek,de tenyleg,van itt is,de ugy mennek vele,hogya 300 asokkal sehol se vagyunk...banyaba a 300 ast megeszi...ahol cumi az a cikicaki,de szerintem nekem az se lenne nagy problema...befele pedig kisse orrnehez,dehat ez nem verseny,hogy mindig te legy az elso,szoval a 350 egy jo motor,foleg ha raraksz egy akrapov veget....felul ugy megy mint az allat
Probaltam en is 200 as ktm et...hat a gass hozza kepest egy dinoszaurusz az biztos...a 200 olyan kezes ki barany hogy az nem igaz,forgatni mint a biciklit...
bakker képzeld lyáccint arcát...
ha felülhet malyd egycŐ a nagy bergre.. az igazira..a döntött blokkos fe 570re..... akkor mekkora lenne a mosoly a kis az arszán
hát körbeérne a tarkolyán a vigyor
a gas gas 300 as t nem alyánlottad fel neki?
mert akkro ha az kiderül még faxább..akkor jakszi gépe is elkÉne
ott a helyem.. vasárnapra szerzek szabit..
ott leszek megnyerÖm...megnyeröm ha bele döglök is...
ahogy egy mentős koléga is mondta annó.. egy haldoklónak...én úlyra élesztelek ...ha bele döglesz is
zsirtv.. mi a baj.. nem értem.. mit foglakozol te az én gépemmel?
hogy ki hányszor mit csinált vele?ha pesta 10 többet is adott neki..mint amit neked elmesélt..még akkor sem kapott fele annyit sem ez a gép...mint amit tőled kap a 350 minden motorozás alatt... a rosssz váltós gas gas 300asodról nem is beszélve..ne nagy spíler díler
amúgy nem értem...
a lyágyszint 200asa ami 12 éves..azt milyen alapon hasonlítod a 2014 350 berghez?
kb olyan mintha egy 78 éves nanyekot hasonlitanál egy 22 éveshez az ágyban
igazad van.. mert ha lefekszel egy 78 évessel.. akkor az elárulja neked az örökélet titkát..az tutti
titok hajtás lesz csütrötököm.. de nem mond senkinek
vár a zaránd.. legutóbb úgy is csúnyán alul maradtt a úly berg az öreg 570 szemben
amúgy meg azt mondtad ..a a 200as pont úgy tol mint a 350.. akkor a lyágyszint az mér volt elályulva a fosodtól?
valaki akkor ..megent hazudós
http://youtu.be/e6GIXT4I6B4
Lemértem a gépet: 50.4kg elöl / 60.2kg hátul =110.6kg
csak hát nincs nyomaték
próbálgattam a kuplunggal játszani, 2. sikerült is helyben fölvenni az elejét, és oda fordítani ahova kell. meg hát a hátra való üléspozíciót is elővettem. azt vettem észre nagyobb tempónál az új gumi olyt csinál mintha a hátsó kerék nem volna rögzítve, kacsázik.. meg is álltam 2x megnézni
az első gumi meg olyan piramis alakú bütykös úgy fordul mint a cikázó nyúl ilyesztően le lehet dönteni.
jáccint. tartsd meg a 200 ast és menj még vele egy két évet. nem az a lényeg hol mégy hanem az kivel. lehet ha gyorsabbakhoz húzol hamarabb fejlődsz. beszélj Valkerékkal .
dolgozik a lovasra rajta ügyesen, rendesen... nem csak üldögél
Szoval 350...
mondtam Zsir hoyg cseréljunk, még hajlassz is rá kicsit, NEM?
Egy kis tegnapi meneteles..
https://www.youtube.com/watch?...
https://www.youtube.com
/watch?...
https://www.youtube.com/watch?...
Probaltam en is 200 as ktm et...hat a gass hozza kepest egy dinoszaurusz az biztos...a 200 olyan kezes ki barany hogy az nem igaz,forgatni mint a biciklit...
A husaberg
bakker képzeld lyáccint arcát...
ha felülhet malyd egycŐ a nagy bergre.. az igazira..a döntött blokkos fe 570re..... akkor mekkora lenne a mosoly a kis az arszán
hát körbeérne a tarkolyán a vigyor
a gas gas 300 as t nem alyánlottad fel neki?
mert akkro ha az kiderül még faxább..akkor jakszi gépe is elkÉne