Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ez a tv féle egysszer megveszem a 36 ezres tublist .aztán örök élet.. ez kb olyan mint a haver féle gázszámla..

ő kifűti a 140nm havi 10ezerből...
aztán még nyáron ráküldtek egy 180 zeres kiegyenlítő számlát...

tv azért juttatott el négy öt tublist ide.. szétrepedt tublikkal.. mert csak egyet kellett megvennie...
a többi az úgy...egyszer csoak ott vót szétrepedve.. valahonnan....

holnap megyek én is veszek egyet...

lyó van lyóvan.. én is hazud6ok..nEEm
tlacika. ha esetleg érdekel egy fasza 300 xc-w. úgy döntöttem elmérem a gépet. 3000 jurka az ára. full rendben van. vadonat uj láncszett van rajta még nemm ment egy métert sem. az öninditója nincs már meg mert felesleges. gyári önindito mentes deknit rendeltem helyette. van hozzá egy acerbis soha kinem szakadó gyári narancs plusz ülés is. komplett fmf rendszer van rajta. uj kerékcsapágyak (gyári) stb. regimentre készitgettem felfelé legutobb mikor otthon voltam. de közben más tervek születtek. lesz egy 15 ös uj ktm vagy huskvarna. minek azt nem tudom mert menni nem sokat megyek. ha érdekel írj emailt a gabeszktm@yahoo.com ra. alkudni sajnos nem lehet ennyi az ár és kp ha valakit érdekel. ugyanitt még van egy 1 éves sw-t 600 nagyon szép és jó nagyrobogó. ha valaki tud esetleg ktm kereskedőt aki beszámolná irja már meg ide léci.
lyaú az irás tv
nálunk olyan hogy odaverésből kidurranó 22 egumi..
olyna még nem volt..sőt..szétdurranó e gumi is csak kétszer..
ezek kb 2,8-4(márkafüggő) bárosak... és felfútták az okosakok..7-8 bárral..
csoda hogy eldurran...

vEE Rabbi barétom is azért hivott fel..hogy mi ez a tublix..ne is hivjuk cigónak ..mert csak rossz érzéseket kelthetünk vele..
mert felszereltétek neki.. majd gumiforditás 2 motorozás után..aztán.. szétdurrantottátok..36 ezer ment a levesbe 2 motorozás után...
aztán besokalt az ember.. és 2ezerből megcsinálta.. azóta már ment vele kettőt.. hibátlanul.. ugyhogy már előrébb érzi magát...34 ezerel

szerelés...
az igen az az akÍlesz sarka.. ugyanis a lyó tublis..a za 1,75 az nagyon passzentos.. ott be kell engeni a küllőkig! igy hogy a küllővédő az nálam is .. 3-4 tekerés gyári részing zŐd szigetelő szalag..szóval nem valami rossz belsőből vágott gumicsik ami 3mm vastag
+ be kell kenni úgy faxául mint a múzt..kivül belül...
bele 900 ft 2.00-2.25 belsőt.. mivel a drága múz belső az nem ilyne átmérőre tervezett ezért az full felesleges és rossz is ide...
aztán vékony kis pajszerral( csavarhúzó van szépen kerekre csiszolva...az vékony is nem is csipi ki) azzal fejtem fel..
a vazelin vagy szilikonm zsir jó cssúszást eredményez...illetve a dörzsöldésből adódó kopást is megszünteti...
uigyhogy ha össze akarom hasonlitani a 2 azaz kettő ezer forintból nekem eddig hibátlanul működő( pedig odabasztam párszo a sziklákhoz ezene a meneten is..nEEm tv?
http://youtu.be/elbyJBPHFpo
szóval az igénybevételt hogy hogy birja egy 2ezer ft megoldás..nálam már sok sok hónapja.. meg ez 36ezres ami szegény Vee Robi haveromnak 2 motorozás + tv szerelés ..... azért az.. azért az nem szar..nEEm

de lényeg..mindenki úgy csinálja ahogy akarja...
egy a fontos..ha megyünk... akkor jót mennyünk...

nEEm?
Hogyne élnék! Tegnap adtam el a paripát, és égeti a pénz a zsebemet... látom látom, hogy itt gyűltök!
Akkor azt kellett volna írjad...
Amúgy meg nyugi van, aki érti az már rég tudta
És, hogy kötekedjek kicsit, a kondi kapacitást tárol, áram akkor lesz ha rákötöd a fogyasztót.
A Kawákban állítólag két ilyen van.
Szevasz pöcsös Te még élsz? Eltüntél mint szürkeszamárot a ködben
üdv mindenkinek! fsr 450 ill 515-el kapcsolatban van valakinek tapasztalata? gyenge pontok, stb. most adtam el a yamahát és átülnék gas gas endurora.
Értsétek a lényeget benne! Inyektorról volt szó, szval annak az alján...
lya a szűrő elött volt még a váltóra locsoló nyomott rész..meg a nyomáshatároló golyós szelep


bergánál is ketTő szvattyú van...
az egyikenk a az a szerep hogy az olajat kiszivja a hengerfejből.. a másiknak az hogy a blokk alól rántsa fel...
főtengelytől a henger alól..csak lefolyik az olaj... a váltóra...onnan meg alá..
ahonna a normál szivattyű felszivja .. a szűrőhöz...
onnan megy a ft be.. a hengerfejbe a láncfeszytőhöz meg a veztengelyhez szelephimbákhoz is tol...ezt a lefolyó olajat gyűjti össze a 2 számú szivayttyú...

de "ugyan azok a blokk alkatrészekkel" a ktm mint a 570 csak a furat ennek nem 95 ..hanem 100... de a ktmnél sok gond volt meg olajfogyasztás stb..
a bergnél..meg semmi.. csak a panaszmentes hosszú élet..
ezt az olajás tökéletességével illetve a ktmenél a tökéletlenségével magyarázták...gyanúsan van benne valami...
berg ne is szivogatja az olajat semm...felyreállás is volt egyszer.. akkor meg egy deka sem ment fel a kartercsövön..pedig úgy ált szegény mint a bicikli kerékszereléskor
de innexrto érzi hogy nagyon furcsán áll..és 3 sec múlva letilt..
felállt a gép a talpára...kicsit leporoltam a lelkét..
öninditó kétszer fordult át.. és már járt is a kicsike
nem is tudom....
ez a két olajtér ..ez okés...
de pl ha karikázol akkor az olaj amonnan kifolyik.. és az olaj pampa csak a henger alól szivja az olajat.. ott szerintem van egy kis ..gixer

persze persze ..rfs blokkos régi ktmek azok egy oajterűek volatk..
csak ha az olajzást megnézed .. mind a két olajpampa dolga az volt hogy felszivja az olajat....a zegyik konkrétan a főtengeyl alól.. a másik meg a váltó aljáról...
egy közös olajcsöbe nyomták majd két szűrőn keresztül..ment tovább a történet a ft végébe.. ..ah jól emléksze ma dugó alját is locsolta egy...+ a hengerfej tetejébe sprickolt a két himbagörgőre a 3dik nyomottolajos rész...
nem tudom ha most csak a henger alól szivja ki.. mert a váltó alól tuti nem! akkor ha összeeresztjök a két eret.. nem is tudom..
akku
kipróbáltam az xt-be a gagyi kínai spirálcellás topint
eredetileg 12ah akku kellene bele a topin 7.5ah és simán indítja, már 2 éve
szűk 10 pénz volt amikor vettem
állítólag jobban bírja a rázkódást mint a sima savas
a huskyba is döglődik az akku, ha jó a méret jó eséllyel abba is ilyen kerül
itt aztán belefutott a 44 es csapdályába.. mért negyven4es.. hát mert dupla olyan veszélyes mint a 22 csapdálya
van most egy szép 08-as Gerecsénél. Csak kicsit elment a kedvem a 250 után a folyamatos karburátor szarakodás után... de egyébként szerettem. mondjuk van egy 10es xc-w 450 is nagyon jó árban, nem egyszerű a döntés és akkor arról ne is beszéljünk arról, hogy van egy 09 525 is, igaz Beta, de az gyakorlatilag KTM
lya..
lyapó kroccokhoz nem kell...
de rugdosni az 525 is lehetett volna tovább
az öningyuszihoz meg kell az aksi..körülbelül 1-1,5 éve merült fel komolyabban hogy.. a pár kiló ide vagy oda.. ha indulna gomb nyomásra..az lenne a karaj.. de nem úgy hogy exc 525 módra.. ah eldölsz aklkor ott tekeri forgatja merül merül..aztán csak elindul..
nem innector eldöl felállít és pöccre indul...

hogy meghibásod6..ja ...
akkor kocsiba remélem mindenki a lada 130 speciált használja mert az aztán a megbiz6óság ne towább-lya..jeEEE

aksi..
igazándiből ebbe sem kell.. mert ha nem is csinálok semmit... csak gurulok lefelé.. kettőben ez is bepöccen..(egyben nem forgatja át magát az 570 ) de kettőben .. ráhuppanok az ülésre.. és ..már megy is a gép alattam...
nem az aksi miatt.. mert a gép termel áramot.. akkor kezdi el az innectro is feltermelni a nyomást.. és hopsz már megy is...
ha öningyuzizom.. lehet hallani hogy először rátol a benyapumpára...
de mondom...simán begurul...
csaninak kb az volt a baja..a hogy az aksija.. zárlatos volt... tehát túl közvetlenül mintha a letestelném a pozitív sarut...
persze persze .. zárt áramkör kell.. csak nem úgy hogy letestemel a pozitívot..
zárlatos akisnál viszont eze van...
amig reggel indultunk.. igaz hogy nem indult a gépe csak rugásra.. de amig az aksi full ki nem nyirodott ment..
ha csak annyit csinált volna hogy leköti az aksit.. már kb akkor is hibátlanul ment volan.. lehet kicsit erősebben kell rugdosni..de kb akkor is megy...

lényeg...
az öninditó csak akkor teker ha van aksi....ez száz 100-alék

unixban 6 rugó az az aksi...
emitt 18ezer amiről beszélsz...
ugyan azt tudja.. csak.. csni utána járt .. az a baj a litiumossal.. az indíó áramot ..nem tudja sokáig tartani...
meg 18.. ez meg ..6
+ ha még nem is jobb.. hát akkor .. marad a gyári...

veszek egyet tartaléknak ... és ha egyszer este menet előtt induláspróbán ne mtekerné... akkor pikk pakk felsavazom és gó...
de eddig az összes ilyne berges ismerős ...az mondta.. ha elinditja még reggel.. akkor egész nap birni fogja .. mert ez berg ez nem 13 w generátorral van ..ez 210w!
hogy ze csak 80W..ez mekkora különbség..
hát szemléletessen..
egy 130 lóerős autóval vagy.. aztán meg beülsz egy 210 lovasba.. van különbség ...de van ám


tublis...
kassán volt valami race a 7 végén...
mpi ment .. két tublisos defektje is volt...
ha jól emlékszem az úly emese 3 az kapott defektet.. aztán meg a defektes kerék meg meghaapta a tublist .. vagy valami ilyesmire emlékszem.. lyawits ki petya legközelebb ha rosszul emlékszem a történetre..(mert titok olvasó ide nem lyawít6, full bukó lenne )de lényeg
valami kétszer szerelt másnap reggel...a 120 ályrós tublis faxa dolog

fet... ami van működőben.. az a 22 ebike gumi... aztán abbna van egy 18as(nekem 19es )2.00-2.25 motor belső..ez acél szelepes és vastaga a fala is.. nem szutyok 3 ezres tublis hulladék vékony belső...
ez anyagában is .. van mi!..ezt lehet ragasztani is...de mondjuk nem kell..
mert a tubixon nix már átfúlyós szelep- az okozta az összes hibát-csak felrakjuk ... bekenjük kivül belül szilikon zsirral..- aztán beffúlyom az otthoni fatertól kapot pumpával kb 3 bárra.. soz lyaúnapot...

oszt ez megy..
tapad..
defektesen is van élet...
a tublix belső defekt meg azóta nem fordult elő hogy..átfúlyós szelep nix a tublixon...
kb ennyi a nagy történet..
Nálam úgy volt. 2009 évj.
Az injectorosnak a karbi alján?
rmz 450-be meg nincs is akksi, csak a karbi alján egy kondenzator szerű valami ami 1-2 rúgás után össze gyűjt annyi áramit ami az inyektornak kell...
vikt. mondjad csaninak meg neked is jól jöhet. persze kis plusz pénz de nem vészes annyit megérhet.... a mesterszállási gyereknél van az a zöld súlytalan bivaj amcsi akksi. feltöltve rohadt sokáig birja. egyet a hátizsákba az injektorosokhoz. tényleg súlytalan. ottónak van egy felesleges azt hiszem. de tán valami 30 euro. itt özterbe ugyanaz vagy 100 vagy 150. 9 ezrest megér szerintem. rumcájsznak hogyhogy kevés volt abenzin az uj 300 asban? az elmegy vagy 70 km t nem?
Annyt hozzá írnék hogy a japán injektorosba nincs is aksi...
Üdv Zari.azt veszem ki az írásaidból több fajta tubliss csináltok.Melyik vált be nektek?
lya..
amit majd el... feledésbe (oblivion)ba merült...
az hogy a berugó kar léte... egy innectrosos motoron... igazándiból nem is számit...
mert ha tönkre ment az az aksi... hiába a berugó... nem volt jó.. alig indult el.. állandóan leált ..nem pörgött fel erőtlenül bénázott a gép...
ugyhogy ha nix berugó ha van.. az innectrosba zárlatos akis nem müködő motort eredményez...
tehát az hogy a bergen nix berugó.. vagy van berugó.. az nem is számitana..amig megy az aksi addig van jó gép ha nem megy akkor meg amazoknak sem megy
folyt..
lyó kedvel bőséggel megivot t vizzel elmentünk kempignyóba.. ott még kiderült .. kettő azaz kettő embernek sok volt a hőség.. azik visszafordultak.. a maraék fÓr azaza 4 fő az meg ..2 óra megállás nélküli löketel gó a kocsi...
nagyon jó lett a végére..a kezdeti gondol orvoslása után...minden faxául sikerült...

nagyon jó hogy nincs a csapatban kárörvendő ..rossz kedvet szitó..ha szerelés van.... csak is ugató, ész osztó...pozitív dolgot hozzá nem tevő!... hátulról beugató senki...
az megfizethetetlen...

mert igazándiból.. a szerelésbe aki soha sem pihent .. az ...bontós(mivel az ő gépe).. meg .. a izé a gumiszerelő tsávó... ..de hogy mindenki hozzátett egy lapáttal... az tuti..
lyó hangulta.. 60km a végére..a faxa nagyon jó megállás mentes 2 óra..

jól kis is szivta a parasztokat...pont úgy ahogy kell... ez is csak azt mutatja .. ki kell tartani a végsőkig.. de mikor doktor csaanád azt mondja.. ne feszitsük tovább a két srác hÚrlyát ..mert baj lesz ..akkor elengedni.. és gó

mindenki jól érezte magát...
vissza felé azért a jódli bár nál ott a múltkor is láttam egy erősebb helyet...
ott kérdezték is páran... merre akarsz menni.. mondom hogy hogy merre.. hát ott fel.. dehát ott nem lehet...
de lehet.. és fel is jutottunk.. faxául.. pedig tényleg meredek volt..
ott sem áltogáltunk ..igazán semennyit... ugyogy..összeségében faxa volt...
alig várom a következőt.. .

regiment után meg.. a pöstiekkel .. gó polilyana...ott lehet majd fórumhajtani igazán...
megint mellé nyultatok..kis ..pöcsök

az eredeti amibe nincs szelep.. +a visszamaraó nyomás van a belsőben... azzal nem volt gond .. nix mi elromoljon...
bontósnak az volt amit januárban berakott szelepelt gumi... csak a szelepvédő az teljessen széthullott benne..

tublis..gyári...
ms 3 tolják most sokan ..az az isten gumi...
de az tublissal..2-3 menetenként defektet kap...és akkor se menni nem tud vele kis tempót sem.. + ki is kukázza a gumit a nap végére...
hajrá tublis
arról nem is beszélve hogy a tublist is kinyirja a defektes gumi szétkoptatja a tetejét..
meg is érdemli aki ezt használja 120 ályróért...

visszamaradott levegős tublix a fimes misleny kompatésön endúró gumival.. pont olyan kemény ahogy kell... és úgy is megy vele az ember ahogy kell.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_sw-t_600-8161262
https://admin.hasznaltauto.hu/gyorsnezet/motor/8161262