Ha úgy motorozol ahogy üzletelsz akkor profi motoros lehetsz
Ha mondjuk nem is eredeti a kidobott NGK, akkor duplán szemétért kérnél garantáltan minőségi sört. Ügyes
Én viszont nem a szemetet gyűjtöm, szóval ha nem eredeti, vagy ha valami gagyi lapát elktródás, akkor nincs üzlet
Nem értesz hozzá de azt tudod, hogy nem hülye kérdés ...
Azt azért csak el tudod olvasni mi van a gyertyára írva nagy betűvel?
Csak azért kérdezem mert ha nem túl gagyi akkor a tieidé darabjáért is adok egy-egy sört
Mai termes...full sar,a reggel esett...ma mindenki csak rugatta de nem tudtak sokan a feleig sem felmenni...
nem nagyon latszik,hogy meredek...de ha nincs lendulet akkor helo... https://www.youtube.com/v/0yHD...
Igen. valoszinuleg az lesz a baj hogy nem artana nyel gazt huznom neki neha. a sok totyorges nem tesz jot neki... ha a gyertya kozeleben leszek lefotozok parat. koszonom az otleteket!
megsértődni? ugyan min? csak értetlenkedek a baromsáaidon ... hogy mit kéne észrevennem? hogy hetente jársz? de minek? mit vegyek észre vagy mivan ha észlelem nem értem.. na lényegtelen. amugy se sértődök meg mivel lesz még egy ingyen kiutam! pénteken megyek haza 3 napra. szombat vasárnap jó. hétfő már viszaut sajna. aztán azon a héten jövök ujra 10 nap szabira. szoval ha szombat vasárnap menne valaki lácsó lenne.
az hogy egy nap 10szer húzol kövér gézt .. még ha végordulatig is ..1-2 sec re ..az nem terheéls a gyertyának.. majd ha kroccpályán 15 percet nyelezed.. az már terhelés oda kell a B10...
+ha még az alaplyáratod is.. kicsit dúsabb...akkor meg ..pláne...(szegéynebb keverék nagyobb hő ég)...
lefényképezed a gyertzyát. gondolom úgy is van belőle polcon már sok..már ami szar.. azt majd mondanak okosat a 2t kollÉgák...
4t nél úgy van...
fc 450 bergben ..3,5 év alatt nem lett gyertya cserélve.. sx 525 ben .. 2,5 év alatt szintén.. mert olyan sarkos pólusa volt a gyertyának.. mondom ezt kár lenne cserélni(ugyna is a lehajtott gyertya pólusa szzépne legömböjödik)
lyani jól mondja..
ez igy laÚfax.. legalább egy fotót a gyertyáról...mert szinte száz 100alék
de nálunk kátélyem párton..az volt hoghy a szuper résztek gyertya az birta igy..2-3 motorozás aztán 4 rugó ki a kukába..uly gyertya...aztán valamit csináltak.. és jó lett.. azt hiszem.. egy alacsonyabb viszonylag sima b 8 es gyertya ment a b 10es iridiumos helyett.. mert lehet hogy sx be az kell.. ha kroccozik.. de endúrózáskor.. nem jó..mert nix kiégetve...
nix rendes hő!
csak pötyörgŐ
de a
Ez nem nagy kérdés, hanem nagyon hülye kérdés. Vagy szerinted van ember aki ezek alapján látatlanba meg tudja neked mondani mit szúrtál el?
Én arra tippelek, hogy pakurát használsz és eltaknyolja a gyertyát, de lehet gyújtás hiba, sok nafta, szimm. hiba ... .................
Mi a száma a gyertyának?
Én is jártam már így!Indult könnyen hidegen melegen,minden jó volt,magas fordulaton párszor kimaradt a gyújtás,aztán a gyertya mehetett a kukába.Új gyertya aztán minden kezdődött előről.Kicseréltem a pipát azóta semmi baja!Egy próbát megér!
zoli
ezeket a helyeket elnézve.. azt nem értem.. minek utazol te bár hova is futóval..
mert ez ott nálad.. annyira változatos annyira.. annyira szuper.....
bocsi lyódos...
fax sem gondolta hogy besérwtődsz..
bocs ..többet nem fordul elő...
déw...
mesélj..mert úgy látom...2-3 emberen kivül nagyon beállt a banda.. a titokolvasásra
Sziasztok,
Nagy kérdésem lenne felétek.
2002-es EC300-asom elkezdte fogyasztani a gyertyákat. Egy gyertya max 2motorozás. Eléfordul hogy motorozás után leteszem a gépet és a következő indításnál már nem ad szikrát a gyertya. De volt ár példa hogy a sár közepén állt le a gyetya miatt. Beletettem másik gyertyát és szépen ment tobább.
Van valakinek ötlete erre a hibára?
látom..tocka.. neked is feltűnt ez..
nekem is feltŰnt.....
ezek..
ezek heti szinten motoroznak. .
szerintem ezt lyÓdos is észrevette
meséljetek.. mi volt ma.. holnap mi lesz?
mert én igy a titokolvasó brigád fogadott felfedett(feldobott, feláldozott )ügynöke.. kérlek irjatok nekünk élményeket.. merre az arra kuplung motor javitás.. minden mi csak van és érdekes legyen olyan érdekes mint a hererák a nőgyógyászaton
itt az extrém lelki igénybevételről beszélek.. hogy már mikor odaérsz a garagéba..érezni a levegő vibrálását... csoda hogy behabosodik az a szegény hŰtővÍz...
bezzeg nálam extrém igénybevételről nem beszélhetünk
Ha mondjuk nem is eredeti a kidobott NGK, akkor duplán szemétért kérnél garantáltan minőségi sört. Ügyes
Én viszont nem a szemetet gyűjtöm, szóval ha nem eredeti, vagy ha valami gagyi lapát elktródás, akkor nincs üzlet
Azt azért csak el tudod olvasni mi van a gyertyára írva nagy betűvel?
Csak azért kérdezem mert ha nem túl gagyi akkor a tieidé darabjáért is adok egy-egy sört
https://www.youtube.com/v/dPb9...
nem nagyon latszik,hogy meredek...de ha nincs lendulet akkor helo...
https://www.youtube.com/v/0yHD...
+ha még az alaplyáratod is.. kicsit dúsabb...akkor meg ..pláne...(szegéynebb keverék nagyobb hő ég)...
lefényképezed a gyertzyát. gondolom úgy is van belőle polcon már sok..már ami szar.. azt majd mondanak okosat a 2t kollÉgák...
4t nél úgy van...
fc 450 bergben ..3,5 év alatt nem lett gyertya cserélve.. sx 525 ben .. 2,5 év alatt szintén.. mert olyan sarkos pólusa volt a gyertyának.. mondom ezt kár lenne cserélni(ugyna is a lehajtott gyertya pólusa szzépne legömböjödik)
ez igy laÚfax.. legalább egy fotót a gyertyáról...mert szinte száz 100alék
de nálunk kátélyem párton..az volt hoghy a szuper résztek gyertya az birta igy..2-3 motorozás aztán 4 rugó ki a kukába..uly gyertya...aztán valamit csináltak.. és jó lett.. azt hiszem.. egy alacsonyabb viszonylag sima b 8 es gyertya ment a b 10es iridiumos helyett.. mert lehet hogy sx be az kell.. ha kroccozik.. de endúrózáskor.. nem jó..mert nix kiégetve...
nix rendes hő!
csak pötyörgŐ
de a
Én arra tippelek, hogy pakurát használsz és eltaknyolja a gyertyát, de lehet gyújtás hiba, sok nafta, szimm. hiba ... .................
Mi a száma a gyertyának?
zoli
ezeket a helyeket elnézve.. azt nem értem.. minek utazol te bár hova is futóval..
mert ez ott nálad.. annyira változatos annyira.. annyira szuper.....
bocsi lyódos...
fax sem gondolta hogy besérwtődsz..
bocs ..többet nem fordul elő...
déw...
mesélj..mert úgy látom...2-3 emberen kivül nagyon beállt a banda.. a titokolvasásra
Nagy kérdésem lenne felétek.
2002-es EC300-asom elkezdte fogyasztani a gyertyákat. Egy gyertya max 2motorozás. Eléfordul hogy motorozás után leteszem a gépet és a következő indításnál már nem ad szikrát a gyertya. De volt ár példa hogy a sár közepén állt le a gyetya miatt. Beletettem másik gyertyát és szépen ment tobább.
Van valakinek ötlete erre a hibára?
https://www.youtube.com/watch?...
https://www.youtub
e.com/watch?...
https://www.youtube.com/watch?...
https://www.youtube
.com/watch?...
nekem is feltŰnt.....
ezek..
ezek heti szinten motoroznak. .
szerintem ezt lyÓdos is észrevette
meséljetek.. mi volt ma.. holnap mi lesz?
mert én igy a titokolvasó brigád fogadott felfedett(feldobott, feláldozott )ügynöke.. kérlek irjatok nekünk élményeket.. merre az arra kuplung motor javitás.. minden mi csak van és érdekes legyen olyan érdekes mint a hererák a nőgyógyászaton
Tudtok pár trükkös tanácsot adni, alföldi gyereknek, amikor meredeken menne fel ?
üléspozíció,kuplung játék, gumi tipus, egyéb.
Ritkán adatig meg egy kiadós motorozás Erdélyben, akkor is mindig óriási a sár, hordalék.
bezzeg nálam extrém igénybevételről nem beszélhetünk