Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hali
tudom h épített pályás lesz,ennek ellenére érdekel a program
persze mennék hozzátok is, csak fel kell készülnöm...vasárnap krosszozok utána lehet jelentkezek majd nálatok még a borsodnádasdi előtt
Tor az volt a sár miatt , azért szedtem szét
Hajrá várjuk
Majd lesz ha egyszer kész lesz...amikor lesz elég anyag, meg időm. Félig kész már van.
amúgy hol vannak a videlyóid .. titkosítod őket
vagy dévid nályt és lyárwis fizet neked ....hogy csak ők láthassák
hály kispalytások.. mi a pálya?

dév..hallom náltok a faluba megint motor-tor van(motortor a disznotor szóból ered, amikor a motort vágják.. nyüszütölik ..megölik.. nemesebb célra hasznosítás okán )

a viz nyomás alatt van..abba bejutni valaminek csak akkor ha nyomás alatt van.. pl a hengerfejnél..
szivattyú szimering..még ha csak a viz oldalon van szimering sem jut át az olaj..

bugyborék valamennyi van..de ha hengerfejes akkor van bubi is..meg melegszik is.. sőt általábn nehezebben is indul
Így van.
Deew.Reg nem láttam tőled videót. Igazi csemegével tudsz te szolgálni.
Áhá,köszi.

Indítsd el a telódon a youtube appot és a videó azonosítójával(TPnzXAhd55o) nyisd meg benne
Pcsába telóról nem tudom megnézni... Sebaj majd otthon
Köszi az infót.
A fehér hab lehet az új hűtő miatt van, de a sok bugyborékolás inkább a hengerfej tömítés lehetett, majd kiderül, ha megyek.

Legalább láttam a hengert, dugótetőt, hengerfejet

Jó volt! Elképesztő mennyit dumáltok
déw. néztél te már új motor hűtőjébe mikor jár? habos fehér a víz. de ahogy érzed.
valaki biztos letiltotta:-)
de ezt nem
http://youtu.be/TPnzXAhd55o
Privát az anyag, nem lehet meglesni. Szándékosan?
Voltam vele párszor, nem rosszabb mint volt , de igazán még nem tudok nyilatkozni, most szívok mással, így nem lenne korrekt a teszt, ma a hengerfej tömítést cseréltem ki, habos fehér bubis volt a hűtővizem, vagy hengerfejes volt a vas, vagy a vízpumpa szimering szart be
Hengerfej tömítés kicserélve, de nem láttam rajta átégést, valószínű a szimering lesz, majd kiderül, ha megyek legközelebb.
Jó estét!

Ennyi esőt fel kell raknom az új RIGA-t, mert a kopott C10 el már vízszintes talajon képtelenség elindulni, nem még a sziklásban felfelé.
Szevasz!Na mivan tesztelted a kuplungot azóta?
Tényleg ott van tetszik gomb is!Gyerünk csatlakozni!
Élmény lehet veletek motorozni. Már annak, aki bírja ezt a sok baromságot, amit összehordtok!
Végre! Nagy barátok lettetek! Ennek örülök! Ferinek az gyári rendszer? Klafa vidi! Feri! Várjuk a Te videóid is!
Zari!
Tessék csatlakozni kérem a fészen azZextrémcsoportba mán!
na kolbi itt a téma..
http://youtu.be/u3ARwtkBlVM
hály itt vagy...kolbi
nehézről szó sem volt.. azt irtam küdős.. az a küzdős z nélküli változata...
csak 3an voltunk..ugyhogy nagy menetre nem lehetett számitani.. nem úgy mint nálatok
tv bolya meg hosi bólya meg én fullbólya...
baszott jó volt ..sajna hogy túlzásnak hitted ..amúgy lebuktam mert a kocsitól sem tudtunk elindulni akkora bólyázás volt me sár..
vol motorhiszti is.. még a parkolóban...gyakorlatilag 10km mentünk..ebből 9,9km toltuk..
remélem ezt már elfogadod tulzás mentesnek...

sajna a kék patakból jobra felt is megcsináltuk.. sáros volt a teteje nagyon..de nem számit.. igaz volt rádobva pár.. de akkor is kipipáltuk aztán a ferde bedölt fásat.. tudod ami felette van gyakorlatilag... 10m oldalazunk aztán onnan is jobbra fel.. a közepén a nagyonferde nagy fa.. amultkor csirán kerültük..
hát most az volot hogy beugrottam kicsit agresszíven és utána a full sárba ahogy belecsapódott a 170lkilós bálna + én....nem tudtam akkora gázt húzni hogy ne repüljek a tetejéig...na az már az 570 diadal menete volt. . .

kispolákosban mi sokat időztünk.. lehet 3unknak volt vagy 5 perc mire kipipákltuk.... az egészet. .
faterpatak..a gumi úgy vitt fel.. el sem akartam hinni..a kilyároba ahol szétkapartad a végén magad.. ott meg sem küzdött..na mondom ez az ami számít..
de a gyökeresen.. a kicsit csúszóson... a super superen.. ott volt küzdelem.. de az is óriás kafi volt..

akár csak az egész nap
amit még észleltem. CSAni komoly szinteket ugrik felfelé.