Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

na de akkor hol lehet menni a szántóföldek mellet ilyen kétnyomos utakon vagy hol.
meg gondolom csütörtök délután nincs razzia csak szombaton
Több mint százan voltak kint ahogy olvasom,nem tudom volt-e valami esély arra hogy elmeneküljön valaki.....
lassan szögre akaszthatjuk az endúrókat, vagy buziskodhatunk a robogó kerekekkel
német ismerős épp nemrég mondta hogy náluk sehol nem lehet már menni, már a pályákon is csak úgy ha tag az ember
Bezzeg a kiaszott katonák lőhetik az erdőt!
Napot bélák.Látom ferencünk átvette az uralmat a topic fölött!
FERI!

Szerintem nézesd meg magad dokival!
Csak hasmenésed van vagy van valami más tüneted is!
Így telefosni valamit!
Moose hazi berakas alvany meg mindenfele csodamasina nelkul.
http://youtu.be/m7Qe1cQRYAQ
Tegnap délután felvontattak valakit helyben.
Nevezetem Rétságra a Fiammal együtt . Ha nem lesz repülős versenyem,biztosan megyünk.
Na ezt még nem hallottam.... Ezért jó ez a fórum. Mindig tanulsz valami újat...
pumpát vettem. Erdélyben van minden terep akkor engedhetem 0.4re kezdésnek? igazából annyi bontott cucc van a motorhoz hogy beszerzek kerékszettet, beteszem a kocsiba. 10ezerből kijön felnik,gumik,féktárcsák.
nah végre, képben vagyok
Köszi az invitálást.

Decemberben műtötték a csuklómat. Legutoljára múlt hét szerdán faragták, de annyira nem jó, hogy egyenlőre egy tescos bevásárlókocsit sem tudok megfogni normálisan két kézzel. Annyira nem hajlik a műtött csukló.

A terepmotorozás beláthatatlan időbeli és térbeli távolságra van. -a hangulatom is annak megfelelő. Nem részletezem.
Tudom, hogy nem a kedvenced, de a motocross pályán való gyakorlás,-a saját biztonságos tempódban is -felgyorsít.

És ez hasznos az enduró feljáróknál is, mert nagyobb lendülettel tudsz nekifutni, haladni.
oK.

A yamahát hogy alakítottad volna-utólag?
Nem tudom honnan érdemes, de belső esetében bemegyek ide a helyi motorosba s megveszem, mert többe lenne a posta, mint maga a belső
Mihez kell neked a tempó? Veszélyes már kicsit, ha nagy tempónál hibázol be a fák között.

Mostanában részemről csak élvezet motorozok, nem keresem a kihívásokat egyenlőre, Zergénél is csak 3x próbáltam az S2(tűz feljáró), kihagytam a szívós medreket is.
Majd ha sár lesz, megbeszéljük a mentet, részemről annyira nem díjazom jelenleg, csak fekszek-kelek a legkisebb dombon is, ha sár van, ha követ kap ez a sárga csíkos C10 nagyon szar a helyzet.
gumibelsőt honnan szoktál rendelni? van valmi "jó" bolt?
Magyar tubliss, keress rá youtuben zsírferi videói között.

A 2 belső meg úgy van, hogy az egyik szét van vágva belül, s az van rárakva "köpenyként" a másik belsőre, amiben a levegő van.
Nekem így sincs defektem.
Érdekes megoldások vannak rajta.
A féktárcsában elől akkora a lyuk, ha kap egy kicsit az szerintem el is görbül azonnal (vagy már ki van törve?), a hátsó lánckerék úgyszintén baromira kikönnyítve.
Hol megy ki ezen a kipuff, váz mögött?

Lehet jó könnyű, de cserébe biztos törik mint a ropi.
Sziasztok !

Defekt ügyben szeretnék pár jó tanácsot kérni. Olvassgattam ebbe na topicban "labdacs", "muzz" és tubeliss társairól tudtok mondani valamit? Erdélybe elég sűrűn van defekt, és nagyon elbassza a napot.
Olvastam valaki 2belsővel jár ? nem is tudom felfogni hogyan
Szóval van egy 125ös gépem, de mindig defekttel zárom a napot...
Jó estét!
Athena hegrerrel 300 kobcentis..van yamahara is..mar regota!A gyari motorok azok fapadosak,kiveve par japan markat....ahoz hogy neked megfelelo mororod legyen magadra kell szabd.