Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi a válaszodat ! Nekem idáig csak 2t volt ,ezért nincs össze hasonlítási alapom gondolkodom a4tén.
A honda 250-est és 450-est gyárt.

Milyen 300-as 4t hondára gondolsz.
Röviden ez a terület, nekem megmarad hobbinak, nincs pénzkeresési célom vele.
Tiszta jo motor.Tanulni nagyon jo volt.Nekem 2001 es voolt es a nagyobb sonka suj miatt alol nagyon nyomatekos volt..de csak nagyon alol.Kozepen nem ment anyira,es fent megint ment.Mostmar tudom mit kellene vele...
Kemeny a felfuggesztes,de a mostani tempomhoz kibaszott jo lenne.Szerettem...egyeduli ami hiba volt hogy magasan volt a sujpontja es ha megindult akkor nem fogtad meg..emiatt a nehez terepen szar volt.Kezdonek kituno.Motorikusan...azt se tudom hogy mivolt vele csinalva 6 ev alatt...de ment mindig
Egyszer szelepcsere,2 szer vezermulanc es egy hajtokar...de ahogy rendberaktam utanna..a mai napig csak mennek vele...
En egy hondat vennek 300 4T ..a legjobb futomu,jo motorral...csak draga mint a szar...de ezt sokan meg is mondtak,hogy a legjobb....
Ne feledjuk a honda csinalja meg mndig a legkonyebb endurot 4T be.
Van egy Mika Ahola 250 honda Patricknal(erekje es sokat er) a multkor ratettem a seggem....az enyem a 2T dog nehez vele szembe....igaz ha meg kell venni 3000 euroval dragabb mint a gass
Köszi, majd kipróbálom így is, érdesítéssel, csak a belsőn már nem tudok sokat, mert vékony.
Őrültek
Letti is bukott az elején, Jarvisnak se sokon múlott,
onnan leesik, akkor tuti vége van.
A szervezők fejében is van gond, addig fokozzák ezt az extrém kihívást, míg valaki majd elpatkol

Olyat nemigen tesznek versenybe, amit nem lehet vagy nagyon nehéz megcsinálni, nem az a célja. Ha esetleg elmennél a redbullra/erzbergre a profi nyomon tuti lenne olyan, amit nem tudsz megoldani, de ha leugrasz ide hozzám az egyik árok másik oldalán a fenyvesbe lefelé szoktunk jönni és már páran nyomtak előrebukfencet, ott lehet próbálkozni felfelé a "Zsír hegye" se egyszerű, még soha nem tudtam felmenni, s tuti akad még pár kihívás, ha ezek keresése cél.
Mindegyiken már csak jó technikával megy és ziki-zaki, mert lendületből nem lehet, sok a fa, stb. Jaxynak feküdne, ők mennek ilyenben felfelé, csak itt szarabb a talaj, nem fog rajta a gumi
Jó napot!
Hát ha én lemotoroznék 100km-t extrémbe,,,másnap nem bírnék motorra ülni. Inkább kihagyok két versenyt,és lecserélem a technikát egy újra.. .Elég nekem az a 40- 50 km fekete erdőn. Jó hangulatba. Furcsa volt nekem,hogy végig szinte egyedül mész. Azt hittem,jobban összetömörül a nép...
Elég,miután fel lett újítva a Gas szeretnék egy 4t endurót is...Meg egy utcait
Érdesítsd meg mind a 2 felületet.1 mm-es fogazott vassal hord fel a ragacsot szintén mind a két anyagra várj vele kb 10 percet aztán nagy erővel nyomd össze a két anyagot.Ha így csináltad, akkor nem tudom
Halihó! Én is voltam Istenmezején.. A sároson. Nagyon élveztem.
Zsír Feri! Jók a videók. Köszi. A magamfajta bepillantást nyer,milyen az igazi Hard. Mikor magadra vagy utalva....ha baj van.
Jaxy látom te sokáig nyomtad yamahával,mi a véleményed 250-4t-röl?
azért mert nem volt ideje . akkor is szerelte az rmx et.
Erdekesek a meglatasaid....miert nem vegzel el egy gepesz mernokit?.Tutti melod lenne es szorakozhatnal az ilyenekkel...
Természetesen egyhengeresekre gondoltam.
Egy kis ember ugrasztó téma

Durván van minden adat, csak érzékeltetés képp, 4T vs 2T ebből a nézőpontból.

A 4T esetében 720 fok a két szikra közötti főtengely elfordulás, 2T esetében 360 fok. Ezek legyen százalékban 100%.
Ehhez képest a 4T égési nyomás elméletben durván 180 fokot nyomja a hajtókart mint hasznos munka, ez a 720 fok 25% kb. A maradék 540 fokban, ami 75% csak forog égési nyomás nélkül.

A 2T esetében mondjuk egy 70 fokos kipuff nyitási szöggel (TDC től mérve) csak 19% amíg van égési nyomás, a maradék 290 fokban (81%) ez is csak forog.

Ebből a nézőpontból nézve a 4T kb 6% al jobban hasznosítja az energiákat.
Természetesen ez önmagában összefüggések nélkül édes kevés infó, de számomra érdekes
Nem elég a GAS 2t?
Azon voltam ahol már nem voltak a mezőn fák és nem volt sár se,
egymás után indultunk, s volt időmérés.
Bordás/lyukacsos az üléshuzat, szerintem azért nem fogta meg elsőre, még újra pórbálom a szélét, a folyton feltekeredő fedő powertape, amivel átragasztom a csíkot, feltöri a seggem .
Jó napot!
Ha Grillmayernek jó volt kb 5 évig a bajnokságban, akkor neked is jó lesz-szerintem.
Meg egy japàn technika is kéne a garàzsba.
Hali.Kawasaki klx 450-r ről tudtok valamit?Jövőre szeretnék egy 4t versenyenduròt és szimpatikusabb mint a Ktm...Habàr nem olyan elterjedt.
Köszi