Tiszta jo motor.Tanulni nagyon jo volt.Nekem 2001 es voolt es a nagyobb sonka suj miatt alol nagyon nyomatekos volt..de csak nagyon alol.Kozepen nem ment anyira,es fent megint ment.Mostmar tudom mit kellene vele...
Kemeny a felfuggesztes,de a mostani tempomhoz kibaszott jo lenne.Szerettem...egyeduli ami hiba volt hogy magasan volt a sujpontja es ha megindult akkor nem fogtad meg..emiatt a nehez terepen szar volt.Kezdonek kituno.Motorikusan...azt se tudom hogy mivolt vele csinalva 6 ev alatt...de ment mindig
Egyszer szelepcsere,2 szer vezermulanc es egy hajtokar...de ahogy rendberaktam utanna..a mai napig csak mennek vele...
En egy hondat vennek 300 4T ..a legjobb futomu,jo motorral...csak draga mint a szar...de ezt sokan meg is mondtak,hogy a legjobb....
Ne feledjuk a honda csinalja meg mndig a legkonyebb endurot 4T be.
Van egy Mika Ahola 250 honda Patricknal(erekje es sokat er) a multkor ratettem a seggem....az enyem a 2T dog nehez vele szembe....igaz ha meg kell venni 3000 euroval dragabb mint a gass
Őrültek
Letti is bukott az elején, Jarvisnak se sokon múlott,
onnan leesik, akkor tuti vége van.
A szervezők fejében is van gond, addig fokozzák ezt az extrém kihívást, míg valaki majd elpatkol
Olyat nemigen tesznek versenybe, amit nem lehet vagy nagyon nehéz megcsinálni, nem az a célja. Ha esetleg elmennél a redbullra/erzbergre a profi nyomon tuti lenne olyan, amit nem tudsz megoldani, de ha leugrasz ide hozzám az egyik árok másik oldalán a fenyvesbe lefelé szoktunk jönni és már páran nyomtak előrebukfencet, ott lehet próbálkozni felfelé a "Zsír hegye" se egyszerű, még soha nem tudtam felmenni, s tuti akad még pár kihívás, ha ezek keresése cél.
Mindegyiken már csak jó technikával megy és ziki-zaki, mert lendületből nem lehet, sok a fa, stb. Jaxynak feküdne, ők mennek ilyenben felfelé, csak itt szarabb a talaj, nem fog rajta a gumi
Hát ha én lemotoroznék 100km-t extrémbe,,,másnap nem bírnék motorra ülni. Inkább kihagyok két versenyt,és lecserélem a technikát egy újra.. .Elég nekem az a 40- 50 km fekete erdőn. Jó hangulatba. Furcsa volt nekem,hogy végig szinte egyedül mész. Azt hittem,jobban összetömörül a nép...
Érdesítsd meg mind a 2 felületet.1 mm-es fogazott vassal hord fel a ragacsot szintén mind a két anyagra várj vele kb 10 percet aztán nagy erővel nyomd össze a két anyagot.Ha így csináltad, akkor nem tudom
Halihó! Én is voltam Istenmezején.. A sároson. Nagyon élveztem.
Zsír Feri! Jók a videók. Köszi. A magamfajta bepillantást nyer,milyen az igazi Hard. Mikor magadra vagy utalva....ha baj van.
Durván van minden adat, csak érzékeltetés képp, 4T vs 2T ebből a nézőpontból.
A 4T esetében 720 fok a két szikra közötti főtengely elfordulás, 2T esetében 360 fok. Ezek legyen százalékban 100%.
Ehhez képest a 4T égési nyomás elméletben durván 180 fokot nyomja a hajtókart mint hasznos munka, ez a 720 fok 25% kb. A maradék 540 fokban, ami 75% csak forog égési nyomás nélkül.
A 2T esetében mondjuk egy 70 fokos kipuff nyitási szöggel (TDC től mérve) csak 19% amíg van égési nyomás, a maradék 290 fokban (81%) ez is csak forog.
Ebből a nézőpontból nézve a 4T kb 6% al jobban hasznosítja az energiákat.
Természetesen ez önmagában összefüggések nélkül édes kevés infó, de számomra érdekes
Bordás/lyukacsos az üléshuzat, szerintem azért nem fogta meg elsőre, még újra pórbálom a szélét, a folyton feltekeredő fedő powertape, amivel átragasztom a csíkot, feltöri a seggem .
Milyen 300-as 4t hondára gondolsz.
Kemeny a felfuggesztes,de a mostani tempomhoz kibaszott jo lenne.Szerettem...egyeduli ami hiba volt hogy magasan volt a sujpontja es ha megindult akkor nem fogtad meg..emiatt a nehez terepen szar volt.Kezdonek kituno.Motorikusan...azt se tudom hogy mivolt vele csinalva 6 ev alatt...de ment mindig
Egyszer szelepcsere,2 szer vezermulanc es egy hajtokar...de ahogy rendberaktam utanna..a mai napig csak mennek vele...
En egy hondat vennek 300 4T ..a legjobb futomu,jo motorral...csak draga mint a szar...de ezt sokan meg is mondtak,hogy a legjobb....
Ne feledjuk a honda csinalja meg mndig a legkonyebb endurot 4T be.
Van egy Mika Ahola 250 honda Patricknal(erekje es sokat er) a multkor ratettem a seggem....az enyem a 2T dog nehez vele szembe....igaz ha meg kell venni 3000 euroval dragabb mint a gass
Letti is bukott az elején, Jarvisnak se sokon múlott,
onnan leesik, akkor tuti vége van.
A szervezők fejében is van gond, addig fokozzák ezt az extrém kihívást, míg valaki majd elpatkol
Olyat nemigen tesznek versenybe, amit nem lehet vagy nagyon nehéz megcsinálni, nem az a célja. Ha esetleg elmennél a redbullra/erzbergre a profi nyomon tuti lenne olyan, amit nem tudsz megoldani, de ha leugrasz ide hozzám az egyik árok másik oldalán a fenyvesbe lefelé szoktunk jönni és már páran nyomtak előrebukfencet, ott lehet próbálkozni felfelé a "Zsír hegye" se egyszerű, még soha nem tudtam felmenni, s tuti akad még pár kihívás, ha ezek keresése cél.
Mindegyiken már csak jó technikával megy és ziki-zaki, mert lendületből nem lehet, sok a fa, stb. Jaxynak feküdne, ők mennek ilyenben felfelé, csak itt szarabb a talaj, nem fog rajta a gumi
Zsír Feri! Jók a videók. Köszi. A magamfajta bepillantást nyer,milyen az igazi Hard. Mikor magadra vagy utalva....ha baj van.
Durván van minden adat, csak érzékeltetés képp, 4T vs 2T ebből a nézőpontból.
A 4T esetében 720 fok a két szikra közötti főtengely elfordulás, 2T esetében 360 fok. Ezek legyen százalékban 100%.
Ehhez képest a 4T égési nyomás elméletben durván 180 fokot nyomja a hajtókart mint hasznos munka, ez a 720 fok 25% kb. A maradék 540 fokban, ami 75% csak forog égési nyomás nélkül.
A 2T esetében mondjuk egy 70 fokos kipuff nyitási szöggel (TDC től mérve) csak 19% amíg van égési nyomás, a maradék 290 fokban (81%) ez is csak forog.
Ebből a nézőpontból nézve a 4T kb 6% al jobban hasznosítja az energiákat.
Természetesen ez önmagában összefüggések nélkül édes kevés infó, de számomra érdekes
egymás után indultunk, s volt időmérés.
Köszi