Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jó napot!
emberkék a gg ec50en hol a viharban van az alvázszám? mert az istenért sem találom. a "nyakánál" nincs az tuti. egyéb ötlet?
Eladó maradék GAS GAS EC 250-300 alkatrészek!

http://www.kepesmotor.hu/motor...
Van itt ma egy szülinaposunk
Istenke éltessenZoltán
Az a baj,hogy ha elhanyagoljak es kokany modra szerelik akkor egy komolyabb igenybevetel soran nagyon meg lehet fingatni a motort.
Sokan lejarjak es adjak tovabb,aztan meg olod bele a sok penzt.
Ha lenne penzem szarasig en is ezt csinalnam.Vennem az ujat...1 ev es utanna uzsgyi.
Részvétem

Minden rosszban van valami jó, most át lesz nézve, meg lesz csinálva, nem lesz több meglepi.
Ha járó motornál sebességben behúzott kuplunggal nem érzed, hogy menne előre, akkor az kuplung megfelelően kiemel, igaz némi súrlódási együtthatója az olajnak is van a lamellák között, de ez annyira minimális, hogy ez nem viszi meg a motort.

Arról van szó, hogy álló motornál sebességben behúzott kuplunggal dombon lefelé gurulásnál "áthajtást érzel"?
Az áthajtást meg értsem úgy, hogy a dugódat hajtja át a hengerben?

Lamella szettet tudod milyen van benne?

Próbáld ki a különbséget, s írd le mit tapasztaltál:
1. Járó motornál sebességben, kuplung behúz és bent tart, gázt ad, majd motort leállít és így gurul lefelé behúzott kuplunggal.
2. Leállít, kuplung behúz és így gurul lefelé behúzott kuplunggal.

Illetve kérdés még, milyen különbséget érzel jó meleg és hideg kuplung esetében?
Ma szedte szét félig a szerelő srác.
A vízpumpánál volt kibillenve egy csapágy és valószínűleg az akasztotta meg a dolgot. Ráadásául kellett volna ott lennie egy zéger gyűrűnek, de se híre se hamva. Ezért most szedjük szét az egész motort, hátha megtaláljuk, márha egyáltalán volt rajta. Az viszont látszik, hogy a hajtókar már erősen csereérett. Gondolom még biztosan kiderül ez pár dologról. Szóval ez egy jó kör lesz. Majd leírom a teljes kórképet
Szívesen, sajnos várható volt, hogy ott helyben menthetetlen a dolog, egy próbát megért
Szét kell szedni, akkor kiderül, tippelni lehet sok dologra, mivel a kuplungtányér forgott, nem a váltód akadt össze, marad a dugó és hajtókar vagy a berúgószerkezet hibája, esetleg kívül a lendkerék súly, vagy vízpumpa meghajtás.

Majd írd le, mi volt
Jó napot!
Bálinyóval mivan ?

titkos küldetés a derbi senda gyárban ?
Jaxy...köszi a telószámot....nem volt pár napig azért csak most reagálok.

remélem tudok menni van egy kis sérülésem és nehezen gyógyul...
sziasztok ,egy kis segitség kellene nekem.nincs valakinek egy ec 125 elektromos kapcsolási rajza véletlenül? előre is kössz. ottó
Mert anno én is nézegetem ,mert leakartam cserélni az enyémet .
Mert?
holnap rohanok veszek egyet
Szeva ott vettem.
Melegen is csinálja? Vegyel ktm et :))))
Szia a motorodat nem Tarjánba veted ?
Szeva,majd leírhatnád a hiba okát,ha megvan.
Szeva,előre fele nem kezd mászni,annira azért nem durva a helyzet...
De behuzott kuplungal gurulsz érzem.
Motul 10w40 transoil van benn
Nagyon kíváncsi vagyok mi a túró történt vele. Ha a dugó, henger környékén van a hiba, akkor tökön szúrom magam. Leginkább attól félek (a horror anyagiakon túl), hogy motor szétszedés/összerakás után már nem lesz az igazi.
Amúgy. Köszi Dew a helyszíni segítséget, vagy legalábbis a próbálkozást. Remélem hamar felépül a canga és mielőbb tudunk menni már tényleg egy egész napot.
Egyébként gratulálok, nagyon ügyesen motorozol
és meg csinálta