Esküszöm nem én gyorskötegelőztem oda a fához, semmi közöm hozzá!
Biztos az amcsiknak előadta ezt a szólásszabadságos mesét, meg, hogy menjenek haza környezetet rombolni meg lövöldözni, azok pedig megunták és odafeszítették a fára...
Menjél vágd le, mert ott van vagy 3 napja és net elvonási tünetei lehetnek lassan...
Ha ennyire elrugaszkodunk, inkább a mágneskuplung irányába indulnék el, vagy inkább a kuplungban is hasonló módon felhasználni a váltó olajat, mint a teló csillapításokban(több olaj áramolhat át, kuplung csúszik vagy totál szétold, ha átáramló keresztmetszet le van zárva, olaj nem tud áramolni kuplung áthajt, s elvileg így bármekkora erő átvihető csúszás nélkül, tömítettség kérdése ), igaz forgó mozgásnál érdekesebb lenne a kialakítás és a tömítés kérdése
Kellett valami megoldás, kicsi az új üléshuzat és a gatya súrlódási együtthatója
Ez még erősen kísérleti fázisban van
Recept: motor belső szétvágva, megfelelő kúpos formára összetűzve, ülésre végére felfeszítve (csak a végére!).
A mai tapasztalatom az, hogy nagyon hasznos(lassú mászóban se csúszok le az ülés végéről, meg egykeréknél se)
FBS nem fogja oda a huzathoz, kell valami másik anyag (ami nem a tű és cérna)
Akinek van ötlete, jöhet
Még egy amit még nem próbáltam ki, de folyamatban, a gatya térdének belső oldalára gumi belső kör rávarrva, hogy a térddel való szorítás súrlódási együtthatója 1 közeli legyen
Ezeket kilehet(ne) számolni,mert ugye meglehet tervezni,de a surlódó anyagot sosem tudnád gyárias minőségűre csinálni,stb stb stb,hagyd a picsbe Tegyél alut,abból van likacsos meg nem likacsos is,bár neked az alu meg nem jó me akkóm sokat kell olajat cserélned csináld meg röpsúlyosra
Jó tanács neked mielőtt megbolondulsz Felejtsd el mind a kuplungot,mind az áramlástant Csak szarabbat csinálhatsz azon amid van,hiába tervezgetsz,inkább motorozz
Köszi azt még nem, de ha a hátsó sárvédőket kezdeném el vizsgálni, akkor tuti kéne
Valamit kell adni cserébe azért a sok pénzért, amit fizetsz
Valóban elég sok szakmát kéne tudni, ha érteni akarsz sok dolgot, részemről épp megfeneklettem áramlástannál, amikor a kuplung szetteket kezdtem el vizsgálni...
de ezt neked is vágnod kell a telókhoz
Tanulom a lassú egykerekezést, s a hátsó fékre még nem mindig áll rá a lábam
Szóval 2-3 hetente vehetnék egyet
de ha ez nincs akkor is letörném 2 havonta 1x biztos
Szóbeli vizsgatétel a fröccsöntés Akarod tudni?Mert én a büdös életben nem fogom semmilyen szinten hasznosítani ,de az is hülye állat aki a Minisztériumban a kérdéseket összerakta,mert eddig 16 szakmát kellene kisujjból az alapoktól tudni.
Szerinted mekkora erő kell majd ahhoz, hogy a 4 duplán és a 2 szimplán fűzött gyorskötöző elszakadjon és üzemszerűen működésbe lépjen a titánium pánt ?
Tény, megelőzted a bajt és adtál a szarnak még melegében egy pofont, de ha már így kellett lennie, akkor fűzd csak be a középsőbe 1-1 szimplát.
Sárvédő "tuning" motorom legyen szép lelkületűeknek nem ajánlott
Recept: Végy egy új sárvédőt, fűrészeld el még mielőtt eltörik, szegecselj rá ajtópántot, egy kis FBS, meg pár gyors kötöző és kész
Volt farokidom törés, nincs farokidom törés.
Ha így van a pánt kívül, ocsmány, de legalább 180 fokot tud hajlani, ha belül van csak 90 fokot s úgy is törik
Biztos az amcsiknak előadta ezt a szólásszabadságos mesét, meg, hogy menjenek haza környezetet rombolni meg lövöldözni, azok pedig megunták és odafeszítették a fára...
Menjél vágd le, mert ott van vagy 3 napja és net elvonási tünetei lehetnek lassan...