Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Esküszöm nem én gyorskötegelőztem oda a fához, semmi közöm hozzá!
Biztos az amcsiknak előadta ezt a szólásszabadságos mesét, meg, hogy menjenek haza környezetet rombolni meg lövöldözni, azok pedig megunták és odafeszítették a fára...
Menjél vágd le, mert ott van vagy 3 napja és net elvonási tünetei lehetnek lassan...
és kreatív,is a 0:35-1:25-ig látottak alapján
http://youtu.be/VhPhyPIB81U
A gatyánál inkább a tépőzáras megoldást válaszd!
Ha ennyire elrugaszkodunk, inkább a mágneskuplung irányába indulnék el, vagy inkább a kuplungban is hasonló módon felhasználni a váltó olajat, mint a teló csillapításokban(több olaj áramolhat át, kuplung csúszik vagy totál szétold, ha átáramló keresztmetszet le van zárva, olaj nem tud áramolni kuplung áthajt, s elvileg így bármekkora erő átvihető csúszás nélkül, tömítettség kérdése ), igaz forgó mozgásnál érdekesebb lenne a kialakítás és a tömítés kérdése

Jó éjt mindenkinek!
Vulkanizalktasd oda...


hu Dew te nagyon elvont vagy,ill extrem
Pálmatex!
Kellett valami megoldás, kicsi az új üléshuzat és a gatya súrlódási együtthatója
Ez még erősen kísérleti fázisban van

Recept: motor belső szétvágva, megfelelő kúpos formára összetűzve, ülésre végére felfeszítve (csak a végére!).

A mai tapasztalatom az, hogy nagyon hasznos(lassú mászóban se csúszok le az ülés végéről, meg egykeréknél se)
FBS nem fogja oda a huzathoz, kell valami másik anyag (ami nem a tű és cérna)
Akinek van ötlete, jöhet

Még egy amit még nem próbáltam ki, de folyamatban, a gatya térdének belső oldalára gumi belső kör rávarrva, hogy a térddel való szorítás súrlódási együtthatója 1 közeli legyen
Ezeket kilehet(ne) számolni,mert ugye meglehet tervezni,de a surlódó anyagot sosem tudnád gyárias minőségűre csinálni,stb stb stb,hagyd a picsbe Tegyél alut,abból van likacsos meg nem likacsos is,bár neked az alu meg nem jó me akkóm sokat kell olajat cserélned csináld meg röpsúlyosra
A magyar tubliss ehhez képest kutya fasza!
Ezt a tuning verda videót láttátok?
http://www.sportmotor.hu/motor...

Mit foroghat?
Köszi a tanácsot de nem akarok kopó szettet gyártatni

szimplán csak érdekel, hogy miért viselkedik úgy ahogy egyik szettel, mint a másikkal.
Jó tanács neked mielőtt megbolondulsz Felejtsd el mind a kuplungot,mind az áramlástant Csak szarabbat csinálhatsz azon amid van,hiába tervezgetsz,inkább motorozz
Köszi azt még nem, de ha a hátsó sárvédőket kezdeném el vizsgálni, akkor tuti kéne

Valamit kell adni cserébe azért a sok pénzért, amit fizetsz

Valóban elég sok szakmát kéne tudni, ha érteni akarsz sok dolgot, részemről épp megfeneklettem áramlástannál, amikor a kuplung szetteket kezdtem el vizsgálni...
de ezt neked is vágnod kell a telókhoz
Van gyakorlati tapasztalat, elszakad így is mint a szar
A szimpla igaz "biztonságosabb", de azt gyakran kéne cserélni
Tanulom a lassú egykerekezést, s a hátsó fékre még nem mindig áll rá a lábam
Szóval 2-3 hetente vehetnék egyet
de ha ez nincs akkor is letörném 2 havonta 1x biztos

Nekem megéri
Szóbeli vizsgatétel a fröccsöntés Akarod tudni?Mert én a büdös életben nem fogom semmilyen szinten hasznosítani ,de az is hülye állat aki a Minisztériumban a kérdéseket összerakta,mert eddig 16 szakmát kellene kisujjból az alapoktól tudni.
Te Dew !

Szerinted mekkora erő kell majd ahhoz, hogy a 4 duplán és a 2 szimplán fűzött gyorskötöző elszakadjon és üzemszerűen működésbe lépjen a titánium pánt ?
Tény, megelőzted a bajt és adtál a szarnak még melegében egy pofont, de ha már így kellett lennie, akkor fűzd csak be a középsőbe 1-1 szimplát.
Ismerek egyet
Hu geccc,ez komoly


mennyibe kerul egy sarvedo?7e ft?2-3 evente beruhazol egy ujra?
1 órát? Azért be se öltöznék
Tegyed bele a kilométereket!
Voltam ma is 1 bo oracskat.hogy ne kopjon a motor


majd lesznek gumik ,lecserelem a vers elott
Majd légyszives tájékoztatni minket a válaszról!
Dew ezen beszartam!Te komolyan kész vagy!
Persze hogy sajnálom!
Sárvédő "tuning" motorom legyen szép lelkületűeknek nem ajánlott
Recept: Végy egy új sárvédőt, fűrészeld el még mielőtt eltörik, szegecselj rá ajtópántot, egy kis FBS, meg pár gyors kötöző és kész

Volt farokidom törés, nincs farokidom törés.
Ha így van a pánt kívül, ocsmány, de legalább 180 fokot tud hajlani, ha belül van csak 90 fokot s úgy is törik

Aki tud motorozni, annak nem szükséges.