Korábban írtam ezt a megoldást, azóta már voltam párszor hajtani vele, nekem bevált, sokkal jobb így menni, amikor nem akarok, nem csúszok le az ülés végéről.
Egy baja van, hogy még nem találtam ragasztót, ami odafogja, palmatex se vált be így 1 rétegben. Lehet marad a Raaaay tanácsa a vulkanizálás
Hihetetlen mennyit számít egy jó üléshuzat vagy egy jó lábtartó, amiről nem csúszkál le a lábad.
Többek között egy fontos különbség azért van versenyen,
nem kell várni senkire, nyom adott, azon kell végigmenni.
Csapathajtásban mindig van várakozás, olyanon még sose voltam ami folyamatosan 2-3 órán keresztül csak megyek és feladat-feladat hátán, mondjuk nem is bírnám szuflával.
Az meg hátránya amit írsz, hogy nem tudod élvezni a hajtást mert folyton beakadnak, nem tudsz haladni, stb.
Eddig 1 versenyen voltam Istenmezején, egy darabig élveztem, de az N. kör után már csak szenvedés volt, pedig még csak nem is időre mentem, hanem kényelmesen saját tempót.
Visszatérve a pénzrendszerre megvan az a jó tulajdonsága, hogy az emberi hülyeséget tudja korlátozni. Nem tudom mi sülne ki belőle, ha azt mondanák korlátlanul rendelkezésére áll mindenkinek nem kell érte dolgozni, szerintem pillanatok alatt kinyírná az "emberi fogyasztás gondolkodás" az élőhelyet. Ezt a modellt is lehetne elemezgetni, de nem idevaló
Ha minden motoro csak az erzesert menne , es mehetne, ha a penz nem egy akadaj lenne, akkor egy versenyen minim 3000 indulo lenne.Dewonak is igaza van.Akinek kicsi a penz az kicsibe is gondolkodik es a takaronak megfeleloen nyujtozkodik.
Az us biztos , hogy egy élmény. ....na de lassan munden a penzrol szol es hogy milyen a motorom es milyen urhajos cuccba megy.
En is abbol a 250 eurobol amit a versenyre koltenek , elmegyek a haverekkel es felebol pont olyat motorozok, pont ott.Csak anyi a diferencia hogy nincs meg 300 bója
Ez tény, minden relatív, nekem sok érte a 150, így értettem.
Meg az is tény, hogy mindenkinek van értékrendje, mindenkinek más a fontosabb.
Értékrend és nézőpont, rövidtáv és hosszútávú gondolkodás,
vagy másként dinamika oldalról nézve "statikus" sűrűbb kisebb érzéshullám, vagy dinamikus ritkább erősebb "lökések". Összességében egy távon nézve persze ugyan annyi a mennyiség, de nem mindegy hogy ér, milyen intezitással, persze ez is ember függő, ki mit szeret jobban.
Értem az élmény és érzés teóriát, csak vizsgáljuk meg máshonnan is.
150eFt/3 nap román verseny. Ebből szerintem 3x(de legyen csak 2x) ki tud menni akár romániába több napra, nem versenyre, vezetővel élmény lesz ott is, s a verseny élményt is megközelíti, ha közelebbi helyet nézünk ott is lesz élmény/érzés. Ha azt veszem, ebből 10 hónapig motorozok, az 10db élmény, lehet nem akkora, mint az az 1, de sok kicsi sokra megy
Röviden, ki hogy "váltja át" a lehetőségeihez mért pénzeszközt érzéssé. Valaki pénzeszközt próbál többet szerezni, csak ezzel az a gond, hogy ha maga az eszköz beszerzése nem jó érzés, s nem marad ideje beváltani jó érzésre, tehát sehol nincs vele, főleg ha párosul mellé egy csomó rossz, míg beszerzi az eszközt.
Ebből a szempontból vizsgálva érdekes, hogy melyik ember hogy is működik, de megfigyelhetőek "csoportok", ki milyen módon/úton próbálja meg elérni lényegében ugyanazt.
Voltam már párszor hajtani vele, nem az igazi, de nem szedem már szét, majd télen, meg a folyamatos karbantartásnál javítgatom, ami probléma vele. (pl. következő telóolaj cserénél vékonyabb olajat kap előre)
Kuplung "tuning" van még folyamatban, de ezektől függetlenül megyek most már rendszeresen.
Ha felépül kicsit jobbra a kondi s nem fekszem ki 2-3 feladat után(kb 2-3 hét még), jöhet akivel beszéltem, hogy jönne.
Ha biztosra tudom, hogy jönnek összeszedni, akkor nem mennék sehova és nem aggódnék, nagyon
Ha eltévedtem, akkor már aggódnék, bár ha van GPS em és nem mentem bele hülyeségbe(lefelében, ahonnan nincs visszaút), akkor visszatalálok a nyomra.
Részemről sokszor nem is értettem miért arra mész amerre, pedig az volt a jó nyom, később volt/láttam szalagot a videón.
Szalagozásban volt pár gixer, láttam te is elkavartál és mások is ugyanott, mert nem volt keresztbe szalag, stb.
Raaaay is mondta a sarat, hogy "ezer ember" beakadva a sárba előtte, képtelenség elmenni máshol.
Jó+éles gumi volt a titka, akinek nem volt az bebukta.
Nagy kérdés számomra, miért nem mentek párban valakivel,
aki hasonló tudású és mindig tudjátok egymást segíteni, igaz várni is kellhet...
A sráccal mi lett? Eltévedt? Lement a nyomról, vagy beakadt valahol és nem tudott feljutni, illetve visszafelé se?
Ilyenkor van aki összeszedi, vagy magától talált be végül?
Nem irigylem, erdőben sötétben egyedül, hogy azt se tudja hol van,
kell hozzá lélekjelenlét, hogy ne omoljon össze.
Románba GPS nélkül tuti nem mennék, de sokszor még az se segít, ha valahol lementél, lehet nincs visszaút, s lehet lefelé se vezet tovább...
Melyikre jöttél....a sarasra vagy a szárazra....mert az első nem volt eccerű...
Egy baja van, hogy még nem találtam ragasztót, ami odafogja, palmatex se vált be így 1 rétegben. Lehet marad a Raaaay tanácsa a vulkanizálás
Hihetetlen mennyit számít egy jó üléshuzat vagy egy jó lábtartó, amiről nem csúszkál le a lábad.
nem kell várni senkire, nyom adott, azon kell végigmenni.
Csapathajtásban mindig van várakozás, olyanon még sose voltam ami folyamatosan 2-3 órán keresztül csak megyek és feladat-feladat hátán, mondjuk nem is bírnám szuflával.
Az meg hátránya amit írsz, hogy nem tudod élvezni a hajtást mert folyton beakadnak, nem tudsz haladni, stb.
Eddig 1 versenyen voltam Istenmezején, egy darabig élveztem, de az N. kör után már csak szenvedés volt, pedig még csak nem is időre mentem, hanem kényelmesen saját tempót.
Visszatérve a pénzrendszerre megvan az a jó tulajdonsága, hogy az emberi hülyeséget tudja korlátozni. Nem tudom mi sülne ki belőle, ha azt mondanák korlátlanul rendelkezésére áll mindenkinek nem kell érte dolgozni, szerintem pillanatok alatt kinyírná az "emberi fogyasztás gondolkodás" az élőhelyet. Ezt a modellt is lehetne elemezgetni, de nem idevaló
Az us biztos , hogy egy élmény. ....na de lassan munden a penzrol szol es hogy milyen a motorom es milyen urhajos cuccba megy.
En is abbol a 250 eurobol amit a versenyre koltenek , elmegyek a haverekkel es felebol pont olyat motorozok, pont ott.Csak anyi a diferencia hogy nincs meg 300 bója
beszerzem és küldöm a válaszajándékot
majd jön lanek és ezt is lefikázza
Meg az is tény, hogy mindenkinek van értékrendje, mindenkinek más a fontosabb.
Értékrend és nézőpont, rövidtáv és hosszútávú gondolkodás,
vagy másként dinamika oldalról nézve "statikus" sűrűbb kisebb érzéshullám, vagy dinamikus ritkább erősebb "lökések". Összességében egy távon nézve persze ugyan annyi a mennyiség, de nem mindegy hogy ér, milyen intezitással, persze ez is ember függő, ki mit szeret jobban.
Értem az élmény és érzés teóriát, csak vizsgáljuk meg máshonnan is.
150eFt/3 nap román verseny. Ebből szerintem 3x(de legyen csak 2x) ki tud menni akár romániába több napra, nem versenyre, vezetővel élmény lesz ott is, s a verseny élményt is megközelíti, ha közelebbi helyet nézünk ott is lesz élmény/érzés. Ha azt veszem, ebből 10 hónapig motorozok, az 10db élmény, lehet nem akkora, mint az az 1, de sok kicsi sokra megy
Röviden, ki hogy "váltja át" a lehetőségeihez mért pénzeszközt érzéssé. Valaki pénzeszközt próbál többet szerezni, csak ezzel az a gond, hogy ha maga az eszköz beszerzése nem jó érzés, s nem marad ideje beváltani jó érzésre, tehát sehol nincs vele, főleg ha párosul mellé egy csomó rossz, míg beszerzi az eszközt.
Ebből a szempontból vizsgálva érdekes, hogy melyik ember hogy is működik, de megfigyelhetőek "csoportok", ki milyen módon/úton próbálja meg elérni lényegében ugyanazt.
Nem megyek bele, hosszú lenne
Remélem érthető a gondolatmenet.
Pálya belülről amatőrként (nagy akadály kivéve):
http://www.youtube.com/watch?v...
Profik így mennek rajta:
http://www.youtube.com/watch?v...
Ronis jól van, van ezer dolga és motorozik is.
Janek is eltünt.....sztem Bálinttal vannak valahol....
Lehet hogy elmentek a könytárba hogy együtt tisztázzák a a II . Világháborus dolgokat...
Ez a teljes költségvetés kb 20%-a lehet.- Ahogy tegnap kérdeztem kb 150.000.-ft egy ilyen 3 napos verseny, tokkal vonóval.
Voltam már párszor hajtani vele, nem az igazi, de nem szedem már szét, majd télen, meg a folyamatos karbantartásnál javítgatom, ami probléma vele. (pl. következő telóolaj cserénél vékonyabb olajat kap előre)
Kuplung "tuning" van még folyamatban, de ezektől függetlenül megyek most már rendszeresen.
Ha felépül kicsit jobbra a kondi s nem fekszem ki 2-3 feladat után(kb 2-3 hét még), jöhet akivel beszéltem, hogy jönne.
Ha biztosra tudom, hogy jönnek összeszedni, akkor nem mennék sehova és nem aggódnék, nagyon
Ha eltévedtem, akkor már aggódnék, bár ha van GPS em és nem mentem bele hülyeségbe(lefelében, ahonnan nincs visszaút), akkor visszatalálok a nyomra.
Részemről sokszor nem is értettem miért arra mész amerre, pedig az volt a jó nyom, később volt/láttam szalagot a videón.
Szalagozásban volt pár gixer, láttam te is elkavartál és mások is ugyanott, mert nem volt keresztbe szalag, stb.
Raaaay is mondta a sarat, hogy "ezer ember" beakadva a sárba előtte, képtelenség elmenni máshol.
Jó+éles gumi volt a titka, akinek nem volt az bebukta.
Nagy kérdés számomra, miért nem mentek párban valakivel,
aki hasonló tudású és mindig tudjátok egymást segíteni, igaz várni is kellhet...
Remixel mi a helyzet használgatod ?
A sráccal mi lett? Eltévedt? Lement a nyomról, vagy beakadt valahol és nem tudott feljutni, illetve visszafelé se?
Ilyenkor van aki összeszedi, vagy magától talált be végül?
Nem irigylem, erdőben sötétben egyedül, hogy azt se tudja hol van,
kell hozzá lélekjelenlét, hogy ne omoljon össze.
Románba GPS nélkül tuti nem mennék, de sokszor még az se segít, ha valahol lementél, lehet nincs visszaút, s lehet lefelé se vezet tovább...
http://www.gasgasmotos.es/en/m...
Ha újra lett színtereztetve/festve a váza, az simán lefedi. Ha kicsiszolták, akkor se látod, akkor max a röntgen mutatja ki.