Az aeg mosógépemet negyedjére javítják garanciába. Jellemzője,hogy csapágyakat nem lehet rajta cserélni,mert egy préselt műanyag házban van. 8 kg os töltetre forgalmazzák annak méltó vételárért,nagynevű német márka. 8kg nál oválosodik az üstdob,kuka.
Amiről te beszélsz az a trvezők-mérnökök dolga,ha szerelni akarsz nézd meg a szerelésikönyvet és az alapján rakj össze mindent,a szerelési könyvben lévő méretekkel-tűrésekkel ennyi,kivéve a tipushibákat.
Igazából én sem értem, csak sejtem.
Tóbiás nem tudott valamit feldolgozni amit írtam neki régebben és ezért piszkál...
Pedig én még elnéző is vagyok vele, mert csak minden 3.-4.-5 zöldségére reklamálok, akkor sem mindig túl gizdán, ahogy a szívem diktálná
ez csak részben igaz
igény sincs tartós készülékre
pl egy telefonnak nem kell 2 évnél többet kibírnia mert addig általában megunják
a pórnép is azért sír hogy szarok a mai autók-motorok mert sosem vesz újat. aki folyamatosan 3-4-5 évente újat vesz nemigen érzi meg hogy "szarabb"
neki az kell hogy csilli-villi meg 20 lóval több papíron mint amit lecserél
Azt neked írtam, csak neked. De semmi gond ha félreértetted, mert én sem értem a felét sem amit írsz.
Csak annyi a különbség, hogy én érthetőre próbálom fogalmazni a mondandómat, te pedig láthatóan szándékosan érthetetlenre.
Szar ha már csak ezzel lehet felkelteni a figyelmet...
A fogyasztói társadalom gondolata óta, a mesterséges avultatásra fogtak össze a gyártók. Ezért van pl, hogy egy 123-as vagy 124-es Mercedes Elment millio kilométert, az újjakat meg 250ezer után babrálni kell százezrenként. Pedig az anyag és gyártástechnológia, tapasztalat, fejlődött.
Van egy elméletem, miért nincs sok nézőpontból jó termék
A szabadalmak miatt
Egyik cég kitalálja a tutit valamire valamilyen nézőpontból, majd szépen levédeti és csilliárdért árulja vagy éppen az alapján gyártja saját terméket.
A másik cég egy másik nézőpontból adja a tuti, de ők is védetnek,s ez alapján gyártják a termékeiket.
A helyett, hogy összefognának és megcsinálnák a tutit,
gyártanak 2 félét, egyikben ez a jobb, másikban az.
Még egy hasznos "forráshoz közeli" információ forrás, ha valaki a szabadalmi hivatalok anyagait böngészi
Innen ki lehet indulni http://www.sztnh.gov.hu/szabad...
Már vagy 15 oldalt összeírtam, ilyen olyan anyagokból a netről, de gyanítom, ha csak a kuplung ezen részéről beszélek lenne vagy 100 oldal minimum a felületes anyag
Csak a súrlódó anyagokról ódákat lehet regélni.
Aztán ott vannak olyan finomságok, milyen is legyen az a horony minta a kopón, s még van ezer másik dolog, az alumínium tárcsa köröm vastagságán át az acél olajterítő felületig minden, s még rugó nem került szóba
Ez a motor szakma is olyan, mint a többi, felületesen át lehet tekinteni az egészet, de részletekbe menően minden egyes specializálódott szakterületét nemigen.
A kuplung szettekről most már van egy rakat nézőpontom, amit eddig még csak nem is sejtettem.
Vagy lesben állva, 2 méteren belül egyesével az abrams elé ugranak 5 méterenként, láthatósági mellényben, jól látható természetvédelmi őr jelvénnyel a jobb kezükben, a bal kezükben egy állj piros táblával. -az utolsó emberig.
Tényleg elég elszállt árak vannak, erre a mindig a féklámpakapcsolós példát szoktam hozni, ami a KTM-kereskedésben 10060 Ft lett volna, elektronikai boltban meg 490 volt...
A motor alkatrész árakon sokszor "kiakadok", hogy irreálisan sokat kérnek érte a kiskerek a vásárlótól.
Nagyker áron már minden elfogadhatóbb/normálisabb áron van, csak ehhez nem jut hozzá mindenki.
ha már ennyire rugóztok
egy kis offtopik:
3aj ténérébe honnét lehetne hátsó lehetőleg gázos rugóstagot szerezni?
amit találtam drágább lenne mint amennyiért a motort vettem
Tóbiás nem tudott valamit feldolgozni amit írtam neki régebben és ezért piszkál...
Pedig én még elnéző is vagyok vele, mert csak minden 3.-4.-5 zöldségére reklamálok, akkor sem mindig túl gizdán, ahogy a szívem diktálná
Jó tett helyébe...
igény sincs tartós készülékre
pl egy telefonnak nem kell 2 évnél többet kibírnia mert addig általában megunják
a pórnép is azért sír hogy szarok a mai autók-motorok mert sosem vesz újat. aki folyamatosan 3-4-5 évente újat vesz nemigen érzi meg hogy "szarabb"
neki az kell hogy csilli-villi meg 20 lóval több papíron mint amit lecserél
Csak annyi a különbség, hogy én érthetőre próbálom fogalmazni a mondandómat, te pedig láthatóan szándékosan érthetetlenre.
Szar ha már csak ezzel lehet felkelteni a figyelmet...
nézd meg a villanykörte hadművelet című filmet.
napjainkban ez a kupplunglamellákra igaz.
döntsd el,hogy mennyire merülsz el egy egy szakterületbe, és milyen eredményt vársz el cserében.
nem csak ti, vannak még párok/csoportok, de egyszerűen nem értem , sorry
A szabadalmak miatt
Egyik cég kitalálja a tutit valamire valamilyen nézőpontból, majd szépen levédeti és csilliárdért árulja vagy éppen az alapján gyártja saját terméket.
A másik cég egy másik nézőpontból adja a tuti, de ők is védetnek,s ez alapján gyártják a termékeiket.
A helyett, hogy összefognának és megcsinálnák a tutit,
gyártanak 2 félét, egyikben ez a jobb, másikban az.
De ha tényleg komolyan gondoltad akkor kérjük az érveket és a párhuzamokat!
Innen ki lehet indulni
http://www.sztnh.gov.hu/szabad...
Már vagy 15 oldalt összeírtam, ilyen olyan anyagokból a netről, de gyanítom, ha csak a kuplung ezen részéről beszélek lenne vagy 100 oldal minimum a felületes anyag
Csak a súrlódó anyagokról ódákat lehet regélni.
Aztán ott vannak olyan finomságok, milyen is legyen az a horony minta a kopón, s még van ezer másik dolog, az alumínium tárcsa köröm vastagságán át az acél olajterítő felületig minden, s még rugó nem került szóba
Ez a motor szakma is olyan, mint a többi, felületesen át lehet tekinteni az egészet, de részletekbe menően minden egyes specializálódott szakterületét nemigen.
A kuplung szettekről most már van egy rakat nézőpontom, amit eddig még csak nem is sejtettem.
http://www.ktmtwins.com/ohlins...
Tényleg elég elszállt árak vannak, erre a mindig a féklámpakapcsolós példát szoktam hozni, ami a KTM-kereskedésben 10060 Ft lett volna, elektronikai boltban meg 490 volt...
Jó lenne bele?
A motor alkatrész árakon sokszor "kiakadok", hogy irreálisan sokat kérnek érte a kiskerek a vásárlótól.
Nagyker áron már minden elfogadhatóbb/normálisabb áron van, csak ehhez nem jut hozzá mindenki.
egy kis offtopik:
3aj ténérébe honnét lehetne hátsó lehetőleg gázos rugóstagot szerezni?
amit találtam drágább lenne mint amennyiért a motort vettem
A 320 €-s hátsó gátlón meg komolyan elgondolkoztam hogy veszek egyet a KTM-be...
Meg ha azt nézed hogy komplett, új, Öhlins hátsó gátlót kapsz 99ezerért...