Ez az elfogulsag..valahogy olyan mint romaniaba mindenki Dacsia szndero,meg miegymas szarral jar,persze sokan (renault) ezt a ceg csoport markat szeretik mert bevalt.
Nalatok meg (magyarorszag) a Suzuki a mi autonk elve alapjan sok van beloluk.
Ez pont olyan mindt ezelott 10 evvel itt nalunk Csik kornyeken mindenki a yamahara eskudott...miert?mert egy nagy esz azt szerette es mindenki azt kapta vette,mert hat ne viccelj,o is azzal jar,es az a legjobb.Aztan teltek multak az evek es lett mas is,egy par suzuki par honda stb.
Most meg rengeteg a ktm a hatarba.Nem azert mert szegenyseg van.Ez a hobbi nem a szegenyek hobbija,hanem a kokany (bocsi) es a penzesebjenek a hobbija.
Meg vette buzi dezso a ktm et es hu de vaj a futomu,hu de fasza(persze a tudasanak megfeleloen) es igy mindenhol ez elterjedt.MIert?Azedrt mert a hobbistaknak a busz az jo,mert nem raz es elmegy mindenhol,es van mibol valogatni?A yamaha az nem jo bazmeg,mert raz a futomuje,mert a japanba a szelep kurva draga a marha titanja aki kitalalta.
Jo,hogy jott a ktm....legalabb megtanultak az emberek,es rajottek,hogy van enduro motor is,es a cross az cross es az enduro az enduro.
A mai motorosok kozott 98 % hobbi motoros.A tobbi 2 % az hobbista es fing reszelo...mint en is vagy barfmely kozulunk akik a foruon ossxzak az eszt.
MIndennt hobbi szinten csinalunk es a ktm et is hobbi szintre gyartjak,meg a shercot is meg a gazt is,meg a tobbi szart is.......DEEE aki profi,annak a segge ala nem nyomnak alap szeriat,mint ahogy Jano is irta.
A forma 1 ben istudnanak tobbet,csak nem akarnak....miert?.......de minek?..na hadd vegye a sok hobbista a sok szarrt es elvezze.
itt senki nem locsol meg
akik magyarok szóba jöhetnének ők pedig otthon vannak Magyarországon,hazamentek az ünnepekre
de utólag úgysem úszom meg
németek nem locsolkodnak,ezek csak vedelnek szokás szerint
Zsir battya a minap mondta,hogy a gass nem versenygep,hanem olyan falusi motor..valahogy igy emlekszem...es visszanezve a tough one 9 eves multjaba azt vettem eszre ,hogy a 9 evbe 5 szor a gass a dobogo valamely fokan de ott volt.
Akkor most hogy van ez?
Nem akarom vedeni egyik markat sem,de a ktm elfogulsag nagyobb mint barmely az egesz motor iparba.
Kivancsi vagyok a kovetkezo 5 evre
Ebből megtudhat elég sok finomságot, s nem csak elméleti hanem gyakorlati oldalról is magyarázva
Pl. membrán, mire is jó valójában, miért olyan amilyen, egyik oldali lapka miért gyengébb mint a másik, stb.
Szerintem előbb kéne konkrétum, hogy a széria motoron mi az ami nem jó extrém enduró szempontjából, s akkor abból gyorsba ki is jöhet a megoldás, amíg a probléma nem ismert, addig megoldás se lesz rá
Célszerű lenne olyantól kérni az infót, aki tud is motorozni, s tényleg a motor a korlátozó tényező.
Pl. Mit mond Chris Birch a széria KTMről, mi a gond vele?
Az aktuális időjárásra és magasságra, a depóban beállított gyári porlasztó, szerintem sorozatmotor, azaz majdnem gyári motor. Minden fúvóka, alkatrész rendelkezésre áll mindenkinek.
Te komoly tuningot emlegettél.
Konkrét választ nem tudtál adni az extrémenduróra alkalmas 300 ktm jobbá tételére.
Elhiszem az rm250-es cross tuningodat, és elhiszem az inerciáról alkotott teóriádat. De ez csak szócséplés a témában.-szerintem.
alkoholt nem igen iszik.nem én tiltottam meg,saját akarata
ma motortakarítás van tervben,az udvaron áll szegénykém és tiszta virágpor.még a lánc is vastagon sárga
így jár az aki lusta és kint hagyja a motort az udvaron a legszebb bolor alatt
Nalatok meg (magyarorszag) a Suzuki a mi autonk elve alapjan sok van beloluk.
Ez pont olyan mindt ezelott 10 evvel itt nalunk Csik kornyeken mindenki a yamahara eskudott...miert?mert egy nagy esz azt szerette es mindenki azt kapta vette,mert hat ne viccelj,o is azzal jar,es az a legjobb.Aztan teltek multak az evek es lett mas is,egy par suzuki par honda stb.
Most meg rengeteg a ktm a hatarba.Nem azert mert szegenyseg van.Ez a hobbi nem a szegenyek hobbija,hanem a kokany (bocsi) es a penzesebjenek a hobbija.
Meg vette buzi dezso a ktm et es hu de vaj a futomu,hu de fasza(persze a tudasanak megfeleloen) es igy mindenhol ez elterjedt.MIert?Azedrt mert a hobbistaknak a busz az jo,mert nem raz es elmegy mindenhol,es van mibol valogatni?A yamaha az nem jo bazmeg,mert raz a futomuje,mert a japanba a szelep kurva draga a marha titanja aki kitalalta.
Jo,hogy jott a ktm....legalabb megtanultak az emberek,es rajottek,hogy van enduro motor is,es a cross az cross es az enduro az enduro.
A mai motorosok kozott 98 % hobbi motoros.A tobbi 2 % az hobbista es fing reszelo...mint en is vagy barfmely kozulunk akik a foruon ossxzak az eszt.
MIndennt hobbi szinten csinalunk es a ktm et is hobbi szintre gyartjak,meg a shercot is meg a gazt is,meg a tobbi szart is.......DEEE aki profi,annak a segge ala nem nyomnak alap szeriat,mint ahogy Jano is irta.
A forma 1 ben istudnanak tobbet,csak nem akarnak....miert?.......de minek?..na hadd vegye a sok hobbista a sok szarrt es elvezze.
akik magyarok szóba jöhetnének ők pedig otthon vannak Magyarországon,hazamentek az ünnepekre
de utólag úgysem úszom meg
németek nem locsolkodnak,ezek csak vedelnek szokás szerint
Akkor most hogy van ez?
Nem akarom vedeni egyik markat sem,de a ktm elfogulsag nagyobb mint barmely az egesz motor iparba.
Kivancsi vagyok a kovetkezo 5 evre
Vagy inkább ne?
Többieknek jó locsolást vagy motorozást!
Futómű információ
http://enduro21.com/index.php/...
Knight nem KTM el nyert, hanem Sherco 300al...
http://www.youtube.com/watch?v...
http://www.redbull.com/en/moto...
Ebből megtudhat elég sok finomságot, s nem csak elméleti hanem gyakorlati oldalról is magyarázva
Pl. membrán, mire is jó valójában, miért olyan amilyen, egyik oldali lapka miért gyengébb mint a másik, stb.
Számomra igen hasznos a cél szempontjából
http://www.mforce.hu/tuning.ht...
Célszerű lenne olyantól kérni az infót, aki tud is motorozni, s tényleg a motor a korlátozó tényező.
Pl. Mit mond Chris Birch a széria KTMről, mi a gond vele?
Elmélet nélkül nincs gyakorlat és gyakorlat nélkül sincs elmélet.
Te komoly tuningot emlegettél.
Konkrét választ nem tudtál adni az extrémenduróra alkalmas 300 ktm jobbá tételére.
Elhiszem az rm250-es cross tuningodat, és elhiszem az inerciáról alkotott teóriádat. De ez csak szócséplés a témában.-szerintem.
MA má JÓ idő lesz...úgynézki...INDULNI kell...de nekem ELVITTE hja BANK a gépet...
ma motortakarítás van tervben,az udvaron áll szegénykém és tiszta virágpor.még a lánc is vastagon sárga
így jár az aki lusta és kint hagyja a motort az udvaron a legszebb bolor alatt