Akkor adok egy jó tanácsot Vegyél új motort,az be van állítva Azt meg flexeld kettéééééééé,me abból csak új cuccokkal csinálsz egy régi technikát ,azt így hiába tuningolod,azt új alapról kell kezdeni,az meg pénz.Ha meg nincs,inkább rakd össze és motorozz vele ahogy van.
Eszem ágában sincs tuningolni az RMXet max rendesen beállítani
Elsősorban szeretném megérteni a működését, s ehhez legjobb forrás a tuning szakik könyvei.
Persze szerelni se ártana megtanulni, mert más az elmélet, meg a szerelési gyakorlat.
Azzal egyetértek, ha valaki elmondja sokkal kevesebb idő, de ráérek
Csináltam ronis rokonos rm 250-ből tuninggal olyan motort,hogy csak keréken jött ki kanyarból,semmi értelme nem volt.Brutáliis leeett.3-ban rajtoltam pálya 4-5,3-ba motorozhatatlan volt.Nem minden a tuning Adtam is el a picsába, pedig még át is írattam
A tuning témáról annyit,hogy szerezz egy ts mz 125 blokkot azt tuningoljad,azon edzzél,majd rájössz milyen irányba haladsz az elméleteid alapján Az nem drága ,ha elbaszod,az eredményt meg érzed,kisérletezni a legjobb.Csináltam takonykoromban olyat 84-ben a cr 250 kipuval,vizes blokkal,ment úgy mint az akkori krosszok.Mennie kellett,me III.osztályban azzal nyomtuk
Jaaa és még most is van,hogy a tanárok fél perc alatt elmagyarázzák mi mért és hogyan van ami könyvben például ki van taglalva (okoskodva ),de bammeg képletekkel,számításokkal bebonyolódva nem rendesen érted meg.Könyveket lesve az kb 3 éjjel,azt fél perc alatt megmondják,megmutatják.Na, ez a nem mindegy .Igaz horror pízé,de ez van.Szóval van mit tanulni.......elbaszni meg hama ellehet mindent
Elektromos mocinak alul nagy a nyomatéka, aztán egyre csökken, ez nem csak elmélet, mert láthattad videókon is a gyakorlatban...
Asszem a fázisosztós az aminél ez elég jól ki van küszöbölve, cserébe marha drága és csak kevesen használják.
Az pedig már le lett tisztázva, hogy aki igazi endurós motorkarakterisztikát akar az csak 4T-ben gondolkozhat, a kétté azoknak való akik megrekedtek az evolúció egyik lépcsőfokán
500 kétté na ettől szarabbat nem is választhattál volna, motorismeretből egggyes
elmondom én jimiröl amit tudnod kell.. sarokban üldögélő csendes srác, alacsony, kis törpe ..kicsit nagy a pocakja... hasonlit a hét törpére.... mindre...
arra vigyázz vele hogyha a közelében motorozol, soha mondom..soha ne hagyd egy pillanatra se a motorodat se örizetlenül, mert van neki az a szokása hogy leereszti mások gumiját... nem tehet rola ez neki ilyen kényszeres dolog...
Elsősorban szeretném megérteni a működését, s ehhez legjobb forrás a tuning szakik könyvei.
Persze szerelni se ártana megtanulni, mert más az elmélet, meg a szerelési gyakorlat.
Azzal egyetértek, ha valaki elmondja sokkal kevesebb idő, de ráérek
A tuning témáról annyit,hogy szerezz egy ts mz 125 blokkot azt tuningoljad,azon edzzél,majd rájössz milyen irányba haladsz az elméleteid alapján Az nem drága ,ha elbaszod,az eredményt meg érzed,kisérletezni a legjobb.Csináltam takonykoromban olyat 84-ben a cr 250 kipuval,vizes blokkal,ment úgy mint az akkori krosszok.Mennie kellett,me III.osztályban azzal nyomtuk
Jaaa és még most is van,hogy a tanárok fél perc alatt elmagyarázzák mi mért és hogyan van ami könyvben például ki van taglalva (okoskodva ),de bammeg képletekkel,számításokkal bebonyolódva nem rendesen érted meg.Könyveket lesve az kb 3 éjjel,azt fél perc alatt megmondják,megmutatják.Na, ez a nem mindegy .Igaz horror pízé,de ez van.Szóval van mit tanulni.......elbaszni meg hama ellehet mindent
akkor ezek szerint még örülhetek
keresztfiam tömörkerekes biciglijével menjek akkor?
Asszem a fázisosztós az aminél ez elég jól ki van küszöbölve, cserébe marha drága és csak kevesen használják.
Az pedig már le lett tisztázva, hogy aki igazi endurós motorkarakterisztikát akar az csak 4T-ben gondolkozhat, a kétté azoknak való akik megrekedtek az evolúció egyik lépcsőfokán
500 kétté na ettől szarabbat nem is választhattál volna, motorismeretből egggyes
Most megint irigy vagyok!
Azért az nem szép dolog,hogy le ereszted a saját kerekedet,aztán rám akarod kenni!
arra vigyázz vele hogyha a közelében motorozol, soha mondom..soha ne hagyd egy pillanatra se a motorodat se örizetlenül, mert van neki az a szokása hogy leereszti mások gumiját... nem tehet rola ez neki ilyen kényszeres dolog...
győri létünkre még úgy sem ismerjük egymást
előtte jégert, utána meg galagonya pálinkát neki
nem akarom ide kiírni, hátha valaki még küldd pár "spongyori" cuccot
köszönöm szépen!
feladóhoz mindenképp írdd meg a címedet! nem menekülsz a csoki elől
fiam nevében köszönöm, de még nem ehet csokit. anyatejen és tápon él
mond a címet azt küldöm a csokit meg ad a picurnak had nőjön
Érdeklődöm hogy mennyire lenne igény GasGas nagy keverőlapátra a vízkeveréshez?
Érdekel ilyesmi valakit?
http://www.mforce.hu/kepek_lap...
http://www.mforce.hu/ke
pek_lap...
http://www.mforce.hu/kepek_lap...
Ezt is érdemes elolvasni hozzá:
http://www.mforce.hu/kepek_lap...
http://www.mforce.hu/kepek_
lap...
Jövőre már együtt megyünk motorozni/locsolni