Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jó egészséget neki is!
gratula a kisfiadhoz...
Ott az elektronyos endúró, a villanymotor minden fordulaton hasonló nyomatékot produkál

2T is eltolható lenne, hogy alul legyen legjobb a henger feltöltés, s ott adja a max nyomatékot, csak itt kicsi a fordulat nem lenne akkora az a max nyomaték, mint ami feljebb kihozható, ha jól értelmezem az eddigi ismereteket.

Venni kell egy 500 2T-t, s "visszatuningolni"
Kezdem egyre inkább érezni, hogy 2T esetében minden mindennel összefügg s nem ártana hozzá egy elég alapos áramlástani ismeret, gázlengések, turbulenciák, stb. Mivel a sok más mellett ez az egész egyik alapja, hogy minél jobb legyen a henger feltöltése minden fordulaton, a sok varázslat ezt a célt szolgálja.

Apropó, akinek megvan a motorrevű 1995/8 as újság a 18 és 19. oldalt lefényképezhetné
Sajnos az MForce nál a link nem létező fájlra mutat.
Jó napot!
Jó motorozást!
úúúúúú bassza meg! az a kurva power tér növelő...
ezt nekem csináltad
és kell is! és a csokit is megadom érte!
vagy ami azóta az ára lett...
bocsánat! elfelejtettem...
amióta megszületett a ksifiam motorozásra csak itt van időm úgy, hogy néha beolvasok a fórumba!

Józsi hogy tehetem jóvá?

megrendeltem, elfelejtettem, egy faszkalap vagyok!
Sziasztok GasGas EC250 EC300 hátsó tárcsavédők kaphatók nálam. Igény szerint eloxálni is tudom 3féle szinben.
Akit több info érdekel írjon a szalayand@gmail.com -ra.
Ugyanitt kapható Power tér növelő, hűtőfelület növelő és a jövő héttől KTM EXC tárcsavédő is!
kihagytad a lényeget extrém enduroban... az alacsony fordulaton nyomatékos, szinte le-böffenthetetlen
Na itt jól eltaláltad a lényeget azt itt sokaknál befejeződött a tuning csak elméletbe szeretné mindenki mert időt de legfőképpen pénzt senki nem akarna érte adni! PL: vágattak velem powerkamra térnövelőt kértem volna érte fizetségül csokoládét szerinted kellet neki ja meg sokan nem jönnek rá hogy először motorolni kellene megtanulni utána tuningolni
Eljössz és megmutatom neked, ha érdekel...
Nem ismerem a 300-ast, de finomítani mindenen lehet. Ha lenne rá motivációm (aminek nagyon kicsi az esélye) és pénz nem számítana, ezt tenném. De, hogy írjak már valami általánost mert annyira várjátok : Dinamikusan egyensúlyoznám a forgattyút, meg próbálnék bele rendelni profi Mahle dugót, és ha jól értettem az elvárásokat, akkor olyan motor karakterisztika kellene aminél középen nagyon fickós (gyáritól erősebb), és felül is erős, forgatható, elnyúlós marad. Meg a többi "apróságot" is összehoznám ezekkel...
"Nem azt akarom mutatni, hogy valamivel jobb/erősebb a gyárinál, hanem olyan motorkarakterisztikát mutatok amit eddig még egész biztosan nem láttál! És nem csak te, hanem valszeg a hazai kétté tuningos nagy arcok sem."

Engem érdekel a téma!
Kezdesz kikupálódni kb hasonlóra gondoltam.
Az inercia növeléshez ahol igazán profin akarod belőni a géphez, oda nagyon komoly számítások és kísérletek kellenének, ráadásul ehhez is kellene más cuccokon is változtatni.
Szerintem több a buktatója és a hátránya a nagyobb inerciának mint a kisebbnek. Tömören ennyi.
Kadosa, ha azok a motorok valóban széria blokkosok akkor a helyzet még rosszabb mint gondoltam. Akkor az a taktika, hogy a ktm megveszi az összes menőt akinek nyerési esélye van és ad alájuk elnagyolt gépet, mert még így is verik a jóval gyengébb ellenfeleket? (ez a Zoli elmélete is)
De mondom hagyjuk a témát. Nem ismerem a ktm-eket és nem is akarom.

Ha jól rémlik, kisebb csodát emlegettem szériához képest
Egyébként meg logikusan gondolkodó embernek ismerlek, de most tényleg nem értelek, ahogy azt sem, hogy mit akarsz kihozni az egészből...
Mondom gyere el és mutatom mi van, erre benyögöd, hogy szócséplés
Nem azt akarom mutatni, hogy valamivel jobb/erősebb a gyárinál, hanem olyan motorkarakterisztikát mutatok amit eddig még egész biztosan nem láttál! És nem csak te, hanem valszeg a hazai kétté tuningos nagy arcok sem.

Kellemes ünnepet!
Ellesi a technikát. ..
Nem kell neked mindent tudni


Milyen nézőpontból nem stabil?
#4 Szarkáspuszta abszolút 1
Majdnem f1
Van hasonlóm,de nem stabil
én szívesen mög locsolnálak
Nem vagy te huje gyerek Dew.Olyan ujsagiro tipus :)
Az ujsagbol pontosabban a kopogas amierdekel...nekem kozbe kopog ha szegenyre allitom....de most ertem hogy miert.
De amugy maga az egesz jo dolgokat boncolgat,ha nem a hetkoznapi nyelven is probalja elmagyarazni de valami ram ragad,mint a kutyara..:)
Mit akartok meg a 300 bol tobbet kihozni?
Az jol megy alol,jol megy felol,mindenhol.A gass csak alol megy jobban en szerintem,felol kozel sem megy olyan jol.Egy 2T motor kompromisszumos.Ha kozepre lovod be akkor alol nem megy ugy,de ebbe en nem vagyok szaki,csak irom mit eszrevettem en.
Maszkaloba a gass nagyon nyomatekos nekem...gyors feljarokba is jol megy de mikor fel kell futni egy 20-25 m falonn ahova kell a porges es az ero hogy felfuss2,3 ba oda nem mindig eleg,meg ha kuplungolom akkor sem.
Nekem valami baj van valahol mert alol nagyon nyomatekos,kozepen elfogy az ero es fent aranylag porog de kozepen nincs ero...es ha egy eros feljaroba visszaesek fordulatilag akkor nagyot veszitek a lenduletbol es alol pedig mar nincs mit kezdeni.
Jooo tudom hogy az inercia noveles is lefogja....na de egy 80 km traszeba van max 1 olyan feljaro hol ugy kell kimenni mint a puskagolyo..
pl
http://youtu.be/MQrCjzbbPoo
Kicsit beleolvastam ez se egyszerű történet aki telót farag az előtt is le a kalappal

S ettől függetlenül még mindig problémának érzem, nem csak ezen a területen, hanem mindenhol, hogy aki tanul valamit, annak a fejébe/gondolkodásába beleépül az a rendszer, az alapján fog gondolkodni, s azt próbálja tökéletesíteni a helyett, hogy valami teljesen más rendszerben kezdene el gondolkodni, amivel elérheti ugyanazt a célt.
Mindenki meg tudja mondani, hogy miért vette azt a márkát amit...
Kizártnak tartom, hogy a nagy többség azért veszi a márkát mert a "példaképe" azzal a motorral megy versenyen, biztos vannak ilyen emberek is, de a többség szerintem nem ez alapján dönt.
Szívesen, de pont mi, mert elég sok dologról írnak benne

Egyébként elég régi újság sorozat 1994, s a 2T fejlesztésekkel szerintem leálltak 00 körül, bár elnézve a 2T suzukikat azért még faragtak pár dolgon 08 ig a japik, de az alap az nagyon ugyanaz maradt.
Áttörő újítással nem találkoztam még 2T kapcsán, persze lehet ez azért mert kevés az ismeretem
Ahogy már írtam, írjatok problémát, tuti megmondja a megoldást rá, szerintem.
Azaz a kérdés, mi a baj a KTM EXC 300 al endúró szempontjából?

Szerintem Janek most csak annyit akar csinálni, hogy az RM250 et átfaragja endúróra és bizonyítja az inercia elméletét, h nem kell nagyobb inercia, megy az a nélkül is alul is.
Aztán lehet nem jól értem, mit is akar az RM projekten belül
igen erre én is kiváncsi vagyok mit változtatna jano a ktm 300 endurosabbá tételén...