Köszi az ötletet. Ezt próbáltam eddig is ilyen fúróba fogható köszörű fejekkel, ránézésre tök sima, még fel is políroztam, de így is nyomja a rohadék a vizet ha gázt adok és jobban melegszik v. jobban pörgeti a pumpa. Nem értem............ Lehet h. az a baj h. nincs párhuzamban a belső felület a betöltő csonk síkjával, de azt meg a sapka rugójának ki kéne egyenlítenie.... Ja és a hűtősapka is zsír új (1.8 bar-os)
Ez nem a pasik harisnyában fóruma. Akinek ez Ennyi idő után nem jön le,azzal olyan mint lóval imátkozni. Viktor magyar hangja szerintem önnmagának is ellentmondásosan beszél,amit meg ténynek állít be az meg nem igaz.
Daf, keress egy akkora hengeres fát ami belemegy a csonkba, pl sőprűnyél ráhuzol egy vásznas csiszolopapirt és 3 perc alatt megcsiszolod... ha tul mély gödör van benne kikened alu ragasztoval a horpaszt... nincs mit 8 ezer..
Ja-ja EC 200. Valami kókány király hegesztette fel a balos hűtő betöltő csonkját és totál csámpás volt a felület ahova a hűtősapka belső gumis része felfekszik, így ereszt a túlfolyónál. Próbáltam helyrecsiszolni/polírozni de így is enged. Valószínű h. esztergályos v. hűtőjavító lesz a vége, he egyáltalán tudnak vele vmit kezdeni.
A hétvége termései a támogatottaktól Győri Extrém endurocross második helyezett Pető Ádám #4,harmadik helyezett Király Róbert #57,Kiskunlacháza MX ,első helyezett Tóth Milán #7,harmadik helyezett Tóth István #28 ,Apágyi Márk 65cm-es első versenyén 6.helyezett lett.Gratulálok fiúk,köszönöm a munkát!Ügyesek vagytok, így tovább!
Van itt több védjegy/cég is...
Ez egy biztos pont, ha mögöttes dolgokra vagy kíváncsi.
Másik biztos pont a domain bejegyzések oldalról közelíteni.
Pl. ha kíváncsi vagy, hogy ki állhat egy magyarországi domain hátterében: http://www.domain.hu/domain/do...
domain igénylőnél érdemes szétnézni
Nem mindig a tulaj az igénylő, lehet weblap készítőn keresztül van igényelve, akkor ebből nem derül ki.
Sok márkakereskedőnél így hirdetik konkrétan a tourmax-ot, hogy " japán cég, kiváló gyári minőségű "
Másik forrásból kiindulva, meg eljutok oda, hogy ez csak egy védjegy, ami valójában jelenleg egy kínai group tulajdonában lévő cég alá tatozik.
Persze lehet mind2 forrás igaz
Talán Ronis mondta, hogy minden Made in China
Minden infó, csak feltételezés, nem tudom, hogy mi az igazság!
Nem akartam spécizni a tourmaxot se, csak most pont az ő kuplunglamella szettjükről keresek információt, de egyenlőre nem találom a gyártó "hivatalos" oldalát se
Az EBC vel akarom összevetni, h mi az eltérés, ilyen nagymértékű kuplungkar beesésre (azaz lamella szett tágulásra) nem emlékszem a tourmax szettel, mint ami most van az EBCvel.
Csak ez se ilyen egyszerű témakör, h csak ez alapján válassz.
Mondtam már, hogy szarok a jogszabályok, ezek után mit lehet várni?
Értem, egyébként amit mondasz
A terepmotoros jogszabályt szegve tartózkodik a természetben,
ezért ő "támadható" a katonaság jogszabályok szerint megfelelő módon használja a területet, nagyjából ennyi.
Innentől kezdve, mivel az összes hivatalos eszköz (rendőrség, bíróság, stb) csak jogszabály szerint járhat el, a katonákkal nem tudnak kezdeni semmit.
Annak meg egyértelmű célja van, hogy ilyen híreket kreálnak és akciókat szerveznek terepmotorosok ellen.
Valakinek nem tetszik a dolog, s használják az eszközöket.
Ez van...
Terepmotorosként, ha tudod, h jogszabályt szegsz, nem érdemes megállni hivatalos szervnek, megállítani meg nemigen tudnak, ahhoz nagyon össze kell szervezni az akciót.
valahogy vissza kéne huzni hogy párhuzamos legyen az alja a belső síkal... nem egyszerü sztori, de kis kreativitásal megoldhato.... szerintem.
Ez nem a pasik harisnyában fóruma. Akinek ez Ennyi idő után nem jön le,azzal olyan mint lóval imátkozni. Viktor magyar hangja szerintem önnmagának is ellentmondásosan beszél,amit meg ténynek állít be az meg nem igaz.
Ha a válaszod nem, rohadj meg!
.
Így már remélem jó lesz
http://tmsearch.uspto.gov
Innen kell indulni, ez működik http:\\tmsearch.uspto.gov
http://tmsearch.uspto.gov/bin/...
Van itt több védjegy/cég is...
Ez egy biztos pont, ha mögöttes dolgokra vagy kíváncsi.
Másik biztos pont a domain bejegyzések oldalról közelíteni.
Pl. ha kíváncsi vagy, hogy ki állhat egy magyarországi domain hátterében: http://www.domain.hu/domain/do...
domain igénylőnél érdemes szétnézni
Nem mindig a tulaj az igénylő, lehet weblap készítőn keresztül van igényelve, akkor ebből nem derül ki.
Ha már domain, itt meg bele lehet lesni, hogy mik várhatóak a jövőben (ki miben mesterkedik ):
http://www.domain.hu/domain/va...
Remélem volt valami haszna a bejegyzésnek
Sok márkakereskedőnél így hirdetik konkrétan a tourmax-ot, hogy " japán cég, kiváló gyári minőségű "
Másik forrásból kiindulva, meg eljutok oda, hogy ez csak egy védjegy, ami valójában jelenleg egy kínai group tulajdonában lévő cég alá tatozik.
Persze lehet mind2 forrás igaz
Talán Ronis mondta, hogy minden Made in China
Minden infó, csak feltételezés, nem tudom, hogy mi az igazság!
Nem akartam spécizni a tourmaxot se, csak most pont az ő kuplunglamella szettjükről keresek információt, de egyenlőre nem találom a gyártó "hivatalos" oldalát se
Az EBC vel akarom összevetni, h mi az eltérés, ilyen nagymértékű kuplungkar beesésre (azaz lamella szett tágulásra) nem emlékszem a tourmax szettel, mint ami most van az EBCvel.
Csak ez se ilyen egyszerű témakör, h csak ez alapján válassz.
teljesen igazad van ron bá!
ilyenkor hol a faszomban vannak a természetesek?
Értem, egyébként amit mondasz
A terepmotoros jogszabályt szegve tartózkodik a természetben,
ezért ő "támadható" a katonaság jogszabályok szerint megfelelő módon használja a területet, nagyjából ennyi.
Innentől kezdve, mivel az összes hivatalos eszköz (rendőrség, bíróság, stb) csak jogszabály szerint járhat el, a katonákkal nem tudnak kezdeni semmit.
Annak meg egyértelmű célja van, hogy ilyen híreket kreálnak és akciókat szerveznek terepmotorosok ellen.
Valakinek nem tetszik a dolog, s használják az eszközöket.
Ez van...
Terepmotorosként, ha tudod, h jogszabályt szegsz, nem érdemes megállni hivatalos szervnek, megállítani meg nemigen tudnak, ahhoz nagyon össze kell szervezni az akciót.
én nem merek neki menni