részemröl lezártam a veled valo partalan diskurzust, nem tudok fanatista elfogult emberekel mit kezdeni...., de szerintem ezt elég egyértelműen , bárki számára tisztán érthetően leirtam,
amugymeg nekem hiába shalom-zol... mint ahogy a cionista szélsőséges dolgokat is elitélem pl azt amit izrael művel a népekel a környéken, ugy a te nemzeti szocialista náci árja gondolataidal sem tudok azonosulni!
én a történelmet mint olyat sokkal szélesebb spektrumban olvasom vizsgálom, ami még igy sem fogja azt jelenteni hogy nekem kizárolag igazam lenne bármilyen témában.... de szélsőségesen egy oldalra állva nézni bármilyen történelmi eseményt ostoba butaság.
azért probáltam neked ezt még egyszer személyeskedés nélkül elmagyarázni, mert nem tartalak egy hűlye embernek, annak ellenére hogy elmentél indulatos személyeskedésbe.
Ez a stroboszkópos gyújtás vizsgálat leírás hogy került ide?
Itt leírják képekkel illusztrálva, már akit érdekel http://www.gpracing.hu/index.p...
Egyébként hidd el a laptopos mérés tutibb, stoboszkópos autószerelőt megzavarja a reggeli féldeci, mert két vonalat lát alapból
Annó tolómérő helyett indikátor órával mértem felső holtpontot, mikor a lendkerékhez elhelyeztem a jeladót
Tudjuk az előgyújtás fordulat függően változik, bla-bla, stb.
Janeknak válaszolva a szikrát nem a hengerben néztem, hanem a gyújtáskábelen, s csak a jele kellett, a szikra maga nem
Ezt a jelet dekódoltam és a laptop programon szépen felraktam egy diagramra, mellé odaraktam a lendkerék jeladóról érkező jelet és a diagramban fordulat függően megvolt a gyújtás eltolásom.
Szép szinusz jelek jelek voltak
Ronis megkövetlek 2 vh-s vita ügyben!
Biztos voltam benne, hogy szándékosan ugratsz, mert régebbről úgy rémlett mint ha olvastam volna tőled okosakat, amiből megállapítható, hogy ideológiailag képzettebb vagy az átlagnál, ezért a gizdázással ki akartam ugrasztani a nyulat a bokorból. Hát úgy néz ki nem ugrattál (mert könnyedén rám hagytad), és komolyan gondolod amiket írtál. Szóval rosszul emlékeztem, vagy tévedtem, bocs, sajnállak!
Shalom
Majd megszokod,dew mindig fejleszt valamit! Gyakran elég szarul sül el a dolog.Mi már többször mondtuk neki hogy gyújtsa fel a picsába azt a szar réemixet,de valamiért nagyon ragaszkodik hozzá.
Fasznak ennyit variálni, elmész valami jó buliba ahol megy a stroboszkóp a zene alatt, és azzal simán látod a jelet. Ha valaki esetleg kérdezné mijafasz, azt mondod te a dídzséhez tartozol és épp csinálod a füstöt. Aztán ha készen vagy odamész a dídzséhez és megkérded mennyi a BPM száma annak a zenének ahol épp állni láttad a jelet, aszt mindent tudsz
Te valami értelmiségi fazon vagy? Szikraszámláló, meg hasonló ötletes dolgok...
Az ilyen régi szarokon meg a szemét olajjal hajtott kéttén ki szokott hagyni a szikra, ezt meg majd valami program fogja saccolni, ugye?
Szerintem ne rakd be a FAG-ot! Azok közt nagy a szórás minőségben attól függően, hogy hol "hamisítják", pl a portugál legendásan szar...a hazai alkatrészekről ne is beszéljünk
Jó csapágy sokat elmegy, főleg ha a radiális hézaga nem nőtt meg nagyon, tehát ha a helyén nem lóg tengelyre merőlegesen hidegen.
nincs se polc magassan.. se tárgy a kezem ügyében ..mégis azt mondom..
tegyük fel ,hogy meg tudod állapitani hogy pontossan 2,75mm az előgyÚlytásod..
na akkor mi a rák van?
de ha ennyir tudni akarod.. viszont képes vagy..kÉpes wagy kihagyani a történetből a laktokot..akkor..tudok segiteni..
csinálj neki egy földőholDponti jelet...
nem kell sem fleksz sem alacsony űmérdékletű szerszám sem hozzá azaza nem kell hideg vágó sem,
egy felsőholtponti jel falahova a blokkon jól lát6ó helyer.. aztán meg jelöld össze a lendkeréken ezt egy alkoholos filcel...pont felsőholtponti legyen.. ls nagyon vékony de határozott jel a lentkekerékre ami lend is mmert lendületet is tárol..de lent is van(relatív ugye a kormányhoz képest lentvan)
szóval a lenT kerékre egy olana jelet hogy kellő pontos legyen...NEKED!mert más ezt leszarja ..mármint za hogy pontossan 3mm..vagy 3,2...it dázönt metter.. ...
onli jú!(csak neked)
naszóval elézse egy autószerelőhöz ..lehetőleg autó villamosságihoz...
ráteszi az aksira(akár honnan) a két végét a pozitíf meg a negatÍF pipeszeknmek.. majd a sroboszkóp jelvevőjét meg rácsipteti a gyertya kábelodra...
te meg berugod.. nem az autószerelőt az árokba..mert igen..ez nem fogja kinyírni a gyújtásód.. ő nem egy eremix gyilkos..alijas:laptop dávid
jóval berugod a eremikszet...
aztán a stroboszópal odavillogtatsz a lendkerékre...ami lent van ugye és látod hogy a jeled.. és a felsőholtponti jel közt van...mikor odavillan (stroboszkóp 6ásnak hála.. pont ugy látodhogy a jel és a másik jel az el van csúszva...mindég..mondjukbenézed a szemeddel..hogy kb5mm.6mm7mm...látod ha csináltál volna több jelet..most tudnád hogy a 4 dik jelnél van pontossan..
szóval...
a negyedik jelnél volt...
hazamész gyerty kis..
a 4dik jelhet rakod a gépet...
tolómérő be..mérsz...
leolvasol...
majd tekered felső holtpontig...vagy tovább is nem számít..mert a tolómérőt visszafelé nem húzza a dugó
és ezt is leolvasod..
a kettő közötti különbséget kerested..
tádáÁÁ
remélem
most boldog vagy..vagy leszel hamarossan....
ezze la vizsgálatal scak egy baj van..nem kell után venned hozzá úly gyúlytást
Azért nincs ilyen kitétel csapágynál, hogy származási hely, mert a normális gyártóknál nem szabvány csapágy van a teknikában, hanem cikkszám alapján alkatrésznek számító! Ami annyit jelent, hogy speciálisan oda tervezett csapágy
Minden egyéb betegség, amibe gyárilag is szabvány csapágy van, annak a felújítása saját felelőssége történik...de lehet még a megvétele is
Igen, jól emlékszel, a gyári CDI-t sikerült kinyúvasztani gyújtás görbe méricskélés közben
Rossz helyre raktam egyik drótot, csak ennyi volt a baj, de ez idő előttről van sok mérési adatom
Blokkban NTN és KOYO van, azaz tegyük fel a csapágy Zarándol féle származási hely szorzója 100%.
Ez esetben meddig megy el elméletben?
Főtengely csapit cserélem, többit nem tervezem, mert 300 üzemóra van csak bennük, nem érzek lógást, de a picsa tudja a 300 üzemóra alatt menyit forogtak. Tfh 3000-es átlag fordulaton pötyögött átlagba a motor, 3000*60*300=54 milliószor fordultak meg a csapágyak
Bár forgás ide vagy oda, ha valaki mondjuk feszes lánccal megy, kevés üzemóra alatt agyon lehet vágni az első lánckerék alattit
most nem értem miért vagy ilyen negativ... a csapágy élettartam számitás egy fontos dolog, én van hogy hetente többszöt is számolok éjszakába nyuloan...
nem akarom elhinni hogy ti nem szoktatok olyat számolni...
mert ha lenne olyan hogy származási hely.. vagy gyártó(mert remélem a tályváni fág csapágyak azért tényleg birni fogják ..)
szóval...
kettő azaz kettő motorozást SEM biro csapágyakat nem számol6juk élettartamamnak..ugye..gondolom ebben megegyezhetünk...
szóval.. ha kinai akkor az élatartamnál kel olyan lenni olyanak hogy származási hely szorzó.. na za a kinaináál..0,05 lesz(aza 5%)migy egy lyó csapágynál..ez 1,000 tehát 100%!
és itt a különbség..nem az az 1600ft hanem az hogy az egyik már akkor kukáz6od ..mikor a boltból a kezedbe adják
tehát fogod a 600ft dobd a kukába meg a munkaidőt meg mindent...ha meg még esetle ga blokkba szétrepülne ..hát akkor ott ez nem is elég..
úgyhogy ..ne számolgasséltetartamot... hanem csak is felső kategóriás csapágyat rakj a blokkba és környékére..
(mityánkkiwagyokteljessen remélem a fag tályváni csapágy nagyon nagyon jó csapágy.. annyira mint a koyó japan ...
ron.
eszem ágában sincs visszarakni..mert akkor most is visszarak6tam volna ....
hál istennek 1/4 gázon megoldom amit más full throttlén nem tud..ugyhogy kimélem a gépet...
és mivel sokat ülök igy a térgyem is kimélem meg a csulkóm..szegény bontós sokat áll...csuklólya kész is...
triállal kb nekem 1 hónap múlva úly csuklók kellenének.. ugyhogy nekem csak a fotelos technika ami bejön...
mór úr mondta is sebesben..hát hihetetlen mindenhol ül ..és mindenhol ülve fel is csopperezik ....
na ez vok én
dévú...
szelepeket nem mértem le...
a hosszak azok azért változtak... nem irtasm föl mekkroa volt..de 2-3 tizedet tuti nyúltak
sulyra darabja maksz egy sincs ..
csapágyak élettartamát kiszámítani..viccEEszbolondozol?
hát ez .
múhahahaa.
persze van olyan hogy csapágy üzemóra kiszámolás... dinamikus és statikus terhelésekre...
de ez full throttle hülyeség...
mert van a 6005 szabwány ..illetve hitvány kínai hamisítvány... kbs vagy akár mi...az egy hátsó kerékben ahol lófax terhelést kap.. 2 azaz kettő motorozást bir.. az 600ft...meg van a 2200ft koyo..ami bir lassan már egy éve..megyaz kb 40től több motorozás...
kiszámol6od üzemórába is... pályán 1,5óra szoktam menni románba 3,5 óra..de mind a kettőt egynek kell számolni...
persze ez csak játék a számokkal:
szóval a kinai az elég drága üzemórás csapágy..mert egy évbe 20 kellene belőle(20x600=12ezer).. mig a koyó az olcsóbbik mert csak egy...(1x2200=2ezerkettő100)
ja cspágyélettartam számitásra visszatérve..:
mind e kettő 6005 és szabvány...kétoldalt műanyag porvédős ..úly szimeringekkel acvél szimeringfutammal(ez nem kopik el .. itt nix vizbejutás mint a kopott alu futamokkal összrakott úly szimeringnek!)
szóval..
kiszámolod a terhelést.. oszt azegyik csapágy kuka a másik nmeg birja sokáig..na most akkor van e oylan abnba a csapágy élettartam számitásba ..olyan tényező hogy származási hely.. mert ha nix ..akkor a hajadra kenheted az egészet...és mégis korpás marad a fejbőröd..(mert ez nem egy hedendsÓlderz
nem hiszem el hogy ne tudnád megoldani azt a laptopot.. legalább egy tabletet felszerelhettél volna már a műszerfal helyére... gondold el mennyi felesleges adatot megtudnál...
A lenti témában érdemes még utánaolvasni a Gördülőcsapágyak élettartam-számításának.
Csak arra voltam kíváncsi, a blokkban a csapágyak vajon meddig bírják elméletben. Persze még most se tudom de ezeket sem olvastam még végig, ami szerintem tuti az üzemóra csak sacc per kb adatnak felel meg, így következtetni se lehet a csapágy fordulatszámára és terhelésére sem, a kenésről nem is beszélve, stb.
Sajnos az üzemóra számláló nem számol szikraszámot, pedig az is hasznos infó lenne, mert egyáltalán nem mindegy hogy 2000-es fordulattal megy valaki egy órát vagy 8000-en pörgeti a motort.
A tuti az lenne, ha mpként rögzítené és naplózná a fordulatszámot, nap végén meglenne az infó, melyik fordulatszámon hány üzemóra, s hány szikra
Apropó tud valaki ilyen kütyüt? Ugyan úgy felszerelhető a gyújtáskábelre, mint az üzemóra számláló, minden adott hozzá, csak a kütyünek kéne tudni amit írtam
Laptoppal meg tudnám oldani , de azt ki viszi magával amikor motorozik
sporoljál csak rajta hogy vissza rakod azokat az ezer éves solyom szelepeket... majd leszakad, na az lesz a drága...
amugy nem tudom mit vagy ugy oda meddig birja a hires világ legjobb motorja52525... mikor folyton csak fél gázzal pötyögsz vele üldögélve, ebben a stilusban egy 2t 10 évig is elpötyög egy dugoval... csak ugy mondom...
amúgy nem árt átnézni kicsit..a dolgokat...
karbi leszedés...vagy kiszeded a gázbovdent a karbinál vyg a kormányszektorról lehúzod a gázkart...
én a karbinált bontottam ki.. mondom 2 éve cseréltem a bovdent..de megnézem hogy is áll6...hát jó is hogy itt szedtem ki...mert kb az fele tartota csak.....ugy hogy pár hónap és megent az erdőben cserélhettem volna a gázbovdent.. mint legutoljára is.....a kocsihoz érés előtt fél órával...
mondjuk még mindég jobb mint az indulás után 5 percel...
ugyhogy ez is beleszaladt..vagy 200ft..drága keihin fcr 41 4125A 4t karbi..mert ez annak a hibálya.. 2t nél ..ez simán kibirja a duplályát...
ugyhogy kap egy mínuszt is a 4t
ami teljessen kikaszó volt..
mindég kolyó cspágyat használok..ha csak lehet...azt omondják az okosok a csapágy boltba...eskáef kolyó fag..ugyan az a minőség...
hát remélem is ..mert csak fagy csapágyuk volt..legalább ias azt mondta a legjobb minőségűre...
veztengej mondom niksz kolyó ..nem várok rá 3 napot..add a fagot...
fag..ugye...
profi csomagollás dobozba.. abban kis nyilonba...faxán belegravírozva...... c3.6201....RS2..a szembe lévő oldalon.. tályván
..mondom..EEEEEzt nem hiszem el...de hát a régi kolyó csapágynak semmi baja sem volt...de mondom azért csak nem rakom vissza...mert csak FAG....
de ha ezt nem az összerakás kellős közepén látom...cska nem fag lett volna az a nagyon minőségi...
bár elhiszem hogy minőségi...és mindég itt veszem a dolgokat ..szart még sosem adtak..de ha tudom hogy tályvÁni...akkor..azért inkább vettem volna valami angol vagy német közép kategóriás csapágyat...
részemröl lezártam a veled valo partalan diskurzust, nem tudok fanatista elfogult emberekel mit kezdeni...., de szerintem ezt elég egyértelműen , bárki számára tisztán érthetően leirtam,
amugymeg nekem hiába shalom-zol... mint ahogy a cionista szélsőséges dolgokat is elitélem pl azt amit izrael művel a népekel a környéken, ugy a te nemzeti szocialista náci árja gondolataidal sem tudok azonosulni!
én a történelmet mint olyat sokkal szélesebb spektrumban olvasom vizsgálom, ami még igy sem fogja azt jelenteni hogy nekem kizárolag igazam lenne bármilyen témában.... de szélsőségesen egy oldalra állva nézni bármilyen történelmi eseményt ostoba butaság.
azért probáltam neked ezt még egyszer személyeskedés nélkül elmagyarázni, mert nem tartalak egy hűlye embernek, annak ellenére hogy elmentél indulatos személyeskedésbe.
nem úgy mint én, aki nem ért valamihez és mondja a sok hülyeséget de felvállalom, hogy értek hozzá eléggé még...
Itt leírják képekkel illusztrálva, már akit érdekel
http://www.gpracing.hu/index.p...
Egyébként hidd el a laptopos mérés tutibb, stoboszkópos autószerelőt megzavarja a reggeli féldeci, mert két vonalat lát alapból
Annó tolómérő helyett indikátor órával mértem felső holtpontot, mikor a lendkerékhez elhelyeztem a jeladót
Tudjuk az előgyújtás fordulat függően változik, bla-bla, stb.
Janeknak válaszolva a szikrát nem a hengerben néztem, hanem a gyújtáskábelen, s csak a jele kellett, a szikra maga nem
Ezt a jelet dekódoltam és a laptop programon szépen felraktam egy diagramra, mellé odaraktam a lendkerék jeladóról érkező jelet és a diagramban fordulat függően megvolt a gyújtás eltolásom.
Szép szinusz jelek jelek voltak
Na persze nem mínusz 10-ben, mert ilyenkor még a fény is lassabban terjed...
Biztos voltam benne, hogy szándékosan ugratsz, mert régebbről úgy rémlett mint ha olvastam volna tőled okosakat, amiből megállapítható, hogy ideológiailag képzettebb vagy az átlagnál, ezért a gizdázással ki akartam ugrasztani a nyulat a bokorból. Hát úgy néz ki nem ugrattál (mert könnyedén rám hagytad), és komolyan gondolod amiket írtál. Szóval rosszul emlékeztem, vagy tévedtem, bocs, sajnállak!
Shalom
Asszem már benzint is felajánlottunk hozzá neki!
Az ilyen régi szarokon meg a szemét olajjal hajtott kéttén ki szokott hagyni a szikra, ezt meg majd valami program fogja saccolni, ugye?
Mingyá jelentelek a moderátornak
Jó csapágy sokat elmegy, főleg ha a radiális hézaga nem nőtt meg nagyon, tehát ha a helyén nem lóg tengelyre merőlegesen hidegen.
tegyük fel ,hogy meg tudod állapitani hogy pontossan 2,75mm az előgyÚlytásod..
na akkor mi a rák van?
de ha ennyir tudni akarod.. viszont képes vagy..kÉpes wagy kihagyani a történetből a laktokot..akkor..tudok segiteni..
csinálj neki egy földőholDponti jelet...
nem kell sem fleksz sem alacsony űmérdékletű szerszám sem hozzá azaza nem kell hideg vágó sem,
egy felsőholtponti jel falahova a blokkon jól lát6ó helyer.. aztán meg jelöld össze a lendkeréken ezt egy alkoholos filcel...pont felsőholtponti legyen.. ls nagyon vékony de határozott jel a lentkekerékre ami lend is mmert lendületet is tárol..de lent is van(relatív ugye a kormányhoz képest lentvan)
szóval a lenT kerékre egy olana jelet hogy kellő pontos legyen...NEKED!mert más ezt leszarja ..mármint za hogy pontossan 3mm..vagy 3,2...it dázönt metter.. ...
onli jú!(csak neked)
naszóval elézse egy autószerelőhöz ..lehetőleg autó villamosságihoz...
ráteszi az aksira(akár honnan) a két végét a pozitíf meg a negatÍF pipeszeknmek.. majd a sroboszkóp jelvevőjét meg rácsipteti a gyertya kábelodra...
te meg berugod.. nem az autószerelőt az árokba..mert igen..ez nem fogja kinyírni a gyújtásód.. ő nem egy eremix gyilkos..alijas:laptop dávid
jóval berugod a eremikszet...
aztán a stroboszópal odavillogtatsz a lendkerékre...ami lent van ugye és látod hogy a jeled.. és a felsőholtponti jel közt van...mikor odavillan (stroboszkóp 6ásnak hála.. pont ugy látodhogy a jel és a másik jel az el van csúszva...mindég..mondjukbenézed a szemeddel..hogy kb5mm.6mm7mm...látod ha csináltál volna több jelet..most tudnád hogy a 4 dik jelnél van pontossan..
szóval...
a negyedik jelnél volt...
hazamész gyerty kis..
a 4dik jelhet rakod a gépet...
tolómérő be..mérsz...
leolvasol...
majd tekered felső holtpontig...vagy tovább is nem számít..mert a tolómérőt visszafelé nem húzza a dugó
és ezt is leolvasod..
a kettő közötti különbséget kerested..
tádáÁÁ
remélem
most boldog vagy..vagy leszel hamarossan....
ezze la vizsgálatal scak egy baj van..nem kell után venned hozzá úly gyúlytást
Minden egyéb betegség, amibe gyárilag is szabvány csapágy van, annak a felújítása saját felelőssége történik...de lehet még a megvétele is
A többi két blokkfél közötti csapágyra gondoltam
Rossz helyre raktam egyik drótot, csak ennyi volt a baj, de ez idő előttről van sok mérési adatom
Blokkban NTN és KOYO van, azaz tegyük fel a csapágy Zarándol féle származási hely szorzója 100%.
Ez esetben meddig megy el elméletben?
Főtengely csapit cserélem, többit nem tervezem, mert 300 üzemóra van csak bennük, nem érzek lógást, de a picsa tudja a 300 üzemóra alatt menyit forogtak. Tfh 3000-es átlag fordulaton pötyögött átlagba a motor, 3000*60*300=54 milliószor fordultak meg a csapágyak
Bár forgás ide vagy oda, ha valaki mondjuk feszes lánccal megy, kevés üzemóra alatt agyon lehet vágni az első lánckerék alattit
nem akarom elhinni hogy ti nem szoktatok olyat számolni...
látod Dew én veled vagyok...
szóval...
kettő azaz kettő motorozást SEM biro csapágyakat nem számol6juk élettartamamnak..ugye..gondolom ebben megegyezhetünk...
szóval.. ha kinai akkor az élatartamnál kel olyan lenni olyanak hogy származási hely szorzó.. na za a kinaináál..0,05 lesz(aza 5%)migy egy lyó csapágynál..ez 1,000 tehát 100%!
és itt a különbség..nem az az 1600ft hanem az hogy az egyik már akkor kukáz6od ..mikor a boltból a kezedbe adják
tehát fogod a 600ft dobd a kukába meg a munkaidőt meg mindent...ha meg még esetle ga blokkba szétrepülne ..hát akkor ott ez nem is elég..
úgyhogy ..ne számolgasséltetartamot... hanem csak is felső kategóriás csapágyat rakj a blokkba és környékére..
(mityánkkiwagyokteljessen remélem a fag tályváni csapágy nagyon nagyon jó csapágy.. annyira mint a koyó japan ...
eszem ágában sincs visszarakni..mert akkor most is visszarak6tam volna ....
hál istennek 1/4 gázon megoldom amit más full throttlén nem tud..ugyhogy kimélem a gépet...
és mivel sokat ülök igy a térgyem is kimélem meg a csulkóm..szegény bontós sokat áll...csuklólya kész is...
triállal kb nekem 1 hónap múlva úly csuklók kellenének.. ugyhogy nekem csak a fotelos technika ami bejön...
mór úr mondta is sebesben..hát hihetetlen mindenhol ül ..és mindenhol ülve fel is csopperezik ....
na ez vok én
dévú...
szelepeket nem mértem le...
a hosszak azok azért változtak... nem irtasm föl mekkroa volt..de 2-3 tizedet tuti nyúltak
sulyra darabja maksz egy sincs ..
csapágyak élettartamát kiszámítani..viccEEszbolondozol?
hát ez .
múhahahaa.
persze van olyan hogy csapágy üzemóra kiszámolás... dinamikus és statikus terhelésekre...
de ez full throttle hülyeség...
mert van a 6005 szabwány ..illetve hitvány kínai hamisítvány... kbs vagy akár mi...az egy hátsó kerékben ahol lófax terhelést kap.. 2 azaz kettő motorozást bir.. az 600ft...meg van a 2200ft koyo..ami bir lassan már egy éve..megyaz kb 40től több motorozás...
kiszámol6od üzemórába is... pályán 1,5óra szoktam menni románba 3,5 óra..de mind a kettőt egynek kell számolni...
persze ez csak játék a számokkal:
szóval a kinai az elég drága üzemórás csapágy..mert egy évbe 20 kellene belőle(20x600=12ezer).. mig a koyó az olcsóbbik mert csak egy...(1x2200=2ezerkettő100)
ja cspágyélettartam számitásra visszatérve..:
mind e kettő 6005 és szabvány...kétoldalt műanyag porvédős ..úly szimeringekkel acvél szimeringfutammal(ez nem kopik el .. itt nix vizbejutás mint a kopott alu futamokkal összrakott úly szimeringnek!)
szóval..
kiszámolod a terhelést.. oszt azegyik csapágy kuka a másik nmeg birja sokáig..na most akkor van e oylan abnba a csapágy élettartam számitásba ..olyan tényező hogy származási hely.. mert ha nix ..akkor a hajadra kenheted az egészet...és mégis korpás marad a fejbőröd..(mert ez nem egy hedendsÓlderz
2T ide 4T oda, azért örülök, hogy ennyi alkatrész nincs a 2T ben
Egy kis szakmai érdekesség, már akit érdekel
Kiegyensúlyozatlanság hatása a csapágy élettartamra.
http://spectronics.hu/csapagye...
A lenti témában érdemes még utánaolvasni a Gördülőcsapágyak élettartam-számításának.
Csak arra voltam kíváncsi, a blokkban a csapágyak vajon meddig bírják elméletben. Persze még most se tudom de ezeket sem olvastam még végig, ami szerintem tuti az üzemóra csak sacc per kb adatnak felel meg, így következtetni se lehet a csapágy fordulatszámára és terhelésére sem, a kenésről nem is beszélve, stb.
Sajnos az üzemóra számláló nem számol szikraszámot, pedig az is hasznos infó lenne, mert egyáltalán nem mindegy hogy 2000-es fordulattal megy valaki egy órát vagy 8000-en pörgeti a motort.
A tuti az lenne, ha mpként rögzítené és naplózná a fordulatszámot, nap végén meglenne az infó, melyik fordulatszámon hány üzemóra, s hány szikra
Apropó tud valaki ilyen kütyüt? Ugyan úgy felszerelhető a gyújtáskábelre, mint az üzemóra számláló, minden adott hozzá, csak a kütyünek kéne tudni amit írtam
Laptoppal meg tudnám oldani , de azt ki viszi magával amikor motorozik
amugy nem tudom mit vagy ugy oda meddig birja a hires világ legjobb motorja52525... mikor folyton csak fél gázzal pötyögsz vele üldögélve, ebben a stilusban egy 2t 10 évig is elpötyög egy dugoval... csak ugy mondom...
karbi leszedés...vagy kiszeded a gázbovdent a karbinál vyg a kormányszektorról lehúzod a gázkart...
én a karbinált bontottam ki.. mondom 2 éve cseréltem a bovdent..de megnézem hogy is áll6...hát jó is hogy itt szedtem ki...mert kb az fele tartota csak.....ugy hogy pár hónap és megent az erdőben cserélhettem volna a gázbovdent.. mint legutoljára is.....a kocsihoz érés előtt fél órával...
mondjuk még mindég jobb mint az indulás után 5 percel...
ugyhogy ez is beleszaladt..vagy 200ft..drága keihin fcr 41 4125A 4t karbi..mert ez annak a hibálya.. 2t nél ..ez simán kibirja a duplályát...
ugyhogy kap egy mínuszt is a 4t
mindég kolyó cspágyat használok..ha csak lehet...azt omondják az okosok a csapágy boltba...eskáef kolyó fag..ugyan az a minőség...
hát remélem is ..mert csak fagy csapágyuk volt..legalább ias azt mondta a legjobb minőségűre...
veztengej mondom niksz kolyó ..nem várok rá 3 napot..add a fagot...
fag..ugye...
profi csomagollás dobozba.. abban kis nyilonba...faxán belegravírozva...... c3.6201....RS2..a szembe lévő oldalon.. tályván
..mondom..EEEEEzt nem hiszem el...de hát a régi kolyó csapágynak semmi baja sem volt...de mondom azért csak nem rakom vissza...mert csak FAG....
de ha ezt nem az összerakás kellős közepén látom...cska nem fag lett volna az a nagyon minőségi...
bár elhiszem hogy minőségi...és mindég itt veszem a dolgokat ..szart még sosem adtak..de ha tudom hogy tályvÁni...akkor..azért inkább vettem volna valami angol vagy német közép kategóriás csapágyat...