na ....
az van ..2 lehetőségből adód6...
egyik szegény keverék..túlhevült égéstének valamely pontja...és az hamarabb gyújtja keveréket ..mint a szikra..
ez általában olyan pontja az égéstérnek ami kiáló.. gyakorlatilag a hő az ilyne élesebb helyekről lassabban távozik...ezáltal melegebb is lesz .. tuúl is hevülhet.. pl a gyertyánál..a hegyes részek( az egész gyertya teli van ilyennel )
a porcelán szokott igzán mert az rosszabul is vezeti a hőt..mint a ..ACÉl
a másik meg a ha préssáv alacsony..
és padló gázon ..full throttle.. a legnagyobb hengertöltöttségnél a kompresszió már túl nagy lesz...ekkor viszon a keverék nyomás 6ására fog berobbani hamarabb.. na akkor oszt kopogni fog mint az üllő..
még az első esetben .. legfőképpebben csak becsörög..mert az egypontból induló kicsit gyújtó6ás miatt bekövetkezett...hamarabbi égés nem akkora detonációt okoz mint ha az egész keverék a nyomás 6ására....egyszerre berobban...
de amúgy ez ..ful felesleges infó!
ha jól belövöd a préssávot.. a karbit akkor .. max az első fog jelentkezni..azt viszont kis utó karburálással tudod orvosolni..
ha viszont a préssáv a szar.. akkor ott karburál6od életed végéig.. szar marad...
de ez a detonációs égés.. olyan kopogással jár..azt hizsed hajtókaros a géped.. pedig nem ..de ha sokáig használod ugy..akkor viszont tényleg szétveri magát a gép
Dew mondták-e már neked ha kiváncsi vagy hamar megöregszel...
nade hogy kérdésedre válaszoljak, a detonácio jellemzően, gázelvételkor, vagy alacsony fordulaton jelentkezik, én kizárt dolognak tartom hogy a hengerfejre rakodott minimális koksz okozzon detonácios égést...
és jellemzően keverék probléma, mivel a mai motorok már szinte mind fiksz gyujtásuak, de ha lehetne állitgatni akkor Relatíve azzal is tudsz ilyet produkálni, mint anno az MZ-n.
Kérdezhetnék ilyeneket, hogy a detonációs égés kis préssáv esetében jelen van-e fordulattól függetlenül, vagy összefügg a kipréselési és örvénylési sebességekkel? Ha csak bizonyos fordulaton detonál a motor, akkor az inkább keverék vagy gyújtás időzítés probléma?
Hengerfejen lerakódott kokszos olaj okozhat-e detonációt? (tippem igen, de passz)
Nem akarok senki terhelni ilyennel, idővel majd kisakkozom, ha rendesen megértem az égési folyamatot.
Nem saját motor kapcsán, ezen nincsenek detonációs nyomok dugón/hengerfejen, csak úgy szimplán érdekel.
ez tényleg elég bosszanto hogy nincs meg a csap, mellesleg már én is jártam igy, hogy hiányzott az also kis csap, ráadásul szinte az kapja a legtöbbet...
ha jol emlékszem kis motoros boltban vettem hozzá dugatyu csapszeget , az fasza edzett cucc, le lett szurva méretre oszt annyi...
Dew, a telo alsó az nem szokott része lenni a himba felújítónak.
azt külön kell megvenned. az szerintük a telohoz tartozik
mint ahogy a felső csapágy is
déw..
t ezt komolyan gondolta.. itten ronna a világ legfontosabb dolgairó konzultálunk..
te meg ilyenket kérdezel
inkább vidd vissza oszt kérdezd már meg hogy hogy van ez.. ?mért nix benne minden?
nem értem.. megveszed a felúlyító szetet ..oszt majd esztergányossal meg csak egy 2-3 dolgot még esztergányoltatol hozzá...
a sehovasem jó méretű szimeringek árából meg kispórolod az éves költség-vetését a falunak..mÍÍ?
0,5re a trélyfit...
azt akarod tudni hogy a csap és az azt fogó csavarnak mi az illesztése...mert ugy értelemeztem...
azokat simán 2-3 10eddel lehet..
szorosabb nem kel...de ha 0,5 mm lesz az az ilasztés ..akkor sem lesz semmi baja.. mert mikor meghÚzod.. onnantól az az ilesztés.. nem játszik szerepet!
szorosabbal csak a bajlódás lesz.. mikor legközelebb szét akarod szedni...
de ezt egy jó egyszergályos azért tudni fogja...
jótanács:rosszhoz meg ne vidd..
Ezt a prox himba felújítót érdekes módon csomagolták, teló alsó tűgörgő szimering van csap kimaradt, cserébe adtak 6db olyan szimeringet ami méretügyileg sehova se jó
Tudja valaki a gyári pöpec himbákban a csavar és a csap milyen illesztéssel van elkészítve?
te hűje.. Hitler soha nem festett szobát... konkrétan festő volt, akvarelleket festett...sokat dolgozott utcai festőként.
mellesleg erröl jut eszembe ha felveszik a bécsi művészeti akadémiára ,ahová töbször is felvételizett, és azzal utasitották el hogy nagyobb tehetsége van a szobrászathoz mint a festészethez, szoval ha felveszik lehet elmaradt volna a 2.VH. ?
nem ...
de hit-ler..az nagy festő volt....nagy dolgokat festett..
pl:
NAGY szoba
...
de kis dolgokat is festett..
pl:..na mi lehet az
azért aki egyedül képes arra hogy miliós tömegeket úgy manipuláljon hogy egymást megöljék..konkrétan önként.. az azért nem kis befolyásoltsággal volt az emberek felé..
akár csak egy dzsedi lovag..pl lyoda.. .
ez igaz hogy korának egyik ismert költölye volt...
és tényleg sok nagy költönk volt...
de az igazán nagy emberek...nem csóron halnak meg...
bár régen lehet az volt a divat...
hát ha skizófrén volt akkor azért csakaz öngyilkosság képbevágó...ha meg mozgás koordinációs zavarai voltak ..akkor ne búlykáljon a vasuti kocsik kerekei közt...
ha meg valami csúnya krimi a vége a történetnek.. az is előferdülhet..pl svájzi frankos uzsorakamatos hitel a falu valydályának...
de ezt nem tud6juk...
ki mondja meg biztosra... kb mint a tényekben ..hogy megkérdezzük a szomszédot ..aki nem is volt otthon mikor épp az eset történt...de hallotta biztos információ forrásból a HÍCSH-bólértesült..(helyi információ cserélő helyen....- 14 es számú talponáló italbolt)
szóval...
ezek a 100 éves történetek...ezek.. nem olyan biztos infók.. mert lássuk be ..a mai magyaro-on történt dolgokban sem lehetünk biztosak!
amit tudunk..és érezzük...
győzi..az hires ..az utókornak maradandót alkotó személy..
akár csak fekete péló....vagy mág bár kit sorul6nánk aki az édes életben sztAár
amit biztosra tud6unk...
élt 32..
1905-1937 ig...
Apukája: Josifu Aron
Anyukája :Pöcze Borbála..
az van ..2 lehetőségből adód6...
egyik szegény keverék..túlhevült égéstének valamely pontja...és az hamarabb gyújtja keveréket ..mint a szikra..
ez általában olyan pontja az égéstérnek ami kiáló.. gyakorlatilag a hő az ilyne élesebb helyekről lassabban távozik...ezáltal melegebb is lesz .. tuúl is hevülhet.. pl a gyertyánál..a hegyes részek( az egész gyertya teli van ilyennel )
a porcelán szokott igzán mert az rosszabul is vezeti a hőt..mint a ..ACÉl
a másik meg a ha préssáv alacsony..
és padló gázon ..full throttle.. a legnagyobb hengertöltöttségnél a kompresszió már túl nagy lesz...ekkor viszon a keverék nyomás 6ására fog berobbani hamarabb.. na akkor oszt kopogni fog mint az üllő..
még az első esetben .. legfőképpebben csak becsörög..mert az egypontból induló kicsit gyújtó6ás miatt bekövetkezett...hamarabbi égés nem akkora detonációt okoz mint ha az egész keverék a nyomás 6ására....egyszerre berobban...
de amúgy ez ..ful felesleges infó!
ha jól belövöd a préssávot.. a karbit akkor .. max az első fog jelentkezni..azt viszont kis utó karburálással tudod orvosolni..
ha viszont a préssáv a szar.. akkor ott karburál6od életed végéig.. szar marad...
de ez a detonációs égés.. olyan kopogással jár..azt hizsed hajtókaros a géped.. pedig nem ..de ha sokáig használod ugy..akkor viszont tényleg szétveri magát a gép