számomra volt az. amúgy betyár jo kis szekerce. néha még felsírok álmomból ,hogy eladtam. beugrasztott a főnökünk ,hogy itt majd lehet triálozni az erdőben. 6000 hektár magánhegy! mivel más lehetőségét nem láttam annak ,hogy itt is motorozhassak beújítottam az ossát. aztán hamar kiderült ,hogy nem igazán kéne nekünk itt a melóhelyen motorozgatni . magánpályára meg nem akartam eljárkálni. nem mondom ,hogy szar de nekem az elsőszámú az endúró maradt volna ... két motorot meg nem akartam fenntartani pláne annak fényében amennyiszer mostanában az endúróval tudtam menni. majd jövőre kitalálom a megoldást.
szóval nem teljesen vakvágány a triál csak nekem drága lett volna ide vagyis nagy luxus így hogy itt nem mehetünk vele. akkor már inkáb hazamegyek ,ha a szabadnapokon kellett volna elmenni vele fizetős pályára 60 km re. egyébként agyonbassza az endúrót nehezebb helyeken és még pirítani is lehet vele. nekem tetszett nagyon! pláne a súlya miatt is. simán el lehetne vele indulni egy endúróversenyen romániában! csak rá kéne hangolódni. az endúrónak nagyobb a felhasználhatósága.
ha sok pénzem lenne és 4000 ret keresnék mint ahogy azt viktor megaszonta biztos állna vagy két darab a garagéban triálból is!
Értöm! Általánosan problémaként írtam , és nem azért hogy megsértselek ! Biztos kafa lesz az ikerlámpással is , de azért tedd vissza a gyári lápafejet , ha sikerül beszerezni !
A trafó környékén van egy fehér csatlakozó aminek az egyik kábelje a Zozee által említett szürke, a másik kábelje, fehér fekete. Ha össze van dugva akkor ''agresszív'' módba van, ha meg szét van húzva akkor ''soft''.
ja nyomor hát. az xcw n nem volt meg a lámpafejidom. nem adta ide a srác pedig megvolt neki valahol. nekem meg régi álmom az sx után ,hogy legyen valami lkámpaszerűségem. volt már ,hogy tudtam volna örülni ha látok valamit. a triál vakvágányról pedig leszedtem a lámpafejidomot mert úgy nézett ki vele az a kis motor mint valami orrnehéz viziló ráadásul elég trágyán volt rögzitve .. az első alkalommal ahogy lettettem egykerékről leszakadt a gecibe. aztán nem raktam már rá vissza a vevő meg le se szarta hogy van vagy nincs. így maradt egy használható lámpafejidomom . na azt akarom rászerelni a moslékra.
szó nincs az álltalad leírt nyomorúsági okokról. ha majd előkerül a gyári lámpafejidom rá fogom tenni azt .... de csak a kedvedért.
Na ez a nyomor hogy vesz az ember fia egy motrot , ami új vagy jóó fiatal és azzal kezd hogy leveszi róla a sérülékeny részeket mert igen drága lenne összetörni , és a visszapótolt utángyártott vagy egy modellévvel öregebb bontott cuccal már el is veszítette a motor a szépségét ! Bár lehet sokakat nem is zavar ! A lámpacserére gondoltam !
a ventinek nekem ott volt a gyári csatlakozó a motoron,abba beledugtam a ventin lévőt és az megy, benne egy biztosítékkal...
a gyújtásgörbe kábeleit keresem, csak nem tudom,hogy működik... hogy egy vezetéken átmenő áramerősséget kapcsolgatok?vagy mást? hogy miért csak 1 kábel kell...
De banditx kolléga rámszólt,ne legyek hülye keressek googleban...jah kezdetek óta van könyvem hozzá,csak épp ÉN nem igazodtam el a kapcsolási rajzon... szóval el kell menni nekem is villanyos emberhez....na de ettől hamarabb lett volna itt infó...zoozee meg is írta...csak szükszavúan ami nekem nem mondott semmit...de majd magamnak ráülök ha az ember itt nem is kérhet segítséget
Hello Stangli F ! Én wössner dugót raktam bele pinkéktől , tudni illik az a gyári és szerintem jó és szép dugó meg még kovácsolt is ! Megószló a vélemény de ha gyári beszállító , akkor nem lehet rossz ! Én a homokszórás - galván-szinter trióra esküszöm ! Már szintereztettem úgy is hogy kértem egy színt és rá egy átlátszó szintert , ami védi a színt , bár van már vagy tíz éve a történetnek !
ja így zsir. de én már letermeltem ról majdnem minden tyúkbelet. ami hátulra ment az akksihoz pl azt a biztosítékos részt kompletten meg ami előre ment a lámpafejhez is. a trafónál hagytam meg alap kiállásokat. majd onnan fogom ujra építeni. nekem elég ha a venti stabilan üzemel meg elöl esetleg tudna működni valami kissebb lámpafeidom. az ossáról leszedtem a fasza kis halogénes gyári lámpafejet mielőtt elvitték. majd azt akarom rátenni ha esetleg rámsötétedne. bár mostanában nem valószínű. amúgy pont fele akkora mint a ktm es. hátha nem hullana szét meg törne be az első nap.
Nem, nekem a gg-n vmi fasz előző tulaj levagdosta a dugókat a kábelek végéről. Töltöttem le kapcsolási rajzot (google), aztán a villanyos haverommal kibasztuk a felesleget, meg javítottuk a hibákat.
én elakadtam rajta mert az okos autovill haverom aszonta nem jo igy mocskos erős volt neki az a szál kidurant volna a venti a picsába . majd ha megszelídítettem vagy valószínű te hamarabb rájössz mgoszthatnád velem is mit hovakötöttél. gondolom egy ventit akarsz meghajtatni.
gecsa. én nemrég ujítottam az xcw t tudod. azzal kezdtem hogy leszedtem róla vagy 20 kiló sallangot meg ami nem funkcionált már. közte volt ezer méter kábel is. a lényeget hagytam meg. rá akartam kötni aventit valami áramszálra ami megmaradt. eljöt egy vilszer haverom azt kiméregette. az volt a szitu ,hogy két lehetséges szál volt. az egyikben gyenge volt az áram nem indult el agyári venti. a másikban meg túl erős. szóval én lehet kiiktattam a nagy tisztogatásban a feszabájzomat de azis lehet már halott volt előtte is. a lényeg ... kel valami áramszelidítő kütyü. és akkor tudsz hajtani róla valamit amit rá akarsz kötni.nekem nem volt már rá időm legutóbb. most egy kicsi zselés riasztó aksi van benne. két napot hibátlanul elviszi. de majd legközelebb már megcsináltatom rendesen a gyujtásról.
szevasztok gassosok.éppen szétkaptam a gépezetet az ünnepek alatt kis karbantartás címszóval.himba zsírzás,fékek,olajak cseréje ,meg amit kell.azon kezdtem filózni mivel már majd1,5 szezon van a dugóban,azt is ki kellene cserélnem.néztem gerecsénél csak prox van 40 rugóért.ki milyen márkát használ,és honnan szerzi be?a másik kérdésem hogy mennyi üzemórát bír ki egy dugó?szép hangja van eg minden ,baromi könnyen is indul,csak nálam még nem volt hozzányúlva.
a vázat egyébként ha az ember le szeretné festeni mivel érdemes?csak a porfestés az ami tartós lesz?köszi srácok.üdv
amúgy ezen a bálintos dolgon még nem is gondolkodtam! lehet nem is annyira hülyeség. azért oda vissza azis egy 600 as de mégsem 1500. esne már le a nagy hó szarnék bele a picsába .
billi. nincs semmi gond! nincs bennem szemernyi harag vagy rosszallás . csak egész héten morfondíroztam milegyen aztán ráhagytam. ottó hívott péntek este gondolom csak azt akarta mondani ,hogy holnap mentek (vagyis ma) de későn vettem észre meg akkor már későn lett volna elindulni.
szellemi toprongy azt hiszi szenvedek... pedig annyira nem csak mentem volna veretni egy jót mert itt is patkány meleg van.. nem érti hogy jön össze az 500 jurcsi de nem is lényeg.és már kimatekozta a fizumat is. bruhahah 4000 jurcsi jó is lenne. ha annyit keresnék már nem itt tartanék .... ha itt lenne de hálistennek nem így van. még 10 eurót is sajnálna nemhogy többet hazaszaladni. mérlegeltem és bölcsebbnek láttam itt maradni kicsit meghuzni magam. remélem javul már a kezed és jót hajtotok! biztos kibaszott jó idő lesz ma is!
hé elmebeteg. remélem befértél valahova! mert egyedül te nem mégy ki azis kurvaisten!
szóval nem teljesen vakvágány a triál csak nekem drága lett volna ide vagyis nagy luxus így hogy itt nem mehetünk vele. akkor már inkáb hazamegyek ,ha a szabadnapokon kellett volna elmenni vele fizetős pályára 60 km re. egyébként agyonbassza az endúrót nehezebb helyeken és még pirítani is lehet vele. nekem tetszett nagyon! pláne a súlya miatt is. simán el lehetne vele indulni egy endúróversenyen romániában! csak rá kéne hangolódni. az endúrónak nagyobb a felhasználhatósága.
ha sok pénzem lenne és 4000 ret keresnék mint ahogy azt viktor megaszonta biztos állna vagy két darab a garagéban triálból is!