úgyhogy maradok a KTM nél ..... abból túl nagy baj nem lehet ..főleg enduróban...tudom a mákot durvára darálja de endurózni nincs jobb...többször bebizonyosodott
újakhoz végülis lehet mert jó hozzá minden ami ktm husaberg ..
rendelni tudunk cuccokat... ..csak a komplett motor ami baj...
végülis volt a ktm
aztán kék matricákkal kicsit más műanyagokkal ülőpaddal és légszűrőházzal berg lett....(ami mása berg mint a Ktm az szar is rajta minden..)
na és berg game over ..most a berg ahol abbahagyódott kapott más matricaszettet meg két deklit husqvarna felirattal... és megy tovább minden..
hát a berget 20 éve vette már meg az működött végén fel is húzta stb....az a ktm é volt...árulhattuk is stb....de ez a husqvarna biznisz ez már más dió...ezt nem árulhatjuk Ktm dealerként...
ezt husky dealerek fogják árulni ...állítólag nem is a ktm vette meg totál mint a berget hanem a menedzsment és talán inkább pierer ....gondolom itt vannak a nagy titkok...a mi szemszögünk más azért nem értjük szerintem...ők a lóvé oldalán vannak tisztán ..gondolom új dealerek kellenek ..ők milliókat tesznek fejenként a boltra a servicére a szerszámokra stb..profi frencsálysz téma ...szóval ezer dealer rengeteg milliót visszatol nekik mielőtt akár egy motort is eladott volna,,, a technika kikerül stb...szóval innen nézve nem eccerűűű... de nekik biztos nagy lé..
berg nem lesz ...vége.... majd szerintem de ez csak sejtés de emlékezzetek rá...biztos leszenek jubileumi kiadások mondjuk 5 évente ..most a vége a 2014 es modellel....
hály...
tos a dűbel kafi.. az enyém múltkor megnyomorodott és azt is csináltam egyet..olyan szalámisat mint a gyári csak menetes hüvelyből...
de megnézem legközelebb...a csavarboltba..mert nálunk olyan nix hogy nincs valamilyük..mert ami a világon van ..az itt is kap6ó
ini..de kafi hogy huskit vettél...
végül is én sem vagyok szomorú a ktm miatt....mert pl ez a szeleprugó is...hát kellett rá várjak vagy 2 órát mire a kezembe lett
szali...
ez igaz..15ezerért meg lehet tök jó kézvédőt is venni.. de olyat ami az erőt nem a kormányra terheli rá.. hanme a tővében lévő két csavarra..na ott a kutya elásva...
olyan is van..de ze nagyon kiba jó...
az erők fele a kormányt terheli a másik fele a kormánybefogó két giga csavarját...mig a kormánybefogósnaál.. az összes erő a kormányt terheli.....
de az is jó...
ez került két óra munkába meg vagy 600ft ba az aluménelyum...(2 euro)...
de mondom..15.000ért itt is van...de ez erősebb is ...de csak miattad mert halgattamrád és 30x8as aluminium az nagyonkafi
kinek mennyi szabadidelye van... meg intuíciólya
az öt perc.... új gépekre van minden..régiek akadtak be picit ...de jó lesz minden...
sőt mostmár az eddig lehetetlen husqvarnahoz is lesz alkatrész végre,,,mondjuk ott a régieket nem garantálja semmi ...de az eddig se volt...
berg nem lesz többet már ...most voltak az utolsók és kész....
egy előnye van hogy rá lehet fogni miért nem megy az ember "hard" terepre
szóval ha döglött a husky akkor tudok sétafikálni a ténérével
nincs zúzódás nincs izomláz stbstb
rendelni tudunk cuccokat... ..csak a komplett motor ami baj...
végülis volt a ktm
aztán kék matricákkal kicsit más műanyagokkal ülőpaddal és légszűrőházzal berg lett....(ami mása berg mint a Ktm az szar is rajta minden..)
na és berg game over ..most a berg ahol abbahagyódott kapott más matricaszettet meg két deklit husqvarna felirattal... és megy tovább minden..
ezt husky dealerek fogják árulni ...állítólag nem is a ktm vette meg totál mint a berget hanem a menedzsment és talán inkább pierer ....gondolom itt vannak a nagy titkok...a mi szemszögünk más azért nem értjük szerintem...ők a lóvé oldalán vannak tisztán ..gondolom új dealerek kellenek ..ők milliókat tesznek fejenként a boltra a servicére a szerszámokra stb..profi frencsálysz téma ...szóval ezer dealer rengeteg milliót visszatol nekik mielőtt akár egy motort is eladott volna,,, a technika kikerül stb...szóval innen nézve nem eccerűűű... de nekik biztos nagy lé..
meg aztán mipicsának 3 féle egyforma motor......
kis hadi titkot mesélj..
mire lyaú ez a husaberg eltörlése..és a húsQarna megvétele...azt is bekebelezik aztán ..pár év múlva meg kisánfázzák
tos a dűbel kafi.. az enyém múltkor megnyomorodott és azt is csináltam egyet..olyan szalámisat mint a gyári csak menetes hüvelyből...
de megnézem legközelebb...a csavarboltba..mert nálunk olyan nix hogy nincs valamilyük..mert ami a világon van ..az itt is kap6ó
ini..de kafi hogy huskit vettél...
végül is én sem vagyok szomorú a ktm miatt....mert pl ez a szeleprugó is...hát kellett rá várjak vagy 2 órát mire a kezembe lett
szali...
ez igaz..15ezerért meg lehet tök jó kézvédőt is venni.. de olyat ami az erőt nem a kormányra terheli rá.. hanme a tővében lévő két csavarra..na ott a kutya elásva...
olyan is van..de ze nagyon kiba jó...
az erők fele a kormányt terheli a másik fele a kormánybefogó két giga csavarját...mig a kormánybefogósnaál.. az összes erő a kormányt terheli.....
de az is jó...
ez került két óra munkába meg vagy 600ft ba az aluménelyum...(2 euro)...
de mondom..15.000ért itt is van...de ez erősebb is ...de csak miattad mert halgattamrád és 30x8as aluminium az nagyonkafi
kinek mennyi szabadidelye van... meg intuíciólya
sőt mostmár az eddig lehetetlen husqvarnahoz is lesz alkatrész végre,,,mondjuk ott a régieket nem garantálja semmi ...de az eddig se volt...
berg nem lesz többet már ...most voltak az utolsók és kész....
szóval ha döglött a husky akkor tudok sétafikálni a ténérével
nincs zúzódás nincs izomláz stbstb
akkor egy motorra mennyit kell várni
addig is működik a kábelkötöző 276. funkciója