ha ki lett volna lazulva csumára akkor olyan hamar átugrik az a ktm-es kupos ricni mint a szar... ugyhogy inkább viktornak van igaza hogy már eleve megvolt gyengülve esetleg repedve, amugymeg nem tök mindegy joreggelt....
mi az össze függés..
ha ki van lazulva akkor nem törik le tőből.. az el volt már repedve.. osz kapott egypofonta fától..amit szétkapartál...az erdő manólyának a bosszúlya
bakker.
előtte mindég adj neki viszkasz kutyatápot..mert akkor okosabb lesz és ne ma lábad hugyozza le hanem egy bokrot a homokbánya szélén
bontósnak akartad irni..csak bontós nix most a közeleben
az enyémet is ö intézte..valami pilyadzsó x 8as..de csak előröl szerlhető fel.. mert akkora mint egy szélmalom
lyódos
ez nem volt szép...
inkább akasz egyhorgot te is...had röhögjön a sok potya horgász..a nagy oceániai horgászbajnokokokokon
zsolti...
hosinak mond..nem kaptam meg az esemest és ezért nem is válaszotam..
mond hogy jodlissal kint vagyunk románba.. süt a nap és holnap geci nagyot megyünk porban...
csak azért hogy ne szitsuk a tüzet..hanem egyből öntsünk rálya alacsony lobbanáspontú gyúlékony folyadékot
tádÁm...Ádám.
zsir..üvözlöm géped..szép jószág. ..
egy kéréesm lenn ezzel kapcsolatban..:
kérlek..kérlek..
kérlek vidd ele mindég szerelőhöz..még lemosás céljából is...a tankolás láncsprély gumicserén kivül..NE NYÚLJ HOZZÁ .
mert ahogy ezt nézem..ez még.... zsir-szűz
azok a nagyon fontos és komoly felylesztések..amikert a frífrogon is végeztél..azokat erre már nem kell megcsinálni...lyÓÓ
ügyes vagy..azt tudjuk..és nagyon sok szépet fejlesztettél a frííre..de ölég volt..az összes eddigi és leendő motorod nevégben kérlek.. ne heggesz a villára táblányi aluminium darabokat..nem kell rá láb akasztó a csizmamosáshoz..stb
a mitaszs nekem jól van megvágva.. nix hizti... 10mm ményme 3as korongal.. mindegyik bütyök...kivéve a kis oldalsók...
most fogással tapadással előre jutással nix gond...és élettartamban sem...semmi...nem szakadozik le....jó
majd ha lemegy ...15mm alá..most 19mm magas...akkor mélyebre fogom vágni..addig nem...
az hogy nem törtdezik be az oldala..nem repedeznek le a bütykök tőből.. az azért nem szar...
és mondom..tegnap a zarándi talajban..sáros is votl meg földnedves is.. nagyon jól dolgozott..cikicakiban is..és a morzsalékois nagyszuiklás feljáróban...ahol a hosszú vidi is készült... ott is elsőre ment fel...úgy hogy a felsdő métereket..full kiesseztem a a nyga sziklán..el sem akartam hinni hogy még megy felfelé... az most gumiteszter volt
csanádnka is jól fogott..mert pontossan 0.00000báűr volt benne..
a szuper labdacsaid...mind kidurrantak ... egy papucs fogta..és már a drótperem meg is nyúlt... de az utolsó két menetet ..ahogy néztem defektesen csinálta..és az akkor már normális is hogy kinyirta...
adott pézt gumira..emesháromra... de lehet hogy gumi nix csak cumi
goldentút tanárúr...
hát tegnap továbbképzést kapott szálylent killertől...
bemártogat6om kicsit nálad mert úgy is szerelmes vagy bele
hát ö a legnagyobb cinkelős röhögős.. az tuti..bontós hozzá képest... szerénke
de tegnap kapott ivet rendessen.. de túlélte..annyira hogy mikor kivesszük a cuccokat--és.. és kipakoltunk a kocsiból..és a megbeszélt dolgok hogy milyen technikai dolgok miatt is bénázik már ..egy ideje...
azt a szokott okossággal el is felejtette..
ugyhogy sem motort csere nem lesz sem gumin változtatás
amúgy lehet ö ezt a szadomazó motorozást kedveli....
csak akkor minek állunk meg pihenni...iletve mért nem ment bele a mekflály patakba a végének sem.. a feljárónak sem...
miért
na mindegy...
bontós a triálos tecnikát szépen ültette a serkóba..és azért is let a za nagy fal felmenetel a végén.. mindenki otthagyott minek ... nem is mertek ránézni... én meg mondom fel megyek már merrt olyan könnyeden megcsinálta...hát konkrétan nagyon szarul néz ki..de mikor odaérek és adok egy gázt kicsit feláállok.. és már fent is van.. pedig a szikla felett felül még van egy méter 45fokos meredély.. tehát ha csak épp felmennél..akkor onnan még full vissza-eshetel ...e
zsir ha a kiszoptatós vidikről..hogy a haverokat szolaltatod meg a másik lelen..és az már nix.. hát akkor fejlődtél te is fiam. . vagy csak a rossz tablettádat vetted be
lehet otton kivül..40 éves fejjel úlyra szerzel barátokat
az érthető irás ról annyit...az nem én wÓtam
jódost meg baxtat6od..mert köcsög volt hogy leszolta a motorod eladás előtt..az nem kicsit negativ..de hát szeret..és csak is ezértt
a mostani gépe az még több patakvizet ivot mint a tiéd... de igy is sokkal sokkal jobb mint a régi szutyka...ő is szereti..
ésd az is igaz..úly gép ahoz hogy a patakba mennyek nem kell.. még nekem is lesz egy jó évtizede a kis esiksz 5huszon5tömnek a kezem alatt
jah zsir és kezdesz egyre érthetőbben írni majdnem 90% oksan érthető
ezek szerint szeded a pirulát mi.
jah s figy akikről nem akarunk hallani meg gondolni sem arról nem beszélünk, elfelejtettem mondani tudod az akit kihorgásztam a nagy horoggal.
Hát kiprobaltam, 1 a freehez képest baz tizen kilo, or nehéz a freevel ugratsz semlegesen megy nem dol seelore se hatra, a 350 14 berg ornehéz mint minden 4T a futomuve ultra, kurva kurva jó.
a motorja hát beszarás erös, nyomatékos, és baz az akrával miylen hangja van. sajna leugrik róla mert nekem tul hangos.
szoval ma fog vizsgázni a nagy vas a Pillerben meglátjuk mit produkál temészetesen xt754 azon is megvágva.
Na ezt végig tudtam nézni
de ne haragudjatok ha kint vagyok akkor a zsrtv közvetitési dijjat megfizetitek az rendben van de baz ilyenkor amikor többször is említve vagyok egy videoban az jogdijjas.
Zari az a gumi meg ugy kevés a lamelázás nézd meg a képet 50 ü.ó van a mitas xt754 ben és mindenhol tol, szoval vagdbe jobban vastagabban. Meglatod a követ választod majd a talaj helyett.
Ami csanit érinti, meg kell hagyni ügyesedik, DE 1 a motor a csoda 2 a gumi meg a nyomás, vagyis az hogy kurva lapos és ezt Bontos meg én állitottuk be neki a csoda labdaccsal, szerencsére végre kiszál abból a faszságból ami a labdacsok. És beszál a tubliss megoldásba.
Na ami a Otto barátom tanárom illeti, hát azon kivül hoyg a bárátom igen is a tanárom mert ö volt hajlando segiteni eddig kint a zarandban, a tobbiek fent mindig röhicskéltek amikor az 50edik rádobást próbáltam, Otto mostanában mindig bevár és segit tanácsot add. Jó hüséges bárát.
Ennyit a barátságról és tanáromról.
Ami a gumiját illeti nem az a baj hanem az a kurva moosse ami ultra kemeny a motorjaban és ezért nem laposodik k ia gumi. De a kemény feje nem hallgat se nem enged le belöle igy szopik s ez volt Csani baja is. Csani azota jö amita lapos a gumija és ezt ö is megerösitheti.
Neked Vik gratulalok kezdez el soft-ulni ami fontos én is igyekszem meg Csanulni vagyis csak pozitiv lenni kiszopatos ZsirTV már nincs és nem is lesz. csak hangulatos kedves.
Örvendek szerettek említetek és gondoltok rám.
Berakom a mitas xt754 50 üzemorás gumiját a freen (igy erdemes megvagni) és a uj 14 Bergica képét a freecicával.
na lemostam a izét
ilyenkor mindég rácsodálkozom mint ki nem birnak
köszi...hogy megvédtél a medvédtől
nix hizti...
nem vagyok jobb a többitől... csak van hogy másképp oldom meg a dolgokat...
ott például mondtam a többinek ez full szopó lesz..
az alján van egy ferde szikla ..90fokba kell ráfordulni...hajtűben..merdekedekn megy felfelé...50cm széles és a tövében 3-4 méter a az ahova ha leesel..nem leszel boldog... ...ott nem tudsz menni mint a barom..de kell a lendület mert 5m múlva a szikla végén meg kell dobni egy hajtű 90fokos balost...onnan meg fel fel...full ilyen furcsa szikla..amiben nem nagyon fog a gumi..persze a szikszdélyz az azért fogott
de a mitász ekhsztrémről sem mond6ok rosszat..mert én meg ott full felmentem...az utolsó 3-4 métert kellett megtolni...ahol szali is a videón...de nki alig lellett tolni mert huzta a motort maga után felfelé..én viszont izomból toltam....de megoldottam...nem is rossz részidővel...
de utána 500m múlva lent a patakban.. a szekerényesnél meg bontós felment...épp faxszán feltolta a gumi.. aztán jött ajtós...szalajtó...és őis felkapartatt a szikla végén...hogy nem csúsztak vissza a 2m magas szikla fal alá...
itt ni...
ezek a mórúrék voltak.. sokan megküzdenek vele.....pedig akkor nem is nyálkás csúszos volt mint most ..az északai eső után. .. https://www.youtube.com/watch?...
szóval kicsit tartottma hogy mi van.de tudtam az alján ott a lendület..azaz van nagy gáz van...akor a szikla tetején nix nagy gáz..
engem a ledület visz fel csak mert ezzel a mitaszal ilyen kor kapratni nem kell...csak max tolatni...de azt meg azért lehet...
de ezt tudtam..és az alján olyan szépen feltolt a patakban..hogy már ekkor tudtam.. nix hizti-pizsti gázzal robbantottma az esikszet...és a tetjén ihattam a diadalt
mert a tetején nem kellett kapratni.. ugy mentem fel muint a tháwirat...
na annak a tetején....ott gőzölt le ottó teljessen..azt mondta ha hazaér akkor flekszel szétvágja ezt a gumit..pedig van még rajta bütyök..hogy véletlen se jusson eszébe többet menni vele
amúgy én is hallom az ugatást az exc 300nak.... magyarázta is oda felé a kocsiban goldentút...hogy milyen kafin beálitota a karbit..a táblázatból.... mondtam is neki.. nem tudom mért nyúlhozá.. mert 15 fok van..mint már egy jó ideje..és jó volt a gépe...belőve.... akkor minek variál...
gumi..csak mert örök téma
pla a meglamellázott 0,2-3 báros mitasz extrémmel ..már kettőt mentem úgy hogy volt ahol nem az igazi..de összeségében.. már nem köpöm le.. sőt.. egész tűrhetőnek tartom.. életartam és minden szempontból...
oldlazóból hirtelen fel nem tud fordulni..de most is volt zorrós oldalazó.. hát még bontós meg szali is szopta a hegyet endessen.. nekem ott igazi zarándi talajban..dolgozott szépen.. hátratettem tepedt kis testem az ülésen űlve..és jobra balra tettem az elejét...ment fel mint a távolsági irat..azaz mentem mint a táviart
de mondom megvágva lamellázva plusz lapos..
mekflályosban is.. brutál szépen felvitt.. pedig ki van ruggatva rendessen..olyan hogy sme csani sem golden rásem próbált.. nagyon durva hogy 10m magasan van egy 2m hosszú szikla ami kilátszik a hegyből és nagyon el tudja venni a lendületet meg a másik ember kedvét aki nézi..attól hogy egyáltalán rápróbáljon
Ma én is sokà szerettem volna aludni csak a lànyom nem
Ugyhogy Majli Sarjust kell halgatnom mesebe n