Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

te különben el szoktál olvasni másokat is magadon kivül..?

csak azért kérdezem ,mert ugyan ezt irtam le hogy karbantartásban joval egyszerübb, és sulyban is, de az egy totálisan utolso szempont egy motorosnak hány másodperc alatt lehet kiszerelni....

amugy egy kicsit had idézzem fel azt a pont ide általad pár honapja irkált dolgot amikor szana szét áradoztál hogy miléyen jo a himbás cucc és uristen nincs párja....most akkor ez hogy is van kedves Ferenc...


a ktm direktben rábaszom a hátso telot a lengővillára dologot sokszor kibeszéltük itt már... sok ész nem kell hozzá már az mz is igy nézett ki csak mindkét oldalon volt 1-1...
a lényeg a lényeg az elején ugy volt szar a dolog ahogy volt, elpattogtak a picsába, főleg kisebb sulyu ember alatt, persze ahogy fejlődtek rohamosan a szelepelések csak kompenzáltak rajta az évek, és nem is vitatom hogy enduroban ahol nem ugrálnak nagyokat működik is.


viszont ha már anyira tul okos vagy, elmesélek neked egy egyszerü népmesét irtam én.

mese a defektes kerékről...

egyszer volt holnem volt volt egyszer egy falusi echte parasztgyerek akinek a kocsma elött lerobbant a ladája... az egyik oldalon defektes volt a kerék...
emelője meg nem volt ... szívás....

na fogta ez a paraszt gyerek és a haverjával elkezdtek keresgélni, mit is lehetne csinálni ... találtak egy 3-4 méteres petrencés rudat, meg egy jo nagy régi fa tuskot...

fogták a petrencés rudat berakták a küszöb alá elkezdték ketten emelni mint állat hogy majd berakják a tuskot mikor meg emelődik és jajdejo már ki is cserélik .. nade az istennek nem tudták pont rendesen megemelni, mert nem volt bennük elég pálinka...

na akkor kitalálta az egyik hogy tegyék a tuskot a küszöbtöl kb egy méterre, a rudat pedig be a küszöb alá és mint egy libikoka hinta a másik gyerek lenyomta egy lábbal a rud végét röhögve, amig a haverja kicserélte a kereket...

na tetszik érteni ezt jelenti a himba, hogy egy erőkaron keresztül sokkal kisebb terhelésel mennek át a dolgok, igy a finom mozgások is még jobbak -precizebbek lesznek....
és az én mesém is tovább tartott volna ha véget nem ért volna......

aludjatok szépen gyerekek holnap is mesélek nektek valamit....
Kb 3 perc,himbázással komplett pedig 1 óra és új vagy felújított a himba
Az a dolga
Ja és köszönöm Csika bának a javítást megmentett 1-2 csonttöréstől
Erdőben 45 fokban comb vastag fára rágyorsítottam 3 teligáz és csak arra volt időm hogy megemeljem az elejét és láttam lelki szemeim előtt hogy a hátulja megelőz de nem 1 kis sasszé de mentem tova
Ezentúl mindig így akarok átmenni a fákon
Reggelt!
Nemrég vettem ki a traxos gátlót
20mp volt
Vissza már bele tellett 50mp be mert felcseréltem a két csavar t oszt nem ment a helyére
jó a vidi grat. nagy LIKE
jah s még egy:
most épitem a kis free-2t ott pls van komplett himbás hátsó gasgas telo meg villa meg minden meg van ktm-es pds.
A súly különbség 6 kg mínusz a KTM javára. nem is beszélve a himba karbantartási hisztijéről.
te melyiket választanád ?
te..
versenyen pl. sixdays, vagy egy hosszu verseny során ott az ilyen fontos, ezek verseny motorok. persze hobby célnak rendben van a gasnak szét kell szedni az egész hátsó részét. Tankatól hátrafele le kell venni mindent hogy kivehesd a gátlót. elfogadom ha neked ez igényed akár 1 évente 1x nekem nem.
ha neked ez kielégitő zsir... nekem nem. én pl. 40 óránként cserélem olajat elöl 80 óránként hátul, s nem mindegy mennyi idö ezt a müveletet elvégezni, nem is beszélve
1 himba karbantartás csere gyariba 70e Ft más tügörgökkel lehet mondjuk 20-30e Ft és kb félnap munka.
a pds szem 11e ft és kb 20 perc a csere.

nincs vita Ron-bá de ténynek tény.
amugymeg jo reggelt vietnyám...


tegye fel a kezét aki ma még nem szedte ki a hátso gátlot...
Feri minek kivenni egy gátlot..? és pláne 40 másodperc alatt? én el szoktam nézegetni hogy jééé ott hátul van valami nagy rugo azmiarossebb lehet...ááááhagyjuk jo helyen van az ott.....


még ha arra hivatkoznál jajde jo hogy nincs himba rendszer joval egyszerübb nincs szerviz macera, még könyebb is.... nade hogy gyorsan ki lehet venni a telot.. ki a pöcst érdekel.... egy ktm-es se szedi ki csak max ha g-szemet cserél...
mi van pirula !
fasza kis helyek spanyolban
http://youtu.be/5BovNnROBkQ
gasgas gyári beállitás
180 / 42 vel kellene menned ez a gyári beallitas a 2009 EC 300-on
N1EF tüvel
azt írja ha 1,25 forgatsz a levegö csavaron és nincs változás akkor az alpjárati fúvokán kell növelni persze ha kifeletekerted és nem ment fel az alapjárat, ha befele tekered és még mindig sokat kap akkor kisebbet kell tenni alapjarati fuvokabol.
a lényeg az alapjarati fuvoka a motor alapjaratát és a gazkar nyitásának első 1/3 van szerepe utána már nem.
Vagyis alapjárati gondoknál mindig a alapjárati fuvokával érdemes játszani. Ha nem tudod mi a baj ugy értem sokat kap e alul vagy kevesett akkor arra két dolgo segíthet 1 egy AFR müszer vagy mefigyeled a motort tisztán jár e: ami ugy derül ki ha ráhuzod a gázt akkor sokaig igy nagy gázon marad ... majd esik vissza (akkor szegény a keverék) vagy hirtelen igy fulladozva le áll akkor sokat kap alul.
ha felül van gond közép és felső tartományban akkor kell a tüvel játszani.
De en elsőnek mindent gyári-ra állitanék utána ha szar mérnék egy AFR-t.
hogyan
http://www.youtube.com/watch?v...

mivel
http://www.
youtube.com/watch?v...
OSSA arra használják amire való - s nö is megy vele nagyon szépen
http://youtu.be/POm-Ro8jczQ
Na ez az amit soha nem fogsz megcsinálni egy gasgas-on
40 másodperc alatt kivenni a gátlót
http://youtu.be/izdCmsH7k0Q
Todom,hogy nem papírforma, hogy kis gázállásnál (neadjisten alapjáraton) beleszól a dolgokba a főfúvóka, de így van.

Szerintem dobj bele egy nagyobb fűfúvókát.
Minél jobban növeled a motor literteljesítményét, annál érzékenyebb a porlasztóbeállításra.

A kompressziónövelés alaposan megnöveli az égési végnyomást, tehát fajsúlyos része van abban, hogy babrálj a porlasztóval.

Emellett a hideg idő miatt sűrűbb a levegő, több benzin kell neki a tökélete égéshez.
Ezzel a beallitassal tul szegeny a keverekem,most jovok a garazsbol es ...na a gyertya a proba utan szurke...holnap rakok nagyobb alapjaratit es allitok azzal..lassam mi a szitu...de most mar maskepp megy az alapjaratom is
Persze beleraktam a narancssarga S3 betetet es allitok az utan mindent.most lehet,hogy a 45 alapjarati fuvoka jo lesz..majd a tesztek megmutatjak es a beallitasok visszajelzesei.
nekem nem
Na itt kerüljed ki!
Ja ebben igazad van.De mégnehezebb felmenni,háttal ülve!
Tudom,nem ez lenne az első garnitúra.
Nekem eddig ez jött be a legjobban.De mostmár annyira mondogatjátok ezt a michelint,lehet kipróbálom.