szerintem nem rossz,főleg a kényelmes motorosnak,ha felátt a lábtartóre vagy ha ül akkor is mindig kényelmesen befér a 45-ös csimma in a váltó alá,féy előre csuszik az ülésen vagy csak rogyaszt egyet én már fékez is.... kezéslél meg vag
nem értelek jaxy... ott van neked patrick a szomszédba, ők belőnék a verdát semmi perc alatt... de ha akarod találgathatunk még egy párszáz szó erejéig miket probálj végig....
Ja igen, ha már Gas fórum Van egy FSE 400 as. 03-as. Aztán olyat produkál, hogy indízótásnál néha nem kap áramot az üzemanyag szivattyú, így szikra sincs... És nem indul be ezek imatt.. Az összes kábelköteget kicserélte a srác, és elősször elindult, utána már nem. Ja, a bele tiszta új ! Valakinek valami ötlete?
Nem megyek itt 1oo0 nel magasabbra...Talan most sok anyagot kap alapon..mert hidegen nagyon magasan megy alapon..es 12 fok volt kint...a masik,hogy a fofuvoka 170 es...az az alapon nem szabad hatarozzon....max1700m ig megyek fel de az is nem itt,hanem 50 km arrreb anyosnalv de az ie ritkan...
ö a chris warwick
austral bolond aki egyedól végig csinálta a baja 1000
romaniacsen is indul meg a nivos román versenyeken első 15 ben végez mindig. http://youtu.be/q8k6-UhD97A
1.- mennyi a szint külömbség amit mész othonról egészen a ziki zaki ig ?
lehet ez a baja othon mondjuk vagy 800 méteren
fent a zikizakin 2000 méteren. ezért gyenge.
gyakorlatilag ha a motor meleg akkor kevsebb üzemanyag kell bele mivel a gázok jobban kitágulnak, ha hidegebb a motor akkor hidegebb benne a levegő több benzin kell bele.
szerintem a gondot a magasság okozza. tul magasra mész és kevés az oxigén.
próbáld meg vagy vékony dróttal a furatokat megpucolni vagy ultrahangos tisztítóval az egész karbit. az hogy a kompresszorral átfulyatod, még nem azt jelenti h jó is
talan az alapjaratit kisebbet rakok,a sibert kozepen hagyom...es megprobalom 168 as fofuvoval...
Mna de akkor hova megy el az alapjarat ha felmelehgszik?...szerintem kopott a dugesz...vagy a gyuruk..
Nekem is N1 EG tu van benne....a tobbi sem olyan nagy elteres..talan az alapjarati fuvoka az nagy a 45....,de nekem itt mindig atlag 800m magassag es 15 fok atlaghomerseklet...
karbit beállitani neten....
austral bolond aki egyedól végig csinálta a baja 1000
romaniacsen is indul meg a nivos román versenyeken első 15 ben végez mindig.
http://youtu.be/q8k6-UhD97A
lehet ez a baja othon mondjuk vagy 800 méteren
fent a zikizakin 2000 méteren. ezért gyenge.
gyakorlatilag ha a motor meleg akkor kevsebb üzemanyag kell bele mivel a gázok jobban kitágulnak, ha hidegebb a motor akkor hidegebb benne a levegő több benzin kell bele.
szerintem a gondot a magasság okozza. tul magasra mész és kevés az oxigén.
eddig jó volt?
próbáld meg vagy vékony dróttal a furatokat megpucolni vagy ultrahangos tisztítóval az egész karbit. az hogy a kompresszorral átfulyatod, még nem azt jelenti h jó is
http://youtu.be/w6Nn3WL-AB0
Mna de akkor hova megy el az alapjarat ha felmelehgszik?...szerintem kopott a dugesz...vagy a gyuruk..
azt tudom, hogy akik magasabb alapjáratival mennek, azok mindig öblögetik a motorokat egy komolyabb feljáró előtt, hogy ne fulladjonnekik.
mi nem. veszi a lapot faszán
síber középen.
próbáld ki
hőmérséklet magasság főfúvóka alapjárai fúvóka faktor levegő fordulat síber tű
0 500 167 52 1,03 0,5 3 N1EF
10 500 164 51 1,01
N1EF
20 500 160 50 0,99 N1EF
30 500 156 48 0,96 N1EF
40 500
151 47 0,93 N1EF