Igen igazad van..Hulyeseget irtam mikor azt irtam,hogy nem befojasolja a hengerfej...rengeteget valtozik a robbano tere,de a karburalason is kell minimalisat allitani.
atis.
ne idegsillyé..
az nem azért áll meg előtted hogy te is megálljál
vagy csak nehezíti a feladatot mert amúgy túl könnyű volna...
vagy csak szemlélődne a világ nagy dolgiról..mert megjött a iklet
de semmi képp nem miattatok...nektek
próbáljátok meg..ilyenkor nem megállni mögötte hanem..kikerülni... ...mindjárt könnyebben szaladnak el a várokozással töltött percek..mint ciblással töltött...egyre izzasztóbb percek
mÚÚhahaha
ja látják az arszát hogy jól érezné magát végre.. és mikor megvette az új szánkód bázeldőzenben..a szánkó-nagykerben...akkor szól a gazda(g) hogy hély kisfilyú...mennyé vissza ..oszt tologasd inkább a hólapátot
A három betét közti különbség az, hogy a préssáv egyre közelebb van a dugattyúhoz. A feketén túságosan is. Nem akarok regényt írni hogy mi ezzel gond. A lényeg az hogy krosszozni jó a fekete betét (feltéve ha gyári a hengertalptömítés) de alapjárat közeli pötyögésbe jobb neki a narancs.
Elhiszem Jymmi hogy nehéz felmenni de ha valaki megál előtted akkor még nehezebb,mert ugyen sokkal nehezebb elindulni felfele mind lendületből felmenni
bakker...e-eff nulla6...az sem szar de az
mitasz ef 08! életartam tapadás...mindenben veri az összes gumit!az összeset.. a pireli sportion 90/90-21 ami még nagyonagyon jó és az s-12 XC! ha nem ikszcély.. akkor majd a köveken lefelébe jól megszopat ...kérd csak csokit
szóval sorrend elöl:(életartam tapadás ÉS szappanos tetejű sárban a beleszúródás a talajaba..)
ef-08(fim)
pirelli scorpion(cross)
s-12 xc(cross)
sixdays (fim)
a héátsó az kérdéses..most vettem kenda k772 120/90-19est kroccozni...hát olyan kemény hogy konkrétan 0,0 van benne de még igy is legalább 0,7 bárnak felel meg egy normál guminál
bakker ha beválik.belső nélkül lehet majd vele menni...jó ez vick vót.. kroccra tökéletessen jó lesz(0,1 bárral is)
jaxy biztos vagyok benne hogy a hengerfej betét változtat rajta....
gondold csak végig , egy teljesen más formáju -méretü égésteret raksz be , megváltozik a robbanás- sebessége ezáltal még a gázok kiáramlása is... hogyne változtatna rajta, lehet hogy nem veszed tul drasztikusan észre, de attol a változás még ott van...
mijóta mondom már jó az a mitas ef...
a nulla nyóc..
és a nulla hét is....
ne idegsillyé..
az nem azért áll meg előtted hogy te is megálljál
vagy csak nehezíti a feladatot mert amúgy túl könnyű volna...
vagy csak szemlélődne a világ nagy dolgiról..mert megjött a iklet
de semmi képp nem miattatok...nektek
próbáljátok meg..ilyenkor nem megállni mögötte hanem..kikerülni... ...mindjárt könnyebben szaladnak el a várokozással töltött percek..mint ciblással töltött...egyre izzasztóbb percek
ja látják az arszát hogy jól érezné magát végre.. és mikor megvette az új szánkód bázeldőzenben..a szánkó-nagykerben...akkor szól a gazda(g) hogy hély kisfilyú...mennyé vissza ..oszt tologasd inkább a hólapátot
http://youtu.be/ZLUpP0rAsxk
leirások a könyből. 2009 ec300-ra
meg tudnád ismételni?
szükségessé vált nekem is valami hasonló
köszi!
mitasz ef 08! életartam tapadás...mindenben veri az összes gumit!az összeset.. a pireli sportion 90/90-21 ami még nagyonagyon jó és az s-12 XC! ha nem ikszcély.. akkor majd a köveken lefelébe jól megszopat ...kérd csak csokit
szóval sorrend elöl:(életartam tapadás ÉS szappanos tetejű sárban a beleszúródás a talajaba..)
ef-08(fim)
pirelli scorpion(cross)
s-12 xc(cross)
sixdays (fim)
a héátsó az kérdéses..most vettem kenda k772 120/90-19est kroccozni...hát olyan kemény hogy konkrétan 0,0 van benne de még igy is legalább 0,7 bárnak felel meg egy normál guminál
bakker ha beválik.belső nélkül lehet majd vele menni...jó ez vick vót.. kroccra tökéletessen jó lesz(0,1 bárral is)
majdnem olyan jól mint a goldentyre gt213
csak arra aszontátok h gyorsan törnek a bütykök
mitas ef-06, vagy michelin s-12 ebben az időben
persze a barátság miatt azért ez a tanács (viktorosan barathság és tanaksz :) is 8 ezer lesz..
gondold csak végig , egy teljesen más formáju -méretü égésteret raksz be , megváltozik a robbanás- sebessége ezáltal még a gázok kiáramlása is... hogyne változtatna rajta, lehet hogy nem veszed tul drasztikusan észre, de attol a változás még ott van...