Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szep estet mindenkinek..
10 pontos kerdes...
Mitol van az,hogy a motor melegszik zikizakiba akkor a motor kezd ellustulni es vele veszik el az alapjaratom is...Befele mikor sokat megyek es lehul a motor akkor jon vissza az ereje,tehat gazadasnal majd kiugrik alolam,es jon meg az alapjarat
Mikor hidegen begyujtom nagyon magasan jar alapon..de minel jobban melegszik annal jobban esik le az alapjarat
..Milyen meretuek a Gass 300 as karburator standard fuvokai?
Nekem a gyorsito 48 as 45 benne es a fo fuvoka 170...
MInden le volt ellenorizve ami az alapjaratot viccelhetne,tisztitva....de lassan mindenbol kimerultem
Igazi hard-extrem hiszti !
http://youtu.be/C_Hhg2Plpek
oda adják 450-be is... szerintem...

lehet bontos Wili még olcsobban is megszámolja....
pont ezért árulom mindenem am...

am most megnéztem zsír trialját... gondolkoztam már rajta,olvastam is itt a nemrég fojt vitát,meg véleményeket,lehet fel is hívom majd bontóst... nem is ferit...
nagy megmondó vagyok és sztem a videón nagyon hangos a blokk maga...sza lehet hajtókaros
gecsa én rácsapnák a helyedben... akkora üzlet...

ha nem vigyázol szali megveszi előled..
uristen a chrisz warvik használja... nem mondod komolyan...

amugy ő ki a tököm..?,
na ennek sincs pont semmi értelme...

de legalább jo drága..
ugyan arra amikor mész lefele felfele hajlik és nem csuszol le amikor mész felfele előre hajlik és jobban tapadsz rajta.
te fax Chris Warvik használja néz utána...
mi a pélo ez? csizma tarto, vagy kelempászmadár kergető?
ez mire jó?

ezt sem tudtam, hogy van ilyen. elfordulós lábtartó 2:04-nél

http://youtu.be/9MbBExD4trs
szali! 3900ért tudnék ossa trialt olyan mint ami elvileg neked is van...vedd meg azt is üzletnek,ha ennyire jól megy kint az ossa... és ez irányár... 70km-t használt!
Papának jobbulást,neked meg kicsit kevesebb hajtást.
Lehet hogy nem jól tudom,de ha bemész az erdőbe (mindegy mivel) neked kell megkérdezned (asszem a helyi jegyzőtől),hogy ott folyik-e vadászat vagy nem.Az már egy másik téma,hogy feltartóztat,vagy fegyverrel hadonászik.
Olyan is van aki összeszedeten érthetően ír,aztán mégis átugorják az írásait! Lehet ő a zarándi bá álnéven!
jah ezt én is ismertem ez egy régi cikk.
sajnos nem tudok. mikor kezdtem belebonyolódni a témába, hogy EG-s tű helyett EF-es, meg kisebb fuvóka... akkor találtam rá az APT-re.

Kivülről lehet síbert állítani...

biztos jó. de szerintem Ronisnak igaza van. annyit nem fog dobni. meg annyit nem is állítgatod.
karbi miatt ne hívjál. az sajnos nem az én motoromon van

itt találsz róla infokat:

http://www.gasgasrider.org/for...

onnan van a kép is
Lokoto írsz egy pár sort ? az APT-röl ?
te ha nem teher kuldjel mar egy telo szamot a ferenc@hazos.com-re felhivhatnálak a karbi ugyben.
Sziasztok!

Van valakinek tapasztalata utángyártott MITAKA vagy PROX kuplung kosarakról? Anyagminőség, élettartam érdekel, tudom utóbbi erősen lovas függő, de jól jönne infó, ha valakinek van bármi tapasztalat. Köszönöm

A mitaka az 7075 T6os alumíniumból van.
PROX passz.

Hinson, Wiseco,Barnett nem gyárt olyat, ami nekem jó lenne (RM 250 95).
Talon titkolja mihez gyárt, legalábbis pulikusba nem találtam.
felesleges pénzkidobásnak érzem a karburátor cserét... ami rajta van azzal is tökéletes...

hamár valakinek tul sok a lovéja 1. vagy adja nekem, 2. vagy tegyen a 2t-re egy rekluset főleg ha sokat akar mászni szoposban...
jo .. akkor legyen 8 ezer... velem mindig lehet alkudni..felfelé..
Te Feri!

jól levitted az árát...

http://www.hasznaltauto.hu/motor/sherco/sherco_2.9-7382103