jah Ktmnek van de nem ér sokat, a gas tul drasztikus de az a jó szerintem.
a moci Free-2T most faragodik terveződik a vázba a blokk.
illetve gondolodik ki a tank-airbox kialakitás hoyg legyen.
karbit is az APT-ét akarom az ujjat.
De haver ajanloatta teszünk ra injektort. lehet...
de egyelöre jövö 1-2 honappban talpra akarom rakni mert 1 éve áll a project. most minden itt van most rátudok majd ugrani.
Fordulat:
alapvetöen a blok az exc-hez képest 10.000 forog a 12.000 képest, ez szerintem a hosszu feljarokban hiány. Ez azért van mert nem titán a szelepei hanem acél. De persze nem üzemórás a free pont ezért.
Szivo-kipuf:
Ami még különbség a szívó meg a kipufogó nyílások, a fojtás amit ki kell venni az a szivó részben van nagyon pici a légszűrön a nyílás, ezt sima fúróval meglehet nagyobbítani. A lényeg a légszűrön akkora legyen az összes nyílás mérete mint a szivo torok maga.
A kipuf pedig fúrógépél kell a kijáratok bővíteni, illetve a katalizátorokat 2db ki lettek véve.
Computer: rá kell tettetni a nyitott firmwaret a ecu-ra (computer)
Áttétel: a motor alapvetöen 11-48 al jön ami nagyon fasza mindenhol csak kevés a hosszú feljárókra, egyes nagyon lassú kettes is.
Én próbaltam 11,12,13 fogaskereket, mikor kint voltam veled zarandban akkor 13-48 volt ami kevés pl. 1esben a Romaniacsre, kettesben a végén elfogy ha csak nem kuplungolod szét.
Most a 12-50 el megyek és egyelöre jó mindenhol.
Sárban feljárokban mindenhol, az 1es csak zorrora jó, a 2sben indulsz és sokáig jó de ha folyatni akarod akkor hármasban mész, a lényeg kuplungon legyen a kezed ne hogy leböfenjen a háromban de ha megtanulod akkor soha nem áll le hármasban araszolva sem.
Lényeg a lényeg ennél a mocinál a hosszú gec feljárókkat 2sben csinálod ha hiszti van még kuplungal kimész vagy rugsz eggyest ha száraz, sárban 2 ben kimegy kuplungolva. Ezért akarok kimenni a gyengémet gyakorolni (Zaránd Romaniacs) most az uj atétellel.
Elmondom Dani nagyon sokat fejlődik már majdnem ugy megy feljárokban a szét burt 250 exc-vel mint S.K és ez nem vicc.
Vszem majd ki zarándba a következő alkalomkor és félek minden feljárot megfog enni a srác. Szoval vele gyakorlok sokat.
Eredmény: a motor mindenhol jó, sokkal erősebb és nem fogy el.
Ami gond vele 1 brutál erő hiány miatt nem könnyü vele menni nagy feljárókon de ha tudsz (mint Bontos) akkor mindent meg csinálsz vele.
Szerintem nem egy verseny motor, nem versenyzőnek való inkább ilyen kiöregedő fasznak mint nekem aki hétvégén keresi határait ovatosan.
Előnyei: kurva jól fogyaszt kb fele annyit mind egy 2T, könnyü nem fáradsz el nap végére, nagyon nagy önbizalmat ad mindenre rámersz menni amit egy nagy crox vázas géppel nem vállanál be. Ezzel beválalod. A multkor átultem egy nagy endurora és hideg rázásom volt Csanád 350exc kivéve.
Ha engem kérdezel én profinak a 350exc- javasolnám 13 felfele.
A free hétvégi poroszkálásra hobbie motorosnak való.
Ugyan igy a 300exc ne mvaló minden napra, az egy extrém durva és nehezen motorozható moci, egy 4T vel sokkal egycerubb menni, mint egy 300EXC-vel.
Szerintem a föbaja a 300 2T nek az hogy a nem profik amikor megkapják a powertol a lökést egyből kibassza aloluk a hátsó kereket amit egy 4T a nyomaték és a nagy lendtömeg miatt simán tartja magát a helyén mivel a hátsó kerék nem pörög fel olyan Hirtelen. Ezért megy pl. sokszor a S.K. 1-illtve 2 fokozattal feljebb sárban a 2T vel nehogy a power meg induljon, mert akkor leves. Ennyit a freeröl.
ha ingyé adod azt a tanaxot..nem jó tanaksz..valószinűleg már lejárt a szavatossága
ha oda irod hogy nyócezer..mindjárt bizalmasabb infóként kezeli az ember
minden képp belüröl lesz csinálva.
ugy akarom mint golden sárvédőlye..hogy 1cm ként kis furtat kis kötegelővel megvarva...két 3cm és egy 7 cm repedés vonal van...
belüről lesz rátével műanyag lemezdarab...furatoknál eltömitem hogy viz6lan legyen..
ha a epoxi gyantás nem 100%helyénmaradó akkor hagyom...
most ugy volt javitva hogy belülről ..powertéppel volt és hibátlan lett ..még eredei körülmények között is ..lemosáskor egy deka viz nem ment bele!
ugyhogy megpillanatragasztózim..és úgy inditom...mert amúg olyan vékony ezt szerintem nem hegesztik hibátlanul...
helyes irás.illetve helytelen irásomon lehet változtatni..és már változtattam is.. pár hibát azlért még megelipszilonyozok..de próbálom a dolgokat lyobb mederbe rakni..
a fonetikus irásmódból ha ki tudnék lépni
kamera jó.. viszont ha meglátom öket és 180 fodulat..még jobb
zsir ..irlyál már a kis free hogy lehet kicsit izmositani a gyáritól..mert van egy ember tudod..kinemmond6om a nevét ...lehet hogy a triál után frit venne..-,mert javallottam hogy a tiéd izmosba már simán képes a hósszú felfelékre is.. ketyegtetősben meg kifejezetten jó könnyű...meg hogy az egész keskeny..hűtő is nagyon védett... hogy az mennyibe van...az átalakitás..
mesélj..thnx
Alfredo Gomes következő versenyen már Hus-Qvarnaval megy
itt Gomez legjobb prologue idő másdik lett, Jarvis első és kicsit sok már a husaberg nem ? http://www.enduro21.com/index....
csikusz a legnagyobb baráti tisztelettel megjegyezném... ez egy szép történet, de te is tudod hogy egy tipikus az éremnek két oldala van tipusu sztori....
merthogy senkinek nincs itt rendőr jelvénye, a legtöbben még az alapvető joggal sincsenek tisztában... szoval hasonlo szituácioban ha én hivnám ki a rendőrt valoszinű ki se jönne... hameg ki is jönne kiderülne együtt vadásznak azzal a parasztal aki éppen puskával fenyeget....
viszont ha már tanácsot (viktor szerint tanakszot:) akartok hallani... ami használhato is... ha szituácio van tessék elővenni azt a kurva telefont, mindbe van már fényképező, meg kamera, és egy fotot , vagy felvételt késziteni adott tulbuzgo fegyverrel a kezében fenyegetőzö vadász delikvensröl...
és ez igaz a román vadászra is!
ugyanis még töltve se kell lennie a puskának ha a kezében fogja ,feléd tartja, és fenyegetőzik ,már megáll a fegyverrel valo életveszélyes fenyegetés vétsége ami letöltendő éveket jelent.....
álltalában ahogy meglátják a kamerát 180 fokos fordulat következik be,... de ha mégsem akkor vigasztaljon a tudat hogy még készitettél egy jo felvételt mielött célba löttek rád...
jókat irtál. jók a pontok
nekem is ha lenne helyem a garázsban lenne egy fodorított motoros yamakám. Szerintem a súlypontja miatt olyan lehet mint a free nagyon barátságos menet közben.
Ami a nagy gyárakat érinti sok a berögződés a vízfejű fönök aki ha egy fiatal véleményét elfogadná (újítások) akkor kiderülne ö mégsem kell. szóval inkább visszafogják az újító embereket.
A tanak meg az injektor kérdés jó pont.
Én azért épitem motorom mert sok dolgot máskép látok a mai megszokot alapokból, ilyen pl. minek menjek teljes méretü crox vázzal amikor utálok 20 métereket ugráni, inkább ledobom a plusz 10 kilot és nem ugrálok. Erre jó példa egy trial motor ami vékonyabb mint a free és ugyan úgy elbírja a 100 kilos emberek ugrálását fel le a kövekről.
Nkem a másik ami sokat számit mások egy egész napos menet után szét vannak esve a többlet suly miatt én pedig még mennék mert nem fáradtam el ilyen a freevel való motorozás.
Zarika,
jók a kommentek de erőltesd ha kérhetem a szép írást mert sokan erre panaszkodnak el nem olvasnak mert hosszú és olvashatatlan.
szoval írj rövidebben és érthetöben, ha írsz poént (zárójelbe ird a értelmes szót) olvasható legyen.
ami a légszúró házat érinti, a gyanta szénszál vagy üveg-gyapot lehet megoldás de belűről kell megcsinálni (javítani) mert belül ha leválna mert le fog majd egy ütéstől (a műanyagról) vagy hajlítástól akkor a belső szerkezet majd a helyén tartja. Szóval rövid távon javítanám üvegszállal de hosszú távon spórolnék egy uj airbox-ra vagy tán még bontottat is találsz.
Ha mégis kivülröl javvítanád akkor a javitás után érdemes a javitást megszegecselni, vagyis a külső gyantázást száradás után én átszegecselném. De igy még alumíniumot is használhatnál (lemez) szegecselve.
Viszont bontost meg Ron-bát is kérd meg mert ök nagy tapasztalatúak.
Esetleg képes motor meg Chokie tudja van e valahol jó állapotú de bontott.
na ez ponty olyan mint a reklúzer...
hát eléggé..kétséges...mert nem ma találták ki..mégsem annyira átütö hogy legalább a rálydelek 30-40 % azzal nyomná!
ami átütö dolog a motorsportban..azt minden gyártó..ismétlem minden gyártó(ez hülyeség mert mind soha )átvszi megveszi pár éven belül(reklúz nem mai gyerek mégsem..AWD is megy vagy 10 éve és még sem...
ami átütött:
jöt a vizhűtés....használják...ja
jött a tárcsafék ..használják..lya
felforditott teleszkóp...ja
ktm hozta pds-t...az is kétséges..de nagyon sokan azért szeretik..de nem átütő dolog...(reklúzhoz képst azért sokkla többen használják!)
gyros-kópos erők...koncentrálása...lásd hugyaberg...
mondjuk hengedfely megfoditás és ezáltam kipufogó más elvezetés...légszűrő ház magasan..az van..de az sem átütő..lyamahó 2010.yzf 450..de utálják mert nagyon nagy a taklya..széles mint valami nagy kandisznó
ami átütött mostanság...az a innyektor...
amit méhg lehetne felylkeszteni..ha már innyektor..az hogy a magasan lévő súlyos benzintnkot...és a légszűrőt összecserélnék...súlypont nem kicsit lellyebb kerülne!ez a karbisnál nem volt megold6ó..mert a karbinak kell a gravitáció a benzin bejutáshoz..de innyektronál..ez megold6ó lenne...
de ezzel nem nagyon vergődnek...
ugyhogy szerintem ez meg is mondja egy fejlesztésről hogy fontos ..é vagy sem.. szóval kriszinke..még úgy látom reklúzer mellé került...
Az erő és a hatalom-al való élés vissza élés lehetősége !
én azt mondom ha már it sztoriztok a legnehezebb az amikor tudod erős vagy pl. nagyon erős és ne verd szarrá a másik gyengébb emberkét, erre akkor jössz rá amikor megtanulsz verekedni vagy pl. túlzott nagy az előnyöd valamiben és rá észlelsz ezzel nem kellene vissza élni.
Az a nagysága egy embernek amikor szerényen tudását és erejét nem fitogtatva vissza tartja, erre a legjobb példa Jarvis.
Szóval nem könnyű visszatartani magát az embernek ha bármiben is jobb mint a másik én is ebben sokat tanultam más emeberektöl.
fren.
ezzel a racéval igazad van volt lesz...az nem is kérdés...
de
szerintem hagyd rá oszt kész...
senki sem hajlandó beismerni ha tévedet...ilyen az ember...az hogy volt akinek nem fogyott ki.. az szerintük elég ahoz hogy nekik legyen igazuk ...
inkább azt mond meg hogy a légszűrőház müanyagja ami a hátsó kerélyáratnál van rész..az mivel javit6ó...
pl ha szerzek műgyantát meg olyan üvegszálas izét akkor az jó?
mert az szerintem a sima hegesztéssel ..túl vékony és gyen ge lenne.. azt egy sima pillanatragasztó is megfogja úgy..csk azt akarom hogy belülről rakok egy olyan tenyérnyi foltot az erős is meg ah le fúlyom nem is látszódik..
vagy az nem tapad oda elég jól?
a moci Free-2T most faragodik terveződik a vázba a blokk.
illetve gondolodik ki a tank-airbox kialakitás hoyg legyen.
karbit is az APT-ét akarom az ujjat.
De haver ajanloatta teszünk ra injektort. lehet...
de egyelöre jövö 1-2 honappban talpra akarom rakni mert 1 éve áll a project. most minden itt van most rátudok majd ugrani.
kösz kérdésed. lesznek majd képek.
azt nem tom, KTM-en van ilyen?
gasgas 2006-tól ráteszi. csak a 2006oson még nincs kint a gomb!
de az elektronika tudja
én most a free-2t be lsz téve ilyen cucc de csak hasonló
Inkább elektronikus lesz
http://www.gerecsemotor.hu/pow...
csak letekered es kesz
csak drága
Freeride:
Fordulat:
alapvetöen a blok az exc-hez képest 10.000 forog a 12.000 képest, ez szerintem a hosszu feljarokban hiány. Ez azért van mert nem titán a szelepei hanem acél. De persze nem üzemórás a free pont ezért.
Szivo-kipuf:
Ami még különbség a szívó meg a kipufogó nyílások, a fojtás amit ki kell venni az a szivó részben van nagyon pici a légszűrön a nyílás, ezt sima fúróval meglehet nagyobbítani. A lényeg a légszűrön akkora legyen az összes nyílás mérete mint a szivo torok maga.
A kipuf pedig fúrógépél kell a kijáratok bővíteni, illetve a katalizátorokat 2db ki lettek véve.
Computer: rá kell tettetni a nyitott firmwaret a ecu-ra (computer)
Áttétel: a motor alapvetöen 11-48 al jön ami nagyon fasza mindenhol csak kevés a hosszú feljárókra, egyes nagyon lassú kettes is.
Én próbaltam 11,12,13 fogaskereket, mikor kint voltam veled zarandban akkor 13-48 volt ami kevés pl. 1esben a Romaniacsre, kettesben a végén elfogy ha csak nem kuplungolod szét.
Most a 12-50 el megyek és egyelöre jó mindenhol.
Sárban feljárokban mindenhol, az 1es csak zorrora jó, a 2sben indulsz és sokáig jó de ha folyatni akarod akkor hármasban mész, a lényeg kuplungon legyen a kezed ne hogy leböfenjen a háromban de ha megtanulod akkor soha nem áll le hármasban araszolva sem.
Lényeg a lényeg ennél a mocinál a hosszú gec feljárókkat 2sben csinálod ha hiszti van még kuplungal kimész vagy rugsz eggyest ha száraz, sárban 2 ben kimegy kuplungolva. Ezért akarok kimenni a gyengémet gyakorolni (Zaránd Romaniacs) most az uj atétellel.
Elmondom Dani nagyon sokat fejlődik már majdnem ugy megy feljárokban a szét burt 250 exc-vel mint S.K és ez nem vicc.
Vszem majd ki zarándba a következő alkalomkor és félek minden feljárot megfog enni a srác. Szoval vele gyakorlok sokat.
Eredmény: a motor mindenhol jó, sokkal erősebb és nem fogy el.
Ami gond vele 1 brutál erő hiány miatt nem könnyü vele menni nagy feljárókon de ha tudsz (mint Bontos) akkor mindent meg csinálsz vele.
Szerintem nem egy verseny motor, nem versenyzőnek való inkább ilyen kiöregedő fasznak mint nekem aki hétvégén keresi határait ovatosan.
Előnyei: kurva jól fogyaszt kb fele annyit mind egy 2T, könnyü nem fáradsz el nap végére, nagyon nagy önbizalmat ad mindenre rámersz menni amit egy nagy crox vázas géppel nem vállanál be. Ezzel beválalod. A multkor átultem egy nagy endurora és hideg rázásom volt Csanád 350exc kivéve.
Ha engem kérdezel én profinak a 350exc- javasolnám 13 felfele.
A free hétvégi poroszkálásra hobbie motorosnak való.
Ugyan igy a 300exc ne mvaló minden napra, az egy extrém durva és nehezen motorozható moci, egy 4T vel sokkal egycerubb menni, mint egy 300EXC-vel.
Szerintem a föbaja a 300 2T nek az hogy a nem profik amikor megkapják a powertol a lökést egyből kibassza aloluk a hátsó kereket amit egy 4T a nyomaték és a nagy lendtömeg miatt simán tartja magát a helyén mivel a hátsó kerék nem pörög fel olyan Hirtelen. Ezért megy pl. sokszor a S.K. 1-illtve 2 fokozattal feljebb sárban a 2T vel nehogy a power meg induljon, mert akkor leves. Ennyit a freeröl.
ha oda irod hogy nyócezer..mindjárt bizalmasabb infóként kezeli az ember
ugy akarom mint golden sárvédőlye..hogy 1cm ként kis furtat kis kötegelővel megvarva...két 3cm és egy 7 cm repedés vonal van...
belüről lesz rátével műanyag lemezdarab...furatoknál eltömitem hogy viz6lan legyen..
ha a epoxi gyantás nem 100%helyénmaradó akkor hagyom...
most ugy volt javitva hogy belülről ..powertéppel volt és hibátlan lett ..még eredei körülmények között is ..lemosáskor egy deka viz nem ment bele!
ugyhogy megpillanatragasztózim..és úgy inditom...mert amúg olyan vékony ezt szerintem nem hegesztik hibátlanul...
helyes irás.illetve helytelen irásomon lehet változtatni..és már változtattam is.. pár hibát azlért még megelipszilonyozok..de próbálom a dolgokat lyobb mederbe rakni..
a fonetikus irásmódból ha ki tudnék lépni
kamera jó.. viszont ha meglátom öket és 180 fodulat..még jobb
zsir ..irlyál már a kis free hogy lehet kicsit izmositani a gyáritól..mert van egy ember tudod..kinemmond6om a nevét ...lehet hogy a triál után frit venne..-,mert javallottam hogy a tiéd izmosba már simán képes a hósszú felfelékre is.. ketyegtetősben meg kifejezetten jó könnyű...meg hogy az egész keskeny..hűtő is nagyon védett... hogy az mennyibe van...az átalakitás..
mesélj..thnx
itt Gomez legjobb prologue idő másdik lett, Jarvis első és kicsit sok már a husaberg nem ?
http://www.enduro21.com/index....
merthogy senkinek nincs itt rendőr jelvénye, a legtöbben még az alapvető joggal sincsenek tisztában... szoval hasonlo szituácioban ha én hivnám ki a rendőrt valoszinű ki se jönne... hameg ki is jönne kiderülne együtt vadásznak azzal a parasztal aki éppen puskával fenyeget....
viszont ha már tanácsot (viktor szerint tanakszot:) akartok hallani... ami használhato is... ha szituácio van tessék elővenni azt a kurva telefont, mindbe van már fényképező, meg kamera, és egy fotot , vagy felvételt késziteni adott tulbuzgo fegyverrel a kezében fenyegetőzö vadász delikvensröl...
és ez igaz a román vadászra is!
ugyanis még töltve se kell lennie a puskának ha a kezében fogja ,feléd tartja, és fenyegetőzik ,már megáll a fegyverrel valo életveszélyes fenyegetés vétsége ami letöltendő éveket jelent.....
álltalában ahogy meglátják a kamerát 180 fokos fordulat következik be,... de ha mégsem akkor vigasztaljon a tudat hogy még készitettél egy jo felvételt mielött célba löttek rád...
van az a pénz te...
de Zari tud mert itt tanult mágiárban és kár hogy sokan félbe hegyják iársait mert értlemetlen a halandddzsa.
csá
nyugi van... vitaminokat szedjed rendesen sok sex, és motorozás, ezt ajánlja a kezelőorvosod, gyogyszerészed...
nekem is ha lenne helyem a garázsban lenne egy fodorított motoros yamakám. Szerintem a súlypontja miatt olyan lehet mint a free nagyon barátságos menet közben.
Ami a nagy gyárakat érinti sok a berögződés a vízfejű fönök aki ha egy fiatal véleményét elfogadná (újítások) akkor kiderülne ö mégsem kell. szóval inkább visszafogják az újító embereket.
A tanak meg az injektor kérdés jó pont.
Én azért épitem motorom mert sok dolgot máskép látok a mai megszokot alapokból, ilyen pl. minek menjek teljes méretü crox vázzal amikor utálok 20 métereket ugráni, inkább ledobom a plusz 10 kilot és nem ugrálok. Erre jó példa egy trial motor ami vékonyabb mint a free és ugyan úgy elbírja a 100 kilos emberek ugrálását fel le a kövekről.
Nkem a másik ami sokat számit mások egy egész napos menet után szét vannak esve a többlet suly miatt én pedig még mennék mert nem fáradtam el ilyen a freevel való motorozás.
jók a kommentek de erőltesd ha kérhetem a szép írást mert sokan erre panaszkodnak el nem olvasnak mert hosszú és olvashatatlan.
szoval írj rövidebben és érthetöben, ha írsz poént (zárójelbe ird a értelmes szót) olvasható legyen.
ami a légszúró házat érinti, a gyanta szénszál vagy üveg-gyapot lehet megoldás de belűről kell megcsinálni (javítani) mert belül ha leválna mert le fog majd egy ütéstől (a műanyagról) vagy hajlítástól akkor a belső szerkezet majd a helyén tartja. Szóval rövid távon javítanám üvegszállal de hosszú távon spórolnék egy uj airbox-ra vagy tán még bontottat is találsz.
Ha mégis kivülröl javvítanád akkor a javitás után érdemes a javitást megszegecselni, vagyis a külső gyantázást száradás után én átszegecselném. De igy még alumíniumot is használhatnál (lemez) szegecselve.
Viszont bontost meg Ron-bát is kérd meg mert ök nagy tapasztalatúak.
Esetleg képes motor meg Chokie tudja van e valahol jó állapotú de bontott.
hát eléggé..kétséges...mert nem ma találták ki..mégsem annyira átütö hogy legalább a rálydelek 30-40 % azzal nyomná!
ami átütö dolog a motorsportban..azt minden gyártó..ismétlem minden gyártó(ez hülyeség mert mind soha )átvszi megveszi pár éven belül(reklúz nem mai gyerek mégsem..AWD is megy vagy 10 éve és még sem...
ami átütött:
jöt a vizhűtés....használják...ja
jött a tárcsafék ..használják..lya
felforditott teleszkóp...ja
ktm hozta pds-t...az is kétséges..de nagyon sokan azért szeretik..de nem átütő dolog...(reklúzhoz képst azért sokkla többen használják!)
gyros-kópos erők...koncentrálása...lásd hugyaberg...
mondjuk hengedfely megfoditás és ezáltam kipufogó más elvezetés...légszűrő ház magasan..az van..de az sem átütő..lyamahó 2010.yzf 450..de utálják mert nagyon nagy a taklya..széles mint valami nagy kandisznó
ami átütött mostanság...az a innyektor...
amit méhg lehetne felylkeszteni..ha már innyektor..az hogy a magasan lévő súlyos benzintnkot...és a légszűrőt összecserélnék...súlypont nem kicsit lellyebb kerülne!ez a karbisnál nem volt megold6ó..mert a karbinak kell a gravitáció a benzin bejutáshoz..de innyektronál..ez megold6ó lenne...
de ezzel nem nagyon vergődnek...
ugyhogy szerintem ez meg is mondja egy fejlesztésről hogy fontos ..é vagy sem.. szóval kriszinke..még úgy látom reklúzer mellé került...
én azt mondom ha már it sztoriztok a legnehezebb az amikor tudod erős vagy pl. nagyon erős és ne verd szarrá a másik gyengébb emberkét, erre akkor jössz rá amikor megtanulsz verekedni vagy pl. túlzott nagy az előnyöd valamiben és rá észlelsz ezzel nem kellene vissza élni.
Az a nagysága egy embernek amikor szerényen tudását és erejét nem fitogtatva vissza tartja, erre a legjobb példa Jarvis.
Szóval nem könnyű visszatartani magát az embernek ha bármiben is jobb mint a másik én is ebben sokat tanultam más emeberektöl.
fren.
ezzel a racéval igazad van volt lesz...az nem is kérdés...
de
szerintem hagyd rá oszt kész...
senki sem hajlandó beismerni ha tévedet...ilyen az ember...az hogy volt akinek nem fogyott ki.. az szerintük elég ahoz hogy nekik legyen igazuk ...
inkább azt mond meg hogy a légszűrőház müanyagja ami a hátsó kerélyáratnál van rész..az mivel javit6ó...
pl ha szerzek műgyantát meg olyan üvegszálas izét akkor az jó?
mert az szerintem a sima hegesztéssel ..túl vékony és gyen ge lenne.. azt egy sima pillanatragasztó is megfogja úgy..csk azt akarom hogy belülről rakok egy olyan tenyérnyi foltot az erős is meg ah le fúlyom nem is látszódik..
vagy az nem tapad oda elég jól?